$$$PGS$$$ "Sweet"
Denne trÄden er stengt for nye innlegg.
13.03.2023 kl 12:55
Automatisk lukket grunnet trÄdens stÞrrelse. (Beklager.)
Sweetspot
Beste mÄten Ä bli lurt? Selge ved krakk.. Ukeslutt, BULL som f!
Beste mÄte Ä bli rik pÄ? KjÞpe ved krakk..
Beste mÄten Ä bli lurt? Selge ved krakk..
Ukeslutt, BULL som f!
Beste mÄten Ä bli lurt? Selge ved krakk.. Ukeslutt, BULL som f!
Beste mÄte Ä bli rik pÄ? KjÞpe ved krakk..
Beste mÄten Ä bli lurt? Selge ved krakk..
Ukeslutt, BULL som f!
Redigert 13.03.2023 kl 11:37
Du mÄ logge inn for Ä svare
Sweetspot
07.03.2023 kl 14:04
4877
Snart omsatt for en kvart mrd og godt i + pÄ en ellers sur bÞrsdag.
MĂ„ si PGS viser styrke... Som vanlig đąđąđą
MĂ„ si PGS viser styrke... Som vanlig đąđąđą
Jeg er happy jeg solgte Solstad .og kjĂžpte mere pgsđ
oppturen
07.03.2023 kl 13:27
5356
Tenker nÄr gjelden er avklart blir det rom for slike Þvelser. Da vil en signalisere hvor stort utbytte kan bli.
Sweetspot skrev Pump & dump?
Ble nok pumpet pÄ lavt volum ja. Ble solgt en god del nedover nÄ.
unikum
07.03.2023 kl 13:20
5500
Sweetspot skrev Pump & dump?
Det blei en god anledning Ä fylle pÄ igjen. Var tydeligvis ett eller annet som realiserte gevinst
Obxserver
07.03.2023 kl 13:15
5578
Noen som sÄ Shearwater leke med EBITDA vs Þkningen av rater/aktivitet.
10% Ăžkning av aktivitet/rater vil Ăžke EBITDA fra 200m$ -> 400m$
20% Ăžkning -> EBITDA 600m$
30% Ăžkning -> EBITDA 900m$
Skulle gjerne likt at Rune gjorde det samme med PGS. Seismikk rater er shipping pÄ steroider deluXe.
10% Ăžkning av aktivitet/rater vil Ăžke EBITDA fra 200m$ -> 400m$
20% Ăžkning -> EBITDA 600m$
30% Ăžkning -> EBITDA 900m$
Skulle gjerne likt at Rune gjorde det samme med PGS. Seismikk rater er shipping pÄ steroider deluXe.
VantageVolante
07.03.2023 kl 13:08
5738
Ja jeg sĂ„ det da jeg tok et lodd der idag. Har ventet litt pĂ„ at kurs skulle ned til emikurs, og det skjedde idag. Og jaggu....der var Ris gitt, FĂR dumpeemisjonen.Man skal ikke sparke folk som ligger nede, men......
Huff ja đ Men Peggy kom sĂŠ trygt avgĂ„rde Nordover og ĂŠ har ikkje fĂ„tt me mĂŠ melding om noen ulykker enda âŠ.. Ă ringer TRETTEN STASJON đ
Ber dem skjerpe seg for det er ei Dyrebar RĂždkledt dame ombord i Toget pĂ„ veg mot Tretten stasjon đđđšđšđŠ
đŠ
đđđ
Sjelden verdifull last alle samser og rutiner mĂ„ skjĂŠrpes đđđ
Ser de slakker farta nu âŠâŠav sikkerhetshensyn. Fine folk. Ăker nok farta igjen nĂ„ nĂ„r de har kontroll pĂ„ skinnene Nordover đ
Sjelden verdifull last alle samser og rutiner mĂ„ skjĂŠrpes đđđ
Ser de slakker farta nu âŠâŠav sikkerhetshensyn. Fine folk. Ăker nok farta igjen nĂ„ nĂ„r de har kontroll pĂ„ skinnene Nordover đ
Redigert 07.03.2023 kl 13:06
Daviden
07.03.2023 kl 13:03
3688
Dette er blitt en merkelig aksje for min del.
de siste Ärene har jeg handlet og fÄtt solgt meg ut med en ganske god fortjenest. og sagt meg fornÞyd, sagt meg ferdig med selskapet.
