15-16 February 2023 Virtual Event start tomorrow
https://drive.google.com/file/d/1XAk7IjcIEqKw7JUg2SZUDtfQNtKG_mRp/view
15-16 February 2023
Virtual Event der vi er med.
https://www.techblick.com/event/solidstatebatteries
10 kan komme fort
Arvind Kamath
VP Technology and Engineering.
Today’s wearables, hearables and other products used in space-constrained applications need a safe, fast-charging microbattery with high volumetric energy (VED) and long cycle life in the 1 milliampere-hour (mAh) to 100 mAh capacity range. This presentation will explain how anode-less solid-state lithium technology now enables the development of rechargeable microbatteries that deliver these benefits when implemented with an architecture and manufacturing approach that supports high-volume applications. The latest architecture and manufacturing approaches have removed previous barriers to solid-state technology’s adoption in microbatteries for powering an estimated one billion products shipped annually. These approaches maximize energy density while enabling end-to-end fabrication and packaging in a conventional cleanroom rather than expensive dry (zero humidity) environment. Additionally, the approaches increase VED through the use of an ultra-thin stainless steel substrate, and diced and vertically stacked packaging layers. This also enables a customizable footprint at a desired capacity, and the use of conventional metal terminals for creating a surface-mountable device that is compatible with low-temperature-reflow assembly processes. Attendees will also learn about the opportunities ahead as anode-less rechargeable solid-state lithium miocrobatteries enter the market and transform how wearable, hearable and other products are designed, manufactured and powered.
15-16 February 2023
Virtual Event der vi er med.
https://www.techblick.com/event/solidstatebatteries
10 kan komme fort
Arvind Kamath
Today’s wearables, hearables and other products used in space-constrained applications need a safe, fast-charging microbattery with high volumetric energy (VED) and long cycle life in the 1 milliampere-hour (mAh) to 100 mAh capacity range. This presentation will explain how anode-less solid-state lithium technology now enables the development of rechargeable microbatteries that deliver these benefits when implemented with an architecture and manufacturing approach that supports high-volume applications. The latest architecture and manufacturing approaches have removed previous barriers to solid-state technology’s adoption in microbatteries for powering an estimated one billion products shipped annually. These approaches maximize energy density while enabling end-to-end fabrication and packaging in a conventional cleanroom rather than expensive dry (zero humidity) environment. Additionally, the approaches increase VED through the use of an ultra-thin stainless steel substrate, and diced and vertically stacked packaging layers. This also enables a customizable footprint at a desired capacity, and the use of conventional metal terminals for creating a surface-mountable device that is compatible with low-temperature-reflow assembly processes. Attendees will also learn about the opportunities ahead as anode-less rechargeable solid-state lithium miocrobatteries enter the market and transform how wearable, hearable and other products are designed, manufactured and powered.
Redigert 14.02.2023 kl 07:17
Du må logge inn for å svare
Husk at noen selger betyr ikke at det er noe dårligt i selskapet, det kan være mange årsaker.
men jeg tror på at vi får en fin rekyl, etter at to av topp 3 solgte seg ut.
men jeg tror på at vi får en fin rekyl, etter at to av topp 3 solgte seg ut.
Gullhaugen
13.02.2023 kl 10:41
2929
Nå ble det jafset noen millioner aksjer. Vi tro at noen av disse OEM / F500 partnerne snart vil sikre seg hele ENSU. De har nok fått med seg kursutviklingen nå.
De har sammen med Ensu over tid jobbet / designet sine nye batterierog produkter så de lar aldri dette gå dunken.
De har sammen med Ensu over tid jobbet / designet sine nye batterierog produkter så de lar aldri dette gå dunken.
Redigert 13.02.2023 kl 10:44
Gullhaugen
13.02.2023 kl 12:25
2819
Nå er det noen som vil ha mye aksjer og sikre seg en batteri produsent/ fabrikk med allerede signerte OEM og Fortune 500 kunder midt i smørøyet i US på tombolasalg. Det e rikk elenge til vi har passert 0,5-0,7
Dagens Mcap på 80 mill.skal være 800 mill.
Dagens Mcap på 80 mill.skal være 800 mill.
Redigert 13.02.2023 kl 14:59
Onsdag blir det spannade å høre fra event.
