IOX-The Norwegian oil company Interoil wants to expand.

helloween
IOX 16.11.2018 kl 11:41 27688

The Norwegian oil company Interoil wants to expand its operation in Colombia:)

Artikkel fra 14 November 2018

The history of Interoil began in the middle of the mountains of Oslo, capital of Norway. There, the company devised the hydrocarbons business with the intention of emerging in Latin America, and in 2004 it began to operate, as we know it today, in Colombia.

The oil company began its work in the departments of Casanare and Tolima, where after a hard work, the oil began to sprout. Then it became a public company and today 75 percent of its shares belong to natural persons. Currently, its cash flow is positive and it maintains operations in those same departments: in three blocks and nine wells between exploration and production.

"We are convinced that we will continue to grow, we believe in the country, we like the technical challenge and there is great potential," explains Leandro Carbone, Interoil's executive director in Colombia. However, moving forward in those territories has not been easy. Between 2017 and 2018 Interoil has made the largest investments in its history in the country.

Read also: ANH will focus on oil self-sufficiency and increase reserves

The absence of the government in the regions, the instability of the institutions and the oil companies that base their work of social responsibility on welfare with the delivery of money, have generated a new debate about the importance of finding mutual interests between the companies and the community. the collective benefit. Achieving that mission has been one of the great challenges for many companies. "We are not the State," is a shared response among oil workers.

In the case of Interoil, the demand of the community is so complex that it even exceeds the value of what it costs to conduct an exploration. "There are 130 families that request the construction of houses, corrals, sowing spaces and fish farming for each one. It is unsustainable, "says Carbone, adding that despite this, today the perception of coexistence between the company and the community is better than ever.

In the last year Interoil paid for the purchase of materials for the corrals and the community built them. In this way, a sense of belonging has been cultivated and the oil company has been able to advance in its operations. It has been an exercise of mutual benefit. That is the ideal of the multinational, grow hand in hand with the communities. His future plans are to expand his presence in Colombia and in South American countries such as Argentina .

Google translate fra Spansk til Engelsk

Jaja..Skeptikerene kan si hva de vil, men artikkelen her taler vel for deg selv?
Redigert 21.01.2021 kl 08:25 Du må logge inn for å svare
innregistrert
19.11.2018 kl 09:27 3375

Tikk takk..?
Redigert 21.01.2021 kl 07:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.11.2018 kl 09:24 3392

Ha, du måtte være betalt av noen for det du skriver! Det er det. Han ønsker lav muligst ingang i iox. Det som du driver med er helt høplost. Hvem hører på deg!? Bare du for deg selv. Budala
Redigert 21.01.2021 kl 07:11 Du må logge inn for å svare
007 James Bond
19.11.2018 kl 09:10 3441

Da er det bare å brette opp armene og bli med på oppturen. Når sjefen sjøl (Carbone) i et avisintervju sier at oljeleting i Colombia for dem ikke er bærekraftig(les ikke lønnsomt) på grunn av store krav fra landeierne, er det nok duket for oppgang. Med utsikt til store underskudd og etter hvert likviditetsproblemer, bør det ikke være noe som bremser oppgangen. Kursen bør i første omgang passere 17 kroner. Blir det utsettelse i boreplanen, ser jeg ikke bort i fra at kursen bør sprette over 30 kroner. Dette blir himla bra, kjære menighet. Skal ikke store kostnadsøkninger til nå før kursen er i 50 kroner. Eller mer. Noen vil kanskje se på dette innlegget som et hausseinnlegg, men jeg forsikrer at det er dønn seriøs ironi.
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
helloween
19.11.2018 kl 08:30 3561

Da får vi se om vi forsetter der vi slapp på fredag:)
Forventingene må vel snart slå inn.
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
helloween
18.11.2018 kl 15:17 4134

Låne forfallet i 2020 skal ikke være noe stor sak å reforhandle.som Ransen sier er det blitt reforhandlet før under verre tilstander.
Nå har iox positivt cash flow og cor6 heftelsen er vekke så om de klarte det i 2015 bør det være en smalere sak i 2020?
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
Ransen
18.11.2018 kl 14:46 4184

Hvis produksjonen avtar og LLA-47 mot all formodning skulle være "tørr" eller at selskapet ikke VIL bore der, så sliter de med låneforfallet i 2020. Kan minne om at dagens obligasjonslån er fornyet en rekke ganger, og under langt dårligere vilkår i selskapshistorien enn i dag.

