$$$PGS$$$ "Sweet"
Denne trÄden er stengt for nye innlegg.
13.03.2023 kl 12:55
Automatisk lukket grunnet trÄdens stÞrrelse. (Beklager.)
Sweetspot
Beste mÄten Ä bli lurt? Selge ved krakk.. Ukeslutt, BULL som f!
Beste mÄte Ä bli rik pÄ? KjÞpe ved krakk..
Beste mÄten Ä bli lurt? Selge ved krakk..
Ukeslutt, BULL som f!
Beste mÄten Ä bli lurt? Selge ved krakk.. Ukeslutt, BULL som f!
Beste mÄte Ä bli rik pÄ? KjÞpe ved krakk..
Beste mÄten Ä bli lurt? Selge ved krakk..
Ukeslutt, BULL som f!
Redigert 13.03.2023 kl 11:37
Du mÄ logge inn for Ä svare
FĂ„r vi lĂŠre om Kraften i đș's omtalte "DUPLIKAT"!?
Hopp opp i pungen, og sĂ„ jet'er vi đŠ
Og tendens til HOPPđŠ
Redigert 03.03.2023 kl 11:42
Slettet brukerskrev FĂ„r vi lĂŠre om Kraften i đș's omtalte "DUPLIKAT"!?
Take a ride on đ DUPLICATI MONSTER đ
Obxserver
03.03.2023 kl 11:32
4068
NĂ„ skal PGS reprises og jeg er ikke i tvil om at PGS kjĂžrer igjennom all motstand og etablerer en teknisk duplikat! Ref: PU!
I dette tilfellet er đđđđđđđđđđ lik đđđđđđđđđđ+đđ
Men enda er det noen Ăžre igjen for den som vil ha med de raske implisitte
Men enda er det noen Ăžre igjen for den som vil ha med de raske implisitte
FaeniHelvete
03.03.2023 kl 11:40
3983
Platinum365 skrev Hvorfor kom den fÞrst nÄ, hvis den allerede var klar i Q4?
Den var ikke klar i Q4.
Kontrakter de er veldig sikre pÄ inkluderes i vessel booking months, sÄ bÞrsmelder de kontrakten som vanlig nÄr den tid kommer og henviser til at den allerede lÄ inne i oversikten.
Kontrakter de er veldig sikre pÄ inkluderes i vessel booking months, sÄ bÞrsmelder de kontrakten som vanlig nÄr den tid kommer og henviser til at den allerede lÄ inne i oversikten.
Londonmannen
03.03.2023 kl 11:43
3939
Kanskje du bÞr ta en titt pÄ TGS og se hvordn markedet priser den i forhold til PGS. Da vil du trolig se at stÄlet til PGS pr nÄ fortsatt er lavt priset. PGS har mye Ä gÄ pÄ, derom hersker det ingen tvil. Og ja, vi er pÄ god vei til kr 12,- allerede i dag.
VantageVolante
03.03.2023 kl 11:44
3944
Takk. Blir spennende. 11,45 nÄ. HÄper vi moser den trendkanalen OPP.
Riskokeren er vel temmelig kokt selv han, tenker jeg. Du ser det gjerne nÄr han Þser ut setninger pÄ over 100 ord uten punktum. SÄnn som nylig sett.
Riskokeren er vel temmelig kokt selv han, tenker jeg. Du ser det gjerne nÄr han Þser ut setninger pÄ over 100 ord uten punktum. SÄnn som nylig sett.
PrĂžvde Ă„ si ifra
Hvalross
10.02.2023
Fra 10 til 12 bÞr gÄ nÊrmest i et jafs ifÞlge mine modeller
Hvalross
10.02.2023
Fra 10 til 12 bÞr gÄ nÊrmest i et jafs ifÞlge mine modeller
Kontur skrev Hold pÄ aksjene. Oppgangen er knapt begynt.
Treffer du pÄ 11.60 idag kontur, vil jeg ha deg som megler i Pgs rikmannsklubb.