Men nye muligheter har hele tiden kommet, de har vÊrt for gode til og avstÄ fra.
hele 3ganger har jeg egentlig gjort opp og sagt meg ferdig med selskapet.
nÄ stÄr jeg her igjen for 4 gangen, og ser russiske prosenter... skal jeg selge igjen ? kommer vi til og fÄ midlertig korreksjon ned fÞr dette tar av videre ? kommer markeds forholdene til og stikke kjepper i hjulene igjen ? Skal stÞre lage mer rÞre ?
Jeg aner ikke....
Det jeg imidlertid vet, er hva selskapet har prestert de siste Ă„rene. og det er ikke annet enn en prestasjon.
nÄr jeg tenker tilbake, pÄ covid, kapital hentingene, gjelds spÞkelsene, konkurs farene. sÄ har Rune navigert eksemplarisk.
Det jeg egentlig sitter igjen med er:
- Det er ikke noe som heter gjÞre seg ferdig i pgs, her er det kun pÄgjensyn.
- Vi har en forbanna bra ledelse i selskapet, som holder en fantastisk moment.
- De "store" skumle faktorene er tilbake lagt.
- Selskapet har Þkende interesse og kundepÄgang.
Det koker seg sammen for min del,
denne gangen er oppsiden sÄ mye stÞrre enn en nedside.
Jeg tÞr ikke selge meg ut, jeg sitter heller igjenom en/flere korreksjon ned enn og ta profitten nÄ og miste posisjonen min.
Selskapet gÄr sÄ det griner, og de tÄler motgang godt. vi har 25-30kr forran oss.
de siste Ärene har jeg handlet og fÄtt solgt meg ut med en ganske god fortjenest. og sagt meg fornÞyd, sagt meg ferdig med selskapet.
Men nye muligheter har hele tiden kommet, de har vÊrt for gode til og avstÄ fra.
hele 3ganger har jeg egentlig gjort opp og sagt meg ferdig med selskapet.
nÄ stÄr jeg her igjen for 4 gangen, og ser russiske prosenter... skal jeg selge igjen ? kommer vi til og fÄ midlertig korreksjon ned fÞr dette tar av videre ? kommer markeds forholdene til og stikke kjepper i hjulene igjen ? Skal stÞre lage mer rÞre ?
Jeg aner ikke....
Det jeg imidlertid vet, er hva selskapet har prestert de siste Ă„rene. og det er ikke annet enn en prestasjon.
nÄr jeg tenker tilbake, pÄ covid, kapital hentingene, gjelds spÞkelsene, konkurs farene. sÄ har Rune navigert eksemplarisk.
Det jeg egentlig sitter igjen med er:
- Det er ikke noe som heter gjÞre seg ferdig i pgs, her er det kun pÄgjensyn.
- Vi har en forbanna bra ledelse i selskapet, som holder en fantastisk moment.
- De "store" skumle faktorene er tilbake lagt.
- Selskapet har Þkende interesse og kundepÄgang.
Det koker seg sammen for min del,
denne gangen er oppsiden sÄ mye stÞrre enn en nedside.
Jeg tÞr ikke selge meg ut, jeg sitter heller igjenom en/flere korreksjon ned enn og ta profitten nÄ og miste posisjonen min.
Selskapet gÄr sÄ det griner, og de tÄler motgang godt. vi har 25-30kr forran oss.
Tigerberget
07.03.2023 kl 12:55
3816
Litt kjedelig at den stĂžrste togulykken i Norges historie skjedde akkurat pĂ„ TrettenâŠmen denne gangen kjĂžrer vi selvsagt pĂ„ grĂžnt đ
oppturen
07.03.2023 kl 12:52
3861
Bare Ă„ bruke uka pĂ„ Ă„ presse ned renta đ
SÄ nÄr vi fÄr 100% oppgang etter avklaring kan det vÊre en fordel Ä ta sats ifra 15 kontra 12, blir noe kroner i utslag.
SÄ nÄr vi fÄr 100% oppgang etter avklaring kan det vÊre en fordel Ä ta sats ifra 15 kontra 12, blir noe kroner i utslag.
PSI- Investor
07.03.2023 kl 12:51
3869
I mine Þyne er det bedre Ä bruke mer tid og fÄ det beste tilbudet i stedet for Ä hive seg pÄ det fÞrste og beste.
Det er alt for mye penger som mÄ plasseres hele tiden. Bare tenkt pÄ oljefondet vÄrt som fikk inn 1100 milliarder mer enn budsjettert i 2022, det mÄ ha vÊrt et slit Ä plassere alt sammen.
