$$$PGS$$$ "Sweet"
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
13.03.2023 kl 12:55
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Sweetspot
Beste måten å bli lurt? Selge ved krakk.. Ukeslutt, BULL som f!
Beste måte å bli rik på? Kjøpe ved krakk..
Beste måten å bli lurt? Selge ved krakk..
Ukeslutt, BULL som f!
Beste måten å bli lurt? Selge ved krakk.. Ukeslutt, BULL som f!
Beste måte å bli rik på? Kjøpe ved krakk..
Beste måten å bli lurt? Selge ved krakk..
Ukeslutt, BULL som f!
Redigert 13.03.2023 kl 11:37
Du må logge inn for å svare
Hyggelig å lese om dere som har tjent godt på å følge rådene her inne. Jeg lærer i hvertfall masse av de virkelige Sluggerne her inne. Og gjør meg noen betraktninger selv også. Bla. at jo nærmere selskapet de sitter, jo mer innsikt og erfaring, - jo mer BULL er de
Londonmannen
08.03.2023 kl 17:42
4389
Man tar sine valg i aksjemarkedet og står selv ansvarlig for dem. Rischioso har nok tråkket i salaten noen ganger når det gjelder PGS. Men det tåler han sikkert som trader. Men det må være surt å se hvordan PGS har gått til værs de siste månedene. Selv er jeg ikke i tvil om at dette er en aksje man bør kjøe og deretter sitte pent og pyntelig og bare kose seg med kontoen som vokser, vokser og vokser. Ser man PGS på litt sikt så er jeg rimelig sikker på at kursen kommer til å passere ATH med god margin. Og basert på et større antall aksjer og koneverdiens utvikling, så snakker vi om 60-tallet. Ja, det høres vilt ut, men så skal vi heller ikke glemme at PGS er på full fart inn i et vilt marked av en unik karakter. For her blir det et satdig økende behov for seismikktjenester, også utenfor det som er relatert til olje/gass leting, samtidig som seismikkapasitetne tilgjengelig på global basis vil ligge tilnærmet fast. Når kjundene er steinrike selskaper, så skal det ikke mye fantasi for å skjønne at PGS kommer til å tjene hinsides mye penger i årene som kommer. Det er bare å lene seg tilbake og nyte oppturen! Pass deg for høydeskrekken.
Slettet brukerskrev Børsens klareste 10-dobblingskandidat. Herifra🤩
2 år brukte Ulltveit Moe på å gjøre 5000% i PGS. Det er der lista bør ligge.
Men har ingen tro på at f.eks gammel ATH eller slike avkastningsrekorder blir stående. Er jo nærmest en Naturlov at gamle rekorder blir brutt. Selv på flatmark fortsetter løperne sette rekorder. Og innen felt med teknologi, går utviklingen selvsagt mye fortere. Seismikken skal samles mer effektivt og av bedre kvalitet, og selges dertil dyrere av overlevende aktør
Men har ingen tro på at f.eks gammel ATH eller slike avkastningsrekorder blir stående. Er jo nærmest en Naturlov at gamle rekorder blir brutt. Selv på flatmark fortsetter løperne sette rekorder. Og innen felt med teknologi, går utviklingen selvsagt mye fortere. Seismikken skal samles mer effektivt og av bedre kvalitet, og selges dertil dyrere av overlevende aktør
Omnislash
08.03.2023 kl 17:49
4353
Man kunne vel nesten la seg friste til å tenke at han allerede har den rollen, og at vi er en av målgruppene 😆
jaroas50
08.03.2023 kl 17:53
4291
Slettet brukerskrev Dette her er bare sååå morro , grattis til oss alle sammen 🍾..
De tålmodige blir behørlig belønnet. Gratti$$$ til alle💰💰💰
Redigert 08.03.2023 kl 17:55
BIFFogBÆRNÉ
08.03.2023 kl 18:00
4217
Alex rosén satt i FA tv og snakket om sin portefølje. Han hadde bla PGS. Kansje du er her inne? 😂😂😂 uansett bra latter som jeg skal øve på!!
