Tråden er privat, og bare inviterte kan svare
Pengemaskinen DOFCON
DOFCON er idag blitt en av Brasils største PENGEMASKINER
Driftsmargin over 80 prosent
Lange gigantiske 8 års kontrakter på de fleste båtene
Positiv EK på over 7 milliarder
Å bygge de 4 nyeste super avanserte PLSV-ene hadde idag kostet OVER 24 milliarder altså 6 milliarder pr båt
SKANDI ACU
SKANDI BUZIOS
SKANDI RECIFE
SKANDI OLINDA
Minner om at gjelden idag I hele DOFCON er på bare 5 milliarder og betales ned med 1 milliard pr år
ALTSÅ OM BARE 5 ÅR ER DOFCON GJELD FRI
DOFCON er ikke bare en av brasil største pengemaskiner men er også det mest underkommiserte selskap når det gjelder enorme underliggende VERDIER
Dette må styret i DOFCON ta mye av skylden for
Bare minner om at en gammel kjenning som ALLTID dukker opp når det gjelder DOF og datterselskap også selvfølgelig dukker opp i styre i DOFCON nemlig MONS AASE