đ° FRO - KursmĂ„l 350,- đ°
Tror aksjen kan gÄ i 350 kroner
Clarksons Securities venter solide resultater fra Frontline og holder muligheten Äpen for at aksjekursen kan nÄ 350 kroner om et Är eller to.
Clarksons Securities venter solide resultater fra Frontline og holder muligheten Äpen for at aksjekursen kan nÄ 350 kroner om et Är eller to.
Redigert 15.03.2023 kl 09:05
Du mÄ logge inn for Ä svare
ibyx
20.03.2023 kl 13:14
5400
PÄ tross av denne som tikket inn pÄ morgenen!
Front Driva (2019 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A đą) USG/UKC BP Frontline $FRO (TCE: RV USD 120K @ 43 days / Actual USD 113K @ 46 days)
Front Driva (2019 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A đą) USG/UKC BP Frontline $FRO (TCE: RV USD 120K @ 43 days / Actual USD 113K @ 46 days)
Hellboy
20.03.2023 kl 13:14
5396
FÄr da hÄpe det. Jeg er jo dessverre i pluss pÄ portefÞljen min i dag, nÄr bÞrsen tryner. Skulle gjerne vÊrt i minus sÄ jeg kunne handlet mer pÄ billigsalg ;)
ibyx
20.03.2023 kl 13:09
5378
Slettet brukerskrev 101800 vccl spot day/ dollar pĂ„ fredag. đ€đ€đ€
Jada. Men den er nok ikke ferdig under 170 riktig enda..
đ
đ
101800 vccl spot day/ dollar pĂ„ fredag. đ€đ€đ€
Hellboy
20.03.2023 kl 12:32
5489
Og impacten fra streikene i Frankrike med nedstenging av raffineriene er bare enda lengre frakt til raffinerier og av Clean tilbake igjen. Glemte Ă„ nevne det i forrige innlegg. Men Kina er jo litt lenger unna Europa enn Frankrike :D
(",)Aksjel
20.03.2023 kl 12:32
5483
Alltid ulemper mer for billig eller for dyr olje.
Lavere oljepris kan Äpne muligheten for Ä fylle oljelagre pÄ lavere pris. Dermed kan behovet Þke selv om (forventet, temporÊr) etterspÞrsel faller noe.
Jo dyrere olja er jo mer forsiktig blir forbrukere.
Lavere oljepris kan Äpne muligheten for Ä fylle oljelagre pÄ lavere pris. Dermed kan behovet Þke selv om (forventet, temporÊr) etterspÞrsel faller noe.
Jo dyrere olja er jo mer forsiktig blir forbrukere.
Det er nydelig hellboy. NĂ„ er oljeprisen snart I pluss.
Redigert 20.03.2023 kl 13:02
Hellboy
20.03.2023 kl 12:30
5402
NĂ„ er FRO litt vanskeligere Ă„ forklare enn f.eks Hafnia og Okeanis, siden FRO er en kombo av Clean og Crude.
Men, det viktigste for tankredere er ikke prisen pÄ varen, men hvor langt den mÄ fraktes.
SÄ la oss starte med Clean, siden det pÄvirker Crude.
Alle vet at tankflÄten er for liten etter de senere miljÞinnfÞringene etc. Og for Clean sÄ er i tillegg 1.6 eller 1.7 mill fat fjernet fra Ä "bare" seile fra St-Petersburg`ish og til Helsinki/Rotterdam etter de nye sanksjonene. Clean mÄ derfor hentes fra steder lengre unna. USA produserer pÄ max, den eneste ledige kapasiteten er Kina. SÄ for Ä si det enkelt, for Clean betyr ikke oljeprisen sÊrlig. Det som betyr noe er at det er vesentlig lengre fra Shanghai til Rotterdam/Helsinki enn fra St. Petersburg. Og med en for liten flÄte kommer ratene til Ä gÄ opp....
For Crude er det noe av det samme. For at den eneste ledige kapasiteten til Ä raffinere crude til clean er i Kina.... Gjett hva som skjer nÄr flÄten er for liten ;)
Men, det viktigste for tankredere er ikke prisen pÄ varen, men hvor langt den mÄ fraktes.
SÄ la oss starte med Clean, siden det pÄvirker Crude.