Det kan jo være at når alt dette er over, og PGS har gitt oss alle det vi er ute etter, at vi kan benytte det samme Nettverket og metodikk til en kule til. Men lett blir det ikke, å finne en kandidat som kan matche PGS fullklaff på $amtlige Parametre. Vi får noen kjøttbein fra Selskapet, og de benytter vi godt 😶🌫️
TonyB
08.03.2023 kl 18:08
4100
Slettet brukerskrev Børsens klareste 10-dobblingskandidat. Herifra🤩
Her var det fin stemning, gitt 😀
Etter å ikke kunne ha fulgt særlig med i dag, var det fint å sette seg i go’stolen å swipe gjennom dagens innlegg. Startet ca 8 sider bakover, ca hvor Sweetspot var en av få som gikk motstrøms og sa «Tror ikke vi skal ned i dag jeg» 😀. Helt riktig det 👍 Den fortjente du
Synes PGS begynner å vise klare svakhetstegn når den ikke går mer enn 7,41% i dag til tross for at børsen over dammen bare var LITT blodrød i går 😅. Har bare gått skarve 27,44% siste uke og svake 44,28% siste mnd, for ikke å snakke om laaaangt unna tusen med sine 134,5% siste 3 mnd 😮. Neida, selvsagt bare kødd. Peggy leverer og har gjort det lenge, og nå begynner markedet å levere tilbake. Dette fortjener Peggy og det fortjener vi. For det har ikke skortet på dumper, emisjoner, shortehelvete, venting og atter venting på kontrakter, dumme meglerhus, nettaviser som elsket baisse-oppslagene. Tenk, de negative artikler som ofte kom i ny innpakning/overskrifter flere dager på rad. Vi har investor som lempet ut aksjer fordi det mentes at PGS ikke liksom kunne håndtere gjelda/klare få refinansiering, Spill og tøys.
Mange ble dessverre skremt ut, eder og galle fløt, stemingen her inne så som så…..
Men her er vi, folkens. Vi som har trodd på caset og sett dette komme. Vi kan slå oss litt på brøstet og si: Hva sa vi? Det er heldigvis mange av oss. Så kan vi applaudere hverandre for å ha hjulpet hverandre fremover, på tvilsdagene, rødedagene, da det var som mørkest. Igjen, så lenge caset var bra og med de fundamentale forhold som er både i selskapet og markedet, lærer en nok en gang at ting tar tid, men at markedet belønner kursen når den gjør det. Det som er så fint er at enda kan de som falt ut komme seg inn igjen. Aksjen er fortsatt billig. Tenk om to år (kanskje før) når kursen er ATH and beyond…., når vi ser tilbake på at vi kunne kjøpe aksjen for 13……, da forstår vi…, men det er alltid lett å se i retrospekt.
Fine Peggier, dette har dere fortjent! Husk Konturs mantra: kjøp og hold 😊🤩
Etter å ikke kunne ha fulgt særlig med i dag, var det fint å sette seg i go’stolen å swipe gjennom dagens innlegg. Startet ca 8 sider bakover, ca hvor Sweetspot var en av få som gikk motstrøms og sa «Tror ikke vi skal ned i dag jeg» 😀. Helt riktig det 👍 Den fortjente du
Synes PGS begynner å vise klare svakhetstegn når den ikke går mer enn 7,41% i dag til tross for at børsen over dammen bare var LITT blodrød i går 😅. Har bare gått skarve 27,44% siste uke og svake 44,28% siste mnd, for ikke å snakke om laaaangt unna tusen med sine 134,5% siste 3 mnd 😮. Neida, selvsagt bare kødd. Peggy leverer og har gjort det lenge, og nå begynner markedet å levere tilbake. Dette fortjener Peggy og det fortjener vi. For det har ikke skortet på dumper, emisjoner, shortehelvete, venting og atter venting på kontrakter, dumme meglerhus, nettaviser som elsket baisse-oppslagene. Tenk, de negative artikler som ofte kom i ny innpakning/overskrifter flere dager på rad. Vi har investor som lempet ut aksjer fordi det mentes at PGS ikke liksom kunne håndtere gjelda/klare få refinansiering, Spill og tøys.
