💰 FRO - Kursmål 350,- 💰
Tror aksjen kan gå i 350 kroner
Clarksons Securities venter solide resultater fra Frontline og holder muligheten åpen for at aksjekursen kan nå 350 kroner om et år eller to.
Clarksons Securities venter solide resultater fra Frontline og holder muligheten åpen for at aksjekursen kan nå 350 kroner om et år eller to.
Redigert 15.03.2023 kl 09:05
Du må logge inn for å svare
Flipper
06.03.2023 kl 15:40
7259
Som jeg ga utrykk for forrige uke, liker ikke hva .. sa in Q&A
I don't like their forward looking statement for 2023:
Oslo (Infront TDN Direkt):
Frontline estimates the breakeven rate for the company's VLCCs at around USD 27,000 per day in 2023.
Unning cost for FRO er ca. $ 3,500 / 4,000 per dag. det der IKKE VLCC som har dratt lasset men LR2/ Afrramax; men NÅR hele flåten truer,
ja da kan man snakke om Bonanza, men lenge til 2024 ( og så har vi igjen terningen i det Hvis Hus )
Dette er skummelt, ikke rart at folk kjøper Gulll, Spesielt Tyrkia, hvilken valuta er so i Weimarrepublikken som, sammen med vestmaktene
resultat ble Hitlers grep i et misserabebelt Tyskland. Les Historie gutta, gjentar seg, aå etter år, med forskjellige tidsrom. Synd at verden STYRES av ekstremister, som '' bruker og tolker sin religion '' som de HAR NYTTE AV
NOK BELÆRING fra en nå gammal gubbe, men som kunne sine ting i hine dager..
ex skipsmegler i nå ex 40 år, stå på, det er INGEN GRENSER for hva man ønsker å få til.
Tips: Får du ikke hva du ønsker, gå til tops i motsatt konkurrent og si '' det vil smerte meg meget '' om du gjorde ........
Personlig har jeg jeg kjøpt litt guld der går man aldri feil.
Althouh CEO say: Freight demand in the crude oil tanker market continues to be positively impacted by increasing sailing distances caused by Russian sanctions and the price cap on product exports that began on 5 February.
I don't like their forward looking statement for 2023:
Oslo (Infront TDN Direkt):
Frontline estimates the breakeven rate for the company's VLCCs at around USD 27,000 per day in 2023.
Unning cost for FRO er ca. $ 3,500 / 4,000 per dag. det der IKKE VLCC som har dratt lasset men LR2/ Afrramax; men NÅR hele flåten truer,
ja da kan man snakke om Bonanza, men lenge til 2024 ( og så har vi igjen terningen i det Hvis Hus )
Dette er skummelt, ikke rart at folk kjøper Gulll, Spesielt Tyrkia, hvilken valuta er so i Weimarrepublikken som, sammen med vestmaktene
resultat ble Hitlers grep i et misserabebelt Tyskland. Les Historie gutta, gjentar seg, aå etter år, med forskjellige tidsrom. Synd at verden STYRES av ekstremister, som '' bruker og tolker sin religion '' som de HAR NYTTE AV
NOK BELÆRING fra en nå gammal gubbe, men som kunne sine ting i hine dager..
ex skipsmegler i nå ex 40 år, stå på, det er INGEN GRENSER for hva man ønsker å få til.
Tips: Får du ikke hva du ønsker, gå til tops i motsatt konkurrent og si '' det vil smerte meg meget '' om du gjorde ........
Personlig har jeg jeg kjøpt litt guld der går man aldri feil.
Althouh CEO say: Freight demand in the crude oil tanker market continues to be positively impacted by increasing sailing distances caused by Russian sanctions and the price cap on product exports that began on 5 February.
Hellboy
06.03.2023 kl 15:52
7589
Ehh. Ja mulig du begynner å bli en gammel gubbe. Det gjør forsåvidt jeg og.