Alle vet at tankflÄten er for liten etter de senere miljÞinnfÞringene etc. Og for Clean sÄ er i tillegg 1.6 eller 1.7 mill fat fjernet fra Ä "bare" seile fra St-Petersburg`ish og til Helsinki/Rotterdam etter de nye sanksjonene. Clean mÄ derfor hentes fra steder lengre unna. USA produserer pÄ max, den eneste ledige kapasiteten er Kina. SÄ for Ä si det enkelt, for Clean betyr ikke oljeprisen sÊrlig. Det som betyr noe er at det er vesentlig lengre fra Shanghai til Rotterdam/Helsinki enn fra St. Petersburg. Og med en for liten flÄte kommer ratene til Ä gÄ opp....
For Crude er det noe av det samme. For at den eneste ledige kapasiteten til Ä raffinere crude til clean er i Kina.... Gjett hva som skjer nÄr flÄten er for liten ;)
Moll1
20.03.2023 kl 12:22
5417
Det mĂ„ du forklare meg⊠Et produksjonskutt er jo ogsĂ„ et kutt i volumene som skal transporteresâŠ
Hellboy
20.03.2023 kl 12:19
5403
Oljeprisen har egentlig ikke noe sĂŠrlig Ă„ si for Clean tankers. StĂžrre impact fra streikene i Frankrike ;)
Moll1
20.03.2023 kl 12:17
5339
Ser oljeprisen fortsetter Ä synke⊠GÄr den mye ned begynner vi vel Ä se produsjonskutt for Ä senke tilbudssiden. Det er ikke bra for ratene. HÄper den stabiliserer seg over 70 Dollar
Hellboy
20.03.2023 kl 12:08
5306
Ikke bare FRO som har det ;) Jeg har jo mye mer i f.eks OET og Hafnia, har ikke engang fÄtt FRO inn pÄ topp-10 listen av postene mine :D
Og det stuntet vi snakket om pÄ en BORR-trÄd gÄr helt utmerket :)
Og det stuntet vi snakket om pÄ en BORR-trÄd gÄr helt utmerket :)
Takk for det,og nÄr kursen gÄr fra 191.97 pÄ tirsdag til idag pÄ 165,sÄ mÄtte fuglen bare gripe muligheten
Hellboy Frontline har en stor pengebinge nĂ„đ€Ł.
Hellboy Frontline har en stor pengebinge nĂ„đ€Ł.
Redigert 20.03.2023 kl 12:06
Hellboy
20.03.2023 kl 11:54
5139
Velkommen tilbake, og nÄ som de kan handles pÄ ASK har jeg begynt Ä kjÞpe litt og. ForelÞpig pÄ 13. plass i portefÞljen min
Da var fuglen inne I Frontline igjen.Det ble en hyggelig comeback pĂ„ 167.40. Det hadde jeg ikke trodd.đ€Ł
ibyx
20.03.2023 kl 11:44
2868
Den litt overraskende oppgangen til FRO er kanskje nok til justere strong Sell tilbake til hold/akkumuler?
Uansett er det midlertidig ned. SpÞrs om ikke dette er den stÞrre shortens siste mulighet pÄ ganske lenge?
à dekke inn denne med fortjeneste fremstÄr som utopisk pÄ mellomlang sikt...
131 kroner startkurs!
https://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=FRONTLINE&land=norway
Uansett er det midlertidig ned. SpÞrs om ikke dette er den stÞrre shortens siste mulighet pÄ ganske lenge?
à dekke inn denne med fortjeneste fremstÄr som utopisk pÄ mellomlang sikt...
131 kroner startkurs!
https://shortnordic.com/detaljer_selskap.php?company=FRONTLINE&land=norway
Hellboy
20.03.2023 kl 11:19
2930
Gjorde et stunt nÄ ifm bank-runet tilsvarende det jeg gjorde nÄr Coronaen smalt. For Ä fÄ likviditet til Ä gÄ pÄ salg, og har ikke angret et sekund pÄ hverken forrige stunt eller nÄvÊrende :D
FĂžrtidspensjoneringen nĂŠrmer seg veldig. NĂ„ er vel jobben som konsulent mer en hobby enn det som gir meg "mest penger til livsopphold" :D
FĂžrtidspensjoneringen nĂŠrmer seg veldig. NĂ„ er vel jobben som konsulent mer en hobby enn det som gir meg "mest penger til livsopphold" :D
tennis
20.03.2023 kl 11:14
2855
Fin strategi det! Jeg ser ogsÄ lang horisont. NÄr denne stormen er over tenker jeg vi vil angre pÄ vi ikke kjÞpte mer:))
Krelva
20.03.2023 kl 10:54
2904
Hei folkens ,,,hvet Dere nÞyaktig nÄr pengene fra utbytte kommer pÄ konti? Har kjÞpt meg en Mercedes og butikken vil gjerne ha pengene? Vennlig hilsen fra Thailand.