Mange ble dessverre skremt ut, eder og galle fløt, stemingen her inne så som så…..
Men her er vi, folkens. Vi som har trodd på caset og sett dette komme. Vi kan slå oss litt på brøstet og si: Hva sa vi? Det er heldigvis mange av oss. Så kan vi applaudere hverandre for å ha hjulpet hverandre fremover, på tvilsdagene, rødedagene, da det var som mørkest. Igjen, så lenge caset var bra og med de fundamentale forhold som er både i selskapet og markedet, lærer en nok en gang at ting tar tid, men at markedet belønner kursen når den gjør det. Det som er så fint er at enda kan de som falt ut komme seg inn igjen. Aksjen er fortsatt billig. Tenk om to år (kanskje før) når kursen er ATH and beyond…., når vi ser tilbake på at vi kunne kjøpe aksjen for 13……, da forstår vi…, men det er alltid lett å se i retrospekt.
Fine Peggier, dette har dere fortjent! Husk Konturs mantra: kjøp og hold 😊🤩
Redigert 08.03.2023 kl 18:14
PerUlv Den ene
08.03.2023 kl 18:14
4001
Tja...
Nå er jo ikke dette over med det første... Men...
Det er flere kandidater som peker seg ut.. Både her hjemme og i USA...
Og... Det får vi ta når tiden er moden, hehe
Nå er jo ikke dette over med det første... Men...
Det er flere kandidater som peker seg ut.. Både her hjemme og i USA...
Og... Det får vi ta når tiden er moden, hehe
BIFFogBÆRNÉ
08.03.2023 kl 18:14
4001
Mye takket være hvalross og hans menn. Har jeg stått han av.... motet er holdt oppe. De som har forsøkt å RISte meg ned har dere avslørt og vist til skammekroken Takktakktakk! Til Pu også!😊
Nå starter morroa. Solgte shelf idag på bad indianews. Kansje dumt ja... men puttet mer inn her. Som skal holdes til jeg blir hvit på knokene
Nå starter morroa. Solgte shelf idag på bad indianews. Kansje dumt ja... men puttet mer inn her. Som skal holdes til jeg blir hvit på knokene
Redigert 08.03.2023 kl 18:15
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Har tenkt det samme Hvalross😊👌 Nå blir det nok en stund til i PGS for min del, tror vi sitter på en helt unik mulighet her som kommer hvert 10-15 år. Men toppen kommer på et tidspunkt, så vi ultralongere må nok passe oss for å ikke bli med helt ned igjen, har jeg tenkt. Jeg kjøpte mine første PGS aksjer 16.02.2021, og har vært med her inne og gledet meg og hatt stor glede over innleggene her inne. Du skal ha skryt for å holde oss oppe på de mørkeste dagene, og jammen har det vært noen🫣 Og så virker du som en utrolig ålreit fyr, som sjeldent eller aldri rakker ned på de som mener noen annet. Kan nok ikke skryte på meg det samme, har mistet hodet her inne noen ganger, men du er eksempel til etterfølgelse der😊👌 Alle skal med! 📈
Redigert 08.03.2023 kl 18:16
Tony.b og londonmannen er like gode.😀👍
🖖Gode lette dager i Klubben
Ditto. Er bare godtfolk her 😊
Slettet brukerskrev 🖖Gode lette dager i Klubben
Det hjelper jo godt da når vi har de beste på
✅️Fundamental
✅️TA
✅️Bransjekunnskap
✅️Macro
✅️Selskapsinnsikt
= Mange års sammenlagt erfaring og metode. Og det er våre egne penger, så vi er våkne som faen. Takknemmelig for å få være med på dette eventyret, vesle silda🦭
✅️Fundamental
✅️TA
✅️Bransjekunnskap
✅️Macro
✅️Selskapsinnsikt
= Mange års sammenlagt erfaring og metode. Og det er våre egne penger, så vi er våkne som faen. Takknemmelig for å få være med på dette eventyret, vesle silda🦭
Redigert 08.03.2023 kl 18:40
Omnislash
08.03.2023 kl 18:55
3551
Hvis du får rett i dine optimistiske anslag, så skal jeg ærbødig og lojalt følge deg og din optimisme gjennom tykt og tynt!
