CMA av etiske grunner før readout 1H20 ?

Scoopfinder
NANO 16.11.2018 kl 11:15 9057

Jeg tror det.

Hvilken pris kom du inn på denne gang, Korsar ?
Hvor lenge sitter du ?
Redigert 20.01.2021 kl 18:22 Du må logge inn for å svare
HotStock85
18.11.2018 kl 14:42 1676

Mofi1; denne verdisettingen er ikke haus på et anonymt forum; men guidet av nano selv, DnB og andre anerkjente analytikere. Jeg personlig er meget sikker på at Betalutin blir medisin. Du må selv vurdere sansynelighet, ventetid og risiko.

Algeta gikk igjennom finanskrisen uten penger på bok; de hadde store utfordringer med å finansiere seg selv gjennom denne tiden. Nano har fremtoningen for dette; med å alltid ha rikelig med cash. Jeg tror ikke ett eventuelt krakk blir værre enn 2008.

Vi som sitter long; må vise edruelighet i det vi skriver. Roe litt ned. Basere alt med fakta. Kanskje vi kan bidra til mindre volatilitet i kursen. Skriver vi 4000kr straks; får vi som Korsar sier; opp som en hjort, ned som en lort. Dette tiltrekker seg nye Korsar’er, tradere og shortere. Vi ønsker en gjevn trend; til riktig markedsverdi. Skriver vi CMA tidligere, må vi samtidig skrive utfordringene. Enige?
Redigert 18.11.2018 kl 15:08 Du må logge inn for å svare
mofi1
18.11.2018 kl 13:38 2664

Takk for svar! Personlig har jeg tre ganger så mange aksjer i Nano enn i Pho, men er dessverre fremdeles i rødt i Nano.

Uansett stor tro på Nano, er det litt skremmende med den høye verdisettingen mange av dere tror på. 20 milliarder er mye penger, og tåler neppe noe større eller mindre børskrakk.
Slettet bruker
18.11.2018 kl 13:29 2689

@mofi1 tror du skal avvente guiding fra selskapet selv om det. Surveillance markedet er ikke tatt med i guidinger, men har vært i kortene siden februar? Hva som kan forventes der på 1-2 år tror jeg ikke noen kan si med mere enn gjetning. Men ny sjef der vil uttale seg om det senest på Q4 i februar.

Personlig skuffet om NANO blir oppspist av BP for 400/aksje, ikke pga et personlig økonomisk synspunkt. Men 3FL er virkelig ikke mer enn foten i døra, og ikke hva selskapet burde selge seg for, potensialene de jobber med, og har kortere vei frem via pga foten i døra ved 3FL... De er på tur og vil om ikke veldig lang tid være årsak til å prise inn.

Vil fraråde å sammenligne selskapene på måten du tenker. De har forskjellige risiko-profiler, forskjellige indikasjoner, produktene er ekstremt langt fra hverandre, forskjellige markedssegmenter, forskjellig område i forskning gjort, forskjellig konkurranse, osv.
Vurder heller risiko for egen maskin for selskapene, og gå for den investeringsprofilen som passer deg best, ene, andre eller spredninger imellom. Det er mange gode bioteks i Norge om dagen som er spennende. NANO er min favoritt, jeg føler jeg forstår situasjonen der best, og opplever det potent og gunstig R/R.
Sydney
18.11.2018 kl 13:24 2711

Min personlige mening, photocurrent er perfekt kjøp nå som den ligger litt nede for telling. Det skal ikke mye til for at verdien gjenspeiler inntjening. Nano er overkjøpt kortsiktig. Men om ett år eller to har man fått god avkastning på begge. Først i 2019 surveillance Kan selge godt i USA. Og godkjenning bud for Nano i 2019. Så for begge ser det svært bra ut. Utbombingen i pho er en god mulighet. Jeg var heldig å fikk solgt tidlig på morgenen etter q3 I pho. Kjøpte meg inn på 38. Max nedside er 30 kr. Tror ikke man ser 20 tallet der igjen
mofi1
18.11.2018 kl 13:11 2734

Londonmannen, du sitter jo både Nano og Pho. Har du noen synspunkter på hvilken potensiell markedsverdi selskapene kan få? I dag er Nano verdt ca 3,3 milliarder og det spekuleres på salg for ca kr 400 som er nær 20 milliarder!

