💰 FRO - Kursmål 350,- 💰

Gulltider
FRO 02.02.2023 kl 10:44 259804

Tror aksjen kan gå i 350 kroner
Clarksons Securities venter solide resultater fra Frontline og holder muligheten åpen for at aksjekursen kan nå 350 kroner om et år eller to.
Redigert 15.03.2023 kl 09:05 Du må logge inn for å svare
ibyx
21.04.2023 kl 08:23 5714

Dersom befrakterne vil sikre seg mot en nesten garantert økende fraktkostnad må de kanskje spytte mer kapital i nybygging, når rederne ikke bygger nok?
Sikring med økende bruk av lange fraktkontrakter er vel også en trend.
Spotrater blir dermed mindre og mindre brukbart for å estimere inntektene til rederiene?
https://twitter.com/ed_fin/status/1649157054303551490?cxt=HHwWhIC-ic7m_eItAAAA
Redigert 21.04.2023 kl 08:26 Du må logge inn for å svare
ibyx
21.04.2023 kl 09:40 5539

Forrige dump var kanskje en "no brainer rekyl option" for enkelte. Vi nærmer oss "nobrainer" repeat?
Faller på lavt volum relativt sett.

PS. Volumet på NYSE igår var også halvparten av normalen.
Behøver ikke "bety noe som helst" selvsagt.
Just telling.
Redigert 21.04.2023 kl 10:32 Du må logge inn for å svare
Backline
21.04.2023 kl 11:01 5423

Det er ikke mye som er "no-brainer" i dagens aksjemarked. Jeg prøver å minne meg selv på at raske kurskorreksjoner opp følges som regel av like raske korrigeringer ned. Dersom en selger seg i forbindelse med en rask oppgang, får en derfor gode kjøpsmuligheter ved korreksjoner ned.

Dessverre er det slik for tiden at den ene dårlige nyheten avløses av den andre. Det er derfor for mange usikre momenter i markedet til å kunne si at kursen skal hit eller dit. En må faktisk være forberedt på det meste, og sjansen for nedturer er overhengende. Det vi kan si med stor sannsynlighet er at utbyttet for Q1 vil bli bra og bidra positivt til kursutviklingen, men eventuelle endringer i oljeetterspørselen vil bety mer. Det blir spennende å følge utviklingen videre.
ibyx
21.04.2023 kl 11:38 5353

Enig i at ikke mye er "no-brainer". Var vel en på twitter som siktet spesifikt til forrige dumping i nettopp FRO og at dette var en klar overreaksjon med betydelig rekylpotensiale. Utsagnet kom sikkert i etterkant da! :-)
Det er gjerne litt atypisk nå at nettopp shipping er såpass lite volatil i et generelt volatilt børsmarked?
Det må jo ha å gjøre med underliggende faktorer, primært manko på tilførsel av nye skip de neste 2-3 årene.
Det får også gjerne den konsekvens at flere slutninger gjøres på stadig bedre faste kontrakter. Befrakterne prøver å sikre seg.
Så spotprisene blir fort litt villedende, særlig når de faller mtp *faktisk* inntjening i fx FRO med større deler på faste kontrakter. (OET er jo veldig dyktige på fast kontrakter. De ligger gjerne godt over spotratene nå fx)
Flåteverdiene øker dessuten. Det betyr også økt verdi av rederiene.
Så fall i kursen nå ses fort på som fine kjøpsmuligheter. Det er et tidsvindu her hvor de negative faktorene får stadig mindre gyldighet (i forhold til det kursnivå som nå er). Faren for underprising er til stede. Men gammel vane er vond å vende. Noen bare *må* selge ned for å skape "dynamikk". Det *er* jo shipping liksom..?
Oljeprisen fx kan man styre etter uten at den påvirker kvartalsresultatene nevneverdig. Ja, faller olja blir det faktisk også billigere bunkers!
Redigert 21.04.2023 kl 11:46 Du må logge inn for å svare
Tricky
21.04.2023 kl 11:50 5367

https://www.insurancejournal.com/news/international/2023/04/21/717481.htm,(Gatik is in the top 10 largest owners of Aframax tankers) Kanskje et par stykker som må nedskrive sine verdier, pga manglende forsikringns dekning.
Første rederi som jeg har hørt om som blir truffet, pga transport av russisk olje over pricecapen.
Backline
21.04.2023 kl 14:27 5200

