$$$PGS$$$ "Sweet"
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
13.03.2023 kl 12:55
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Sweetspot
Beste måten å bli lurt? Selge ved krakk.. Ukeslutt, BULL som f!
Beste måte å bli rik på? Kjøpe ved krakk..
Beste måten å bli lurt? Selge ved krakk..
Ukeslutt, BULL som f!
Beste måten å bli lurt? Selge ved krakk.. Ukeslutt, BULL som f!
Beste måte å bli rik på? Kjøpe ved krakk..
Beste måten å bli lurt? Selge ved krakk..
Ukeslutt, BULL som f!
Redigert 13.03.2023 kl 11:37
Du må logge inn for å svare
qmanager
08.03.2023 kl 14:43
2832
PGS inntar hyperdrive, longsen er på🤪, men synd jeg ikke fikk sitte på med denne karen😎
https://youtu.be/0-l-Rvu8ZfI
https://youtu.be/0-l-Rvu8ZfI
Redigert 08.03.2023 kl 14:43
Botafogo
08.03.2023 kl 14:42
2846
Gi meg en P📣!:Peeee!!🔊!
Gi meg en G📣!:Geeee🔊!
Gi meg en S📣! eeSSS🔊!
Hva blir deeet???📣📣:
MONEY🔊🔊!! MONEY🔊🔊!!MONEY🔊!!!
🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑
Gi meg en G📣!:Geeee🔊!
Gi meg en S📣! eeSSS🔊!
Hva blir deeet???📣📣:
MONEY🔊🔊!! MONEY🔊🔊!!MONEY🔊!!!
🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑
VantageVolante
08.03.2023 kl 14:41
2775
Mr Big skrev Trekk salgs ordrene folkens. Her går det unna.
Står på toppen av den 13m høye klippen jeg, og ser ned på stupetårnet. Der nede på 7,5 meteren kan jeg såvidt skimte en fyr som begynner å bli grå i håret, og eter ris.
Leotwin
08.03.2023 kl 14:40
2825
Sweetspot skrev Andre som humrer med en rik latter nå?
Øver mer på å tåle høyden. Det krever også sin mann (eller kvinne), og er forberedt på at dette bare er starten…😊
ALL IN og Belånt? Ellers gjelder HURTIGHETSPRINSIPPET:
- helst i stad men heller Nå, enn Nå, enn Nå (osv.)
🚄💵💵L💵💵O💵💵N💵💵G💵💵💨 🏃🏃♀️🏃♂️trade
- helst i stad men heller Nå, enn Nå, enn Nå (osv.)
🚄💵💵L💵💵O💵💵N💵💵G💵💵💨 🏃🏃♀️🏃♂️trade
elnomi
08.03.2023 kl 14:38
2865
ikik skrev e d vanlig å pause på ca 5%?
Nei det er det ikke 5% er for lite til pausing. Men kursen måtte tydeligvis «bremses» litt?
Ingen røyk uten ild. Nå tror jeg kr 15 kommer rimelig raskt og det er bare starten nå i 2023. Heng med!
Ingen røyk uten ild. Nå tror jeg kr 15 kommer rimelig raskt og det er bare starten nå i 2023. Heng med!
Prim er for babyer, og skal uansett ikke under noen forutsetninger i øra. KJØP sa de som sitter nærmest selskapet på kroner1, kroner2, kroner3 og videre hele veien, - og jeg tør vedde vi hører det samme Krystallklare budskapet på 20, 30, 40 og Widerøe✈️
elnomi
08.03.2023 kl 14:34
2966
BIFFogBÆRNÉ skrev Rakk aaakurat å kjøpe. Nå er den pauset. Ka skjer??
Helt normal pausung når oppgangen må kjøles ned litt. Det går nok godt over kr 13 innen slutt i dag.
Etter forrige emisjon på 6,70 husker jeg Hammers inntreden på tråden en gang i desember, hvor han spådde død og fordervelse og chartet hans viste 3,25. Med all respekt for Hammers så lurer jeg på hva chartet hans viser idag? Måtte bare mimre litt :-)
Pause??
🥳Moro nå!🎪🎢🎡✨️
Hardly
08.03.2023 kl 14:32
2962
Tyrigrava ja. Mitt gamle stamsted i ungdommen, sånn for omtrent 40 år siden. Det var tider det.
Redigert 08.03.2023 kl 14:38
Sweetspot
08.03.2023 kl 14:32
2941
BØRSPAUSE?
Redigert 08.03.2023 kl 14:33
elnomi
08.03.2023 kl 14:30
2955
Vi går for 13 tallet senest i sluttauksjonen i dag?
Alltid noen sol vet mer enn andre på ose og i det norske markedet.
(Ingen røyk uten ild)
Alltid noen sol vet mer enn andre på ose og i det norske markedet.
(Ingen røyk uten ild)
30-40% HOPPENE er foran oss. Men de første av de krever vel en grunn. Det kan de få, innen dag/dager
Redigert 08.03.2023 kl 14:30
BIFFogBÆRNÉ
08.03.2023 kl 14:30
2936
Solgte litt shelf på dårlige india nyheter. Og sctapper fler pgs bonger ned i lomma.
Slettet brukerskrev 🎯
Han godeste Per Berger rekker ikke legge inn nye kursmål før de innfris som perler på en snor🤞
Alby
08.03.2023 kl 14:28
2941
I mine unge dager, som er llllleeenge siden, var det et fast treffsted for oss med motorsykler. Senere møtes vi med våre amerikanske biler, som var inn på bla. Sekstitallet 😎😎
Det er bare å forte seg å kjøpe seg inn igjen, om man stilt seg på en annen måte enn ALL IN (og evnt belånt). Trykk på knappen NÅ🟢, thank me later😊
oppturen
08.03.2023 kl 14:22
2922
Tipper det settes deadline for notering i obligasjonen på Fredag.