Normalt sett syns jeg du har bra innlegg Flipper. Men dette skjønte jeg ingenting av. Beklager. Gullinvesteringer, Tyrkia som godt eksempel /som takket være autokraten har en inflasjon som nærmer seg Zimbabwe på "sitt beste"), weimarrepublikken etc. Kan du utdype hva du mener?
Normalt sett syns jeg du har bra innlegg Flipper. Men dette skjønte jeg ingenting av. Beklager. Gullinvesteringer, Tyrkia som godt eksempel /som takket være autokraten har en inflasjon som nærmer seg Zimbabwe på "sitt beste"), weimarrepublikken etc. Kan du utdype hva du mener?
ibyx
06.03.2023 kl 15:58
7804
Ja. Her var det mye fanden og oldemor og verdens evige undergang på gang. Kan ikke spise guld heller vettu :-)
Peer Teekay stiger fra dagens foreløpige bunn. Minus 2,56% nå.
FRO minus 3,53%
Peer Teekay stiger fra dagens foreløpige bunn. Minus 2,56% nå.
FRO minus 3,53%
Redigert 06.03.2023 kl 16:01
Du må logge inn for å svare
ibyx
06.03.2023 kl 16:23
7762
Deutsche Bank analyst Amit Mehrotra maintains Frontline with a Hold and raises the price target from $16.5 to $19
Drewry Financial analyst Nikesh Shukla reiterated a Buy rating on Frontline (FRO – Research Report) on March 3 and set a price target of $22.00.
Drewry Financial analyst Nikesh Shukla reiterated a Buy rating on Frontline (FRO – Research Report) on March 3 and set a price target of $22.00.
Redigert 06.03.2023 kl 16:31
Du må logge inn for å svare
Flipper
06.03.2023 kl 18:23
7492
EMBRACER: TAR PLATS I STOXX 600
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Embracer kommer att ta plats i indexet Stoxx 600 från och med den 20 mars.
Det framgår av ett pressmeddelande från indexleverantören Qontigo.
Andra nordiska aktier som kommer att ingå i indexet är danska Sydbank och norska Frontline. Samtidigt som danska Netcompany åker ut.
STOCKHOLM (Nyhetsbyrån Direkt) Embracer kommer att ta plats i indexet Stoxx 600 från och med den 20 mars.
Det framgår av ett pressmeddelande från indexleverantören Qontigo.
Andra nordiska aktier som kommer att ingå i indexet är danska Sydbank och norska Frontline. Samtidigt som danska Netcompany åker ut.
Flipper
06.03.2023 kl 18:25
7530
botten hamnade marinfraktsbolagen Golden Ocean och Frontline, som backade 3,7 respektive 2,7 procent, efter att Kinas tillväxtmål överraskat på nedsidan.
Det lägre än väntade tillväxtmålet på "omkring 5 procent" satte även press på priserna för råvaror som aluminium, vilket tyngde aluminiumproducenten Norsk Hydro som klev ned 2 procent.
Det lägre än väntade tillväxtmålet på "omkring 5 procent" satte även press på priserna för råvaror som aluminium, vilket tyngde aluminiumproducenten Norsk Hydro som klev ned 2 procent.
Leotwin
06.03.2023 kl 18:44
7448
Rater litt ned i dag, TA taler visst for korreksjon (har ikke peiling selv). Ellers lite nytt under solen.
2024: tikk takk 😉
2024: tikk takk 😉
ibyx
06.03.2023 kl 19:25
7406
Deutsche Bank downgraded Euronav from Buy to Hold and set a new price target of $20.00 from $19.00 previously
Deutsche Bank Maintains Hold on Frontline, Raises Price Target to $19
FRO
Mean consensus OUTPERFORM
Number of Analysts 5
Last Close Price 18,98 $
Average target price 18,50 $
Spread / Average Target -2,53%
High Price Target 23,00 $
Spread / Highest target 21,2%
Low Price Target 12,50 $
Spread / Lowest Target -34,1%
"Shortanalytikeren" trekker ned gjennomsnittet relativt mye her.