Ingen tvil om at de underliggende faktorene er positive og bidrar til optimisme i tank-sektoren. Jeg er enig i mange av dine betraktninger. Når det gjelder volatilitet er jo det et relativt begrep. Frontline har en volatilitet på i overkant av 48 %, så det svinger bra. Til sammenligning har en aksje som Mowi en volatilitet på ca. 25 %. Med stor volatilitet er det mange kjøps- og salgsmuligheter. Dessverre er ikke jeg flink til å utnytte det. FOMO-effekten slår som regel inn før jeg klarer å trykke på selg-knappen...
ibyx
21.04.2023 kl 15:03 5256

Noen prosent nå så er vi tilbake på "no-brainer" kurs!
ibyx
21.04.2023 kl 15:11 5487

Huff. Dette var vel ikke så bra... :-)
Boston (2012 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: C 🟡) WAfr/China Unipec (Lon) Dynacom [Coiled - Require Heating] (TCE: RV USD 68K @ 77 days / Actual USD 73K @ 74 days)
ibyx
21.04.2023 kl 15:34 5448

kan komme en kraftig rekyl snart? FRO faller nesten 4% på NYSE mens Close peer DHT faller kun 1%
ibyx
21.04.2023 kl 16:08 5370

Nissos Kythnos (2019 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) USG/UKC Equinor Kyklades Maritime (TCE: RV USD 73K @ 43 days / Actual USD 61K @ 52 days)

Er ikke dette et OET skip?
hans
21.04.2023 kl 17:38 5258

Men hva skjedde egentlig? Ingen ting som tilsier denne nedgangen...
ibyx
21.04.2023 kl 18:15 5191

Jeg er jo ganske fersk i shipping. Men tolker dette som stor grad av opportunisme/spekulasjon. Se bare hvor hardt den kjørtes i åpningen på NYSE også. Tror det er litt "gammel vane" i denne? Mange som synes det er for lite "action". Skremme ut på stoploss, dagshorting...
Jeg prøver å holde et øye med peers. Særlig på NYSE. primært DHT, men også Eurnav og andre. Når FRO kjøres solo i bunn som nå så kan det være lurt å ihvertfall prøve å ikke selge på bunn i en slutthandel.. kanskje heller kjøpe? Vel. Det ble noen stoploss her. Men også tilbakekjøp helt i bunn. Heldigvis klarte jeg å selge en del på onsdagstoppen. Men som en sa her. FOMO er fort et problem. Og oppgangene kommer saktere enn nedgangene, slik at du selger for tidlig.. Akkurat nå "buller" den på NYSE. Fortsatt i minus selvsagt, men ny HOD 165.66 nå.
Tror man må være litt sta og ikke for skvetten, men samtidig ha vett til å ikke bli sittende for enhver pris.
Vel, man kan jo våge å sitte long med utgangspunkt i prospektene, mangel på skip og alt det der som kommer. Det er vel opp til enhver å vurdere.
Men noen av oss har hørt om oljepriser på 200USD og slikt som ganske sikkert skulle komme osv..
Men et foreløpig kursmål på fx 200 skjønner vi jo er svært realistisk. HOY er tross alt 205,5..
FRO er gjerne fortsatt i korreksjonsmodus i en stigende supersyklus...
ibyx
21.04.2023 kl 18:28 5187

Eco Seas (2016 - Modern Scrubber) On Subs (Estimated Voyage CII: A 🟢) Brazil/UKC Stasco Trafigura (TCE: RV USD 77K @ 40 days / Actual USD 48K @ 57 days)
Nickhead
21.04.2023 kl 18:55 5199

I'am back !!!!!
Grattis til alle longerne.Nå er alle millionærer. Dumme meg solgte for ca 1 mnd for 10 .
Unnskyld.
Eg så på feil aksje (:
Kjøpte meg opp i dag.
Lev og lær
Også du hvalbiff !!!!
ibyx
23.04.2023 kl 11:45 4546

En kommentar til Barstads ferske ABG presentasjon her. Crisu har kanskje et poeng?
At Free cash flow er høy vs. pris på aksjen nå?