Etter selskapets egen plan er nok kontantstrømmen noe høyere i 2020 enn i dag, hvilket vi som aksjonærer burde kjenne til.

Banken hjelper deg så lenge du har jobb, hvis ikke er det kroken på døra.
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
piff
18.11.2018 kl 14:38 4197

Nei. men desto større bekymring hvordan selskapet har tenkt og handtere låneforfallet på ca nok 400 mill om 12-16 mnd. Tiden går raskt og verst tenkelig er en total konventering til aksjer av gjelden.
En eller annen for løsning ¨å på bordet innen 12 mnd helst før.
Overnevnt sak er også en av årsakene til aksjekursen en ser i dag. Så hvem er tjent med en lavest mulig kurs på sikt ?
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
sotramannen
18.11.2018 kl 13:51 4276

Ganske sikker på at dette ender veldig bra, Abu med flere. Ting tar tid tydeligvis, men ting blir også ryddet opp i etterhvert som utfordringene oppstår. Med dagens solide oljepris, Cor-6 lisensen løst, nye brønner på et lovende oljefelt med oppstart q4 (gjør forsåvidt ingenting om vi skulle få en utsettelse til Q1 heller), columbianske myndigheter på lag og nå ser det tom ut som ting ordner seg med lokalbefolkning og. Ja,så er det bare å la Interoil hente opp oljen som framover vil gi solide pluss i kvartals- og årsregnskapene. Og supert arbeid av Helloween som sporet opp artikkelen om fra Columbia. Uten tvil positiv og dette vil vi forhåpentligvis også merke på aksjekurs i morgen.
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2018 kl 13:05 4343

Dette betyr at Abu kan sove tryggare i si himmelseng, at risikoen for å møte, i draumeland, ein krigsmåla øko-
duyakrigar med sumarfuglteiknet i panna, i kamp for habitat, jord, vatn, familie og....for skaparverket,... er kraftig redusert!

Det betyr og at Abu vonleg kan unngå å treffe på i draumedøra, sin mest formidable og farlege opponent, gymnasiasten/studenten/idealisten som med sjukeleg empati øydela familiemiddagar i verbal kamp mot språksentralisering og for å berge det tapte og forgifta jordiske paradis i Saigondeltaet. ...Rundbrennaren, energibunten frå "Sjeduland" som hata å la andre bryte målsnora, med saft og styrke i armar og bein, som såg alle karakterar under S som eit resultat av latskap eller dumskap.
Mot den karen, Abu sitt eige vonde samvet fordi Abu umerkeleg har kome rundt døra og no er på feil side, ..... er Abu dømd til å tape!
Men dette gjenferdet er heldigvis ganske trygt parkert i den gamle totaktaren langt ute på venstresida i ei bortgøymd hjernevinding i Abu sin hjernebark.!
Kan likevel Abu få lov å vere STOLT av si investering???
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2018 kl 12:37 4385

Takk også frå Abu til Helloween for nyttig gravearbeid!

