OKEA - VEKSTMASKIN💰🤑🤑🤑

bluesky2023
OKEA 05.02.2023 kl 16:23 268139

https://www.finansavisen.no/energi/2023/02/03/7982593/arctic-analytiker-daniel-stenslet-spar-dramatisk-utbyttehopp-i-okea

Stoler man imidlertid på analytikernes beregninger, finnes det lyspunkt. Analytiker Daniel Stenslet i Arctic Securities mener nemlig at prisingen av Okea nå er meget attraktiv.
Han spår at Okea vil generere en kontantstrøm som vil overstige hele dagens markedsverdi på 3,3 milliarder kroner innen 2025.
Analytikeren ser rom for høyere utbytter fremover. Okea-styret foreslo å utbetale et utbytte på 1 krone pr. aksje i første kvartal i år.
– Om selskapet kun velger å fokusere på eksisterende portefølje, kan utbyttenivået settes opp dramatisk om ett til to år, sier han.
Redigert 16.01.2024 kl 11:43 Du må logge inn for å svare
kokkohill
30.12.2023 kl 15:46 8883

Verdsettes bare til 2.7 milliarder , oppkjøp av selskapet ville ligget på 6-7 tipper jeg.
zavva
30.12.2023 kl 13:22 9098

Angående utbytte så er det vel nedskrivningene som setter en stopper for det. En løsning her kan være å innfri hele obligasjonen - spesielt om krona styrker seg ytterligere.

OKEA04 - Permitted distribution:

Up to 50% of the net profit after tax (previous four quarters)
*Denne stopper utbytte - nedskrivninger på opptil 1,6mrd vil dra ned samlet net profit de neste kvartalene. Dvs en drar med seg dette i Q4 23, Q1,Q2 og Q3 24. Fra og med Q4 24 kan en starte opp utbytte igjen om alt går etter planen.

Distribution up to 100% of net profit after tax (previous four quarters) if net cash positive

Selvsagt ikke positivt at utbytte kuttes men det kan styrke Okea som selskap på lang sikt. Med 35.000 fat pr dag i produksjon kan de bygge en enorm krigskasse til nye oppkjøp samt kjøre utbytteprogram langt over 1kr pr kvartal fra Q1 25 dersom de velger å ikke innfri OKEA04 - regner med de ikke hadde kjørt refinansiering i samme struktur om de hadde vært klar over hva som ville bli utfallet av Statfjord deal.

Alt i alt kjipt for selskapet men for meg fremstår dette som en unik mulighet til å posisjonerer seg i «Nye Okea». Fra og med Q1 24 bør en kunne forvente 2-3kr i net profit pr aksje i kvartalet. Det mener jeg er et konservativt estimat med 35k fat og olje/gasspris på 75$.
Redigert 30.12.2023 kl 13:24 Du må logge inn for å svare
gunnarius
30.12.2023 kl 12:47 9159

Det er ingen i OKEA som har snakket om å stoppe utbytteplanen. Det finnes nemlig ingen utbytteplan for verken 2023 eller 2024. Det er jo for sistnevnte som selskapet guidet ville foreligge (planlagt utbytteplan for 2024) tidlig på nyåret, men nå er satt på hold. Dvs. blir det utbytte for 2024, blir det sporadisk bestemt. Dette sagt, det ser dårlig ut for H1 2024. For H2 kan det bli en åpning. Gass- og oljepris og hvordan OKEA driftes, må tillegges stor vekt ifm. utbytte som ekstraordinært. Klart at en nedfelt utbytteplan for 2024 ville ha stimulert - alt og alle. Er en skikkelig nedtur, uten utbytte.

Jeg er fremdeles meget skuffet over at partene ikke fant frem til en løsning som begrenset de negative konsekvensene for OKEA og aksjonærene. Med de utestående USD 60 mill. til betaling i januar, skal OKEA ha gjort opp for kjøpsbeløpet på USD USD 220 mill. Dvs. inntekt vil fremkomme for hvert eneste av Q-res. i 2024.

OKEA har fremdeles krutt til mulig dividende, ettersom selskapet har som ubenyttet lånefasilitet på USD 25 mill. til bruk, inntil bond OKEA04 løsner på grepet. Men dette er ikke en type kapital som styret på nåværende tidspunkt kan legge inn i regnestykket, som planlagt for 2024. I beste fall kan lånefasiliteten - og selskapet går så det griner - OKEA´s styre vurdere denne bufferen.