Hellboy
20.03.2023 kl 10:44
2936
Hehe...
Har fÄtt hanket inn OET, Hafnia, CLCO, FRO, Elkem, ALNG i dag pÄ det jeg anser som billigsalg sett opp mot utbyttene ;)
Bunnen treffer jeg aldri siden jeg er investor og ikke trader, men nÄr jeg kjÞper sÄ er aksjene borte fra markedet i ganske mange Är :D Og da blir det alltid bra ogsÄ pÄ kjÞpsprisen til slutt. Og sÄ kommer utbyttene pÄ toppen
Har fÄtt hanket inn OET, Hafnia, CLCO, FRO, Elkem, ALNG i dag pÄ det jeg anser som billigsalg sett opp mot utbyttene ;)
Bunnen treffer jeg aldri siden jeg er investor og ikke trader, men nÄr jeg kjÞper sÄ er aksjene borte fra markedet i ganske mange Är :D Og da blir det alltid bra ogsÄ pÄ kjÞpsprisen til slutt. Og sÄ kommer utbyttene pÄ toppen
tennis
20.03.2023 kl 10:35
2885
Ser forelĂžpig ut som du gjorde rett i det! Jeg avventer fortsatt for Ă„ se om jeg treffer dagens topp istedenforđ
Hellboy
20.03.2023 kl 10:12
2904
Hehe. Bare Ěbli vant til det Tennis. Man treffer aldri bunn. Jeg har i alle fall gitt opp for mange Är siden :D
Og personlig har jeg trykt pÄ den der kjÞpsknappen alt i dag, sÄ fÄtt FRO opp pÄ en 13 plass`ish i portisen min
Og personlig har jeg trykt pÄ den der kjÞpsknappen alt i dag, sÄ fÄtt FRO opp pÄ en 13 plass`ish i portisen min
tennis
20.03.2023 kl 10:04
2863
Umulig Ă„ treffe bunn dessverre.. Kjenner det klĂžr i kjĂžpsfingeren..
ibyx
20.03.2023 kl 09:30
2945
Holder seg av det bedre i shipping idag. selv med strong Sell pÄ TA. Kanskje nettopp derfor? Overreaksjon. Vi vet jo at denne og resten skal opp igjen snart..
Treffe bunnen, treffe bunnen..
Treffe bunnen, treffe bunnen..
ibyx
19.03.2023 kl 10:03
3721
Suezmax rates jump as activity trickles down to the Atlantic
VLCC rates have firmed, helping boost suezmax rates this week
https://www.tradewindsnews.com/tankers/suezmax-rates-jump-as-activity-trickles-down-to-the-atlantic/2-1-1421988
VLCC rates have firmed, helping boost suezmax rates this week
https://www.tradewindsnews.com/tankers/suezmax-rates-jump-as-activity-trickles-down-to-the-atlantic/2-1-1421988
Flipper
19.03.2023 kl 08:30
3856
WSJ sier bla.
Kina
Energibehovet har Ăžkt etter at verdens nest stĂžrste Ăžkonomi haltet pga. Covid-19
Kinas, verdens stÞrste oljeimportÞr behov fraktes pÄ tankskip kalt Very Large Crude Carriers som hver
frakter 2 millioner fat.
Kostnadene for Ă„ leie den mest ettertraktede typen av disse tankskipene, med moderne eksossystemer, har skutt i vĂŠret
til nesten $100 000 per dag, sier skipsmeglere. Det er dobbelt sÄ mye som for en mÄned siden.
Bak Þkningen ligger etterspÞrsel etter olje fra Kinas oljeraffinerier, hvor amerikansk olje er spesielt verdsatt akkurat nÄ. Kinas
Þkonomi er stigende etter at president Xi Jinping avsluttet Covid-19-restriksjonene sent i fjor. Men nyere data tyder pÄ
at aktiviteten Ăžker, og meglere sier at etterspĂžrselen etter olje har begynt Ă„ Ăžke.
