ENSU kan gå mange 100% i 2023, bunnen nådd
At en solgte for 450 000kr hva betyr det? ingenting.
Han eier 16 mill aksjer ennå, så jeg kjøpte bed begge hender nå.
snart messe og masse produksjon, kan være lotto gevinst dette ?
Han eier 16 mill aksjer ennå, så jeg kjøpte bed begge hender nå.
snart messe og masse produksjon, kan være lotto gevinst dette ?
Redigert 15.02.2023 kl 13:36
Du må logge inn for å svare
True
26.04.2023 kl 01:19
4061
Det stemmer. Og mitt argument er da som sagt at når de har sluppet unna med dette to ganger tidligere, ser jeg ingen grunn til hvorfor de ikke skulle klare dette en tredje gang også.
De store gutta bryr seg fint lite, de beriker seg bare på dette luftslottet, mens småsparere henger med og ofte blir kanonføde. Dette er spillet. Play or get played.
De store gutta bryr seg fint lite, de beriker seg bare på dette luftslottet, mens småsparere henger med og ofte blir kanonføde. Dette er spillet. Play or get played.
FunHouseComp
26.04.2023 kl 01:31
4062
Såvidt jeg kan huske drev denne Gullåra og denne Rosgun å masseproduserte tråder på forum om dette selskapet . Det er kanskje en grunn til at de er ute nå? For en trader må jo dette være det perfekte selskap. Det er som å spille på hest. De som har langsiktig tro lyver. Ned 99 prosent på 3 år. Kan fremdeles falle 99 prosent. Det er svært sannsynlig.
True
26.04.2023 kl 02:06
4043
Vel, på kort sikt er det kun en tradingaksje ja, men jeg har null problem med å tro at den vil nå kronenivå igjen på lang sikt. Det har den gjort i absolutt alle år tidligere, inkludert dette.
Husk at THIN var også på randen av konkurs, men ledelsen bestemte seg for å skifte navn til ENSU med et helt nytt konsept og produkt istedet. Skjønner ikke hva som får folk til å tro at slaget plutselig er tapt nå. Da hadde ikke to av de største aksjonærene, Alden AS og Tigerstaden AS kjøpt seg inn igjen med hundre millioner av aksjer etter de først solgte seg ut...
It's a game, people. It's just a game.
Husk at THIN var også på randen av konkurs, men ledelsen bestemte seg for å skifte navn til ENSU med et helt nytt konsept og produkt istedet. Skjønner ikke hva som får folk til å tro at slaget plutselig er tapt nå. Da hadde ikke to av de største aksjonærene, Alden AS og Tigerstaden AS kjøpt seg inn igjen med hundre millioner av aksjer etter de først solgte seg ut...
It's a game, people. It's just a game.
FunHouseComp
26.04.2023 kl 02:33
4046
Det er nok et enormt marked for batterier til høreapparater. For å ta en Rosgun: kursmål 6000,- Dette kommer til å bli helt vilt.
FunHouseComp
26.04.2023 kl 03:50
4028
Det siste jeg hørte var at CEO var observert på Gardemoen i går kveld. Trolig på tur til USA for å tegne kontrakter. Slik er det Ensu gutta poster og holder på. - god gammel Rosgun stil. Frekke som faen.
Redigert 26.04.2023 kl 04:14
Mdg1
26.04.2023 kl 06:57
4044
Den kommer sikkert opp til 1 kr igjen ved å gjennomføre en 1/10 speleis. Så kan de kjøre ny emi om ikke så lenge på 20 øre og spleise på nytt.
Jeg «satser» ikke - men tok et lite kortsiktig lodd i emisjonen. Kanskje man kan selge med en liten gevinst?
True
26.04.2023 kl 14:58
3814
Venter du lenge nok er det alltid et potensial for å selge med stor gevinst.
True
26.04.2023 kl 15:08
3832
Alle med en halv hjerne skjønner at dette bare er viss vass nå. Det har det alltid vært og det vil det alltid være. ENSU har null tillit, men det betyr ikke at du fortsatt kan tjene gode penger på dette råtne caset, bare du gir det tid. Bedre det enn å ta et stort tap etter å ha blitt rundlurt av røverbandittene. Da spiller du i det minste spillet tilbake.
Foreslår derfor at samtlige bare gjemmer denne i skuffen inntil videre og heller fokuserer på andre selskaper med bedre tillit og omdømme.