X-43 scramjet
13.02.2023 kl 14:13
2690
En kan håpe på et mirakel men nå forventer vi solide meldinger, verdi på disse kontraktene, kan håpe noen av disse selskapene betaler ENSU på forhånd som en del av nye strategien i presentasjonen 9.feb. De trenger solide kontrakter som gir inntekter fremover og må komme med en børsmelding om dette
Husk at de har en kunde som kjøpte 150 000 som skal ha mer. Men klart nå kan de tikke inn ordre når som helst.
på en uke fall aksjen fra 200øre til 30øre.
170øre ned på dager, så er vel 5øre en liten rekyl.
Arvind Kamath
https://www.techblick.com/event/solidstatebatteries?fbclid=IwAR3ZSwO75R90XOGW-XE2Tq7Rdtg7B62-E4-imcj1JU-Rx6hd-X9IvV6e7DQ
170øre ned på dager, så er vel 5øre en liten rekyl.
Arvind Kamath
https://www.techblick.com/event/solidstatebatteries?fbclid=IwAR3ZSwO75R90XOGW-XE2Tq7Rdtg7B62-E4-imcj1JU-Rx6hd-X9IvV6e7DQ
Redigert 13.02.2023 kl 15:18
HS74
13.02.2023 kl 15:48
2524
Hvor står det at DE SKAL ha mer????
Du er antagelig en liten tass som ikke forstår engelsk engang. Her er børsmelding som sier noe om leveransen:
"21, 2022 -- Ensurge Micropower (OSE: ENSU, and
OTCIQ: ENMPY), today announced it has received the first production order for
150,000 units of its rechargeable 1-100 milliampere (mAh) solid-state lithium
microbattery, a customized version based on the packaged battery it has been
sampling to multiple manufacturers and potential strategic partners. Ensurge
expects additional orders in 2023 and beyond from this lead customer, an
innovator in the digital health market"
"Expects additional orders" betyr at det forventes tilleggs ordre. Ikke at denne kunden SKAL ha mer.
Du er antagelig en liten tass som ikke forstår engelsk engang. Her er børsmelding som sier noe om leveransen:
"21, 2022 -- Ensurge Micropower (OSE: ENSU, and
OTCIQ: ENMPY), today announced it has received the first production order for
150,000 units of its rechargeable 1-100 milliampere (mAh) solid-state lithium
microbattery, a customized version based on the packaged battery it has been
sampling to multiple manufacturers and potential strategic partners. Ensurge
expects additional orders in 2023 and beyond from this lead customer, an
innovator in the digital health market"
"Expects additional orders" betyr at det forventes tilleggs ordre. Ikke at denne kunden SKAL ha mer.
nad.oslo
13.02.2023 kl 15:51
2505
150000 batteri order er alt de har og den skal ikke i produksjon før i april . Også sliter fe med penger til drift hvordan skal de finansiere produksjon? Forskudd?
Ikke mange vil ta dem seriøst, ja hvis de var en kjent aktør i markedet og produktet kjent utprøvd ville noen gi litt forskudd.
Men dessverre er dette for dårlig for et slik selskap å klare seg som bruker 40 mill nok på lønninger, lån utgifter, husleie. Altfor høye kostnader og det uten produksjon.
Ikke mange vil ta dem seriøst, ja hvis de var en kjent aktør i markedet og produktet kjent utprøvd ville noen gi litt forskudd.
Men dessverre er dette for dårlig for et slik selskap å klare seg som bruker 40 mill nok på lønninger, lån utgifter, husleie. Altfor høye kostnader og det uten produksjon.
Gullit
13.02.2023 kl 15:58
2471
Synes ikke man skal undervurdere denne bestillingen heller. Når samples blir sendt til diverse kunder og første ordre blir bestilt ha da er vi inne i en ny æra. Så må man selvsagt fortsette denne gode utviklingen og etablere enda flere faste kunder. Så vil tallene flytte seg fra rød til grønn. Vi er uansett blitt en produsent som er ekstremt viktig!!
Kapitalbehovet er mer enn dobbelt så høyt som selskapets markedsverdi. Denne aksjen er en scam. Gullit er også en scam. Han/hun oppretter bare nye tråder eller kommenterer på andre tråder dersom noen stiller kritiske spørsmål.
