ENSU kan gå mange 100% i 2023, bunnen nådd
At en solgte for 450 000kr hva betyr det? ingenting.
Han eier 16 mill aksjer ennå, så jeg kjøpte bed begge hender nå.
snart messe og masse produksjon, kan være lotto gevinst dette ?
Han eier 16 mill aksjer ennå, så jeg kjøpte bed begge hender nå.
snart messe og masse produksjon, kan være lotto gevinst dette ?
Redigert 15.02.2023 kl 13:36
Du må logge inn for å svare
Winter is Here
22.02.2024 kl 08:37
1975
1. Kursen kan gå mer opp på bare luft.
2. Det du skriver nå ble skrevet mange ganger før.
2. Er de den siste emisjonen i ENSU sin historie eller skal de lure markedet videre ?
De har til tross unik teknologi, de har ingenting å frykte.
3. Hvorfor kan de ikke ta opp lån og slutte med emisjoner så de kan vinne tilliten tilbake?
4. Mange børsemeldinger som ble kommunisert viste seg til å være misvisende. Det gjør at tilliten er kraftig svekket per nå.
5. Jeg kjenner flere relativt store tradere som ler av folk og markedet som tror på denne, siden FOLK LÆRER ALDRI.
De skal prøve å pumpe kurset oppover på hype og naive investorer.
6. Det som ble presentert under intervjuet nå nylig virker alt for bra til å være sant.
Hvis dette stemmer, så ville de bli kjøpt opp for lenge siden. Investorer ville kaste penger etter dem.
7. Teknologien må verifiseres av eksterne aktører også med tanke på UTFORDRINGER med teknologien !!!!
8. Lisensavtaler, hvor mange aktører der ute som har stor nok produksjon for denne type battarier ?
Det er store invisteringer som skal til for å oppgradere/tilpasse produksjonen så man kan produsere nok.
9. ENSU har heller mulighet til å produsere nok, og må utvide for å kunne konkurrere og for å få store avtaler gitt at teknologien fungerer bra nok, men det er derfor de statser på "Lisensavtaler"
2. Det du skriver nå ble skrevet mange ganger før.
2. Er de den siste emisjonen i ENSU sin historie eller skal de lure markedet videre ?
De har til tross unik teknologi, de har ingenting å frykte.
3. Hvorfor kan de ikke ta opp lån og slutte med emisjoner så de kan vinne tilliten tilbake?
4. Mange børsemeldinger som ble kommunisert viste seg til å være misvisende. Det gjør at tilliten er kraftig svekket per nå.
5. Jeg kjenner flere relativt store tradere som ler av folk og markedet som tror på denne, siden FOLK LÆRER ALDRI.
De skal prøve å pumpe kurset oppover på hype og naive investorer.
6. Det som ble presentert under intervjuet nå nylig virker alt for bra til å være sant.
Hvis dette stemmer, så ville de bli kjøpt opp for lenge siden. Investorer ville kaste penger etter dem.
7. Teknologien må verifiseres av eksterne aktører også med tanke på UTFORDRINGER med teknologien !!!!
8. Lisensavtaler, hvor mange aktører der ute som har stor nok produksjon for denne type battarier ?
Det er store invisteringer som skal til for å oppgradere/tilpasse produksjonen så man kan produsere nok.
9. ENSU har heller mulighet til å produsere nok, og må utvide for å kunne konkurrere og for å få store avtaler gitt at teknologien fungerer bra nok, men det er derfor de statser på "Lisensavtaler"
Redigert 22.02.2024 kl 08:43
HP17
22.02.2024 kl 08:37
1962
Dette viser hvor vanskelig det er å lykkes. Følg med i ENSU fremover, les dere opp og gjør deres egne vurderinger.
«Samtidig gnager tanken om at de kanskje endelig får det til«
Denne uttalelsen bør premieres.
Denne uttalelsen bør premieres.
Etter å ha vært en nyttig idiot for dette selskapet tidligere så er jeg meeeget skeptisk til å investere igjen på nåværende tidspunkt.
Redigert 22.02.2024 kl 09:24