Undisclosed discovery projects in solid tumor indications

Slettet bruker
NANOV 14.02.2023 kl 14:51 435

https://www.nordicnanovector.com/our-company

Hva ligger i "Undisclosed discovery projects in solid tumor indications"? Har AG NAVNOV igangsatt nye prosjekter som spiser av kontantbeholdningen nå da? Hva er solid tumor? Det høres ikke ut som det som betalution skulle behandle?

Jeg kan jo da legge til at burn-rate i selskapet nå vil øke fra mitt opprinnelig estimat:

Husleiekost 500 000 pr år
GF kostnader, 500 000
Avgifter til patenter 500 000
Avgifter til Børsen 1 000 000
Advokat og revisorkostnader 500 000
Godgjørelse til styre 1 000 000
Forsikringer 200 000
Lønnskostnader til 6 personer 10 000 000
Patentkostnader 500 000
Due Dilligence utgifter 5 000 000

Den største posten som det er mest usikkerhet rundt er hva dette er "Undisclosed discovery projects in solid tumor indications"hva er dette egentlig? https://www.nordicnanovector.com/what-we-do/therapeutic-areas. Dette er noe som har kommet de siste dagene uten at det er børsmeldt? Jeg har ikke sett det på websiden tidligere, men det ser ut som om Asmyr og Dahle skal forske på en annen type kreft nå? hva koster dette?

2 000 000 til 10 000 000?

Oppsummert til minimum 26,2 mill til maksimum 36,2 mill , og med 60 mill i kontanter vil nødvendigvis NANOV blir verdsatt til 60 - 26 = ved en transaksjon pluss evt. fast track på børsen. Avgiften på fast track på børsen er 1,8 mill tror jeg, men det kan være feil og dette selvfølgelig runde summer, men det viser at man kommer fort ned mot 20-30 mill i cash før en merger. dvs. jeg justerer mitt langsiktig kursmål fra 38 øre til 25 øre. Posten på 5 mill i dd utgifter er det selvfølglig stor usikkerhet rundt, men det kan like gjerne bli dobbelt så mye som halvparten.

Vi er godt under 30 øre aksjen før mai i så fall om dette stemmer, men var det ikke slik at styret lovet åpenhet og hadde en plan ? Var planen å forske på en annen type kreft? hjelp meg til å forstå dette her nå. Ville det ikke vært naturlig å spørre generalforsamlingen om å begynne på nytt i discovery fasen?
Redigert 14.02.2023 kl 15:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.02.2023 kl 15:09 411

What are solid tumor examples?
Two major types of solid tumors are sarcomas and carcinomas. Many types of solid tumors, whether a sarcoma or a carcinoma, are often treated with surgery. Sarcomas are tumors in a blood vessel, bone, fat tissue, ligament, lymph vessel, muscle or tendon. There are many types of sarcomas.