Redigert 13.02.2023 kl 16:02
Rule
13.02.2023 kl 17:20
2343
Ja, det er sygt.
Hvad skete der med Kevin Barber..? Fik han sparket...? Står han bag et penge forbrug der har været ud over hvad styret forestillede sig...?
Hvad skete der med Kevin Barber..? Fik han sparket...? Står han bag et penge forbrug der har været ud over hvad styret forestillede sig...?
Rule
13.02.2023 kl 17:28
2430
det er også sygt at:
*smide en private placement på 2 NOK i nov,
*børsmelde sin første ordre i dec
*børsmelde i febr., afgang af ceo, financial restructuring og en ny emi med forventet kurs på under 0,99 NOK
*smide en private placement på 2 NOK i nov,
*børsmelde sin første ordre i dec
*børsmelde i febr., afgang af ceo, financial restructuring og en ny emi med forventet kurs på under 0,99 NOK
Redigert 13.02.2023 kl 17:29
Rule
13.02.2023 kl 17:35
2406
hm, når ret skal være ret så var det meldt at man forventede at strategiske partner og kunder vil hoved-finansiere fra Q1-23 og frem. Så det er vel det de (og Kevin Barber ?) er mislykkes med uden at melde det mere åbent og ærligt ud.
https://www.nordnet.dk/markedet/nyheder/1006849508
The net proceeds from the Private Placement will be used to fund the Company’s operations and development work going forward. The Company anticipates that agreements with partners (strategic and customers) will significantly contribute towards coverage of the Company’s cash expenses from Q1 2023.
https://www.nordnet.dk/markedet/nyheder/1006849508
The net proceeds from the Private Placement will be used to fund the Company’s operations and development work going forward. The Company anticipates that agreements with partners (strategic and customers) will significantly contribute towards coverage of the Company’s cash expenses from Q1 2023.
Jeg tipper at det blir en kjekk tid fram mot Påske, selskapet vil få bestillinger basert på pris og antall. Også bedre micro batteri.
PO kan gi penger i kassen, så vi får se.
Man kjøper kvalitet til lavere pris, så butikk blir dette.
PO kan gi penger i kassen, så vi får se.
Man kjøper kvalitet til lavere pris, så butikk blir dette.
True
13.02.2023 kl 21:19
2142
Slik jeg ser det, så har Barber mest sannsynlig fungert som en muppet dukke for ledelsen og styret. Jeg har tillit til Barber, men ikke nødvendigvis til de rundt ham. Enten det, eller så er Barber en fantastisk god skuespiller som har klart å holde på masken hele veien.
Redigert 13.02.2023 kl 21:22
nad.oslo
13.02.2023 kl 21:28
2123
Selskapet har ikke noen plan desverre. Så er alt bare prat for egen vinning. Av emisjon pengene skal brukes til lønn , renter avdrag på lån, leie av bygget etc. Så hvordan de skal produsere for eventuelle kunder er jo et stort???
De brenner alle emisjon pengene til lønn, lån/avdrag, leie etc ( leie er ganske høy).
.
Om ikke kundene forhåndsbetaler 😎.
Dette er planene til nye Ceo som faktisk ikke er usa engang, når selskapet er i krise.
150000 enheter har de heller ikke penger til å produsere den lille ordren skal levere i deler til kunde , med første levering i Mai. Sier litt om kapasitet etc.
Når skal man bli lønnsomt?
Lost case
De brenner alle emisjon pengene til lønn, lån/avdrag, leie etc ( leie er ganske høy).
.
Om ikke kundene forhåndsbetaler 😎.
Dette er planene til nye Ceo som faktisk ikke er usa engang, når selskapet er i krise.
150000 enheter har de heller ikke penger til å produsere den lille ordren skal levere i deler til kunde , med første levering i Mai. Sier litt om kapasitet etc.
Når skal man bli lønnsomt?