Kinesisk rÄoljeimport er pÄ vei til Ä matche eller overgÄ rekordnivÄet fra juni 2020, ifÞlge rÄvaresporingsfirmaet Kpler. Det er en velsignelse for tankredere som leier ut skip, inkludert New York-noterte Frontline PLC, Euronav NV og Teekay Tankers Ltd.
"The giant is back," said Hugo De Stoop, chief executive of Euronav, which owns more than 40 VLCCs
"Tankers are traveling longer distances and ship availability is very tight. I think rates will stay strong for the next two years,"
Frontline Chief Executive Lars Barstad said.
Ses pÄ mandag ......
Kina
Energibehovet har Ăžkt etter at verdens nest stĂžrste Ăžkonomi haltet pga. Covid-19
Kinas, verdens stÞrste oljeimportÞr behov fraktes pÄ tankskip kalt Very Large Crude Carriers som hver
frakter 2 millioner fat.
Kostnadene for Ă„ leie den mest ettertraktede typen av disse tankskipene, med moderne eksossystemer, har skutt i vĂŠret
til nesten $100 000 per dag, sier skipsmeglere. Det er dobbelt sÄ mye som for en mÄned siden.
Bak Þkningen ligger etterspÞrsel etter olje fra Kinas oljeraffinerier, hvor amerikansk olje er spesielt verdsatt akkurat nÄ. Kinas
Þkonomi er stigende etter at president Xi Jinping avsluttet Covid-19-restriksjonene sent i fjor. Men nyere data tyder pÄ
at aktiviteten Ăžker, og meglere sier at etterspĂžrselen etter olje har begynt Ă„ Ăžke.
Kinesisk rÄoljeimport er pÄ vei til Ä matche eller overgÄ rekordnivÄet fra juni 2020, ifÞlge rÄvaresporingsfirmaet Kpler. Det er en velsignelse for tankredere som leier ut skip, inkludert New York-noterte Frontline PLC, Euronav NV og Teekay Tankers Ltd.
"The giant is back," said Hugo De Stoop, chief executive of Euronav, which owns more than 40 VLCCs
"Tankers are traveling longer distances and ship availability is very tight. I think rates will stay strong for the next two years,"
Frontline Chief Executive Lars Barstad said.
Ses pÄ mandag ......
Redigert 19.03.2023 kl 08:47
ibyx
17.03.2023 kl 21:13
4562
"De" lot den fĂ„ ende 0,5% i pluss der borte đ€Ł
Mandag er fÞrste dag pÄ STOXX Europe 600.
Rates Rising...
đ
Mandag er fÞrste dag pÄ STOXX Europe 600.
Rates Rising...
đ
ibyx
17.03.2023 kl 18:50
4727
ibyx
17.03.2023 kl 18:39
4730
Hva Biden sier er ikke nĂždvendigvis det han gjĂžr... Nesten som "shortanalytikere"!
apropos short.
Sitter med denne fornemmelsen av at FRO er relativt underpriset nÄ som fÞlge av "overkorrigering" pga short.
Er vel fÄ andre i sektoren hvor short nÊrmest er en del av "strukturen"? Det lÄnes villig ut her!
Men utbyttet fikk de jo ikke nÄ. sÄ dette er gjerne "hevnen"? :-)
apropos short.
Sitter med denne fornemmelsen av at FRO er relativt underpriset nÄ som fÞlge av "overkorrigering" pga short.
Er vel fÄ andre i sektoren hvor short nÊrmest er en del av "strukturen"? Det lÄnes villig ut her!
Men utbyttet fikk de jo ikke nÄ. sÄ dette er gjerne "hevnen"? :-)
Flipper
17.03.2023 kl 18:17
4763
Dessverre har Biden nettop sagt at US ikke vil forhaste seg med Ă„ bygge opp lagrene.
Mer interessen; India, med umiddelbar effekt, laget et forbud at skip som 25/30 Ă„r
gamle ikke fÄr anlÞpe sine havner. India er landet med mest havner.
La oss hÄpe pÄ mer skraping fremover og at andre land gjÞr det samme...