Eg ser artikkelen som svært positiv. At IOX has paid for "materials for corrals", altså at det er innkjøpt materialar til inngjerding for dyr og at nabobønder så har bygd innhegningane.
Dette er godt nytt fordi det betyr at eit godt samarbeid er etablert, og at Duya folket aksepterar at sameksistens er naudsynt, at oljeindustrien er komen for å bli, og at alle partar lyt gje og ta for felles nytte og framgang.
Dette gjer at Abu er meir komfortabel med si investering og kan vere luteigar på lengre sikt.
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
Ransen
18.11.2018 kl 11:54 4446

Er egentlig ikke så urolig for aksjekursen i dag da jeg så langt er fornøyd med det som selskapet leverer. Ser på et lengre perspektiv.
Henger meg ikke opp i forsinkelser og små utsettelser. Dette er jeg vant med etter mange år som aksjonær i Statoil/Equinor, hvor meldingene kan komme ett halvt år etter store funn osv.
Det er iallefall spennende det som foregår på samme adresse i Bogota. Når man samtidig vet at det har vært gjort svært lite nye funn i landet og oljeselskapene tviholder på lisensene sine, så er det grunn til å tro at det er flere som tar med seg storpengeboka og lukter på et felt som LLA-47.
Mye tyder på at oljeprisen vil holde seg over 80 dollar i 2019. SA og opec har rett og slett ikke råd til annet.
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2018 kl 11:15 4514

Du kan jo tenke deg prisingen av selskapet uten avklaring på COR-6 og wo ? Vi lå på 3 før COR-6, så COR-6 ligger nok priset inn med NOK 1,50-2 as we speak. Om det er en riktig verdi eller ikke er det vanskelig si noe om så lenge selskapet trår vannet og fortsatt ikke kan overbevise markedet om at verdier vil bli realisert. Uten reell og videre fremdrift så har jo COR-6 kun verdi for obligasjonseierne. Som et worst case scenario.
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
helloween
18.11.2018 kl 11:07 4537

Sacco

Er også rimelig sikker på at den nordlige veien er nøkkelen til fortsettelsen av bore programme 1.avtalen med SLS har de.3D seismikken er ferdig og Vikingo har gitt de den data de trenger.cor6 settlement er ok.

Men igjen må vi stole på ledelsen:
Sist oppdatering:

Also Interoil is making excellent progress in materializing "The Northern Road".

Første brønn skal bores i samme kolonner som Vikingo så liten risiko her.

Tror selv vi er veeeldig nær en forløsende melding☺?
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
Solist
18.11.2018 kl 11:07 4537

Diskusjonen dere mellom ønsker jeg ikke å kommentere, det får vere opp til dere. Men commenten som jeg hang meg oppi fra deg YNWA var "Børs er bingo". Dersom du sitter på en så stor posisjon som du sier i Interoil, og mener at børs er bingo, da er risikoen for stor til at jeg hadde turd det samme...
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
Ransen
18.11.2018 kl 11:01 4552

Selskapet er knapt priset til verdien av cor-6 i dag. Det er ikke tatt høyde for at det faktisk er produksjon til å betjene gjeld og lønninger og at det foreligger en konkret plan på LLA-47 med milliardverdier.
Det har vært noe helt annet hvis vi så nedgang i dagens produksjon samt at det ikke eksisterte noe LLA-47.
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2018 kl 10:53 4567

Jeg har en nokså lik vurdering. Dessverre. Ingen avklaring av boring før Q3 = utsettelse til Q1-2019. Det er ingen krise om selskapet gir tilfredsstillende og konkrete detaljer om oppstart, men dersom Q3 ikke gir oss mer enn det vi vet idag så er jeg redd for at siste rest av COR-6 som er priset inn også fordufter i løpet av kort tid. Og jo lengre tid dette tar, desto større grunn gir det til å spekulere i om selskapet holdes i tømmene av eksterne krefter som ikke vil vise sitt sanne ansikt før omstendighetene og selskapets MCAP gir den optimale inngangen.
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
sacco12
18.11.2018 kl 10:23 4626