Lost case
nad.oslo
13.02.2023 kl 21:52
4615
Klarer de å hente inn penger , er aksjen greit for trading, ikke noen langsiktig case. Om prisen blir lav ville ikke bli overrasket om de to "store aksjonærer " kan dukke opp igjen, hvem vil ikke tjene penger på kort sikt. ?😎
Redigert 13.02.2023 kl 21:54
Bedre microbatteri? De sliter med å få solgt sine allerede «fantastiske» batterier… De har ikke penger til å drive R&D. De største investorene selger unna og vil ikke bidra i emisjon. Trengs emisjon på nærmere 200 mill i løpet av 2023. Bare det å finne et bilde av batteriet er vanskelig, så hvorfor skal man spytte inn penger? Dette er luft.
True
13.02.2023 kl 22:13
4747
Og den er jeg helt enig i.
Ikke at jeg ikke har tro på at de kan kjøre nok en runde med sirkuset sitt og så oppnå en høy kurs på lang sikt igjen, men det er uansett ikke noe jeg har tid til nå.
Jeg er så kvalm av hele opplegget uansett, at jeg heller med glede tar et tap bare for å komme meg ut en gang for alle. For akkurat på samme måte som jeg ga LifeCare en sjanse, gir jeg også ENSU kun en sjanse. Hvor det er røyk, er det som oftest ild.
Har funnet så mange andre gode kandidater i ettertid som faktisk leverer resultater at her har man alt å vinne ved å få plassert pengene sine andre steder. Så nå får vi jo bare håpe at de kommer med noen "gjennombrudds" nyheter på onsdag, slik at vi i det minste kanskje får en liten rekyl.
Mye mer enn det er det ikke å håpe på, hvertfall ikke på kort sikt.
Ikke at jeg ikke har tro på at de kan kjøre nok en runde med sirkuset sitt og så oppnå en høy kurs på lang sikt igjen, men det er uansett ikke noe jeg har tid til nå.
Jeg er så kvalm av hele opplegget uansett, at jeg heller med glede tar et tap bare for å komme meg ut en gang for alle. For akkurat på samme måte som jeg ga LifeCare en sjanse, gir jeg også ENSU kun en sjanse. Hvor det er røyk, er det som oftest ild.
Har funnet så mange andre gode kandidater i ettertid som faktisk leverer resultater at her har man alt å vinne ved å få plassert pengene sine andre steder. Så nå får vi jo bare håpe at de kommer med noen "gjennombrudds" nyheter på onsdag, slik at vi i det minste kanskje får en liten rekyl.
Mye mer enn det er det ikke å håpe på, hvertfall ikke på kort sikt.
nad.oslo
13.02.2023 kl 22:27
4711
Hva venter du på? At de på onsdag melder emisjon kursen, ikke sikkert aksjen stiger av den grunn er den så lav vil den gå ned en rekyl opp. Heller kjøpe seg inn når alt er i boks og redde stumpene enn å miste alt.
swingtrader1
13.02.2023 kl 22:31
4790
Disse såkalte "nyhetene" som visstnok skal komme må være helt utrolig fantastiske om det skal kunne få noe gjennomslag for kursutviklingen. Kommer de med den samme regla som de har gjort den siste tiden vil jeg tro ENSU fort faller ned til 10øre og mindre!
Fin aksje å daytrade, men en aksje man skal holde seg langt unna hvis man tenker langsiktig!
Fin aksje å daytrade, men en aksje man skal holde seg langt unna hvis man tenker langsiktig!
elnomi
13.02.2023 kl 22:33
4819
Det er noen som lykkes med batterisatsingen.
https://e24.no/boers-og-finans/i/WRoxJk/ford-aksjen-steg-etter-batterifabrikk-nyhet-paa-positiv-wall-street
https://e24.no/boers-og-finans/i/WRoxJk/ford-aksjen-steg-etter-batterifabrikk-nyhet-paa-positiv-wall-street
nad.oslo
13.02.2023 kl 22:43
4880
De har nok penger og tiltro i markedet, forsåvidt ingen sammenligning med Ensurge som har enda til gode å produsere 150k units, samt samle sammen penger!
True
13.02.2023 kl 23:21
5051
Vel, jeg vil helst ikke lide et tap på 85%, så det jeg i grunn venter på, er at aksjen skal ta seg opp igjen... Men jeg blir ikke i aksjen lenger enn jeg må.
True
13.02.2023 kl 23:29
5009
Ja, problemet her er at uansett hva de kommer ut med, så er det svært vanskelig å ha tillit til det uansett. Synes de nesten bare like gjerne kan skifte navn med en gang og komme opp med et nytt konsept for de som ikke kjenner til THIN, og nå ENSU...