Får vi en liten kontrakt meldt på morgenen for å gi en ekstra booost ?
Får vi en liten kontrakt meldt på morgenen for å gi en ekstra booost ?
Slettet brukerskrev Han er bratt og rak i dag! 📈
🦧🦧🦧 Skal gorillaen opp å tå å speide etter de høythengende 🍌🍌🍌 da?
Lur kan du være senere. Nå handler alt om å ri bølgen disse månedene den står på. Her skapes livsforandrende rikdom, og de STORE HOPPENE er foran o$$
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
Lur kan du være senere. Nå handler alt om å ri bølgen disse månedene den står på. Her skapes livsforandrende rikdom, og de STORE HOPPENE er foran o$$
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
Teknologiforsprang lønner seg alltid over tid
oppturen
08.03.2023 kl 14:10
3013
Å kjøpe PGS nå er som å kjøpe en lottokupong med 6 rette etter 6 trukne tall og bare betale 2x normal pris.
Selger har skjønt lite…
Regner med analytikerene har fått prospekt på obligasjon slik at de kan regne frem et kursmål hurtig når vi får resultatet presentert.
Selger har skjønt lite…
Regner med analytikerene har fått prospekt på obligasjon slik at de kan regne frem et kursmål hurtig når vi får resultatet presentert.
Redigert 08.03.2023 kl 14:11
PSI- Investor
08.03.2023 kl 14:10
2988
Mye bedre å sitte i ro og vinne i lotto i slow motion slik vi gjorde i MPCC
Begriper ikke at dere selger når hovedtriggeren ligger å venter. Noen stor dipp kan dere nok se langt etter, her er kjøpslysten langt større naturlig nok.
PSI- Investor
08.03.2023 kl 14:07
3046
Alby skrev Tyrigrava , er den fortsatt i drift, ?
Ja ja det er nyoppusset og full fart der!
Har aldri stoppet der, men det er stadig smekkfullt av kjøretøy på plassen utenfor. Tror det er ulike dager til ulike tema som MC, amcar, gatebil osv. I alle fall ser det sånn ut når man kjører forbi
Har aldri stoppet der, men det er stadig smekkfullt av kjøretøy på plassen utenfor. Tror det er ulike dager til ulike tema som MC, amcar, gatebil osv. I alle fall ser det sånn ut når man kjører forbi
Slettet brukerskrev 🌐Norges Mektigste Nettverk jobber dag og natt for å bygge Nordens Største MEMEpump
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Vi får bare klappe for de, lukke øynene og RI DEN STORE BØLGEN 🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
Vi får bare klappe for de, lukke øynene og RI DEN STORE BØLGEN 🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
Redigert 08.03.2023 kl 14:12
oppturen
08.03.2023 kl 14:05
3062
Humrer litt av TGS sjefen i finansavisen som bekrefter at avtalen med kineserne var for å hindre å bli skviset på rater på 3D seismikk.
Det er snakk om 2 skip med 12 streamer kapasitet. 🫣
Om TGS akter å holde seg til disse 2 og satser mer mot OBN så er det Mega Bull for PGS !
Tenker neste år og 5 år fremover blir det stor PGS aktivitet i Mexico gulfen.
Det er snakk om 2 skip med 12 streamer kapasitet. 🫣
Om TGS akter å holde seg til disse 2 og satser mer mot OBN så er det Mega Bull for PGS !
Tenker neste år og 5 år fremover blir det stor PGS aktivitet i Mexico gulfen.
🌐Norges Mektigste Nettverk jobber dag og natt for å bygge Nordens Største MEMEpump
unikum
08.03.2023 kl 14:03
3100
Samme her. Fikk høyde skrekk i stad. Nærmer seg 10 % fra bånn til topp i dag. Det er 5 % over normalen..
Sweetspot
08.03.2023 kl 14:00
3151
Tuner inn for overlegne resultater også..
https://www.pgs.com/company/newsroom/news/pgs-uses-deep-learning-for-effective-noise-removal/
En ny metode for fjerning av seismisk støy basert på dyp læring gir konsekvent overlegne resultater i forhold til tradisjonelle støydempingsprosesser. Den helautomatiske støydempingsmetoden er utviklet som eliminerer behovet for tidkrevende og subjektiv brukerparametertesting.
https://www.pgs.com/company/newsroom/news/pgs-uses-deep-learning-for-effective-noise-removal/
En ny metode for fjerning av seismisk støy basert på dyp læring gir konsekvent overlegne resultater i forhold til tradisjonelle støydempingsprosesser. Den helautomatiske støydempingsmetoden er utviklet som eliminerer behovet for tidkrevende og subjektiv brukerparametertesting.
Entering 21-D Hyperdrive som bøyer hele Space Time Continiumet ... hhhooolllddd dddeeerrreee fffaaasssttt!!!
🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️
🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️🤑✅️
Redigert 08.03.2023 kl 14:12
Tigerberget
08.03.2023 kl 13:50
3307
Du hadde jo helt rett i går, og du hadde muligheten litt etter kl 09.00!!!
Bertelli
I går kl 20:44
2249
Lav oljepris vi ser nok høy 11 tall i morgen.
Han er bratt og rak i dag! 📈
Minner om at handling ved Silverback Formation lønner seg i 9 av 10 tilfeller eller mer. Og nå er Pappa Sjefs Gorrillah kommet ned fra trærne. Dvs at hva enn mynt du måtte ha liggende, hiv det inn så fort rå er!!!