Min bekymring vedrørende Q3 gjelder ikke om Interoil er pluss eller minus noen få kronestykker. Hvis borekampanjen starter opp igjen med treff vil en rød post temmelig fort få en annen farge. Min frykt er å få Pareto-konferansen 2017 midt i trynet igjen. Med tanke på hvor lite tillit marketd tydeligvis har til IOX i dag (ref. kurs) vil det være svært uheldig med flere utsettelser. Jeg er klar over at selskapet i Q2 skrev at boring skal starte i Q4 og at ingen utsettelser var å forvente, men på det tidspunket trodde nok selskapet også at adgang via den nordlige veien skulle være i orden. Jeg har skrevet noen mailer til IR om dette, men har følgelig ikke fått annet enn standardsvar. Noe som er forståelig med tanke på sensitiv info.
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
Stansikala
18.11.2018 kl 09:52 4679

Det er korrekt at det er besynderligt, vil jeg give jer ret i... det er psykologi og mistro/tiltro det hele er bestemt af. Men Olie kursen er nu den der bestemmer indtjeningens størrelse..... sådan er det.
Redigert 20.01.2021 kl 19:13 Du må logge inn for å svare
Ransen
18.11.2018 kl 09:47 4878

Tror ikke vi skal bekymre oss over Q3. Oljeprisen var høy, men produksjonen noe lavere i perioden.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
helloween
18.11.2018 kl 09:39 4900

Om en gidder å ta en titt på regnskapet til de andre som opererer i Colombia så vil enn se at ved dagens oljepris er det store penger å tjene☺
Iox skal opp med produksjonen og da vil vi aksjonærer kunne høste for alvor ?
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
Carsten1972
18.11.2018 kl 09:21 4926

Go morgen ransen.ja du har ret, når man stiller det sådan lidt kantet op, så er det sku da lidt bysynderligt?,
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
Ransen
18.11.2018 kl 09:16 4938

Ja, utrolig men sant. Da selskapet gikk på sparebluss under lav oljepris og hadde store underskudd, så måtte en betale nesten 10 kroner for aksjen.
Nå som verdiene er i ferd med å materialisere seg, låneforfall betales, overskudd i regnskapet og generelt en god dialog med Colombias befolkning og myndigheter, få får man aksjen for kr 4,50.
Alle forstår vel at dette er tidenes mulighet.
Plutselig er den 3-400% opp...
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
Carsten1972
18.11.2018 kl 09:06 4956

Olieprisen er totalt ligegyldig for iox,(kursen) olie = 40 iox = 8. Olie =80 iox = 4.get the picture.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
Stansikala
18.11.2018 kl 08:46 4994

Er også spændt på hvor olie kursen vil hen efter at Saudi Arabiens kronprins nu står mistænkt for medvirken på drabet af Khashoggi. USA må føle sig nødtvungen til ikke at have en holdning til dette da sanktioner mod Saudierne ville være en katastrofe for Trump med en stigende Olie kurs.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.11.2018 kl 08:12 5031

Tror det blir ei spennende neste uke, og frem mot Q3
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
bacrus
18.11.2018 kl 00:16 5205

Lenge siden Ludvig var innom, men idag fant han tid til å spre litt edder
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
Ransen
17.11.2018 kl 20:10 5435

Man trenger ikke å være ett geni for å stille seg undrende hvorfor aksjen nå vaker på fire og en halv krone når aksjen dro til 10 kroner bare på meldingen om borekampanje 1 med uløst cor-6 og oljepris på mellom 27 og 24 dollar.
Tror vi ligger bedre an i dag. Spesielt interessant er samlokasjonen mellom selskapene i Colombia og oppkjøpene.
Som Carbone sier, landet er ekstremt spennende og selskapet ser frem til å vokse på ressursene her
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
17.11.2018 kl 19:45 5478

Sorry jeg skal skjerpe meg og aldri skrive "dritt" om andre som er konstant negative når de er ute og svært positive når de er inne. Jeg har sikkert gjort det samme selv. IOX kan seff gå til helvete som alt annet på børs. Satser mange penger på at de lykkes, men klart det er risiko. Men ditto større reward. Skål
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
Ransen
17.11.2018 kl 17:52 5602