Noen vil sikkert tilby veldig gode betingelser for Ă„ bli kvitt problemet med Ă„ finne ut hvor de skal gjĂžre av dem.
Mange kan ikke sette alt i aksjer.
Det er alt for mye penger som mÄ plasseres hele tiden. Bare tenkt pÄ oljefondet vÄrt som fikk inn 1100 milliarder mer enn budsjettert i 2022, det mÄ ha vÊrt et slit Ä plassere alt sammen.
Noen vil sikkert tilby veldig gode betingelser for Ă„ bli kvitt problemet med Ă„ finne ut hvor de skal gjĂžre av dem.
Mange kan ikke sette alt i aksjer.
đąProtip: En slik melding bevitnes best fra Inn$iden ...đ€©
protagoras
07.03.2023 kl 12:48
3926
Kursen ligger i taket av stigende trendkanal - vil refi vippe den over og utlĂžse et kjĂžpssignal?
Eller kommer det en korreksjon... (gulvet ligger rundt 10.30)
Eller kommer det en korreksjon... (gulvet ligger rundt 10.30)
Obxserver
07.03.2023 kl 12:45
3962
Trenger de virkelig to investordager for Ä fylle opp denne Obligasjonen? Burde vÊrt avklaring ganskje kjapt, tenker melding kan komme nÄr som helst.
đđđđâšïžđ„đ«yabba dabba doo!đđđđâšïžđ„đ«
I morgen eller torsdag kommer ReFi meldingen. Mye tilsier at dette er svĂŠrt nĂŠrtstĂ„endeđđđ
CAVERN
07.03.2023 kl 12:39
4046
Slettet brukerskrev SĂ„ lĂžftes beskyttelseshetten varsomt av den STORE GRĂNNE KNAPPENđą
Prosessen med REFI startet i gÄr, og vil selvfÞlgelig bli gjennomfÞrt. GÄr veien dette.
SĂ„ lĂžftes beskyttelseshetten varsomt av den STORE GRĂNNE KNAPPENđą
Slettet brukerskrev đBransjeLocomotivetđđđđšđ„đ«
Er det nÄ det skjer!?!?!?
đââïžđđđđđđđđđđđđđđđđąâ ïžđ¶âđ«ïžâšïžđž
đââïžđđđđđđđđđđđđđđđđąâ ïžđ¶âđ«ïžâšïžđž
MaxMekker
07.03.2023 kl 12:33
4041
đBransjeLocomotivetđđđđšđ„đ«
Eller var det "Streken"? For dette er noe av det rakeste jeg har sett!đ€©
âïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïž
âïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïžâïž
Redigert 07.03.2023 kl 12:29
"PGS - er ikke det sĂ„nn Sesam Stasjon-aksje?" sĂ„ jeg en kommenterte pĂ„ en annen trĂ„d. đ
Mulig det. - Sjekket kontoen. Lo
https://youtu.be/40cNLgGPUK4
Mulig det. - Sjekket kontoen. Lo
https://youtu.be/40cNLgGPUK4
Kraftig OPPTREND med selvforsterkende aksellerasjon er hva vi bevitner, fortrinnsvis fra innsiden đđŠâšïžđž
Redigert 07.03.2023 kl 12:22
Marve
07.03.2023 kl 12:17
4115
Her sitter Elgen1 med store forventninger til Tgs med CMD og sÄ er det Pgs som tar av, jeg mÄ le.
Redigert 07.03.2023 kl 12:18
Sweetspot
07.03.2023 kl 12:16
4136
Tenk sĂ„ jĂŠkla morro det blir nĂ„r utbytte kommer đŠ
Bare tenk pĂ„ det. KjĂžpe nĂ„, sĂ„ noen doblinger sĂ„ utbyttekirsebĂŠret pĂ„ toppen đ
Bare tenk pĂ„ det. KjĂžpe nĂ„, sĂ„ noen doblinger sĂ„ utbyttekirsebĂŠret pĂ„ toppen đ
BIFFogBĂRNĂ
07.03.2023 kl 12:13
4134
Som en sa sĂ„ fint. Legg kodebrikka i micro'n i 15min. Hvis hĂžydeskrekken sniker seg pĂ„! đ
NÄ skarre holdes! Og satser pÄ noen fler kjÞp ogsÄ!