Foreslår derfor at samtlige bare gjemmer denne i skuffen inntil videre og heller fokuserer på andre selskaper med bedre tillit og omdømme.
True
26.04.2023 kl 15:09
3847
Mdg1 skrev Eller tape alt
Du tror det ja? Vel, alt kan skje, men spiller ingen rolle for min del. Har ingenting å tape ved å bare glemme denne til den evt. går opp igjen, og så selger meg ut. Er nesten ingenting å berge ved å selge nå uansett.
Solgte med 40% gevinst i dag.
I min verden er det en «stor gevinst»
I min verden er det en «stor gevinst»
thief
26.04.2023 kl 17:52
3762
Slettet brukerskrev Solgte med 40% gevinst i dag. I min verden er det en «stor gevinst»
Ja sånn er det med mange nok idioter på børs🙂Fortsatt hundrevis av millioner aksjer til 0.1kr,som vil presse kursen ned.I morgen ser man nok sikkert 12øre,og kanskje 11øre også!
Sabi
26.04.2023 kl 18:13
3865
Ingenting er kjekt her, satt fra 2kr til 13øre.
Blir lang vei tilbake.
Blir lang vei tilbake.
Winter is Here
26.04.2023 kl 18:21
3852
Hvor lenge vil pengene vare før de må hente mer selv om de får nye kontrakter ?
De kontraktene bruker ikke til å være store og husk de har utstyr som kan produsere noen få battarivarianter som kan gjøre det vanskelig å flere kunder fra andre bransjer. De må også ha nok penger til en hver tid og det ser vanskelig ut per idag da man ikke får nok kontrakter i det siste.
De kontraktene bruker ikke til å være store og husk de har utstyr som kan produsere noen få battarivarianter som kan gjøre det vanskelig å flere kunder fra andre bransjer. De må også ha nok penger til en hver tid og det ser vanskelig ut per idag da man ikke får nok kontrakter i det siste.
Redigert 26.04.2023 kl 18:23
True
26.04.2023 kl 18:29
3878
Du er langt ifra alene Sabi, men så lenge veien blir til igjen, så er det det viktigste.
Dersom du har penger å tape og har dårlig tålmodighet, går det alltids ann å snitte ned for å så selge seg raskere ut.
Jeg har vanligvis en veldig sterk intuisjon som sjeldent tar feil, så det sier litt om hvor motbydelig det caset her er. Det verste fra Finansverden rett og slett. Best å holde seg til mer trygge aktører slikt sett som for eks. Yara og Equinor.
Jeg skal i det minste fortsatt tjene penger på dette ved å bare holde ut. Mye kan skje bare på 1 år.
Dersom du har penger å tape og har dårlig tålmodighet, går det alltids ann å snitte ned for å så selge seg raskere ut.
Jeg har vanligvis en veldig sterk intuisjon som sjeldent tar feil, så det sier litt om hvor motbydelig det caset her er. Det verste fra Finansverden rett og slett. Best å holde seg til mer trygge aktører slikt sett som for eks. Yara og Equinor.
Jeg skal i det minste fortsatt tjene penger på dette ved å bare holde ut. Mye kan skje bare på 1 år.
Redigert 26.04.2023 kl 18:59
scorn
26.04.2023 kl 20:28
3806
Slettet brukerskrev Solgte med 40% gevinst i dag. I min verden er det en «stor gevinst»
Jøss, så da var det noen som fikk mulighet til å selge emi-akjser i dag. Mine får jeg fortsatt ikke gjort noe med annet enn å se på de...
FunHouseComp
26.04.2023 kl 20:50
3828
Når det er ned 95,5 prosent de siste årene har man kanskje ikke så mye annet valg en å holde ut?
Sabi
27.04.2023 kl 04:37
5052
Six5 skrevInnlegget er slettet
Snart ser vi 7 til 8øre hvis dette fortsetter.
elnomi
27.04.2023 kl 07:29
5064
Blir dette en reprise på flyr?
Emisjonen der var også på 0,10 med er lass av emisjonaksjer og ensu (tidligere thin) har til gode å levere noe som helst som gjør selskaper verdt å investere i. Er tragisk selskap som gjør aksjonærene fattige.
Emisjonen der var også på 0,10 med er lass av emisjonaksjer og ensu (tidligere thin) har til gode å levere noe som helst som gjør selskaper verdt å investere i. Er tragisk selskap som gjør aksjonærene fattige.