Så blir vel jeg akkurat som tynnidioten og scorn i den nye "XXX" tråden som advarer andre småsparere om å investere i "XXX"...
Så blir vel jeg akkurat som tynnidioten og scorn i den nye "XXX" tråden som advarer andre småsparere om å investere i "XXX"...
nad.oslo
13.02.2023 kl 23:52
4952
Helt greit med batteri, men de må ha penger til drift og produksjon. Mange som har utviklet produkter. Men klarer man produksjon? Hvorfor er ikke 150000 unit produsert? De klarer ikke levere dem samlet i en sending. De må del produsere det med første levering i Mai? Forklar hvorfor?
Gullhaugen
14.02.2023 kl 07:27
4761
Oversikt for ENSU (ENSURGE MICROPOWER ASA). Oppdatert VPS 14.02.2023
01 UBS SWITZERLAND AG 10.32% 8 065.10k 25.20m + 50 000
02 TIGERSTADEN AS 5.36% 4 190.80k 13.10m
03 ALDEN AS 5.04% 3 936k 12.30m -2 700k
04 NORDNET BANK AB 4.55% 3 556k 11.11m +155k
05 KEITH ROBERT 3.18% 2 488.90k 7 778k
06 BNP PARIBAS 2.61% 2 042.50k 6 383k
07 R. SUNDVALL INVEST AS 2.58% 2 018.30k 6 307k
08 FAVUSEAL AS 2.31% 1 803.50k 5 636k
09 JACO INVEST AS 2.25% 1 760k 5 500k
10 DANSKE BANK A/S 1.54% 1 201.60k 3 755k -30 000
11 CITIBANK, N.A. 1.50% 1 174.90k 3 672k
12 ELLINGSEN ANDREAS 1.29% 1 009.50k 3 155k
13 SCHLYTTER-HENRICHSEN AS 1.21% 946.33k 2 957k
14 NORDNET LIVSFORSIKRING AS 1.21% 942.84k 2 946k +110.50k
15 BANK JULIUS BÄR & CO. AG 1.00% 782.45k 2 445k
16 NORTHERN TRUST GLOBAL SERVICES SE 0.93% 728.02k 2 275k +14 825
17 NORDBY BJØRN GUNNAR JOHANSSON 0.90% 699.58k 2 186k
18 SUNDVALL HOLDING AS 0.88% 690.12k 2 157k
19 BNP PARIBAS 0.79% 618.06k 1 931k
20 SINMAX INVESTMENT AS 0.74% 576k 1 800k
21 UNION BANCAIRE PRIVEE, UBP SA 0.73% 568.89k 1 778k
22 NORDEA BANK ABP 0.72% 561.37k 1 754k +14 000
23 TEPPEKONSULENTEN AS 0.68% 528.05k 1 650k
24 SAXO BANK A/S 0.62% 481.24k 1 504k -38 000
25 LINDVARD INVEST AS 0.61% 480k 1 500k
26 AVANZA BANK AB 0.56% 437.91k 1 368k +1 152
27 VIKEN ENERGIMONTASJE AS 0.50% 387.88k 1 212k +170k
28 TORSÆTER VEGARD AAVIK 0.47% 370.53k 1 158k NY INN
29 ELLINGSEN ULF CHRISTIAN 0.47% 368k 1 150k
30 THE BANK OF NEW YORK MELLON 0.45% 355.56k 1 111k
31 DNB NOR MARKETS, AKSJEHAND/ANALYSE INTERIMSKONTO INNLAND 0.45% 352k 1 100k NY INN
32 THE BANK OF NEW YORK MELLON 0.45% 349.89k 1 093k
33 HELGELAND ØYSTEIN 0.44% 342.40k 1 070k
34 UBS AG LONDON BRANCH 0.44% 340.02k 1 063k
35 J.P. MORGAN SE 0.43% 333.50k 1 042k +53 840
36 UBS AG 0.41% 320k 1 000k NY INN
37 ANDREAS HOLDING AS 0.39% 305.10k 953.40k
38 JOHANSEN ARILD 0.38% 297.56k 929.90k
39 AASGAARD FRODE 0.36% 279.67k 874k
40 FORTE TRØNDER 0.33% 256k 800k -700k
41 MYKJÅLAND INVEST AS 0.33% 256k 800k
42 SIGURDSEN RUNE 0.33% 256k 800k
43 SIX SIS AG 0.32% 251.39k 785.60k
44 INTER SEA AS 0.32% 251.02k 784.40k
45 HENRIKSEN JENS ANDREAS 0.32% 247.97k 774.90k
46 K-KONSULT AS 0.32% 246.47k 770.20k
47 NORDNET BANK AB MEGLERKONTO INNLAND 0.31% 240k 750k