Piloten
03.03.2023 kl 11:48
3881
Idag blir det igjen Risotto til lunsj. Mulig den blir lett overkokt.
VantageVolante
03.03.2023 kl 11:54
3789
Kokt, stekt, flambert, fryst, tint, mikrowavet, whatever. Godt er det uansett.
64% opp iÄr. Blir nÄ ihvertfall et tall til der, fÞr Êret er omme. Refi kan godt tenkes trigger 3-sifret prosentvis oppgang iÄr.
64% opp iÄr. Blir nÄ ihvertfall et tall til der, fÞr Êret er omme. Refi kan godt tenkes trigger 3-sifret prosentvis oppgang iÄr.
protagoras
03.03.2023 kl 11:54
3859
Like fÞr jeg begynner Ä klippe litt i longsen...20% pÄ salg@11,86
VantageVolante
03.03.2023 kl 11:56
3828
Dagene med jevn oppgang uten lunchdippen og uten oppgang brent hÞrer med til sjeldenhetene. Dette er BULL sÄ det hoies etter. StoreUlvene posisjonerer seg.
3-sifret prosentvis oppgang allerede fĂžrste halvĂ„r? Baby-kurs neppe vedvare. Le nĂ„, men vi skal gĂ„ Godzilla!đŠ§đŠ§đŠ§
https://youtu.be/vgjz938_qxQ
https://youtu.be/vgjz938_qxQ
Obxserver
03.03.2023 kl 12:00
3762
Rune nevnte i gÄr at PGS per i dag har rundt 600m$ i gjeld. Ta denne og sammenlign med TGS sin Mcap pÄ 25 milliarder. Da gÄr det opp for deg at PGS skal reprises og det kjapt og kraftig!
rischioso
03.03.2023 kl 12:04
3725
Platinum365 skrev Hvorfor kom den fÞrst nÄ, hvis den allerede var klar i Q4?
Forsiktig - farlig Ä skrive noe som av menigheten kan tolkes alt annet enn hyper positivt - da har du solgt, du er idiot, du stÄr igjen pÄ perrongen, du har en diagnose, du er ikke edru, du har en agenda, du er en klovn, du bruker ikke komma, du skriver pÄ utpust osv, osv - her skal man kun vÊre all in, longer, refrenger med aksjekurser pÄ 3 sifret og 2 sifret utbytte og ingen - absolutt ingen skjÊr i sjÞen for Rune - ja, han sitter med fingeren pÄ knappen og har visst gjort det veldig lenge - like lenge som man har ventet pÄ supersyklus Q-talla - de er heller ikke kommet sÄ her er det vanvittig mye forventninger priset inn og de fleste skjÞnner hvor dette ender nÄr det gÄr opp for markedet at caset pÄ tross av supersyklus fortsatt ikke har klart Ä bli en del av den med kun smuler i forbedringer pÄ bunnlinjen og det langt i fra godt nok til betjene gjelden og det pÄ tross av at de fleste bÄter er i arbeid ...
Oljeprisen - ja, den skulle jo til 2-300, men befinner seg altsÄ pÄ lav 80. Kina ligger nede hvor etterspÞrselen av samme grunn gÄr i sneglefart og de importerer rabattert olje i fra Russland i likhet med India sÄ oljesqueezen uteblir hvor markedet dermed balanserer seg ut selv og sannsynligheten for at oljeprisen gÄr til 50-60 er langt stÞrre enn at den gÄr til 100-110 sÄ hva da - jo det betyr at det ikke vil bli det behovet man sÄ for seg og supersyklusen - ja, den endte opp med Ä bli noe de fleste hadde hÞrt om men aldri sÄ noe til ...