Vi er ved utgangen av året, Har kikket litt på mine tidligere profetier. Ser jeg ubetinget har 2 stk. som fremsatt - og kommer med 1 til avslutningsvis.

I mitt første profeti hevdet jeg at OKEA ville lande et oppkjøp innen Q4, 2022. Ble kun delvis innfridd, ettersom OKEA meldte Brasse overtakelse. Statfjord deal kom 20.03.2023, m.a.o. noen små mnd. etter mitt utsagn.

Oppriktig talt, så virkelig for meg at Equinor ville komme OKEA delvis i møte. men slik fikk det ikke. Fra mitt dividende profeti, ble satt en betingelse: "Går Stafjordavtalen igjennom og markedet blir happy med det endelige utfallet,..." Slik gikk det ikke. Equinor OKEA måtte tydeligvis svelge Statfjord avtalen - med hud og hår. I og med at OKEA ikke fikk medhold, ble konsekvensen at en nedskrivning pauser det planlagte utbyttet - fremsatt av styret - for 2024. Jeg må ta noe selvkritikk her, for å feilvurdere Equinors vilje til å revidere deal. Riktignok fikk markedet kun OKEA´s syn, men tydelig at her var til stede uheldige hendelser og utsettelser som ikke kunne lastes OKEA´alene. Jeg mener fremdeles at OKEA gjorde en slett jobb - muligens adv. firmaet Selmer også - ifm. ta høyde for fremtidig decline og øvrige uønskede forhold. Selmer´s posisjon i det hele og hvordan OKEA vurderte rådgivningens innhold og omfang, vites ikke. Er heller ikke særlig relevant med en fullført Statfjord deal.

Tillater meg å fremsette et nytt profeti:

OKEA kommer til å gjøre et nytt oppkjøp innen Q1, 2024. Begrunnelsen inneholder flere momenter, men det får vi komme tilbake til senere.

Meget hyggelig å se at OKEA-menigheten synes å ha vokst vesentlig. Dette kan alle dra fordel av i fortsettelsen.

Man kan aldri vite i aksjemarkedet, men inntil videre er det all in i OKEA innen O&G segmentet, samt toppe det hele med flere aksjer. Har absolutt ikke mistet troen.

Og hva med Statfjord deal? Den er helt OK - lower end happy.. Uansett, den kommer til å bidra positivt i Qs for 2024. Dette kommer markedet til å erfare fremover. Statfjord avtale blokkerer ikke for at OKEA kan foreta et nytt oppkjøp, hvor selskapet fremstår som med kapasitet til å påta seg utvidet belåning til ny dedikert investering - f.eks. innen Q1 2024.
Redigert 30.12.2023 kl 13:00 Du må logge inn for å svare
mengiz
30.12.2023 kl 12:23 9220

Beklager, men var det mange analytikere som snakket om og regnet inn i kursmålet at en avtale på 2,2 mrd skulle skrives ned med inntil 1,6mrd og at utbytteplanen stoppes?

Cut the crap. Det blir hengemyr fremover med nedjusterte kursmål på nyåret.
trodlet
30.12.2023 kl 11:43 9090

Nå ble vel avtalen slik flere analytikere så for seg når de kom med nye kursmål. Kursmålene ligger fra 40,- til 50,- kroner.
Mange synes utbytte er viktig. Jeg vil tro at mye av fallet i går skyldes pause i utbytte.
bluesky2023
30.12.2023 kl 08:17 9346

Okea prises som et lite jalla oljeselskap med 1500-2000 boed i en bananrepublikk. Hva er det markedet ikke forstår? Modellen til okea virker, det har de bevist gjennom lønnsom økning i produksjonen på felt de har overtatt.
bluesky2023
30.12.2023 kl 07:55 9375

OKEA skal vokse videre og de vil møte på Equinor igjen. Ser på Statfjord-dealen som den første store i en rekke kommende dealer. Statfjord ble en kostbar lærepenge, men nå har okea lært.
hatitchi
30.12.2023 kl 01:29 9564

Kjøpet de gjør er på etter skatt basis, så 1,1 - 1,6 mrd er rett på bunnlinjen. Equinor betaler ikke skatt på salget, OKEA får ikke fradrag og overtar Equinor sine skatteposisjoner.
gunnarius
30.12.2023 kl 01:15 9512

Tm3P.