Husk nå at dette er et forum hvor brukerne er anonyme.
Uansett hvor mange meldinger ang.progressjon og løsninger på utfordringer som selskapet melder, så vil det være noen som sitter utenfor og er negative. Det er bare å overse.
Alle husker vi vel Alternativ20 som konsekvent røpet sin inkompetanse ved masse negativt tulleskriv om selskapet.
Når meldingen om borestart kommer og kursen stiger, er disse borte fra forumet for godt.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
aborum
17.11.2018 kl 17:51 5587

Jeg sad som 7. største aktionær og var ganske korrekt positiv overfor selskabets potentiale, men også svært kritisk overfor ledelsens kommunikation med markedet. Det faktum, at du lægger dig ud med en anden person uden forudgående pejling på dennes bidrag her på IOX tickeren, taler for sig selv.

Da CNE smadrede aktien, så jeg ingen anden udvej end at brute force GA så langt ned som mulig, for at øge min mulighed for at gå ud af selskabet med break even som forhåbentligt dårligste resultat; deraf også mulighden for at realisere en betydelig gevinst da COR-6 blev løst - ved at sælge hele eller dele af porteføljen. Jeg valgte at bevare en mindre post i det tilfælde, at selskabet på mirakuløs vis var forandret i sin kommunikation med aktionærerne (hvilket ikke var tilfældet).

En bevidst overeksponering for en kortere periode kan sikre gode kort på hånden, men man bør som ansvarlig investor altid være opmærksom på at reducere en overeksponering. Denne strategi har jeg med succes fulgt i en række selskaber og nu aktuelt i biotek. som du har bemærket. Dine hånlige udtalelser omkring undertegnedes positionering i andre papirer giver kun anledning til skudlertræk.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
rischioso
17.11.2018 kl 17:45 5607

Dette begynner å ligne mer og mer på APCL trådene hvor man diskuterer hverandre mer enn caset. Det neste blir vel at alle blokkerer alle så man sitter og poster til seg selv - Vi kan vel bedre enn dette, skjerpings...:)

Fortsatt god helg!
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
17.11.2018 kl 17:10 5665

Du satt som syvende største aksjonær og var konstant positiv. Nå er du en liten aksjonær og er konstant negativ. Du satset millioner av kroner da Cor6 og ting var usikker. Nå er Cor6 løst og borret skal snart ned i bakken. IOX melder også at de er kommet svært langt med alternativ transportvei og ting ser lysere ut. Hva f er negativt med dette. Jeg bryr meg filla om du eller Bokaj eier en eneste aksje. Det som jeg misliker er at dere er negative når spes du var veldig positiv da du var stor aksjonær. Det er derfor du får min kritikk. Bokaj bryr jeg meg fint lite om da han umulig kan sitte med noen stor post i IOX. Hvorfor du ikke solgte alt på kr 6 fatter jeg ikke. Alt med IOX er jo bare dritt?
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
bokaj70
17.11.2018 kl 14:12 5819

Der er tilsyneladende rigtigt meget du ikke forstår. Prøv i det mindste at fokuser på selskabet, i stedet for at opføre dig som en lille køter der render rundt og bider alle i haserne, som skriver noget, der kan true dit naive verdensbillede.

Det er så dumt.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
17.11.2018 kl 13:31 5893

Den er sann. Fått bekreftet fra IR at alle disse opplysningene er tidligere gitt i rapporter og informasjon via OSE.