Minner meg om KRAV hva som skjedde etter Exxon Valdez katastrofe pÄ kysten av Alaska, ble det
et krav om Dobbelt skrog, og det fikk en formidabel effekt
Mer interessen; India, med umiddelbar effekt, laget et forbud at skip som 25/30 Ă„r
gamle ikke fÄr anlÞpe sine havner. India er landet med mest havner.
La oss hÄpe pÄ mer skraping fremover og at andre land gjÞr det samme...
Minner meg om KRAV hva som skjedde etter Exxon Valdez katastrofe pÄ kysten av Alaska, ble det
et krav om Dobbelt skrog, og det fikk en formidabel effekt
ErlendSorbo
17.03.2023 kl 18:02
4799
OET har litt av en flÄte, sÄ er heller ikke bekymret med en stor posisjon der!
Hellboy
17.03.2023 kl 17:53
4760
Tank er gull for tiden. Vurderer til og med Ä kjÞpe FRO inn pÄ topp ti av posisjonene mine. Men mildt sagt komfortabel med at OET er stÞrst av postene mine med ca 1/3 og Hafnia nummer to ;)
Fro er jeg ny i, men den eneste grunnen til at jeg kjÞper litt FRO og ikke bare OET og Hafnia er at FRO kan handles pÄ ASK etter at de flyttet til kypros
Fro er jeg ny i, men den eneste grunnen til at jeg kjÞper litt FRO og ikke bare OET og Hafnia er at FRO kan handles pÄ ASK etter at de flyttet til kypros
ibyx
17.03.2023 kl 17:39
4791
Da har det snudd opp igjen
VLCC Spot $/day (avg. 2023)
6.3 63,900 (39,200)
7.3 64.900
8.3 69.700
9.3 90.900
10.3 98.800
13,3 102.500
14.3 95.300
15.3 96.400 (45,700)
16.3 96.200 (46.700)
17.3 101.800 (47.700)
Det ligger gjerne an til at estimatet til selskapet pÄ 58.300 for Q1 blir slÄtt i og med at de har en relativt ny flÄte i forhold til gjennomsnittstallene vi ser her?
VLCC Spot $/day (avg. 2023)
6.3 63,900 (39,200)
7.3 64.900
8.3 69.700
9.3 90.900
10.3 98.800
13,3 102.500
14.3 95.300
15.3 96.400 (45,700)
16.3 96.200 (46.700)
17.3 101.800 (47.700)
Det ligger gjerne an til at estimatet til selskapet pÄ 58.300 for Q1 blir slÄtt i og med at de har en relativt ny flÄte i forhold til gjennomsnittstallene vi ser her?
ErlendSorbo
17.03.2023 kl 16:26
4737
Planlegger Ä ha tank i 2-3 Är, sÄ lar meg ikke frustrere av dette. Men, det er rart at FRO ender litt ned nÄr ratene, som pÄ nÄvÊrende tidspunkt er fantastiske, peker videre oppover. Det er godt Ä ha litt OET da.
Inntjeningen er uansett fabelaktig nÄ.
Inntjeningen er uansett fabelaktig nÄ.
ibyx
17.03.2023 kl 16:14
4691
Ja. Det var WOW. Men markedet hÞrer ikke pÄ det Þret idag. Ikke i FRO ihvertfall.
Men OET viser styrke som forteller at aksjonĂŠrene der vet at inntektene fra Q1 ikke kommer fra salg av olje!
Det er Äpenbart shortens siste mulighet/krampetrekninger vi ser nÄ i FRO. Nesten alle indikatorer peker oppover nÄr det gjelder et stramt marked framover.
Om olje gÄr 5USD opp eller ned betyr ingenting i den sammenheng.
Men OET viser styrke som forteller at aksjonĂŠrene der vet at inntektene fra Q1 ikke kommer fra salg av olje!
Det er Äpenbart shortens siste mulighet/krampetrekninger vi ser nÄ i FRO. Nesten alle indikatorer peker oppover nÄr det gjelder et stramt marked framover.
Om olje gÄr 5USD opp eller ned betyr ingenting i den sammenheng.
Redigert 17.03.2023 kl 16:20
ibyx
17.03.2023 kl 16:07
4639
Oljepresset gir for mye drahjelp til "shorten" idag. Relativt lett match nÄ. Fredag ogsÄ.
