504 ERROR
Er det noe tull med nettleseren min, eller har dere andre samme problemet med forumet? Det er kun på finansavisens forum jeg har dette problemet, så jeg lurer på hva som er årsaken. Etter at det bare henger og henger, så kommer omsider denne feilmeldingen opp:
504 ERROR
The request could not be satisfied.
CloudFront attempted to establish a connection with the origin, but either the attempt failed or the origin closed the connection. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.
504 ERROR
The request could not be satisfied.
CloudFront attempted to establish a connection with the origin, but either the attempt failed or the origin closed the connection. We can't connect to the server for this app or website at this time. There might be too much traffic or a configuration error. Try again later, or contact the app or website owner.
If you provide content to customers through CloudFront, you can find steps to troubleshoot and help prevent this error by reviewing the CloudFront documentation.
Redigert 17.01.2023 kl 16:13
Du må logge inn for å svare
Sunn Skepsis
17.01.2023 kl 09:14
802
Det er ikke bare deg. Det skyldes de komplette amatørene som drifter siden.
For noen uker siden siden sendte jeg finansavisen mail om problemet med med stort sett alle sider.
Fikk svar om at de var klar over problemet og jobbet med saken
Utrolig irriterende med trege sider. Har sagt opp abonnement og tenker jeg vil prøve DN
Fikk svar om at de var klar over problemet og jobbet med saken
Utrolig irriterende med trege sider. Har sagt opp abonnement og tenker jeg vil prøve DN
Aldara
17.01.2023 kl 09:33
755
Antakeligvis har de for liten server og må drifte denne mer smooth! Håper de kan finne et program/firma som kan hjelpe dem!
Er stort sett ikke lov å skrive noe her utenom meningsløs vissvass så gjør ingenting at sidene går tregt. Har mistet sin verdi for meg både som forum og mer til.