Jeg kjenner ikke til andre betalinger enn de du viser til. Utover opex - av naturlige forpliktelser vil være capex ihht. eierandel respektivt Statfjord asset.

Det skal uansett bli interessant å se hvordan produksjonen og inntekt fra Statfjord området vil påvirke OKEA´s Q resultat i 2024. For bunnlinjen må påregnes bli bedre med Statfjord deal enn uten.

Det er veldig mye som må klargjøres. derfor passer det bra med update og Q4 om ca. en måneds tid.

Er faktisk fornøyd med at avtalen ble sluttført, slik det hele utviklet seg. Positivt og konstruktiv adferd av OKEA og CEO Liknes uttaler seg på en betryggende måte, som bærer preg av å samarbeide med alle - også Equinor i fortsettelsen. Ikke et negativt ord om Equinor - kun ønske om videre samarbeid, bra.

Noe sier meg at med den angitte løsningen, så foreligger det et gentlemans perspektiv - "you owe me one".

Tror ikke at siste ord er sagt hva angår fremtidig samarbeid mellom Equinor og OKEA, ref. FLX. Positivt at det synes som om OKEA ikke har brent noen broer vs. Equinor, men snarere ønsker bidra til max samarbeid og resultat.
Redigert 30.12.2023 kl 01:18 Du må logge inn for å svare
ErikNordnet
29.12.2023 kl 21:25 9817

Jeg er kanskje helt feil her, men ang skatt

Kan ikke OKEA få skattefratrekk neste tre åren, grunnet denne nedskrivning?

Shy10ck
29.12.2023 kl 20:32 9952

Går ikke kursfallet og den eventuelle mangelen på utbyttebetaling opp? Business as usual?
zavva
29.12.2023 kl 19:37 10079

Var vel litt lite forsiktig det ja - korrigerer til 10% som er på linje med Teodor i SB1M.
Tm3P
29.12.2023 kl 18:41 10246

Gunnarius, har du god oversikt over hvordan det endte opp med betalingen av Statsfjord?
De betalte jo $25m i forskudd i vår, og så skal de betale $60m i slutten av januar. Er det noe mer enn det? Ved presentasjonen av kjøpet så skrev de jo at majoriteten av oppkjøpet skulle bli finansiert av cash flow fra feltet i 2023.
Tm3P
29.12.2023 kl 18:30 10281

Som aksjonær så håper jeg hvertfall for min del at de legger helt vekk planer om oppkjøp før de er i posisjon til å betale ut utbytte.

Med en svakere egenkapital på papiret etter nedskrivningen så kan de vel heller ikke regne med å finansiere et nytt oppkjøp med en rimelig rente?
Redigert 29.12.2023 kl 18:30 Du må logge inn for å svare
gunnarius
29.12.2023 kl 18:09 10367

Absolutt fair at markedet tar ad notam de negative konsekvensene, men ikke glem å se på hva en slik Statfjord deal med Equinor virkelig vil bety for cash flow og produksjon.

OKEA har i Q3 nevnt at RNB2024 kunne medføre ca. 3.000 boe oer dag lavere produksjon Statfjord deal. OKEA guidet opprinnelig fra 16.000-20.000 boe per dag i 2024. Dvs. netto bidrag OKEA ca. 13.000 - 14.000 boe per dag.

Dette (13.000-14.000 boe per dag) er omtrent det samme som jeg har kommet frem til ved å se på Statfjord avtalen. Tar i tillegg hensyn til 5 nye brønner som skal settes i produksjon tidlig 2024 - Statfjord Øst og kobles opp mot Statfjord C.

Brage partner Lime sier:

Brage Field & Yme Field Production Update – November 2023

Lime Petroleum AS (“LPA”) is pleased to announce that for the full month of November 2023, production at the Brage and Yme Fields combined, net to LPA, crossed the milestone of 10,000 barrels of oil equivalent per day (boepd), at 12,150 boepd.

https://www.limepetroleum.com/post/brage-field-yme-field-production-update-november-2023

Som total produksjon Q3, opplyser OKEA 23.700 boe per dag. Legges økningen for Brage og Yme til, samt ca. 13.000 boe per dag til fra Statfjord deal, kommer OKEA for 2024 - og det vi vet per i dag - tett opp mot 40.000 boe per dag.