NÄ skarre holdes! Og satser pÄ noen fler kjÞp ogsÄ!
oppturen
07.03.2023 kl 12:10
4195
Mine tanker gÄr til Rishioso som har gÄtt all in i NOM.
đđđđ karma đ€Łđ€Łđ
đđđđ karma đ€Łđ€Łđ
CAVERN
07.03.2023 kl 12:08
4222
Slettet brukerskrev Skal vi begynne? đž
Bare Ă„ kose seg her. Gjerne med litt is i magen.
Det var en gang et eldre ektepar ⊠Ellvira og Tollef heitte de. De var ute Ă„ gikk. Det var litt tĂ„ke og dĂ„rlig sikt der de gikk. Hvor er vi spurte Tollef, aner ikke sa Ellvira men tror ikke vi har vĂŠrt her fĂžr âŠ. Plutselig fikk Ellvira og Tollef Ăžye pĂ„ ei RĂždkledt elegant breirumpa dame đ NĂŠmen e det ikkje Peggy đ Det mĂ„ det vĂŠre sier Tollef. Men ka gjĂžr ho her âŠ.. det gĂ„r jo tog forbi her kan det vĂŠre at vi har forvillet oss Nordover i TĂ„ka âŠâŠ Peggy gikk ombord pĂ„ toget Nordover se der stĂ„r det noe pĂ„ skiltet pĂ„ siden av toget med blĂ„e klare bokstaver âŠ. Neste stasjonâŠ.. «Tretten stasjon» đŠđŠđ€©đšđšđąđąđŠ
đŠ
Toget forsvant nordover og Ellvira og Tollef fant ut at de bare mĂ„tte gi opp turen nĂ„ og snu Ă„ gĂ„ hjem. Peggy forsvant i tĂ„ka Nordover mot TRETTEN STASJON đ€©đ€đ€đšđšđąđąđŠ
đŠ
đđ Tut tut đ
Redigert 07.03.2023 kl 12:06
Slettet brukerskrev Skal vi begynne? đž
đŠ NĂ„r 12 er lik 15 er det ikke stort Ă„ lure pĂ„ đŠ
Redigert 07.03.2023 kl 11:56
Kontur
07.03.2023 kl 11:49
4228
NÄr refi blir lansert, noe som kan skje nÄr tid som helst vil Champagne korkene sprette. Da er all usikkerhet og spÞrsmÄl rundt det tema lagt dÞdt.
Da skal det kun konsentreres om Ăžkte resultater herifra og inn i solnedgangen.
Kursen skal da ganske raskt langt opp pÄ 20 tallet.
Akkurat nÄ sitter det masse investorer som ser det samme som oss og posisjonerer seg for oppgangen.
KjĂžp PGS aksjer bli rik.
Da skal det kun konsentreres om Ăžkte resultater herifra og inn i solnedgangen.
Kursen skal da ganske raskt langt opp pÄ 20 tallet.
Akkurat nÄ sitter det masse investorer som ser det samme som oss og posisjonerer seg for oppgangen.
KjĂžp PGS aksjer bli rik.
Vi har nokk skutt gullfuglen.vi som sitter i pgs ja
Jeg kalte d aksjen fra helvete for en tid tilbake.men nu er livet deilig.đ
Jeg kalte d aksjen fra helvete for en tid tilbake.men nu er livet deilig.đ
Hehe, den var fetđ
Lette glade dager i Klubben đ
Max-Investor
07.03.2023 kl 11:36
4116
Liker bildet du tegner. Jeg er spent pÄ nÄr meldingen kommer. Den kan vel komme nÄr som helst. Uansett sÄ er det virkelig gode dager som aksjonÊr i PGS.
Da er det vel best Ă„ kjĂžpe fĂžr disse Mektige pusher oss enda videre ...
Det skulle vÊre investormÞter i dag og pÄ torsdag. Ikke utenkelig at det kan komme noe betydelige kjÞp fra «gutteklubben grei» utover dagen/ dagene. De innviede har vel mulighet til Ä kjÞpe fÞr refi pÄ rykende fersk statusrapporter for PGS.
De har ordnet seg de som har penger, til enkelt Ă„ tjene enda mer penger.
De har ordnet seg de som har penger, til enkelt Ă„ tjene enda mer penger.
Ser vi tegn til at den spÄdde SPINNVILLE SPEKULASJONSBOBLEN er ved Ä skulle til Ä blÄses opp!?!?!?
đđđDette blir fullstendig BaNaNa$đđđ
đđđDette blir fullstendig BaNaNa$đđđ
đ€©