48 ØGREY INGA HELENE 0.30% 237.85k 743.30k
49 THE BANK OF NEW YORK MELLON 0.30% 231.49k 723.40k
50 INVESTMENT DU NORD AS 0.29% 227.56k 711.10k
51 Other investors 36.79% 28.75m 89.84m
01 UBS SWITZERLAND AG 10.32% 8 065.10k 25.20m + 50 000
02 TIGERSTADEN AS 5.36% 4 190.80k 13.10m
03 ALDEN AS 5.04% 3 936k 12.30m -2 700k
04 NORDNET BANK AB 4.55% 3 556k 11.11m +155k
05 KEITH ROBERT 3.18% 2 488.90k 7 778k
06 BNP PARIBAS 2.61% 2 042.50k 6 383k
07 R. SUNDVALL INVEST AS 2.58% 2 018.30k 6 307k
08 FAVUSEAL AS 2.31% 1 803.50k 5 636k
09 JACO INVEST AS 2.25% 1 760k 5 500k
10 DANSKE BANK A/S 1.54% 1 201.60k 3 755k -30 000
11 CITIBANK, N.A. 1.50% 1 174.90k 3 672k
12 ELLINGSEN ANDREAS 1.29% 1 009.50k 3 155k
13 SCHLYTTER-HENRICHSEN AS 1.21% 946.33k 2 957k
14 NORDNET LIVSFORSIKRING AS 1.21% 942.84k 2 946k +110.50k
15 BANK JULIUS BÄR & CO. AG 1.00% 782.45k 2 445k
16 NORTHERN TRUST GLOBAL SERVICES SE 0.93% 728.02k 2 275k +14 825
17 NORDBY BJØRN GUNNAR JOHANSSON 0.90% 699.58k 2 186k
18 SUNDVALL HOLDING AS 0.88% 690.12k 2 157k
19 BNP PARIBAS 0.79% 618.06k 1 931k
20 SINMAX INVESTMENT AS 0.74% 576k 1 800k
21 UNION BANCAIRE PRIVEE, UBP SA 0.73% 568.89k 1 778k
22 NORDEA BANK ABP 0.72% 561.37k 1 754k +14 000
23 TEPPEKONSULENTEN AS 0.68% 528.05k 1 650k
24 SAXO BANK A/S 0.62% 481.24k 1 504k -38 000
25 LINDVARD INVEST AS 0.61% 480k 1 500k
26 AVANZA BANK AB 0.56% 437.91k 1 368k +1 152
27 VIKEN ENERGIMONTASJE AS 0.50% 387.88k 1 212k +170k
28 TORSÆTER VEGARD AAVIK 0.47% 370.53k 1 158k NY INN
29 ELLINGSEN ULF CHRISTIAN 0.47% 368k 1 150k
30 THE BANK OF NEW YORK MELLON 0.45% 355.56k 1 111k
31 DNB NOR MARKETS, AKSJEHAND/ANALYSE INTERIMSKONTO INNLAND 0.45% 352k 1 100k NY INN
32 THE BANK OF NEW YORK MELLON 0.45% 349.89k 1 093k
33 HELGELAND ØYSTEIN 0.44% 342.40k 1 070k
34 UBS AG LONDON BRANCH 0.44% 340.02k 1 063k
35 J.P. MORGAN SE 0.43% 333.50k 1 042k +53 840
36 UBS AG 0.41% 320k 1 000k NY INN
37 ANDREAS HOLDING AS 0.39% 305.10k 953.40k
38 JOHANSEN ARILD 0.38% 297.56k 929.90k
39 AASGAARD FRODE 0.36% 279.67k 874k
40 FORTE TRØNDER 0.33% 256k 800k -700k
41 MYKJÅLAND INVEST AS 0.33% 256k 800k
42 SIGURDSEN RUNE 0.33% 256k 800k
43 SIX SIS AG 0.32% 251.39k 785.60k
44 INTER SEA AS 0.32% 251.02k 784.40k
45 HENRIKSEN JENS ANDREAS 0.32% 247.97k 774.90k
46 K-KONSULT AS 0.32% 246.47k 770.20k
47 NORDNET BANK AB MEGLERKONTO INNLAND 0.31% 240k 750k
48 ØGREY INGA HELENE 0.30% 237.85k 743.30k
49 THE BANK OF NEW YORK MELLON 0.30% 231.49k 723.40k
50 INVESTMENT DU NORD AS 0.29% 227.56k 711.10k
51 Other investors 36.79% 28.75m 89.84m
PoLfareren
14.02.2023 kl 07:30
4745
Alle vil/har/komme til å brenne seg engang, krysser fingrer for du får igjen ditt her, True. Selv tok jeg et bingo lodd nå på 0.4. for potensialet er stort skulle de lykkes, men jeg tviler... Jeg hadde aksjer i Thin engang i tiden, men solgte rett før navnbyttet-.