Antar at Q4 vil vise ~27.000 boe per dag til OKEA. Dvs. vesentlig opp fra Q3.

Okke som - dagens melding endrer ikke på OKEA´s vekst ambisjoner. Markedet kan ikke vite hva OKEA har på bordet, særlig etter at refinansieringen ble gjort. Sånn sett er brura pynta for nye evnetyr. CEO sa i meldingen:

We remain fully committed to the
continued execution of our growth strategy as a leading mid to late-life
operator on the Norwegian continental shelf ....

Gitt OKEA opprettholder vekst ambisjonene på norsk sokkel og har refinansiert, kan et nytt oppkjøp ses på som med mindre rom for utbytte i 2024.

Det fascinerende med OKEA er at markedet ikke kan vite når selskapet melder et nytt oppkjøp - les vekst - som CEO Liknes sier, at selskapet skal fortsette med. Igjen, jeg sier ikke at et nytt oppkjøp kommer soon - og hold i dividende kan knyttes direkte i et nytt M&A stunt. Jeg sier at selskapet er rigget for videre vekst og at dividende kan tappe selskapet for kapital dedikert øvrige vekstformål. Og ja, jeg skjønner at dividende er vesentlig knyttet opp mot bond OKEA04. Men det kan være det er noe OKEA ikke sier (oppkjøp), som kan påvirke dividende.
Redigert 29.12.2023 kl 18:17 Du må logge inn for å svare
kokkohill
29.12.2023 kl 18:03 10411

Statoil får vel mye skatt på salget, okea når dette går i + ?
desirata
29.12.2023 kl 17:45 10482

Godt poeng.

Har noen tall hvor mye Okea sitter igjen med per fat, dvs net-net, etter utgifter og oljeskatt på 78%
Tm3P
29.12.2023 kl 17:29 10584

Forsiktig å si at selskapet sitter igjen med 20% av inntektene når staten tar 78% av overskuddet?
gunnarius
29.12.2023 kl 17:29 10469

Statford deal er kun som deleier i Statfjord området. Tross alt er OKEA operatør på Draugen/Hasselmus og Brage, samt har Gjøa/Nova som en bærebjelke.

BCPR, største eier, har tre medlemmer/representanter i OKEA sitt styre inkl. styreformann. Denne Statfjord avtalen rokker ikke særlig på BCPR sitt syn eller holdning. Var nylig i kontakt med selskapet (OKEA) og det er ingenting her som tyder på at BCPR tenker annet enn langsiktig. Det er iallefall min forståelse, men trenger ikke være korrekt i dag. Gitt styreformann og to andre medlemmer er i gruppa til BCPR, skulle man anta at OKEA´s styre fortest mulig gjenopptar dividende.
zavva
29.12.2023 kl 17:19 10472

Gode innlegg gunnarius - står respekt av hvordan du håndterer denne nyheten. Har også følgt deg lenge og tenkte faktisk på deg når denne nyheten kom da jeg synes du har hatt uflaks både i Okea og BWE.

Kan du være med å reflektere litt over 2024? Okea var vel FØR dagens fall det selskapet med lavest P/E på Oslo Børs.
Er vel fair å legge til grunn 35.000 fat pr dag i 2024? Tar vi 35.000 fat x 365 dager x 75$ får vi 960MUSD eller 9,6mrd kroner med dollarkurs på 10kr.

Om vi da forsiktig sier selskapet sitter igjen med en margin på 10% så tjener de ca 1mrd i 2024 - ca 10kr pr aksje. Det tilsvarer P/E 2,67 på kurs 26,6kr. Selvsagt skuffende at utbytte forsvinner (midlertidig) men utbyttekapasiteten kan bli betydelig fremover. Om olje og gassprisen holder seg over 75$ vil Okea sprute kontanter.
Redigert 29.12.2023 kl 19:38 Du må logge inn for å svare
gunnarius
29.12.2023 kl 17:14 5460

Må jo si at jeg er noe forundret over at ikke Equinor og OKEA kom frem til en minnelig løsning, for årsaker som OKEA har beskrevet som - om ikke force majeure, så iallefall delvis utenfor deres kontroll. Men det er nettopp da det er nødvendig med god juridisk rådgivning og egne kompetente kontraktsfolk.