At about 2:03:00 $FRO report they make aroung 4-6$ per share in Free Cash flow. Current share price is ~15$.
I would say that is incredibly high
https://twitter.com/Crisu24383242/status/1650044359197204480

velkjent
23.04.2023 kl 12:11 4550

Det kommer vel an på..
MPCC har cash flow på i overkant av en dollar/aksje, mens kursen er ca. $1,70, og folk må mene det er lavt ettersom de selger aksjen ned.
ibyx
23.04.2023 kl 12:29 4593

Nettopp. Spørsmålet er hva det da kommer an på..
Da er det gjerne likedan ellers i sektoren?
"Folk" (og roboter?) vil gjerne ha utbyttene, men ikke betale en høyere pris for dem..
Redigert 23.04.2023 kl 12:32 Du må logge inn for å svare
velkjent
23.04.2023 kl 12:58 4572

Fordelen med lav kurs er lav formueskatt og risikoen for kursfall. Dessuten kan en leve av utbyttene uten å selge aksjen om en har mange nok. Jeg foretrekker å være innteksmillionær fremfor formuesmillionær, selv om de ikke utelukker hverandre.
Redigert 23.04.2023 kl 12:59 Du må logge inn for å svare
ks1977
23.04.2023 kl 16:19 4549

Jeg vurderte å svare på spørsmålet tidligere, men droppet det da jeg ikke så relevansen for en FRO-tråd, men dette er faktisk et OET-skip (Kyklades, som har samme hovedeiere som OET, har den tekniske operasjonen av skipene - derav forvirringen)

https://www.okeanisecotankers.com/fleet/
ibyx
23.04.2023 kl 16:28 4577

Jeg postet jo denne som et ex på rateoppnåelese den dagen. OET og FRO driver jo forøvrig veldig mye med samme type frakt. Så ble jeg litt nysgjerrig på navnet osv. her. Greit å ha avklart!
ibyx
23.04.2023 kl 16:51 4571

Ellers virker det som "folk/markedet" har snudd sine kapper etter nedtrenden vi har sett denne uka, og "skryter på seg" å skulle få enda billigere aksjer (OET til 220 osv). Jeg vet nå ikke helt. Tar det det med en klype salt!
Det blir som å høre på en TA robot. Er alltid en dag eller to bakpå "trenden".
Hold/Accumulate sier roboten om FRO nå (var vel nylig sell). Sell candidate heter det om OET...
Da får vi ta med Hafnia også! Buy candidate, heter det der!
Det spriker over det hele med andre ord...

Og "plutselig" skjer det noe som virker *helt opplagt*..

https://finance.yahoo.com/news/golden-week-china-air-travel-010000924.html
ibyx
24.04.2023 kl 10:20 4058

https://www.finansavisen.no/finans/2023/04/24/8003024/spar-syk-boom-i-shippingkjempe

Er det FRO det siktes til bak muren?

Cleaves securities ser oppside på 121% i FRO
OET 102%
https://twitter.com/ed_fin/status/1650402250957676545
ibyx
24.04.2023 kl 10:28 4040

Handles stadig 40 kroner under årsbeste...
kodenavn
24.04.2023 kl 10:37 4027

så Cleaves-kursmål på 34 USD = 360.-
kodenavn
24.04.2023 kl 10:49 3991

FA:
Peter Einan Christensen har våknet opp etter helgen nærmest som en ny mann. Mandag morgen er analytikeren ute med en voldsom oppgradering av Frontline-aksjen. Christensen har vært stålbull tidligere, og pepret ut kjøpsanbefalinger som har truffet godt. Men nå endrer han sitt tidligere optimistiske kursmål på 23 dollar til hele 34 dollar. Vi snakker følgelig om en Frontline-kurs på 350 kroner mens aksjen handles til bare 161 kroner på børsen. Cleaves-kundene vet i hvert fall hva de skal kjøpe mandag.
ibyx
24.04.2023 kl 10:56 3969

Helt greit å sikte tangering av HOY i første omgang. 205, ca 25%
Skal vær bra med realisme i det tallet da.
I mellomtiden får vi se hva "shortpakket" klarer å komme opp med av "gode tilbud"!
Redigert 24.04.2023 kl 10:59 Du må logge inn for å svare
ibyx
24.04.2023 kl 11:10 3925

Har noe blitt sagt om tidsperspektiv på disse elleville kursmålene i FRO, OET og flere?
ibyx
24.04.2023 kl 12:10 3764

Det tok 7 børsdager fra 152 "nobrainerbunnen" til ca 181, ca 18% opp.
Det tok 3 dager derfra tilbake til ca 160, ca 12% ned.
Mens kursmål øker og tidsvindu minker...
Hvor mange dager til neste 18% løft og 190?
Flipper
24.04.2023 kl 13:14 3622

Switch to green e-methanol would raise bunker costs by 340%

Will take a loooong time, and we will IMO have to live with a duel market, and
what is the purpose as long as no scrapping due to financial reasons, Central
banks, 1st of all India/Bangladesh.