PHO er i dag kun verdt ca 830 millioner, hva er potensialet om ett til to år?
Trainspotter
18.11.2018 kl 12:23 2861

Kan noen hjelpe? I jan.2017 trengte man ca. 120.000 NANO-aksjer for å ligge på 50.plass. Har dette antallet endret seg særlig frem til idag?
Slettet bruker
18.11.2018 kl 12:17 2873

Pivotal fase 2B fikk store endringer på sitt oppsett som NANO hadde alene, når de utarbeidet den sammen med regulatoriske myndighter.
Randomisert prossess er nok et ønske fremmet tydelig fra myndightene og ikke NANO, siden NANO endret sitt oppsett etter kommunikasjon med myndighetene om oppsettet. Faren med 1 dose i denne perioden, er avslag på søknad om godkjenning pga for lite arbeid gjort rundt dosevalg som er blitt presisert. Samt en risiko for dårligere produkt til pasientene. Men frykt ikke, vi snakker måneder før hele Paradigme er fyllt opp og ferdig innrullert. Beregninger mot forventet innrulleringstakt, og forventet klinikk-økning antyder Q3 enrollment completed. Det gir Q1 2020 for 6 mnd avlesning. Det er ikke regulatoriske hindre igjen for forsinkelser for Betalutin 3FL før selve søknad om godkjenning.
Falketind
18.11.2018 kl 00:44 4625

Trodde Londonmannen i sin tid var en av de mange som var godt fastbundet til masten med kjetting. Jaja, tydeligvis ikke særlig kvalitet på kjettingen eller låsen. Ha meg unnskyld hvis jeg husker feil.
HotStock85
18.11.2018 kl 00:31 4646

Tror vi kan ta noen konklusjoner vedrørende denne tråden.

Tidligere godkjenninger kan bli forsinket grunnet manglende dosevalg. Hadde 15/40 vært valgt; hadde vi nok kunnet ventet dette tidlig 2019. Vi antar at 20/100 blir en mer verdifull dosering. Dessverre er denne lengre unna mulig godkjenning. En annen betraktning er; de ønsker ikke å publisere deler av paragdime, men alt når det er ferdig. Håper i det minste myndigheter kan få oppdatert statuser underveis. Da kan vi håpe de prioriterer 65stk 20/100 pasienter før de starter på 15/40.

Sålangt kan vi nok konkludere; vi ser nok ikke noen plutselige godkjenninger eny time soon. Ja; ledelsen mener det er verd å vente på 20/100; da må vi stole på det.
Londonmannen
18.11.2018 kl 00:17 4681

Joda, ser den. Jeg får forsøke å dempe den en smule, men det er neimen ikke lett for en bergenser. ;-))
Sydney
18.11.2018 kl 00:00 4720

Martinarff skrev Innlegget er slettet
Den skal du ha london! Jeg leste deg og merlin spesielt i våren sommeren 2016. Var med fra 15 kr, sitter på en følelse av at big pharma vurderer å kjøpe nano. Jeg selger ikke, men euforien blir litt voldsom av og til. Går an å bevare noe av lykkerusen til man faktisk tar seriegull liksom

Vi vet at de gjør fremstøt før godkjent produkt i denne bransjen. Men da må vi ha mye mer enn de 17,6 for algeta.
Londonmannen
17.11.2018 kl 22:36 4850

Dersom min inntreden er et tegn på å selge så står du fritt for. ;-)) vil bare minne deg om at sist jeg gikk inn i NANO gikk kursen fra kr 14,3 til kr 124 på 9 måneder og en uke. Dem som lyttet til meg høsten 2016 fikk en hyggelig opptur.
Men om høydeskrekken har tatt deg, så finner du sikkert kjøpere på mandag. ;-))