12,5 USD = 130,28 NOK.
"shortanalytiker" er litt flåsete selvsagt. Men Kursmålet matcher veldig godt med inngangsprisen til siste short over 0,5% nå. Magnetar sin med startkurs 130,54 NOK.
https://shortnordic.com/history_company.php?player=X&selskapsnavn=Frontline&land=norway
eller 131 her
https://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=FRONTLINE&land=norway
Finurligheter?
Deutsche Bank Maintains Hold on Frontline, Raises Price Target to $19
FRO
Mean consensus OUTPERFORM
Number of Analysts 5
Last Close Price 18,98 $
Average target price 18,50 $
Spread / Average Target -2,53%
High Price Target 23,00 $
Spread / Highest target 21,2%
Low Price Target 12,50 $
Spread / Lowest Target -34,1%
"Shortanalytikeren" trekker ned gjennomsnittet relativt mye her.
12,5 USD = 130,28 NOK.
"shortanalytiker" er litt flåsete selvsagt. Men Kursmålet matcher veldig godt med inngangsprisen til siste short over 0,5% nå. Magnetar sin med startkurs 130,54 NOK.
https://shortnordic.com/history_company.php?player=X&selskapsnavn=Frontline&land=norway
eller 131 her
https://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=FRONTLINE&land=norway
Finurligheter?
Redigert 06.03.2023 kl 20:24
Du må logge inn for å svare
ibyx
07.03.2023 kl 09:08
6654
Clarksons Securities argues ‘super-profits’ needed to drive tanker owners back to shipyards
Companies are paying out earnings as dividends or reducing debt as newbuild prices remain high
Companies are paying out earnings as dividends or reducing debt as newbuild prices remain high
Leotwin
07.03.2023 kl 09:38
6595
Nøkkelen er å følge med på dette. Bestiller noen et skip i dag, får de det ikke levert før i 2026. I mellomtiden….😉
ibyx
07.03.2023 kl 09:47
6566
Member states of the International Maritime Organization (IMO) will debate a proposal to clamp down on ship-to-ship transfers at the next meeting of the United Nations body’s legal committee this spring.
In the wake of sanctions against Russia, the volume of ship-to-ship transfers has soared with Russia taking cargoes from its coast on smaller tankers and then moving them onto larger ships before heading to the likes of India and China, a trend that has alarmed many governments at the potential environmental risks posed.
Australia, Canada and United States have sent the IMO a joint submission raising concerns for the global liability and compensation regime relating to the increase in ship-to-ship transfers in the open ocean.
https://splash247.com/imo-to-debate-threats-posed-by-increasing-ship-to-ship-transfers/
In the wake of sanctions against Russia, the volume of ship-to-ship transfers has soared with Russia taking cargoes from its coast on smaller tankers and then moving them onto larger ships before heading to the likes of India and China, a trend that has alarmed many governments at the potential environmental risks posed.
Australia, Canada and United States have sent the IMO a joint submission raising concerns for the global liability and compensation regime relating to the increase in ship-to-ship transfers in the open ocean.
https://splash247.com/imo-to-debate-threats-posed-by-increasing-ship-to-ship-transfers/
Leotwin
07.03.2023 kl 18:06
5972
Fortsatt sterke rater i alle dirty-segmenter. Neste opptur når investorer skjønner at dette ikke bare er et blaff, men en syklus med lange legger😅
ibyx
07.03.2023 kl 20:30
5767
Teekay viser vei!
OSE:FRO + vedheng NYSE:FRO skal suges litt til?
Tipper den "flipper" 200 snart! :-)
https://www.marketwatch.com/investing/stock/tnk
OSE:FRO + vedheng NYSE:FRO skal suges litt til?