Makta rår!

Slik det hele er fremsatt, har iallefall ikke OKEA ødelagt for fremtidig samarbeid med Equinor ifm. FLX, som Equinor måtte komme opp med og invitere OKEA inn til. Man må tenke litt lenger frem - enn denne fadesen.

Tm3P
29.12.2023 kl 17:12 5434

Kan vel fort bli en oppkjøpskandidat nå? Ikke sikkert folka fra Thailand er så interessert i å fortsette på norsk sektor når de blir behandlet på denne måten av Equinor :)
gunnarius
29.12.2023 kl 16:43 5525

Ser alltid fremover, ditto denne gang. Equinor deal er helt klart ikke like god som deal med f.eks. Wintershall. Men den behøver ikke bli direkte dårlig. Som jeg viser til, ser det ut til at all NGL og gass går uavkortet til OKEA i 2024, med mindre gassprisen øker til >$80 per boe. Reservegrunnlaget, om enn noe lavere, ligger tross alt der som en markant basis og det skal bores 100 nye brønner i Statfjord-området i årene som kommer, ca. 10 stk. nye brønner per år.

Ja, jeg har vekslet, særlig mellom BWE og OKEA. Det har vært lite lukrativt totalt sett, men oppveies delvis av at jeg konsekvent gikk inn i OKEA før deadline dividende, for så like etterpå å gå inn igjen i BWE. Men nå er dividende satt under press, med den konsekvens at styre må se tiden an og først gjøre unna nedskrivningen, som tas i Q4 regnskapet.

OKEA expects to recognise an impairment in the range of NOK 1,100 - 1,600 million in
the financial statements for the fourth quarter of 2023.

Sitter fremdeles innen O&G segmentet all in i OKEA - og skjems ikke med det. Men hadde jeg vært management og styre, ville jeg nok ha akseptert at denne gang svingte pendelen feil vei. Og nøkkelpersonell internt i OKEA er ansvarlig. Noe jeg tidligere har skrevet om - også nevnt den juridiske rådgivningen ved advokatfirmaet Selmer.

Er overhode ikke i tvil - dette kommer OKEA til å ta lærdom av og innrette seg mer tidsriktig neste gang, samt ta høyde i kontrakt for senere rev. i ressurser og reserver inkl. produksjon og potente brønner/kostnader. At slike avtaler som med Equinor er vanskelige, er hevet over tvil. Svein & Co kommer sterkt tilbake. Det er menneskelig å tenke seg, at særlig management ikke har det helt OK i øyeblikket.

Selvfølgelig en ripe i lakken, men skroget består - og det hele rulles videre.
Redigert 29.12.2023 kl 17:07 Du må logge inn for å svare
Tm3P
29.12.2023 kl 16:36 5547

Kan vel dessverre ikke være noen tvil om at investeringen i Statsfjord var helt elendig når de må nedskrive over 50% av kjøpesummen med en gang.

Da er det vel slutt på veksten for en god stund framover. Men en veldig spennende aksje på dagens nivå som kan gå stort om Olje og gassprisene blir høye framover.
Fluefiskeren
29.12.2023 kl 16:27 5597

Føler litt med deg nå. Du har byttet ofte mellom PEN/BWE/OKEA, men har vel ikke truffet særlig bra.

Men du tar det som en mann. Den skal du ha!
gunnarius
29.12.2023 kl 16:19 5558

Litt av en karamell. men det lå i kortene at OKEA hadde en dårlig sak mot Equinor. Er det noe positivt må det være at avtalen nå er sluttført. Det er særlig begrensningene opp mot bond OKEA04, som blokkerer for en utbytte plan for 2024. OKEA sier ikke at utbytte er helt utelukket, men at det nå blir mindre albuerom.

Nedskrivingen var langt større enn antatt for min del - og også hvordan den regnskapsmessig skal tas - les goodwill impairment.

Nå blir det å se an veien videre og flere OKEA aksjer på dette nivået, skulle det holde seg slik. Først UPDATE Q4 og 8.feb. kommer Q4.

Tilbake til Statfjord deal, den kan ikke gå fra fantastisk til helt elendig, kun ved det den årsak som OKEA viser til, ref. RNB2024 og det kortsiktige tidsaspektet. Slik olje- og gasspris forholder seg nå vil 100% av NGL og gass gå til OKEA, dvs. uavkortet. Kan ikke forstå annet enn at dette vil vise positivt igjen i regnskapene for 2024, sammen med oljesalget.