Renta vil fortsette Ä Þke fremover og det mye mer og lengre enn forventet for Ä fÄ but med inflasjonen som ikke er under kontroll. Rune kommer nok med REFI'en etter hvert, MEN toppet med en emi satt pÄ 1 sifret til en stor overraskelse for de fleste for selv om det ble forventet at det ikke skulle bli kjÞrt noen EMI sÄ blir det nok slik allikevel nettopp pga blodrenter ...
Og aksjekursutviklingen da - Tja, snÞrr og tÄrer toppet med knuste drÞmmer og ubetalt kredittkort gjeld for har man vÊrt all in sÄ har man vÊrt all in - mao, er man med pÄ leken sÄ fÄr man tÄle smeken ...
Med dette i minnet sÄ Þnsker jeg alle longere, daytradere, swingtradere og CFD'ere en fin helg som man kan benytte til Ä drÞmme videre eller man setter av litt tid i tenkeboxen - jeg for min del holder en knapp pÄ det siste ... ;)
Oljeprisen - ja, den skulle jo til 2-300, men befinner seg altsÄ pÄ lav 80. Kina ligger nede hvor etterspÞrselen av samme grunn gÄr i sneglefart og de importerer rabattert olje i fra Russland i likhet med India sÄ oljesqueezen uteblir hvor markedet dermed balanserer seg ut selv og sannsynligheten for at oljeprisen gÄr til 50-60 er langt stÞrre enn at den gÄr til 100-110 sÄ hva da - jo det betyr at det ikke vil bli det behovet man sÄ for seg og supersyklusen - ja, den endte opp med Ä bli noe de fleste hadde hÞrt om men aldri sÄ noe til ...
Renta vil fortsette Ä Þke fremover og det mye mer og lengre enn forventet for Ä fÄ but med inflasjonen som ikke er under kontroll. Rune kommer nok med REFI'en etter hvert, MEN toppet med en emi satt pÄ 1 sifret til en stor overraskelse for de fleste for selv om det ble forventet at det ikke skulle bli kjÞrt noen EMI sÄ blir det nok slik allikevel nettopp pga blodrenter ...
Og aksjekursutviklingen da - Tja, snÞrr og tÄrer toppet med knuste drÞmmer og ubetalt kredittkort gjeld for har man vÊrt all in sÄ har man vÊrt all in - mao, er man med pÄ leken sÄ fÄr man tÄle smeken ...
Med dette i minnet sÄ Þnsker jeg alle longere, daytradere, swingtradere og CFD'ere en fin helg som man kan benytte til Ä drÞmme videre eller man setter av litt tid i tenkeboxen - jeg for min del holder en knapp pÄ det siste ... ;)
VantageVolante
03.03.2023 kl 12:13
3618
Ja, den knappen har du vel holdt pÄ siden du solgte pÄ 7,49. Eller......da investech "ba" deg om Ä gjÞre det, mente jeg.
NÄ blir det altsÄ Bà DE Emi OG oljeprisdropp altsÄ, PLUSS null syklus. Jeg begynner faktisk Ä lure pÄ om du mener det du skriver, at du trur macro forandrer seg ettersom du er inne eller ute av dette papiret.
HÄper du gasser pÄ videre, har storkost meg pÄ din bekosting helt siden Q4.For du solgte jo da ogsÄ, 5 minutter fÞr PGS bekreftet at det IKKE blir emisjon.
Men du tenker vel at markedet hÞrer pÄ deg, og ikke han. Fantastisk. Haahahaaahahaahaaaaa,aaahahaaahaaaa, dÊvver av latter.
Foressten: Du glemte Ă„ fĂžye til, fĂžr eller etter manglende punktum, at den store o leder av menigheten og stĂžrste hausseren er jo deg selv. NĂ„r du er inne.
Haahahaaa, klarer ikke Ă„ slutte Ă„ le.
NÄ blir det altsÄ Bà DE Emi OG oljeprisdropp altsÄ, PLUSS null syklus. Jeg begynner faktisk Ä lure pÄ om du mener det du skriver, at du trur macro forandrer seg ettersom du er inne eller ute av dette papiret.