Tipper den "flipper" 200 snart! :-)
https://www.marketwatch.com/investing/stock/tnk
ibyx
08.03.2023 kl 08:16
5204
Return of China driving VLCC cargoes upwards in 2023
Tankers International analysis reports increased in cargoes for the largest tankers heading east in 2023
https://www.tradewindsnews.com/tankers/return-of-china-driving-vlcc-cargoes-upwards-in-2023/2-1-1415442
Tankers International analysis reports increased in cargoes for the largest tankers heading east in 2023
https://www.tradewindsnews.com/tankers/return-of-china-driving-vlcc-cargoes-upwards-in-2023/2-1-1415442
ibyx
08.03.2023 kl 08:55
5120
Mer fra samme rapport uten "mur".
Looking back at historical data, we find an almost perfect correlation between both Chinese oil demand and VLCC liftings and refinery runs and VLCC liftings. It is, therefore, reasonable to expect this trend to continue. We can look at projections for oil demand and refinery runs in China to understand what we may expect going forward regarding VLCC activity bound for the country.
We already count 120 global VLCC liftings destined for China in January and February, with approximately 60% emanating from the Arabian Gulf and the remaining from the Atlantic basin. While it is difficult to predict the exact number of liftings we will see in the VLCC space, the correlation theory indicates we can expect numbers to rise by around 5 cargoes per month compared to 2022 actuals. The great benefit to the VLCC market will come from the continuous pull of crude from the Atlantic basin, which comes with extralong tonne miles.
https://splash247.com/the-year-of-the-rabbit-brings-good-tidings-for-vlccs/
Looking back at historical data, we find an almost perfect correlation between both Chinese oil demand and VLCC liftings and refinery runs and VLCC liftings. It is, therefore, reasonable to expect this trend to continue. We can look at projections for oil demand and refinery runs in China to understand what we may expect going forward regarding VLCC activity bound for the country.
We already count 120 global VLCC liftings destined for China in January and February, with approximately 60% emanating from the Arabian Gulf and the remaining from the Atlantic basin. While it is difficult to predict the exact number of liftings we will see in the VLCC space, the correlation theory indicates we can expect numbers to rise by around 5 cargoes per month compared to 2022 actuals. The great benefit to the VLCC market will come from the continuous pull of crude from the Atlantic basin, which comes with extralong tonne miles.
https://splash247.com/the-year-of-the-rabbit-brings-good-tidings-for-vlccs/
Leotwin
08.03.2023 kl 09:28
5048
Mange som løper etter nå, og det er fortsatt flere dager igjen til ex utbytte dag…😉
Flipper
08.03.2023 kl 10:48
4913
Noen som vet når utbetaling av divisjon er, og trader ex deretter ?
Flipper
08.03.2023 kl 11:08
4844
https://seekingalpha.com/article/4584541-frontline-stock-sell-2022-golden-year-tankers
A Golden year for. Frontline
A Golden year for. Frontline
ibyx
08.03.2023 kl 11:27
4785
Spennende å se om "furtebaissingen" på begge sider av dammen er over!
Kan være klart for å ta ut 200 allerede idag da!
Premarket følger selvsagt OSE. Blir sikkert litt humpete start på NYSE som det pleier.
Men "alle" vet jo nå at det er nordover som gjelder...
Kan være klart for å ta ut 200 allerede idag da!
Premarket følger selvsagt OSE. Blir sikkert litt humpete start på NYSE som det pleier.
Men "alle" vet jo nå at det er nordover som gjelder...
Leotwin
08.03.2023 kl 11:57
8525
200 i dag, i morgen, til uka? Hvem vet….jeg sikter uansett på et høyere tall enn det😊
Leotwin
08.03.2023 kl 12:03
8542
Men hvis jeg måtte gjette, hadde jeg satset på at dagens kurs er representativ for hva aksjen står i ex div 15. mars. Det betyr i så fall at vi skal en god del opp før 14….😉
Fuhrmeister
08.03.2023 kl 13:18
8449
Siste dag for å eie aksjer for utbytte 14.3
Utbytte utbetaling 4.4
Utbytte utbetaling 4.4
Redigert 08.03.2023 kl 14:11
Du må logge inn for å svare
Leotwin
08.03.2023 kl 13:54
8417
Ex-dag er 15. mars. Utbytte er usd 1,07 (x med kurs 10,66 gir ca 11,40 nok).