OKEA har også en lånefasilitet på USD 25 mill., som i verste fall er knyttet opp mot hedging. Noe selskapet har for vane å gjøre. Kan gi en boost om det trengs, utover kun betingelser i OKEA04.

Q4 vil bli klargjørende på flere plan i en tid hvor alt skal krisemaksimeres. Slik er nå dette gamet.
Redigert 29.12.2023 kl 16:22 Du må logge inn for å svare
zool
29.12.2023 kl 16:06 5618

Lempet dem ut med et mindre hyggelig tap, NOK 4.5 per aksje, utbytteaksje som ikke betaler utbytte fungerer ikke for meg.
ErikNordnet
29.12.2023 kl 15:47 5776

Hm.. P/E er allerde lavest på Oslobörs
Produksjonen öker til 40000 boe/dag.
Markedscap er ikke en gang 3 milliarder.
Ikke noe utbytte i 2024 pga betingelser knyttet til obligasjoner.
OKEA har nå Equinor som samarbeidspartner
Hasselmus öker produksjonen i q4 med 4000 noe per dag-
Nej, synes fortsatt kursen burde vaere 50 nok på denne nyhet
Winter is Here
29.12.2023 kl 15:46 5765

For en dramatikk og avslutning på året.

"OKEA forventer betydelig nedskrivning i fjerde kvartal
OKEA varsler nedskrivninger opp mot 1,6 milliarder. Styret vil heller ikke foreslå en utbytteplan for 2024"
citius
29.12.2023 kl 15:45 5760


Da var det slutt på utbyttene for hele 2024
stygge nedskrivinger vil knuse regnskapene en tid frem

20 kroner er mulig her

DA blir det kjøp her
trodlet
29.12.2023 kl 15:36 5558

Dette må da vel være et resultat av dårlig arbeid.
Jeg skulle selvsagt gjerne ha solgt aksjene mine før meldingen, men når jeg ikke gjorde det, så beholder jeg alle. Jeg selger ikke på 25-26 kroner. Jeg kommer nok heller til å kjøpe over nyttår.
Selv om avtalen ikke svarer til forventningene, så vil det gjøre OKEA til en tryggere investering. Om utbytte blir litt utsatt gjør meg ingenting. Produksjonen kommer til å bli stabilt høyere og utbyttene kommer tilbake.
Håper alle likevel får en fin start på neste år.
Mvh trodlet
hara-a
29.12.2023 kl 15:28 5381

Naive folk på børsen trudde Equinor skulle dumpe prisen på 'katta i sekken'. Selvfølgelig ble det ikke slik. Og nå skal Okea bruke penger de ikke har på å bygge strøm til land infrastruktur for det samme selvskapet via en dødende Draugen installasjon.
tapogvinn
29.12.2023 kl 15:20 5385

Vi ser vel snart 25 kroner her?

Åpenbart at mange av oss har vært alt for optimistiske til at Okea ville få til en bedre avtale. Skuffende.
Redigert 29.12.2023 kl 15:21 Du må logge inn for å svare
Patron72
29.12.2023 kl 15:12 5411

Da er det vel bare å bytte overskrift på denne tråd!!

wielkikrol
28.12.2023 kl 21:16 5624

Ikke mange som skjønner det.. short algoene har bestemt seg? Valg i USA? Mye man kan peke på.
ErikNordnet
28.12.2023 kl 20:59 5653

Her er det "lungnet före stormen"

Kan noen forklare hvorfor oljeprisen går nedover när oljelagrene faller mer enn ventet?
wielkikrol
26.12.2023 kl 21:35 6329

Thrane-Nielsen mener også at de små oljeselskapene på Oslo Børs, som Okea, BW Energy og Panoro, har vært unormalt lavt priset de to siste årene.

https://www.dn.no/bors/bors/finans/oslo-bors/forvalter-venter-shippingfall-pa-oslo-bors/2-1-1576408
Patron72
26.12.2023 kl 14:40 6434

Det gjør den men utsettelse/usikkerhet rundt statfjord deal er nok årsaken til en tur under 30kr.
En god avklaring på dealen vil nok sende oss rett opp igjen.
Håper dette løser seg for okea snarlig 👍