Gullhaugen
14.02.2023 kl 09:10
4606
For 1 år siden måtte du ut med 470.000 for 100.000 aksjer....nå ett år etter inkludert flere strategiske partnere , produkt bestilling,andre kunder m.m.m så får du 100.000 aksjer for 33.000.- Og Mcap er 78 mill ( var 800 mill )
utrolig spannade tid å se om vi får en stor ordre tikkende inn, så vi kan skåle etter 20år med selskapet.
mitt mål 10
mitt mål 10
Ensurge Micropower har utnevnt Canaccord Genuity som finansiell rådgiver for å utforske finansieringsstrukturer for å gjøre selskapet i stand til å vokse raskt.
Publisert 22. des. 2022 kl. 14.31
Vokse raskt, betyr at micro batteri blir bra.
Publisert 22. des. 2022 kl. 14.31
Vokse raskt, betyr at micro batteri blir bra.
event i morgen taler ENSU, utrolig spannade dag.
Skjønner ikke at du gidder å fortsette. Du må jo ha tapt masse på dette selskapet! Nå ett år etter har selskapet fortsatt negativ egenkapital og sliter med å hente penger. De kommer til å gå konkurs.
Jeg tror dette snur opp, kan ikke spekulere slik
Føre var
14.02.2023 kl 11:17
4265
Hvor mange aksjer omsatt siden vi stod i 0,75,-?
Blir det flere flaggmeldinger ene eller andre veien?
Blir det flere flaggmeldinger ene eller andre veien?
Redigert 14.02.2023 kl 11:19
Er mildt sagt ironisk at du kaller meg en spekulant.
andemorr
14.02.2023 kl 11:33
4189
Har tatt noen hundre tusen ensu i dag. Kun basert på en ting egentlig: en så skakkkjørt aksje får seg ofte en rekyl. det blir en tight stop, og har ikke troen på 10 kr som jeg ser at noen her skriver. dere lurer dere selv. En rekyl kan dog komme raskt, og jeg har sett at det er flere enn meg som har vært på kjøpersiden i dag og i går. Tiden vil vise om jeg får rett.
Gullhaugen
14.02.2023 kl 12:50
4081
Ja er det ikke merkelig Nå har det blitt omsatt 118 800 000 aksjer siden 6. februar og frem til nå i dag kl. 12.45. Jeg finner ikke disse volumene/ nedsalgene på listene.
https://finance.yahoo.com/quote/ENSU.OL/history?p=ENSU.OL
Det er 100 % klart at det krysses og akkumuleres. Vi blir lurt. THE GAME. Dette drives i stor stil på Nassse i US av de store fond/ banker som har bøttevis med ulike konti å herje med.
https://finance.yahoo.com/quote/ENSU.OL/history?p=ENSU.OL
Det er 100 % klart at det krysses og akkumuleres. Vi blir lurt. THE GAME. Dette drives i stor stil på Nassse i US av de store fond/ banker som har bøttevis med ulike konti å herje med.