X-43 scramjet
27.04.2023 kl 07:42
5333
Blir utvanning etter utvanning i ENSU. Et luftslott som lurte mange investorer til å tape pengene sine
True
27.04.2023 kl 17:03
5227
The Observer skrev Nå, 15,38% kan ikke betegnes som ned.
Ja, her er det mange som skal kjøpe aksjer til 10 øre og selge til 20 øre.....
Nye DOF-en tradingaksje det her.
Nye DOF-en tradingaksje det her.
Gullhaugen
28.04.2023 kl 09:21
5158
Hadde du vert smart så hadde du lagt disse aksjene på kistebunn noen år....da hadd du nok sluppet å bruke tid her inne :)
Gullhaugen
28.04.2023 kl 09:29
5197
Får de dette til som jeg tror ligger i planene så blir det meget bra.
Stemmer det børsnoptering i usa kommer nok snart. Det blir annerledes å hente kapital til batteriprod der borte. Få opp et amerikanskregistrert søsterselskap. De store elbil produsentene/ batteri sattser enormt der borte nå grunnet fantastiske insentiver fra US Goverment. ENSU har allerede alt på plass. Det kan vi faktisk takke Kevin Barber for.
spennnende ............disse nye starthjelp aksjene trylles bort ( 50 mill i kapital )med en spleis 100:1 Da blir det nok snart 15 kr pr aksje
https://www.whitehouse.gov/briefing-room/statements-releases/2022/10/19/fact-sheet-biden-harris-administration-driving-u-s-battery-manufacturing-and-good-paying-jobs/
https://electrek.co/2021/12/27/13-battery-gigafactories-coming-us-2025-ushering-new-era/
Stemmer det børsnoptering i usa kommer nok snart. Det blir annerledes å hente kapital til batteriprod der borte. Få opp et amerikanskregistrert søsterselskap. De store elbil produsentene/ batteri sattser enormt der borte nå grunnet fantastiske insentiver fra US Goverment. ENSU har allerede alt på plass. Det kan vi faktisk takke Kevin Barber for.
spennnende ............disse nye starthjelp aksjene trylles bort ( 50 mill i kapital )med en spleis 100:1 Da blir det nok snart 15 kr pr aksje
https://www.whitehouse.gov/briefing-room/statements-releases/2022/10/19/fact-sheet-biden-harris-administration-driving-u-s-battery-manufacturing-and-good-paying-jobs/
https://electrek.co/2021/12/27/13-battery-gigafactories-coming-us-2025-ushering-new-era/
Sabi
28.04.2023 kl 09:33
5160
Rally bunnen nådd.
Jeg laster opp med begge hender nå. Robert K. topp 3 ønsker å løfte ENSU til neste nivå.
Kommer å fly nå, vi er klare gratulere.
Jeg laster opp med begge hender nå. Robert K. topp 3 ønsker å løfte ENSU til neste nivå.
Kommer å fly nå, vi er klare gratulere.
Sabi
28.04.2023 kl 10:00
5240
https://www.finansavisen.no/finans/2023/04/27/8004333/hyrer-tandberg-guru-med-aksjedeal
les dere opp. Bunnen nådd.
les dere opp. Bunnen nådd.
True
28.04.2023 kl 15:57
5167
– Hva håper du å oppnå?
– Jeg håper å få ferdigstilt teknologien, og i løpet av året levere meningsfylte volumer til kunder som venter.
Det tror jeg ikke før jeg får se! Dette skulle allerede skjedd for lengst. Hva skjedde med de 150.000 batteriene som skulle leveres forresten? Forduftet vel i løse luften regner jeg med...
Håper ingen får noen falske forhåpninger av det som kommer frem her. Enten leverer de, eller så leverer de ikke. De har ennå ikke levert, og alt annet er bare tåkeprat inntil den tid...
– Jeg håper å få ferdigstilt teknologien, og i løpet av året levere meningsfylte volumer til kunder som venter.
Det tror jeg ikke før jeg får se! Dette skulle allerede skjedd for lengst. Hva skjedde med de 150.000 batteriene som skulle leveres forresten? Forduftet vel i løse luften regner jeg med...
Håper ingen får noen falske forhåpninger av det som kommer frem her. Enten leverer de, eller så leverer de ikke. De har ennå ikke levert, og alt annet er bare tåkeprat inntil den tid...
Gullholm
28.04.2023 kl 18:26
5163
Tror ikke den ordren eksisterer. I så fall har de gitt de bort da de ikke har inntekstsført levernasen.