Se: https://newsweb.oslobors.no/message/583817
Se: https://newsweb.oslobors.no/message/583817
Redigert 08.03.2023 kl 13:56
Du må logge inn for å svare
Schenk
08.03.2023 kl 14:39
8390
Da er vi på 200! Blir nok opp og ned, men heftige kvartaler fremover!
ibyx
08.03.2023 kl 15:06
8342
ECO USD 78.300
https://www.tradewindsnews.com/tankers/charterers-forced-out-of-hiding-as-vlcc-rates-jump-10-on-western-activity/2-1-1415912
https://www.tradewindsnews.com/tankers/charterers-forced-out-of-hiding-as-vlcc-rates-jump-10-on-western-activity/2-1-1415912
Redigert 08.03.2023 kl 15:06
Du må logge inn for å svare
fruentimmeret
08.03.2023 kl 16:30
8160
Jaja - litt surt å selge på 197, for så å kjøpe seg inn igjen på 201. Må være inne en stund fremover nå ser det ut for. Utbytte for 2k aksjer gjør ihvertfall opp for litt av det.
mingus7777
08.03.2023 kl 17:41
8095
hans skrev Blir vel gevinstsikring i morgen..
Er det du egentlig sier at du solgte i dag og vil billigere inn i morgen 😉
Trendline
08.03.2023 kl 18:22
8214
Nå har FRO passert 200 kr på veien mot 350 kr
men når er vi der,
om 2 år ?
men når er vi der,
om 2 år ?
ibyx
08.03.2023 kl 19:44
8006
Er vel tredje gang ca 200 nåes på kort tid?
Og nå er det ned igjen. Markedet vil ha i pose og sekk hele veien. Opp ned opp ned. 19 USD som er nesten et sammenfallende "viktig" merke pleies og utnyttes psykologisk. I mellomtiden øker fundamentet (særlig rater) for kursnivået som ble nådd allerede 1. mars. Om noen presser fram en test av "støtte" ned mot 190 enda engang vil det være en gavepakke større en de to foregående!
🛳💰💰💰😀
Og nå er det ned igjen. Markedet vil ha i pose og sekk hele veien. Opp ned opp ned. 19 USD som er nesten et sammenfallende "viktig" merke pleies og utnyttes psykologisk. I mellomtiden øker fundamentet (særlig rater) for kursnivået som ble nådd allerede 1. mars. Om noen presser fram en test av "støtte" ned mot 190 enda engang vil det være en gavepakke større en de to foregående!
🛳💰💰💰😀
Buzzi
08.03.2023 kl 20:39
8014
Pilteri skrev Bedre d enn panikksalg på 190👍
Ikke så dumt å ta gevinst/selge i Frontline på ca.
Kr.200,- og heller kjøpe Belco på rundt Kr.20,-.
Jeg mener at Belco ikke bare er den tørrbulkaksje som har best inntjening pr. aksje ( ca.Kr.1,40 d.v.s. 7%) og best direkte avkastning pr. aksje (Kr.0,75 d.v.s. ca. 3,8%) på Oslo Børs, men den beste shippingaksje av dem alle. Det begrunner jeg med det forannevnte, samtidig som de har en svært moderne og effektiv flåte (snitt 4 år), har en særs god ledelse, samtidig har de over lang tid bundet opp store deler av flåten på kjemperater. De små får ikke samme oppmerksomhet som de store, og derfor blir de litt gjømt.
Uansett så er det den prosentvis avkastning på investert kapital som teller, og på det har Belco vært og er best.
Kr.200,- og heller kjøpe Belco på rundt Kr.20,-.