Artikkelen er en oppsummering (mine ord)
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
Dieseldahl
17.11.2018 kl 12:58 5949

Om en meninger er forskjellig må man akseptere det. Men jeg forholder meg til det selskapet melder. De er ikke kjent for mange meldinger, men de
sender det de må. Har man ikke noen tiltro til meldingene selskapet kommer med, så må man vel ikke kjøpe aksjer i Iox. Vis man drar frem vad Iox var for noen
år siden hadde jeg aldri kjøpt en aksje. Kan vel ikke si annet en at selskapet skynder seg langsomt, det er jo forstålig med de utfordringene de har hatt, og fremdeles har, men man må jo ha troa på at resten løser seg etterhvert nå. Aksjen hadde vel heller ikke vært mulig å kjøpe på 4 tallet hvis alt var i skjønneste orden. Dette er muligheten hvis man tror på selskapet, har man ikke, er det vel bare å la vær å kjøpe aksjer i Iox.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
aborum
17.11.2018 kl 12:35 5988

Det er dig som skribent, der hausser, baisser og hetzer hverandre; undertegnede forholder sig til selskabet og aktiekursen, ikke andre skribenter, med mindre de, som i dit tilfælde, kører på med personlig hetz.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
aborum
17.11.2018 kl 12:32 6019

Vil lige benytte lejligheden til at takke helloween for at have gravet denne artikel frem - og delt den.

Hvis artiklen er sand, tegner den jo et billede af at IOX reelt taler sandt, når de melder om forbedrede forhold til lokalbefolkningen og det er jo altid godt at sikre sig forudsilige forhold, når man arbejder i et område, hvor staten ikke er mere tydelig. Min anke går på, at dette fremstår som er et drivanker om selskabets ben, der kan have mindre eller større betydning for gennemførelsen af de planer, selskabet fremlægger (og ultimativt også aktiekursen).
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
aborum
17.11.2018 kl 12:25 6063

Det er ikke størrelsen på, eller værdien af, din position, der definerer dig som skribent eller menneske her på IOX tickeren (eller generelt i samfundet) og alene det faktum, at du tager dette perspektiv, når du udtaler dig overfor andre, er svært bekymrende. Jeg er overrasket over, at 70k ikke er mange aktier .. med en pålydende købskurs på 2,84 vil jeg mene, dette repræsenterer en væsentlig værdi og med dagens kurs rundt 4,50 er dette vel en betydelig værdi (dette fra undertegnede, der tidligere var 7. største aktionær).

Mange aktionærer i IOX sidder med et urealiseret tab (potentielt også dig) og der er formentligt en stor del af denne gruppe, der ville være tilfredse med at realisere 70k aktier á 1,5 - 2,0 NOK gevinst og aldrig røre den igen. Hetz mod skribenter, der fremstiller en kritisk holdning til selskabets (manglende) resultater og (manglende/langsomme) fremdrift er derfor et udtryk for svag forståelse for den følelsesmæssige og økonomiske ørkenvandring, aktionærerne har været gennem i de senere år.

Svaret på, hvorfor folk er kritiske til selskabet og sidder som aktionærer er, at man godt kan have en fundamental tro på de værdier, selskabet sidder på (LLA-47) og det potentiale, værdierne kan realiseres til (fx højere oliepris eller andre tiltag som installation af gasanlæg), samtidig med at man bevarer et kritisk perspektiv på, hvordan disse værdier frembringes. Den erfarne aktionær vil derfor vide, at selskabet historisk set har været udfordret i at levere på udmeldte programmer, specielt når lokalbefolkningen er med i ligningen.

Man kan kommentere på størrelsen af andres position i selskabet, men det bør gøres med respekt og med et glimt i øjet; det forsøger jeg selv at være opmærksom på.
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
Foreigner
17.11.2018 kl 12:14 6095

:))
I wonder if people realise when they read the article who is the audience Leandro is conveying the message to?:) The shareholders or the people who are negotiating about compensations? Does someone really believe the cost of few fences will bankrupt IOX?? These are negotiations thst will continue forever and ever:)

Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare
sacco12
17.11.2018 kl 12:00 6119

"Artikkelen er meget beroligende og vil utløse et kraftig byks når den kommer via børs i neste uke."

Hva mener du her? Mener du at den samme artikkelen skal komme som børsmelding eller som en del av en større melding som også vil inneholde fortsettelse av boreprogram?
Redigert 20.01.2021 kl 18:57 Du må logge inn for å svare