Londonmannen
08.03.2023 kl 19:00
3530
Det fine med børsen er at det alltid går et tog. Med såpass mange dyktige investorer her inne, så tror jeg det må være mulig å plukke opp potente kandidater lenge før de slår ut i full blomst. Så ja, lat oss nyte denne kula enda noen år, så tenker jeg det dukkere opp nye kandidater i horisonten.
Enig med London her og synes det er godt med ærlighet.Vi er jo alle her inne til forveksling lik mennesker 😊 Det som er fint her inne er at vi alle, unntatt noen få, har skutt gullfuglen ved å være eiere i PGS. Store investorer som små, alle er vi vinnere her👍🏻🤑 Et fora full av gode og faglige skribenter og en Hvalross som fasilitator og underholder med mye god humor.
Har tapt flere ganger med å kjøpe på topp og panikkselge underveis for å berge stumpene. Eller kjøpt og ikke hatt tålmodighet og solgt før eventyrlig oppgang. Men heldigvis også lært litt på reisen siden 90 tallet. Aldri stol på meklere. Tenk sjøl. En del oppturer og en del nedturer i bagasjen. Løring og erfaring. Men børsen er ikke bestandig like enkel å bli klok på. Psykologi, investorspill, markedsspill, konkurser og pengepåfyll råder på blrsen. Speil innspill i trådene med hva som skjer i markedet og lytt til erfarne amatører. Men det å finne gullkalver er ikke lett men Peggy er ei Gulldame. Takker flere av dere her inne for å ha fått mye god info og påfyll for egen trygghet 👍🏻😊Herlig å videre ha stolt på meg selv og på de seriøse og gode folka her og bare kjøpt og ikke solgt. Tradet litt i fjor vår tidlig sommer. Men det er stress etterhvert når nyheter og at pilen peker i det lange løp opp og markedsnyheter og utvikling støtter dette. Da har jeg bare kjøpt i dippene i høst og hatt longsen på. Så en liten investor vokser seg større.
Så leve ærlighet og må Peggy vokse seg stor og utbytterik om ikke lenge 🚢🚢🦅🦅💨💨🔵
Har tapt flere ganger med å kjøpe på topp og panikkselge underveis for å berge stumpene. Eller kjøpt og ikke hatt tålmodighet og solgt før eventyrlig oppgang. Men heldigvis også lært litt på reisen siden 90 tallet. Aldri stol på meklere. Tenk sjøl. En del oppturer og en del nedturer i bagasjen. Løring og erfaring. Men børsen er ikke bestandig like enkel å bli klok på. Psykologi, investorspill, markedsspill, konkurser og pengepåfyll råder på blrsen. Speil innspill i trådene med hva som skjer i markedet og lytt til erfarne amatører. Men det å finne gullkalver er ikke lett men Peggy er ei Gulldame. Takker flere av dere her inne for å ha fått mye god info og påfyll for egen trygghet 👍🏻😊Herlig å videre ha stolt på meg selv og på de seriøse og gode folka her og bare kjøpt og ikke solgt. Tradet litt i fjor vår tidlig sommer. Men det er stress etterhvert når nyheter og at pilen peker i det lange løp opp og markedsnyheter og utvikling støtter dette. Da har jeg bare kjøpt i dippene i høst og hatt longsen på. Så en liten investor vokser seg større.