Kommer nok sterkere igjen.
Dagens peer: OET fortsatt 2,66% i pluss.
Kommer nok sterkere igjen.
Dagens peer: OET fortsatt 2,66% i pluss.
Redigert 17.03.2023 kl 16:07
ibyx
17.03.2023 kl 15:06
4686
Makan til robotkjÞr som det er i FRO nÄ har jeg sjelden sett!
Bare Ä holde seg unna og la de bli ferdig med "fighten". Tipper shortrobotene mÄ gi tapt etterhvert...
Peers... underliggende trend... kamp mot vindmĂžller..
Bare Ä holde seg unna og la de bli ferdig med "fighten". Tipper shortrobotene mÄ gi tapt etterhvert...
Peers... underliggende trend... kamp mot vindmĂžller..
ibyx
17.03.2023 kl 15:00
4656
Older suezmax values hit highest level since 2008 as Greek shipowners sell
VesselsValue analyst Rebecca Galanopoulos Jones says 10-year-old VLCCs are also much in demand
VesselsValue analyst Rebecca Galanopoulos Jones says 10-year-old VLCCs are also much in demand
ibyx
17.03.2023 kl 14:59
4664
Voldsomt kjÞr opp og ned med olja. Roligere i peers. Teekay begynte lavt men kryper nÄ oppover.
Begynner markedet snart Ă„ innse at disse selskapene ikke selger olje men transport av olje og oljeprodukter?
Begynner markedet snart Ă„ innse at disse selskapene ikke selger olje men transport av olje og oljeprodukter?
ErlendSorbo
17.03.2023 kl 13:17
4873
Front Tyne (2023 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A đą) USG/WCIndia Equinor Frontline $FRO (TCE: RV USD 96K @ 93 days / Actual USD 130K @ 71 days)
WOW
WOW
ibyx
17.03.2023 kl 11:14
5046
Ingen norske medier har kommentert TRSen.
Men disse har:
https://www.marketscreener.com/quote/stock/FRONTLINE-PLC-26123460/news/FRO-Notification-of-trade-43266336/
MS er kanskje av de mer edruelige pÄ "spÄdommer"? Vel. De sier nÄ neutral pÄ short term, bullish pÄ med og long.
Hvor lange er short term og er ikke TRS en short term "oppdriver"?
Men disse har:
https://www.marketscreener.com/quote/stock/FRONTLINE-PLC-26123460/news/FRO-Notification-of-trade-43266336/
MS er kanskje av de mer edruelige pÄ "spÄdommer"? Vel. De sier nÄ neutral pÄ short term, bullish pÄ med og long.
Hvor lange er short term og er ikke TRS en short term "oppdriver"?
ibyx
17.03.2023 kl 11:10
5060
OET tenderer mot Ä gÄ lenger enn "rekyl etter gÄrsdagens generelle krÊsj"?
Rater meg her og rater meg der...
đ
Rater meg her og rater meg der...
đ
ibyx
17.03.2023 kl 10:36
5156
I den grad det er noen vits i det hele tatt Ä prÞve Ä forstÄ inntektsgrunnlag og utsikter for et selskap mtp prising sÄ er det ikke sÄ mye annet Ä gjÞre enn Ä vente...
Dersom "noen" med nok kapital absolutt *mÄ og vil* presse kursen ned, sÄ klarer de det. I det minste en stund. Utslag blir ofte stÞrre "enn du trodde". Begge veier..
Dersom "noen" med nok kapital absolutt *mÄ og vil* presse kursen ned, sÄ klarer de det. I det minste en stund. Utslag blir ofte stÞrre "enn du trodde". Begge veier..
Moll1
17.03.2023 kl 10:12
5217
Selloffen etter ex.dag er vel for det meste ferdig nĂ„ vil jeg tro og innsideposisjonen som Barstad har tatt kan ikke tolkes annet enn positivt og gir vel en viss effekt i dag vil jeg troâŠ
ibyx
17.03.2023 kl 09:38
5291
GÄr bra sÄ langt. Men er jo generell recoverydag pÄ OSE.
Kanskje er oppgangen nok til Ä snu de automatiske TA salgsanbefalingene som nÄ er der?
Vel. Det er ikke ratene det stÄr pÄ!
Kanskje er oppgangen nok til Ä snu de automatiske TA salgsanbefalingene som nÄ er der?