If/when the war Ukraine ends, the country has to be repaired, will require lots
of steel.

EU and Monetary Funds have already pleged several Billions to restore Ukraine.

Skrap prices for steel plates still high, close to 600 per ton LTD, bit how will that
help as long as we have th host fleet ? 2nd hand ships being sold for further trading
at high prices,which increase the value of fleet for owners.

Switch to green e-methanol would raise bunker costs by 340%
in International Shipping News,Shipping: Emission Possible 24/04/2023

Following the cost forecasts publicised by Drewry two weeks ago, which have been widely circulated across the industry, we have revised and expanded our forecasts of estimated future container shipping costs for different fuel types.
In this exercise, the accounting of the costs is complex. A higher price for green e-methanol and a full price for grey methanol plus green certificates, as well as a lower Emission Trading Scheme allowance cost of €100 per tonne of CO2 must be considered. Drewry has arrived at even higher cost implications for shippers.
Without switching to greener fuel, the estimated bunker and fuel-related carbon tax cost for a 40ft container from Asia to Europe will increase by 35% by 2026 – see chart.
At the other end of the scale, if adopting green e-methanol (methanol produced using green energy), the cost increase would be about 350% (based on available cost data, which is subject to uncertainty given the lack of scale and experience of this new fuel). This would mean an extra cost of $1,047 per 40ft container from Asia to Europe.

Rest
https://www.hellenicshippingnews.com/switch-to-green-e-methanol-would-raise-bunker-costs-by-340/
Flipper
24.04.2023 kl 14:02 3590

Longer voyages, aging fleet to boost global tanker freight despite OPEC+ output cuts

Longer voyages are likely to support global tanker freight in the second quarter of 2023 because of a prolonged Russia-Ukraine war, an aging fleet and shrinking newbuilding orderbook, but lower oil supply and concerns about an economic recession could cap those gains, market participants said April 10.

A coalition of OPEC and other oil producers have announced voluntary crude output cuts of about 1.16 million b/d from May, over and above a reduction of 2 million b/d that is in effect for 2023 and a 500,000 b/d curtailment announced by Russia in February. Lower output and exports can pressure tanker demand, but industry experts said the correlation is not as straightforward and hinges on several other factors.

The extent of the impact of OPEC+ cuts will greatly depend on why they were made in the first place, Ole-Rikard Hammer, Oslo-based senior analyst, oil and tankers at Arctic Securities, told S&P Global Commodity Insights.

“If this is a precautionary move to counter an incoming recession, the tanker market will definitely feel it and will have a challenging next few months,” Hammer said.

But if lower supply reflects growing confidence in China’s economic recovery and its ability to sustain higher oil prices, the impact on tanker freight will be moderate, he said.

Higher Chinese demand and US exports could offset OPEC+ output cuts, brokers said.

“OPEC’s decision is not a move in the right direction for tanker owners, but its impact on freight has been largely overestimated,” said Enrico Paglia, a Genoa-based research manager with shipping brokerage and consultancy Banchero Costa, or Bancosta.

Prior to the OPEC+ announcement, London-based Maritime Strategies International, or MSI, forecast the daily average spot Very Large Crude Carrier earnings at $48,400 in the April-June quarter, considering voyages to China from the US and the Persian Gulf, up 15% from the fourth quarter of 2022. MSI forecast that the estimated fourth-quarter Long Range 2 tanker earnings of $41,500/d on the Persian Gulf-Japan route may remain steady in the second quarter.

Half a million b/d of output cut by Russia was already announced in February and had more to do with the effects of sanctions than global crude oil supply and demand, Paglia said.

