CMA av etiske grunner før readout 1H20 ?

Scoopfinder
NANO 16.11.2018 kl 11:15 9075

Jeg tror det.

Hvilken pris kom du inn på denne gang, Korsar ?
Hvor lenge sitter du ?
Redigert 20.01.2021 kl 18:22 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2018 kl 12:17 2878

Pivotal fase 2B fikk store endringer på sitt oppsett som NANO hadde alene, når de utarbeidet den sammen med regulatoriske myndighter.
Randomisert prossess er nok et ønske fremmet tydelig fra myndightene og ikke NANO, siden NANO endret sitt oppsett etter kommunikasjon med myndighetene om oppsettet. Faren med 1 dose i denne perioden, er avslag på søknad om godkjenning pga for lite arbeid gjort rundt dosevalg som er blitt presisert. Samt en risiko for dårligere produkt til pasientene. Men frykt ikke, vi snakker måneder før hele Paradigme er fyllt opp og ferdig innrullert. Beregninger mot forventet innrulleringstakt, og forventet klinikk-økning antyder Q3 enrollment completed. Det gir Q1 2020 for 6 mnd avlesning. Det er ikke regulatoriske hindre igjen for forsinkelser for Betalutin 3FL før selve søknad om godkjenning.
Trainspotter
18.11.2018 kl 12:23 2866

Kan noen hjelpe? I jan.2017 trengte man ca. 120.000 NANO-aksjer for å ligge på 50.plass. Har dette antallet endret seg særlig frem til idag?
Clint
18.11.2018 kl 12:38 2821

103k aksjer for 50 plass
Trainspotter
18.11.2018 kl 13:10 2745

Mange takk!
mofi1
18.11.2018 kl 13:11 2739

Londonmannen, du sitter jo både Nano og Pho. Har du noen synspunkter på hvilken potensiell markedsverdi selskapene kan få? I dag er Nano verdt ca 3,3 milliarder og det spekuleres på salg for ca kr 400 som er nær 20 milliarder!

PHO er i dag kun verdt ca 830 millioner, hva er potensialet om ett til to år?
Sydney
18.11.2018 kl 13:24 2716

Min personlige mening, photocurrent er perfekt kjøp nå som den ligger litt nede for telling. Det skal ikke mye til for at verdien gjenspeiler inntjening. Nano er overkjøpt kortsiktig. Men om ett år eller to har man fått god avkastning på begge. Først i 2019 surveillance Kan selge godt i USA. Og godkjenning bud for Nano i 2019. Så for begge ser det svært bra ut. Utbombingen i pho er en god mulighet. Jeg var heldig å fikk solgt tidlig på morgenen etter q3 I pho. Kjøpte meg inn på 38. Max nedside er 30 kr. Tror ikke man ser 20 tallet der igjen
Slettet bruker
18.11.2018 kl 13:29 2694

@mofi1 tror du skal avvente guiding fra selskapet selv om det. Surveillance markedet er ikke tatt med i guidinger, men har vært i kortene siden februar? Hva som kan forventes der på 1-2 år tror jeg ikke noen kan si med mere enn gjetning. Men ny sjef der vil uttale seg om det senest på Q4 i februar.

Personlig skuffet om NANO blir oppspist av BP for 400/aksje, ikke pga et personlig økonomisk synspunkt. Men 3FL er virkelig ikke mer enn foten i døra, og ikke hva selskapet burde selge seg for, potensialene de jobber med, og har kortere vei frem via pga foten i døra ved 3FL... De er på tur og vil om ikke veldig lang tid være årsak til å prise inn.

Vil fraråde å sammenligne selskapene på måten du tenker. De har forskjellige risiko-profiler, forskjellige indikasjoner, produktene er ekstremt langt fra hverandre, forskjellige markedssegmenter, forskjellig område i forskning gjort, forskjellig konkurranse, osv.
Vurder heller risiko for egen maskin for selskapene, og gå for den investeringsprofilen som passer deg best, ene, andre eller spredninger imellom. Det er mange gode bioteks i Norge om dagen som er spennende. NANO er min favoritt, jeg føler jeg forstår situasjonen der best, og opplever det potent og gunstig R/R.
mofi1
18.11.2018 kl 13:38 2669

Takk for svar! Personlig har jeg tre ganger så mange aksjer i Nano enn i Pho, men er dessverre fremdeles i rødt i Nano.

Uansett stor tro på Nano, er det litt skremmende med den høye verdisettingen mange av dere tror på. 20 milliarder er mye penger, og tåler neppe noe større eller mindre børskrakk.
HotStock85
18.11.2018 kl 14:42 1681

Mofi1; denne verdisettingen er ikke haus på et anonymt forum; men guidet av nano selv, DnB og andre anerkjente analytikere. Jeg personlig er meget sikker på at Betalutin blir medisin. Du må selv vurdere sansynelighet, ventetid og risiko.

Algeta gikk igjennom finanskrisen uten penger på bok; de hadde store utfordringer med å finansiere seg selv gjennom denne tiden. Nano har fremtoningen for dette; med å alltid ha rikelig med cash. Jeg tror ikke ett eventuelt krakk blir værre enn 2008.

Vi som sitter long; må vise edruelighet i det vi skriver. Roe litt ned. Basere alt med fakta. Kanskje vi kan bidra til mindre volatilitet i kursen. Skriver vi 4000kr straks; får vi som Korsar sier; opp som en hjort, ned som en lort. Dette tiltrekker seg nye Korsar’er, tradere og shortere. Vi ønsker en gjevn trend; til riktig markedsverdi. Skriver vi CMA tidligere, må vi samtidig skrive utfordringene. Enige?
Redigert 18.11.2018 kl 15:08 Du må logge inn for å svare