Redigert 14.02.2023 kl 12:51
True
14.02.2023 kl 12:52
4063
Takk for det PoLfareren. Jeg har vist godt om risikoen her hele veien og THINs forhistorie. Men med et nytt konsept, et nytt lovende produkt, et milliard marked, og ikke minst en helt ny CEO som har vist seg å være en svært dyktig leder hele veien, er det veldig vanskelig å ikke investere i ENSU når potensialet er såpass stort.
Spesielt når alt har gått etter planen dette siste året også. Likevel har jeg vært tydelig på at det er nå eller aldri, og at enten leverer de resultater eller ikke, ergo deadlinen jeg satt denne måneden. Kursen har dessverre bare rast alt for raskt til at jeg har greid å komme meg ut av dette her i tide. That's it, men langt ifra rart i.
Er langt ifra første gang jeg har brent meg for å si det sånn. Brant meg på LifeCare også og Celsius hvor jeg har tapt veldig mye. Men det er ikke noe svik som skjærer like dypt som det caset her.
Det faktum at jeg har tatt gode beslutninger hele veien basert på tilgjengelig informasjon, men som i ettertid har vist seg at man ikke kan stole på overhodet, det er å bli holdt for narr rett og slett. Råttent case rett og slett.
Spesielt når alt har gått etter planen dette siste året også. Likevel har jeg vært tydelig på at det er nå eller aldri, og at enten leverer de resultater eller ikke, ergo deadlinen jeg satt denne måneden. Kursen har dessverre bare rast alt for raskt til at jeg har greid å komme meg ut av dette her i tide. That's it, men langt ifra rart i.
Er langt ifra første gang jeg har brent meg for å si det sånn. Brant meg på LifeCare også og Celsius hvor jeg har tapt veldig mye. Men det er ikke noe svik som skjærer like dypt som det caset her.
Det faktum at jeg har tatt gode beslutninger hele veien basert på tilgjengelig informasjon, men som i ettertid har vist seg at man ikke kan stole på overhodet, det er å bli holdt for narr rett og slett. Råttent case rett og slett.
Gullhaugen
14.02.2023 kl 13:45
3986
Hvor har du alt dette oppgulpet i fra ? At alt er svindel fra ende til annen? Jeg kan ikke finne noen steder at produktet bare er svindel og oppdiktet. Nå er du på så tynn is at jeg vurderer å rappotere deg for direkte løgn.https://newsweb.oslobors.no/message/568233
Nå må du fanden meg slutte. Ensu har patentert teknologien og har sammen med store partnere utviklet disse batteriene. https://newsweb.oslobors.no/message/562948
Ja da selskapet har nok vært underfinansiert i denne prosess men det kan snu brutalt om den eller de riktige partner/ partnerne/ investor tar tak i denne . Jeg kommer ikke til å savne Alden og Tigerstaden. Det er en tid for alt.
Nå må du fanden meg slutte. Ensu har patentert teknologien og har sammen med store partnere utviklet disse batteriene. https://newsweb.oslobors.no/message/562948
Ja da selskapet har nok vært underfinansiert i denne prosess men det kan snu brutalt om den eller de riktige partner/ partnerne/ investor tar tak i denne . Jeg kommer ikke til å savne Alden og Tigerstaden. Det er en tid for alt.
Redigert 14.02.2023 kl 13:58
True
14.02.2023 kl 13:46
3982
Det er den beste strategien akkurat nå, spesielt for de som allerede sitter i ENSU med et høyt snitt. Investere så mye som mulig, for å snitte ned så mye som mulig, for å selge seg ut igjen så raskt som mulig. Dette er nå 100% en tradingsaksje.
Det store spørsmålet er om man bør gjøre dette før eller etter emisjonen kommer. Det er også en risiko for at emisjonen ikke blir godkjent og at ENSU faktisk går konkurs. Så dette blir ren gambling uansett.
Mitt ståsted er at det trolig vil lønne seg å vente til en emisjon evt. kommer.
Det store spørsmålet er om man bør gjøre dette før eller etter emisjonen kommer. Det er også en risiko for at emisjonen ikke blir godkjent og at ENSU faktisk går konkurs. Så dette blir ren gambling uansett.
Mitt ståsted er at det trolig vil lønne seg å vente til en emisjon evt. kommer.