But the fundamentals are strong. “The fundamentals show that the demand for oil is picking up and replacement of ships is slow, though there will be usual peaks and troughs but at higher levels,” an executive with a VLCC-owning company said. VLCC owners are even seeking higher time-charter rates for a duration of up to one year, as they expect freight to strengthen. Ships that are less than 15 years old are seeking $110,000-$120,000 for a three-month charter, brokers said. WOW

“The tanker fleet is not only relatively old, the supply is extraordinarily favorable to owners due to one of the lowest orderbooks in modern times,” said Hammer.
The reorganization of trade flows due to sanctions on Russia following its invasion of Ukraine in 2022 has boosted tanker demand, with crude oil and products travelling longer distances when the dirty tanker fleet is expected to grow just 1% in 2023, compared with 4% in 2022, Paglia said.
In the first quarter, mid-size tankers such as Suezmaxes garnered a larger share of crude hauling from the Persian Gulf to Europe, according to brokers. Aframaxes that were withdrawn from Kozmino loading during this period were rechartered elsewhere, indicating that owners are capable of adapting to the current price cap on Russian oil and sanctions.
A bigger cause for concern for tanker owning companies than OPEC+ supply cuts is the health of the global economy, Paglia said.
Hammer said that the “global oil trade is becoming ever more complex because of sanctions,” but OPEC+ maybe more optimistic about China, and if demand is strong, imports will be sourced from the Atlantic rather than the Persian Gulf, increasing ton-miles and reducing the impact of supply cuts on freight.
MSI’s London-based Director Tim Smith in a report said VLCC spot rate fluctuations are often associated with movements in crude prices and their substantial drop in the first half of March certainly affected freight. The average January-March VLCC freight in 2023 for the benchmark Persian Gulf-China route fell 16% quarter on quarter to $16.28/mt, S&P Global data showed.
Saudi Arabia’s 500,000 b/d oil production cut from May will probably weigh on VLCC demand in the short term, said Bancosta’s Paglia.
Some of the other output cuts are small and largely agreed by countries having trouble meeting their quotas, he said. Moreover, Iran and non-OPEC+ producers may increase their exports to compensate for the cuts, aiding ton-mile demand, Paglia said.
If oil prices rise sharply, OPEC+ may reverse these cuts, and that implies that the prospects of a strong rally in shipping freight into the next winter have actually improved, Arctic’s Hammer said.
Flipper
24.04.2023 kl 14:03 3583

Longer voyages, aging fleet to boost global tanker freight despite OPEC+ output cuts

Longer voyages are likely to support global tanker freight in the second quarter of 2023 because of a prolonged Russia-Ukraine war, an aging fleet and shrinking newbuilding orderbook, but lower oil supply and concerns about an economic recession could cap those gains, market participants said April 10.

A coalition of OPEC and other oil producers have announced voluntary crude output cuts of about 1.16 million b/d from May, over and above a reduction of 2 million b/d that is in effect for 2023 and a 500,000 b/d curtailment announced by Russia in February. Lower output and exports can pressure tanker demand, but industry experts said the correlation is not as straightforward and hinges on several other factors.

The extent of the impact of OPEC+ cuts will greatly depend on why they were made in the first place, Ole-Rikard Hammer, Oslo-based senior analyst, oil and tankers at Arctic Securities, told S&P Global Commodity Insights.

“If this is a precautionary move to counter an incoming recession, the tanker market will definitely feel it and will have a challenging next few months,” Hammer said.

But if lower supply reflects growing confidence in China’s economic recovery and its ability to sustain higher oil prices, the impact on tanker freight will be moderate, he said.

Higher Chinese demand and US exports could offset OPEC+ output cuts, brokers said.

“OPEC’s decision is not a move in the right direction for tanker owners, but its impact on freight has been largely overestimated,” said Enrico Paglia, a Genoa-based research manager with shipping brokerage and consultancy Banchero Costa, or Bancosta.

Prior to the OPEC+ announcement, London-based Maritime Strategies International, or MSI, forecast the daily average spot Very Large Crude Carrier earnings at $48,400 in the April-June quarter, considering voyages to China from the US and the Persian Gulf, up 15% from the fourth quarter of 2022. MSI forecast that the estimated fourth-quarter Long Range 2 tanker earnings of $41,500/d on the Persian Gulf-Japan route may remain steady in the second quarter.

Half a million b/d of output cut by Russia was already announced in February and had more to do with the effects of sanctions than global crude oil supply and demand, Paglia said.