Jeg mener at Belco ikke bare er den tørrbulkaksje som har best inntjening pr. aksje ( ca.Kr.1,40 d.v.s. 7%) og best direkte avkastning pr. aksje (Kr.0,75 d.v.s. ca. 3,8%) på Oslo Børs, men den beste shippingaksje av dem alle. Det begrunner jeg med det forannevnte, samtidig som de har en svært moderne og effektiv flåte (snitt 4 år), har en særs god ledelse, samtidig har de over lang tid bundet opp store deler av flåten på kjemperater. De små får ikke samme oppmerksomhet som de store, og derfor blir de litt gjømt.
Uansett så er det den prosentvis avkastning på investert kapital som teller, og på det har Belco vært og er best.
Leotwin
08.03.2023 kl 22:21
7767
Ja, eventuelt bare bli sittende i den vinneraksjen man er i. Altfor mange tar gevinst for tidlig (eller selger seg ut av taperaskjer for sent). Tankmarkedet er nå hot, men alt peker i retning enda hottere! En stor del av flåten er klar for utskiftning, men likevel bestilles det ikke nye skip. Dels på grunn av høye nybygg priser, og dels på grunn av uklare miljøkrav til fremtidens flåte. Hvem vil synke ned 126 mill usd i et nybygg, når man ikke vet hvilket drivstoff som vil være tillatt i driftstiden? Og bestilles det nå, blir det uansett ikke levert før tidligst 2026. Imens går oljeetterspørselen mot all time high, og pga Ukraina-krisen må mer olje fraktes sjøveien, og over lengre distanser enn tidligere. Selv om det skulle bli fred i Ukraina (da faller tank kortsiktig), vil det fortsatt være vanskelig å gjenoppta gamle handelsmønstre. Europa kan ikke stole på Russland som sin energileverandør. Og selv om denne handelen skulle gjenoppstå, trenger tankflåten enormt med fornyelser, som tidligst kan komme fra 2026. Voila; supersykel med lange legger! Og jo lengre tid det går før noen bestiller mange flere skip, jo lengre vil supersykelen vare.
Just my to cents😊
Just my to cents😊
Redigert 08.03.2023 kl 22:29
Du må logge inn for å svare
ibyx
08.03.2023 kl 22:42
7753
Hadde det ikke vært for skyggeflåten hadde ratene gått enda høyere.
Det går langt færre skip til opphugging.
Stadig flere farlige baljer i omløp.
Er gjerne også bare et tidsspørsmål før den første oljekatastrofen kommer?
Rederne bør kanskje være blitt mer kritiske med hvem de selger gamle skip med stadig bedre fortjeneste til?
Blir fort noen gråsoner her også?
Det går langt færre skip til opphugging.
Stadig flere farlige baljer i omløp.
Er gjerne også bare et tidsspørsmål før den første oljekatastrofen kommer?
Rederne bør kanskje være blitt mer kritiske med hvem de selger gamle skip med stadig bedre fortjeneste til?
Blir fort noen gråsoner her også?
Leotwin
08.03.2023 kl 23:04
7699
Ja, skyggeflåten er lite miljøvennlig i vanlig drift og den utgjør en stor risiko for en alvorlig miljøulykke. Mange av skipene seiler også uten forsikring, er mangelfullt vedlikeholdt og har neppe bare kvalifisert personell. Verdenssamfunnet burde slå hardere ned på skyggeflåten og alle som har befatning med den. Men enn så lenge er den «tålt»…
Leotwin
08.03.2023 kl 23:15
7739
«While the headline average for VLCCs is around $60k/day right now, we are seeing a LOT of fixtures closing in on $100k/day.»