HÄper du gasser pÄ videre, har storkost meg pÄ din bekosting helt siden Q4.For du solgte jo da ogsÄ, 5 minutter fÞr PGS bekreftet at det IKKE blir emisjon.
Men du tenker vel at markedet hÞrer pÄ deg, og ikke han. Fantastisk. Haahahaaahahaahaaaaa,aaahahaaahaaaa, dÊvver av latter.
Foressten: Du glemte Ă„ fĂžye til, fĂžr eller etter manglende punktum, at den store o leder av menigheten og stĂžrste hausseren er jo deg selv. NĂ„r du er inne.
Haahahaaa, klarer ikke Ă„ slutte Ă„ le.
Redigert 03.03.2023 kl 12:14
Mange beskrivelser pÄ deg.
SÄnn er det nÄr uintelligente mennesker legger hodet klart pÄ hoggestabben.
Sneglefart i Kina, gir meg enda over, snakk om Ă„ sove i timen.
Ler sammen med deg VantageVolanteđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđđđ
SÄnn er det nÄr uintelligente mennesker legger hodet klart pÄ hoggestabben.
Sneglefart i Kina, gir meg enda over, snakk om Ă„ sove i timen.
Ler sammen med deg VantageVolanteđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđ€Łđđđ
Londonmannen
03.03.2023 kl 12:22
3591
Rischioso
Med all respekt; har du et sÄ elendig minne at du ikke skjÞnner at du nÄ sier det stikk motsatt av hva du sa for kunndager siden? Greit at dere som kan trading driver med det, men dubkan ikke skifte mening om Kina, Russland og oljepris som andre skifter skjorter og samtidig forvente Ä bli tatt pÄ alvor. Skjerp deg. Dette er ment som et vennskapelig rÄd og i all respekt som en meddebattant.
Med all respekt; har du et sÄ elendig minne at du ikke skjÞnner at du nÄ sier det stikk motsatt av hva du sa for kunndager siden? Greit at dere som kan trading driver med det, men dubkan ikke skifte mening om Kina, Russland og oljepris som andre skifter skjorter og samtidig forvente Ä bli tatt pÄ alvor. Skjerp deg. Dette er ment som et vennskapelig rÄd og i all respekt som en meddebattant.
Platinum365
03.03.2023 kl 12:23
3609
Takk for svar, eneste jeg lurte pÄ.
Skulle nesten tro det kun var franskmenn her
Skulle nesten tro det kun var franskmenn her
Obxserver
03.03.2023 kl 12:24
3621
Ikke glem at han Haussa Qfuel fra kr 80....ogsĂ„ kom denne «Du lurer pĂ„ om de er fĂždt uten hjerne», har Ăystein Stray Spetalen sagt om Quantafuel-investorer.
Som en PGSer er jeg ikke i stand til Ä le pÄ samme mÄte som Ris, men jeg kan hjelpe deg (Ris) med Ä finne morsomme ting Ä le av! Hva slags humor eller tema liker Ris Ä le av?
Redigert 03.03.2023 kl 19:06
Dette innlegget ditt er jo bare tragisk rischioso. Har du overhodet lest noen av rapportene til PGS, eller hĂžrt noen av intervjuene med CEO????
PGS trenger ingen emisjon for refinansiering, dette gjorde de seg ferdige med ifjor
PGS trenger ingen emisjon for refinansiering, dette gjorde de seg ferdige med ifjor
oppturen
03.03.2023 kl 12:56
3211
Da er Victory komt til FlorĂž bassenget og vil legge til Kai ilĂžpet av kommende time. đ
Blir det pĂ„ utsiden av Atlas? Ta damer med solid bakende đđ
Blir det pĂ„ utsiden av Atlas? Ta damer med solid bakende đđ
Kontur
03.03.2023 kl 12:57
3246
Har du aksjer i PGS?
Kan vÊre smart, den har gÄtt ganske bra siste tiden.