God helg!
Londonmannen
17.11.2018 kl 22:32 4865

Too early? Det tror jeg ikke stemmer. Hadde jeg solgt i desember 2016 ville jeg truffet bulls eye. Men jeg skal ikke klage. Forstår det er investorer her som ennå ikke er i pluss. Og såvidt jeg skjønner er oppsiden fortsatt betydelig. Vi er tross alt fortsatt kr45,- under ATH. Nei, her er der fortsatt mye å gå på. I tillegg sitter jeg med en grei post i PHO. Ser meget lyst på de kommende årene.
Slettet bruker
17.11.2018 kl 22:02 4910

Regner med at det var deg ja?. Skulle bare få det bekreftet. Foretatt like bra men onco?
Intendenten
17.11.2018 kl 21:58 4923

Uredd1 er opptatt med sin nye roman.
Sydney
17.11.2018 kl 20:57 5029

Da er det vel på tide å selge siden londonmannen er tilbake med side opp og side ned om hvor høyt til himmels ting skal gå.. det er som brann i Bergen når de har vunnet to strake i begynnelsen av serien.. for en gnag.
Intendenten
17.11.2018 kl 19:01 5191

Jeg var meget forbauset over at du mønstret av skuta London.
Er ikke forbauset over at du igjen befinner deg på dekk:)
Velkommen tilbake. Du har vært savnet.
Picosalax
17.11.2018 kl 18:54 5207

Det var synd du pakket kofferten far to early London.
Londonmannen
17.11.2018 kl 18:20 5278

Ja, helt klart. Men jeg klager ikke. Må ikke glemme at oppsiden til NANO ikke akkurat er blitt mindre med årene. Og såvidt jeg kan forstå er det god grunn til å tro at interessen rundt NANO kan dra seg til noe ettertrykkelig i tiden som kommer. ASH vil trolig legge grunnlaget for et meget hyggelig 2019. Og etter 2019 kommer som alle vet 2020........
Joda, all grunn til å være optimistisk på vegen av NANO. Noe jeg unner alle som har sittet tålmodig og ventet gjennom stillebeltet og ørkenvandringen NANO har befunnet seg i siden januar 2017. Men all ting har en ende sa reve da de flådde ham......
Og faktisk, det hadde neppe vært bedre om det hadde vært verre heller.....;-))
Slettet bruker
17.11.2018 kl 17:22 5395

Hvor er det blitt av uredd? Savner innleggene hans også?.
Slettet bruker
17.11.2018 kl 17:17 5405

Hehe. Riktig. Men med litt høyere snitt eller?
Scoopfinder
17.11.2018 kl 16:58 5444

Velkommen tilbake Londonmannen :-)
Husk, ikke samme tabben som i Algeta. Her gjelder det å bite seg fast til budkampen er over.
Londonmannen
17.11.2018 kl 16:47 5481

Takk. Føles som å være hjemme igjen. ;-))
Londonmannen
17.11.2018 kl 15:01 5698

Scoopfinder
Tror også tiden nærmer seg for de helt avgjørende meldinger. De kan komme i år eller kanskje ikke før til neste år. Men det var en av årsakene som gjorde at jeg kjøpte meg inn igjen. For ingen vil forutse når en slik melding ligger i innboksen.
Slettet bruker
17.11.2018 kl 12:36 5856


Ja det stemmer. rundt 30k aksjer. Topp 100 starter på 60k aksjer. Skulle vel helst vært inne på topp 100, men jeg tror over 30k aksjer holder for å starte pensjonisttilværelsen ganske tidlig:)

Gleder meg til helgen er over nå. Tror vi bare har sett starten på det som kommer.





Clint
16.11.2018 kl 22:49 6236

30495 aksjer per 05.11.18
stockwalker
16.11.2018 kl 19:07 6460

JImmi eller andre, hvor ligger aksjonær 200-grensen?
Redigert 16.11.2018 kl 19:08 Du må logge inn for å svare
Thom1011
16.11.2018 kl 14:29 6749

Problemet med Korsar er at han har vært rimelig arrogant og kommet med sine kommentarer i ettertid når fasit forelå, men bommet når han selv spår kursen framover. Vi som er langsiktige velger dette alternativet fordi vi vet at partneravtaler, oppkjøp etc kommer plutselig. Da mister man oppsiden som ligger i Nano. Personlig tror jeg Nano ikke tar Betalutin helt fram pga kostnader ved salg/markedsføring. Jeg tror på oppkjøp av Roche, Novartis eller Bayer før penga er slutt 1 halvår 2020. Ha tålmodighet og lenk dere fast til skuta.
dr. Stockman
16.11.2018 kl 14:06 6844