Ordren er ikke bokført som salg, kundefordring eller ikke opptjent/fakturert inntekter.
Ordren er ikke bokført som salg, kundefordring eller ikke opptjent/fakturert inntekter.
Redigert 28.04.2023 kl 18:27
Imponerende at Tigerstaden fikk lempet ut så mye aksjer uten å presse ned kursen.
Winter is Here
28.04.2023 kl 18:45
5160
"Her ble han særlig kjent for sin tøffe lederstil. Tandberg-styreleder Jan Christian Opsahl ble i 2005 sitert av Kapital på følgende:
– Når vi skal si opp folk, er Terje en god mann å ha. Da blir de bedt om å dra til helvete, og får beskjed om at vi gleder oss til reisen."
https://www.dn.no/teknologi/terje-rogne/apptix/nordic-semiconductor/i-host-tvangssolgte-banken-aksjene-hans-na-selger-terje-rogne-alt-i-it-selskapet-apptix/2-1-496483
– Når vi skal si opp folk, er Terje en god mann å ha. Da blir de bedt om å dra til helvete, og får beskjed om at vi gleder oss til reisen."
https://www.dn.no/teknologi/terje-rogne/apptix/nordic-semiconductor/i-host-tvangssolgte-banken-aksjene-hans-na-selger-terje-rogne-alt-i-it-selskapet-apptix/2-1-496483
True
28.04.2023 kl 22:03
5105
Og de sier det er straffbart å sende ut falske børsmeldinger... What a joke.
Winter is Here
28.04.2023 kl 22:17
5082
Han skal prøve finne / lage semi kunstig bestilling. Deretter skal han prøve å hente mer penger, hans argument vil være at batteriene har betydelig etterspørsel.
Redigert 28.04.2023 kl 22:19
True
28.04.2023 kl 22:26
5106
Helt utrolig at de slipper unna med dette, men kanskje ikke så rart når hele systemet tydeligvis er gjennomsyret korrupt?
Jeg trenger seriøst en ordentlig og ærlig jobb igjen slik at jeg kan personlig "redeem myself" fra dette svineriet. Selv om jeg ikke har gjort noe galt, bare det å være involvert i dette caset er ille nok i seg selv.
Jeg trenger seriøst en ordentlig og ærlig jobb igjen slik at jeg kan personlig "redeem myself" fra dette svineriet. Selv om jeg ikke har gjort noe galt, bare det å være involvert i dette caset er ille nok i seg selv.
scorn
28.04.2023 kl 23:47
5064
https://www.dn.no/marked/investor-terje-rogne-fikk-tvangssolgt-mange-av-sine-aksjer-i-nordic-semiconductor-i-fjor-tjente-han-nar-100-mill/2-1-1377224
"Rogne er kjent for å ha hatt et svært anstrengt forhold til både aksjeanalytikere og finansjournalister. Han er blitt sammenlignet av Klassekampen med Ivan den grusomme".
Høres ut som en hyggelig og sympatisk fyr han Rogne. Passer godt inn sammen med RK & co.
"Rogne er kjent for å ha hatt et svært anstrengt forhold til både aksjeanalytikere og finansjournalister. Han er blitt sammenlignet av Klassekampen med Ivan den grusomme".
Høres ut som en hyggelig og sympatisk fyr han Rogne. Passer godt inn sammen med RK & co.
Redigert 29.04.2023 kl 00:24
True
29.04.2023 kl 00:05
5062
Kommer vel bare til å styrte dette selskapet ytterligere. Hadde ikke overrasket meg i allefall.
Sabi
30.04.2023 kl 09:29
4764
Jeg har stål tro.
Production
Proffer går inn og denne skyter fart
Kan vel ikke bli bedre
Kanskje vi ser snart 1 til 2kr igjen.
Production
Proffer går inn og denne skyter fart
Kan vel ikke bli bedre
Kanskje vi ser snart 1 til 2kr igjen.
True
30.04.2023 kl 16:58
4622
Ikke før om minst ett år dersom vi er heldige og det skjer et mirakel. Bare å gjemme denne i skuffen og fokusere på helt andre ting.
Hvorfor tror du ENSU faller i dag ?
Det er jo ingen dårlig dag på børsen (+1,25%)
Det er jo ingen dårlig dag på børsen (+1,25%)
Redigert 05.05.2023 kl 16:16
Sabi
22.05.2023 kl 09:33
4134
Kan få kraftig rally her. Jeg tipper mange kjøper seg opp nå iht dagens nyheter.