Kan vÊre smart, den har gÄtt ganske bra siste tiden.
oppturen
03.03.2023 kl 12:58
3247
Mr Big skrev Jeg tror Rischioso begynner Ă„ bli senil.
Med sÄ mye feilvurderinger kreves det sterk psyke for Ä komme seg ut av senga om morgenen.
elnomi
03.03.2023 kl 12:58
3258
Ä drÞmme videre eller man setter av litt tid i tenkeboxen - jeg for min del holder en knapp pÄ det siste ... ;)
Ja i tenkeboksen kan du fort bli i Ärevis mens du venter pÄ at kursen skal ned til kr 7.70.
Ja i tenkeboksen kan du fort bli i Ärevis mens du venter pÄ at kursen skal ned til kr 7.70.
Botafogo
03.03.2023 kl 13:08
3118
Er tilfeldigvis i FlorĂž i dag sĂ„ takk for pĂ„minnelsenđ Bort Ă„ kikke litt da đ€©
Platinum365
03.03.2023 kl 13:14
3056
Ja man mÄ trÄ varsomt blant longerne, enig i det.
Oljeprisen er schizofren
Blodrenter ja, veldig enig. Hvordan fungerer de lÄnene, er de spikret slik at man mÄ betale gjennom hele perioden, eller kan de innfris fÞr tiden hvis en Þnsker det?
Oljeprisen er schizofren
Blodrenter ja, veldig enig. Hvordan fungerer de lÄnene, er de spikret slik at man mÄ betale gjennom hele perioden, eller kan de innfris fÞr tiden hvis en Þnsker det?
unikum
03.03.2023 kl 13:24
4704
Kanskje noe klein inntekter ved Ă„ ligge ved havn men de skal vel rustes opp til nye oppgaver snart . I mellomtiden jobbes det med stacken igjen...
Tigerberget
03.03.2023 kl 13:29
4681
Etter Ă„ ha lest det fĂžrste sippete avsnittet..
Er du egentlig ei jente pÄ 14-15 Är?
Er du egentlig ei jente pÄ 14-15 Är?
oppturen
03.03.2023 kl 13:32
4658
PGS har nok en base med utstyr i FlorĂž.
Atlas skal begynne pÄ ny jobb i NordsjÞen ca 15. Mars, mener det pÄ denne jobben skal brukes nye streamere, regner med Victory overtar de gamle streamerne til Atlas.
Blutus nevnte en kontrakt i Danmark, jeg blir ikke overrasket om Victory rekker Ă„ ta den fĂžr Brasil jobben i Juni.
Swift kommer til FlorĂž i morgen og skal rigges med streamere fir vindmĂžlle seismikk.
Mye kabler som skal sjaues i FlorĂž ilĂžpet av Mars.
Q2 resultatet tror jeg kan bli all time high for PGS !
Men en rekord som raskt stĂ„r for fall đ
Atlas skal begynne pÄ ny jobb i NordsjÞen ca 15. Mars, mener det pÄ denne jobben skal brukes nye streamere, regner med Victory overtar de gamle streamerne til Atlas.
Blutus nevnte en kontrakt i Danmark, jeg blir ikke overrasket om Victory rekker Ă„ ta den fĂžr Brasil jobben i Juni.
Swift kommer til FlorĂž i morgen og skal rigges med streamere fir vindmĂžlle seismikk.
Mye kabler som skal sjaues i FlorĂž ilĂžpet av Mars.
Q2 resultatet tror jeg kan bli all time high for PGS !
Men en rekord som raskt stĂ„r for fall đ
Aksjenuubie
03.03.2023 kl 13:45
4536
Snakket med dnb og fikk invilget boliglĂ„n i dag, da mĂ„tte jeg bli kunde hos de fĂžrst, da sa jeg at det var greit kun om de hĂžynet kursmĂ„let til pgs đ han sa det virker som det gĂ„r veien uten deres hjelp for Ăžyeblikket đ