Vel. Det er ikke ratene det stÄr pÄ!
ibyx
16.03.2023 kl 23:57
5787
China and India switch away from Russian oil may have prompted VLCC rally
Lorentzen & Co and International Energy Agency suggest the two countries could be uncomfortable with their levels of Russian imports
https://www.tradewindsnews.com/tankers/china-and-india-switch-away-from-russian-oil-may-have-prompted-vlcc-rally/2-1-1421096
Lorentzen & Co and International Energy Agency suggest the two countries could be uncomfortable with their levels of Russian imports
https://www.tradewindsnews.com/tankers/china-and-india-switch-away-from-russian-oil-may-have-prompted-vlcc-rally/2-1-1421096
ibyx
16.03.2023 kl 23:55
5796
Lars H. Barstad, CEO of Frontline Management AS, has today entered in to a TRS (Total Return Swap) agreement with underlying exposure to 80,000 shares in Frontline plc with expiry date 16th June 2023 and TRS price NOK 173.2232 per underlying share. Please see the attached form for notification and public disclosure of transaction attached.
Greit kjĂžpssignal det vel?
đ
https://newsweb.oslobors.no/message/585505
Greit kjĂžpssignal det vel?
đ
https://newsweb.oslobors.no/message/585505
ibyx
16.03.2023 kl 18:43
6153
NOELLE skrev Faller i US, selv om olja er litt opp..Ikke bra
Det ble "selvsagt" kjĂžrt et stunt ned mot OSE fĂžr stengetid...
Da kom dagens forelÞpige LOD 15.63 (-3,2%). SÄ har den sjanglet mellom nesten -1% og -2%. Og har ogsÄ vÊrt nesten i pluss.
Siste tids makro/oljkjÞr har utlÞst "falske" TA signaler som stimulerer bamsene. Tror det er det vi ser nÄ.
Tenker det er greit Ä se en del til peers da. Det skal godt gjÞres Ä kjÞre et solonedsalg mot FRO herfra uten at ogsÄ alle andre tilsvarende rateavhengige selskap faller.
Det kan meget vel vĂŠre en fin liten bakevjetid Ă„ samle opp billige "TA-aksjer" kan det vise seg..
Teekay gÄr ganske sÄ parallellt idag. Euronav likedan. Men med litt hÞyere kurve.
Regn gjerne med at bamsene kommer til Ä smÄgnage og klore hele veien til Q1. Det er ikke dermed sagt at de kommer sÊrlig dypere inn i honningtreet enn de er nÄ. Som vi vet er matprisene pÄ vei opp.
Tror du forresten listingen pÄ STOXX Europe 600 fra mandag vil kunne fÄ noen betydning for kjÞpsinteresse fra nye investorer? Fond kanskje? Det er jo spÄdd relativt langvarig oppgangstider sÊrlig mtp underskudd av tonnasje et par Ärs tid. Minst.
Da kom dagens forelÞpige LOD 15.63 (-3,2%). SÄ har den sjanglet mellom nesten -1% og -2%. Og har ogsÄ vÊrt nesten i pluss.
Siste tids makro/oljkjÞr har utlÞst "falske" TA signaler som stimulerer bamsene. Tror det er det vi ser nÄ.
Tenker det er greit Ä se en del til peers da. Det skal godt gjÞres Ä kjÞre et solonedsalg mot FRO herfra uten at ogsÄ alle andre tilsvarende rateavhengige selskap faller.
Det kan meget vel vĂŠre en fin liten bakevjetid Ă„ samle opp billige "TA-aksjer" kan det vise seg..
Teekay gÄr ganske sÄ parallellt idag. Euronav likedan. Men med litt hÞyere kurve.
Regn gjerne med at bamsene kommer til Ä smÄgnage og klore hele veien til Q1. Det er ikke dermed sagt at de kommer sÊrlig dypere inn i honningtreet enn de er nÄ. Som vi vet er matprisene pÄ vei opp.
Tror du forresten listingen pÄ STOXX Europe 600 fra mandag vil kunne fÄ noen betydning for kjÞpsinteresse fra nye investorer? Fond kanskje? Det er jo spÄdd relativt langvarig oppgangstider sÊrlig mtp underskudd av tonnasje et par Ärs tid. Minst.