Ligger an til stygg start i USA, og Europa har følgelig også gått i rødt. Norge holdes oppe av stigende oljepris. NANO trakk seg litt tilbake også i går da USA snudde til rødt, og vi ser nok en reprise av det idag. Men som jeg skrev i går - et par kroner pr dag er det ideelle.
dr. Stockman
16.11.2018 kl 14:02 6885

Jimmi skrev:
"Dr.Stockman: Bra vi er uenige om noe da, det viktigste er at vi er enige om at Nano kommer til å bli suksess:) Der er vi enige..."

Tror vi er enige hvis du studerer mitt innlegg litt nøyere. I motsatt fall ville jeg være bekymret for deg. (dvs. hvis du ønsker de som farer med kjeltringstreker på børsen suksess). Jeg var som sagt ikke uenig i at man skal unne Korsar suksess, men i ditt generelle utsagn om at man skal unne alle som tjener penger på børsen suksess. Tvertimot skulle de jeg har i tankene forlengst sittet bak lås og slå.
Slettet bruker
16.11.2018 kl 13:53 6934

Selv om det ikke ansees som sannsynelig er lån en mulighet. Algeta lånte 200m $ måneder før de ble kjøpt opp.
Tror ved partnerskap er klimaks mange år frem i tid, hvor en pipeline hvor 3FL er en bi-setning, ikke et hovedpunkt er fremme i dagen.
Slettet bruker
16.11.2018 kl 13:35 7021


Joda, jeg er enig med deg i mye av dette ILAV.
Jeg er bare veldig godt humør om dagen og jeg liker ikke å henge ut personer uansett om det er på et anonymt forum. Men litt humor og småstikk, det må vi tåle.
Har vært rimelig irritert på flere skribenter her inne til tider, det er sikkert noen som er drita lei av optimisten Jimmi også.. Om den dagen kommer at jeg selger beholdningen min ville jeg aldri begynne å baisse Nano p.g.a det. Det er lavmål. Når det er sagt, jeg kommer ikke til å selge en eneste aksje!

Blir spennende å følge slutten i dag. Jeg skrev fredag, eller mandag at jeg trodde vi skulle til åttitallet i løpet av uka. Har fortsatt litt tro på det altså. Det kan fort komme melding etter stengetid, eller før børsen åpner mandag. Da kan det være greit å være ombord.

Har hørt rykter om at Londonmannen har mønstret på igjen også. Burde nesten vært en melding på det. En bra mann å ha ombord:)



Scoopfinder
16.11.2018 kl 13:34 7058

Jeg blokkerte vedkommende en stund, men markedet består av alle. Derfor åpnet jeg opp igjen. Skal prøve å holde irritasjonen over arrogansen og selvforherligelsen for meg selv.
Når det gjelder Nano er jeg rimelig sikker på at vi når klimaks i 2019. Et viktig argument for dette er at pengebingen blir skranten inn i 2020.
Dermed blir det enten salg, samarbeidsavtale eller emisjon. En emisjon for å ta Betalutin til markedet er ikke negativt, så jeg vet ikke hva jeg foretrekker.
Jeg heller til at jeg ønsker et salg rett etter CMA, som for Algeta. Men uten samarbeidsavtale først for å få budkamp og høyest mulig pris
sjerkyll
16.11.2018 kl 13:21 7128

Poenget mitt er at ingen er tjent med tråder som bare peker mot individer med spydig innhold. Og det går å overse Korsar når han kommer med noen av sine meget sære utsagn.

Tilbake til oppdatert trådtittel; ja. Jeg tror 2019 vil definere mye av NANO sin fremtid. Med tanke på økt pasientmengde, de allerede sterke efficacy resultatene, sikkerheten og QoL; hva er det egentlig som vil stoppe en fremskyndet markedstilgang?
Redigert 16.11.2018 kl 13:23 Du må logge inn for å svare