But the fundamentals are strong. “The fundamentals show that the demand for oil is picking up and replacement of ships is slow, though there will be usual peaks and troughs but at higher levels,” an executive with a VLCC-owning company said. VLCC owners are even seeking higher time-charter rates for a duration of up to one year, as they expect freight to strengthen. Ships that are less than 15 years old are seeking $110,000-$120,000 for a three-month charter, brokers said. WOW

“The tanker fleet is not only relatively old, the supply is extraordinarily favorable to owners due to one of the lowest orderbooks in modern times,” said Hammer.
The reorganization of trade flows due to sanctions on Russia following its invasion of Ukraine in 2022 has boosted tanker demand, with crude oil and products travelling longer distances when the dirty tanker fleet is expected to grow just 1% in 2023, compared with 4% in 2022, Paglia said.
In the first quarter, mid-size tankers such as Suezmaxes garnered a larger share of crude hauling from the Persian Gulf to Europe, according to brokers. Aframaxes that were withdrawn from Kozmino loading during this period were rechartered elsewhere, indicating that owners are capable of adapting to the current price cap on Russian oil and sanctions.

A bigger cause for concern for tanker owning companies than OPEC+ supply cuts is the health of the global economy, Paglia said.
Hammer said that the “global oil trade is becoming ever more complex because of sanctions,” but OPEC+ maybe more optimistic about China, and if demand is strong, imports will be sourced from the Atlantic rather than the Persian Gulf, increasing ton-miles and reducing the impact of supply cuts on freight.
MSI’s London-based Director Tim Smith in a report said VLCC spot rate fluctuations are often associated with movements in crude prices and their substantial drop in the first half of March certainly affected freight. The average January-March VLCC freight in 2023 for the benchmark Persian Gulf-China route fell 16% quarter on quarter to $16.28/mt, S&P Global data showed.

Saudi Arabia’s 500,000 b/d oil production cut from May will probably weigh on VLCC demand in the short term, said Bancosta’s Paglia.
Some of the other output cuts are small and largely agreed by countries having trouble meeting their quotas, he said. Moreover, Iran and non-OPEC+ producers may increase their exports to compensate for the cuts, aiding ton-mile demand, Paglia said.

If oil prices rise sharply, OPEC+ may reverse these cuts, and that implies that the prospects of a strong rally in shipping freight into the next winter have actually improved, Arctic’s Hammer said.
Backline
24.04.2023 kl 14:17 3552

Det er vel vanligvis 6-12 mnd. horisont på kursmålene. Det er lett å sette kursmål, men det er sjelden de slår til. Uansett hjelper det på stemningen på Oslo børs når kursmål heves. Så får vi se hvordan reaksjonen er på den andre siden av dammen litt senere.
ibyx
24.04.2023 kl 14:29 3510

6-12 måneder er kanskje ikke så lenge i forhold til slike kursmål. Generelt er jo 6-12 måneder en "evighet" på børs da!
US har definitivt fått dette med seg. Bare å sjekke twitter.
Man kan vel anta at det bygger seg opp til en skarpere kamp mellom short og long, hvor long vinner i et 6-12 måneders perspektiv.
Det kan bli mange om å plukke billige aksjer dersom "dumpingen" fra forrige uke fortsetter!
Det skal gjerne ristes litt i starten som de har for vane på NYSE.
ibyx
24.04.2023 kl 15:38 3387

Fin åpning på NYSE!
DHT går 6%...
Backline
24.04.2023 kl 16:11 3299

Det ble fart i sakene på NYSE. 5,6% opp i skrivende stund. Nå er det store spørsmålet om den fine utviklingen fortsetter i morgen, eller om vi skal ned igjen.
ibyx
24.04.2023 kl 16:23 3263

Vanskelig å si selvsagt. Den er fortsatt i korreksjonsmodus ift HOY 205. Så markedet har allerede anerkjent oppsiden...
Tidsvinduet blir stadig mindre...
Reprising i DHT 8,2% nå.
Redigert 24.04.2023 kl 16:25 Du må logge inn for å svare
ibyx
24.04.2023 kl 16:41 3199

Sterk avslutning 173,38. Sluttet på litt over gjennomsnittlig volum og i praksis på HOD.
Oppe i 174,73 på NYSE
Redigert 24.04.2023 kl 16:43 Du må logge inn for å svare