https://mobile.twitter.com/MarhelmData/status/1633508527581831169
https://mobile.twitter.com/MarhelmData/status/1633508527581831169
Leotwin
08.03.2023 kl 23:19
7751
Leotwin
09.03.2023 kl 09:47
7183
Ser vi full fokus på utbytte i dag? På både kort og lang sikt? Hvis oppturen varer så lenge som jeg håper og tror, kan man regne hjem ganske så høy inngangsbillett og likevel komme meget godt fra det😊
Leotwin
09.03.2023 kl 14:41
7094
Dagsferskt eksempel over 100k! :
https://mobile.twitter.com/TankersInt/status/1633822657425838082?cxt=HHwWhMDQnZ7DwKwtAAAA
https://mobile.twitter.com/TankersInt/status/1633822657425838082?cxt=HHwWhMDQnZ7DwKwtAAAA
ibyx
09.03.2023 kl 15:53
7195
Tanker watchers are keeping a firm eye on the volatile VLCC markets today, with a $ 100,000-a-day fixture widely anticipated, the first time this landmark has been broken since November.
VLCC fixtures have been on a charge all week, with eco, scrubber-fitted ships fixing at figures pushing above $90,000 a day. Demand from China has been leading rates to new highs each day of the week so far.
https://splash247.com/vlccs-charge-towards-100000-a-day/
VLCC fixtures have been on a charge all week, with eco, scrubber-fitted ships fixing at figures pushing above $90,000 a day. Demand from China has been leading rates to new highs each day of the week so far.
https://splash247.com/vlccs-charge-towards-100000-a-day/
ibyx
09.03.2023 kl 16:32
7111
201.2 NOK
Ligger for tredje gang 200 +- 3 kr som skjedde først gang allerede 1. mars. Ratene har steget en del siden det. Så FRO konsoliderer fortsatt.
Kjøp ned mot 195 vil være gunstig uten tilbakefall i rater nå.
Men ratene begynner heller å poppe over 100USD for de beste kontraktene...
Ligger for tredje gang 200 +- 3 kr som skjedde først gang allerede 1. mars. Ratene har steget en del siden det. Så FRO konsoliderer fortsatt.
Kjøp ned mot 195 vil være gunstig uten tilbakefall i rater nå.
Men ratene begynner heller å poppe over 100USD for de beste kontraktene...
ibyx
09.03.2023 kl 17:23
7088
Nede i 197,5 nå. Må nok handle på NYSE for å få den så billig...
Redigert 09.03.2023 kl 17:24
Du må logge inn for å svare
Flipper
09.03.2023 kl 17:36
7070
Hva skjedde ca. 16,40 på FRO - OSE ?
Kan man gjøre AFTER MARKET i så lang tid ??
Så en gang til, så Infront må ha en bug. Gikk rett ned 8 Kr, som over et stup !
Står nå i slutt kurs 201,20
Kan man gjøre AFTER MARKET i så lang tid ??
Så en gang til, så Infront må ha en bug. Gikk rett ned 8 Kr, som over et stup !
Står nå i slutt kurs 201,20
Redigert 09.03.2023 kl 17:41
Du må logge inn for å svare
nucleus
09.03.2023 kl 19:44
6838
For å ikke nevne utbytte penger fremover.., å sitte lenge i Frontline. "Gullgruve" gir avkastning..
ibyx
09.03.2023 kl 20:01
6854
LOD USD 18.23. NYSE gevinstsikrer på fallende volum...
Hva pønsker de på nå da?
Snittkursen siden 23.2 da den brøt 18 USD er 18,35 USD.
Snittvolum er 64 MUSD
Hittil idag ca 18,82 og 34 MUSD
Er altså nær bunnen i traderintervallet 18/19 siste 10 dager nå.
Tall med forbehold selvsagt! :-)
Hva pønsker de på nå da?
Snittkursen siden 23.2 da den brøt 18 USD er 18,35 USD.
Snittvolum er 64 MUSD
Hittil idag ca 18,82 og 34 MUSD
Er altså nær bunnen i traderintervallet 18/19 siste 10 dager nå.
Tall med forbehold selvsagt! :-)
Redigert 09.03.2023 kl 20:03
Du må logge inn for å svare