Da er vi i gang!!

keane
ABS 01.02.2023 kl 08:30 1204


Her tror jeg vi vil se helt andre kurser framover. Selskapet generer inntekter fra salg allerde og denne psoriasis-delen har et enormt potensiale. Ingen gjeld og kr 170 mill i cash. Dette selskapet er en uslipt diamant.

01.02.2023 07.30.00 - Cision International
Arctic Bioscience AS : Arctic Bioscience - First patient included in HRO350 Phase IIb clinical trial in the UK
Reference is being made to the stock exchange release from January 12[th] 2023 where Arctic Bioscience announced that the Clinical Trial Application (CTA) for a
Phase IIb clinical trial in mild-to-moderate psoriasis with the investigational medicinal product (IMP) HRO350 was approved in the United Kingdom (UK).

Arctic Bioscience has met a key milestone in the drug development program for HRO350. The first patient has been included in the clinical trial "A phase IIb,
multicenter, randomized, double-blind, placebo-controlled, dose-finding, efficacy and safety study of HRO350 in patients with mild-to-moderate psoriasis" (the
`HeROPA' study) in the UK. This is the start of the clinical study.

"This is the kickoff. Our innovative and highly competent team has been working diligently for several years towards this breakthrough. Following the successful
approval from the UK medicines authorities, a clinic in the UK has included the first patient. This is a great occasion for Arctic Bioscience, which was listed
on EuroNext Growth in 2021 raising funds to conduct this study", comments Christer L. Valderhaug, CEO of Arctic Bioscience.

The international study is planned to be conducted in five countries, with a total of 519 patients. A six-month inclusion period is expected, with first data
readout six months after last patient is included.

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.

For further information, please contact:

Christer L. Valderhaug

CEO of Arctic Bioscience AS
SkyDoctor
13.03.2023 kl 20:13 1085

Mange ansatte som har lastet opp i det siste på 11-14kr. Desverre har et heller surt børsklima kjørt den ned igjen til 10tallet. Enkelte som i 22 påpekte at denne ville komme i 2023, DnB hadde vell TP på 60kr her for en tid tilbake. Jeg tolker innsidekjøpene som en indiksjon på at det er i ferd med å skje noe og at den er attraktivt priset.
DenVise
14.03.2023 kl 01:17 1027

Tenker det er like sannsynlig at det her kommer et oppkjøp frå Big-pharma, som at den kliniske studien på HRO350 vil gi oss et meget positivt utfall.
Pilot studien ved Haukeland universitetssjukehus gir oss en 90%+ sjanse på at det blir innertier. (mine betraktninger, og jeg kjøper jevnt å trutt på alt under IPO kurs) Trur dette vil vise seg å bli en rakett av dimensjoner når det virkelig tar fyr. Ser for meg overskriften i FA: "Sunnmøringer med jackpot i silderogn"
Redigert 14.03.2023 kl 01:23 Du må logge inn for å svare
SkyDoctor
14.03.2023 kl 08:05 965

Er flere av de samme eierne her som i Salmon evolution. Som er kanskje det landbaserte oppderett selskapet som har mest på stell og ser ut til å ville lykkes. Så jeg er også av den oppfating at dette ikke kun er noen som har kastet en pil i blinde. Får nok mer info den 29.03 når rapport for 2022 fremlegges.
keane
14.03.2023 kl 08:58 931

Deler de samme tankene som det dere skriver over. Tror denne blir en rakett når det først tar av og at den har et skyhøyt potensiale. Kjøper hver gang jeg får frigjort penger fra andre investeringer.
xolarsen
14.03.2023 kl 14:06 884

Har troen på denne. Plukket noen aksjer i dag også.
SkyDoctor
14.03.2023 kl 21:10 833

Er ikke mye aksjer til salgs her virker det som. Små volum flytter kursen mye. Blir en spennede aksje og selskap å følge utover i 2023.
SkyDoctor
15.03.2023 kl 19:58 755

Skal ikke påstå at kjøperviljen er stor, men salgsviljen var ihvertfall fraværende i dag og det er ganske sterkt på en blodrød børsdag.
SkyDoctor
20.03.2023 kl 18:34 635

En drøy uke til 2022 rapport. Mulig vi får noe god guiding da, ihvertfall et godt tegn at ledelsen har vært på handletur og kjøpt fra 10,8 -14kr.