Så leve ærlighet og må Peggy vokse seg stor og utbytterik om ikke lenge 🚢🚢🦅🦅💨💨🔵
VantageVolante
08.03.2023 kl 19:14
3335
Har hatt gleden av etpar telefonsamtaler med den svære selen, og kan bekrefte at rossen er en finfin fyr.
All ære til den feite jævelen, hvalross er super!!!
All ære til den feite jævelen, hvalross er super!!!
Redigert 08.03.2023 kl 19:15
Omnislash
08.03.2023 kl 19:19
3292
Helt garantert! Det vanskelige er å finne et selskap med så mange positive sammenfallende parametere på en gang.
* Sektoren er en trygg fysisk ressurs som gjennomsyrer samfunnet og samtidig er i vinden etter å ha vært kraftig nede
* Seismikken mangler konkurranse og bredde
* Driften av selskapet er på grensen til upåklagelig long term
*Etc.
Det er ikke ofte man kommer over noe som har så liten nedside kombinert med så høy oppside.
* Sektoren er en trygg fysisk ressurs som gjennomsyrer samfunnet og samtidig er i vinden etter å ha vært kraftig nede
* Seismikken mangler konkurranse og bredde
* Driften av selskapet er på grensen til upåklagelig long term
*Etc.
Det er ikke ofte man kommer over noe som har så liten nedside kombinert med så høy oppside.
elnomi
08.03.2023 kl 19:24
3231
Er det en egen Facebook gruppe for aksjekandidater på ose og i usa som denne gjengen følger og er aktive i?
(Lik PGS investor)
(Lik PGS investor)
Redigert 08.03.2023 kl 19:25
Just presis. Og det er mer ...
HAS
08.03.2023 kl 19:44
3057
https://www.finansavisen.no/finans/2023/03/08/7992070/disse-selskapene-blir-inkludert-pa-hovedlisten-i-mars?internal_source=sistenytt
Mer? Javisst; inn på hovedlisten:)
Mer? Javisst; inn på hovedlisten:)
verdensmester
08.03.2023 kl 19:44
3069
Ja gratulerer alle medaksjonærer, dette har vært en flott reise så langt og jeg gleder meg til reisen videre. Prøver å finne noe negativt fremover men det er vanskelig. Det er faktisk så enkelt at verden trenger olje, gass og vindkraft i lange baner og for å få til dette må det investeres og letes. Det må letes mye og for å lete trenger man båter og det er faktis bare 15 båter i hele verden, altså i hele verden. Hvis Dere hører på sjefen i TGS i dag på FA morgenforum så legger han heller ikke skjul på at dette kan bli tøft fremover, altså tøft i forhold til høye rater for de som har båter.
Slik jeg ser det er det alt for tidlig å selge nå selv om aksjen har gått høyt og langt og gevinstsikkering vil komme og det er fristende for meg også å ta gevinst. Dette er faktisk vår sjanse til å være med på en mega opptur, altså med vår sjanse mener jeg vi små og mellomstore som ikke sitter tett på og får være med på alt som gir avkastning i form av emisjoner og ikke minst tildeling i emisjoner osv osv.
LYKKE TIL
Slik jeg ser det er det alt for tidlig å selge nå selv om aksjen har gått høyt og langt og gevinstsikkering vil komme og det er fristende for meg også å ta gevinst. Dette er faktisk vår sjanse til å være med på en mega opptur, altså med vår sjanse mener jeg vi små og mellomstore som ikke sitter tett på og får være med på alt som gir avkastning i form av emisjoner og ikke minst tildeling i emisjoner osv osv.
LYKKE TIL
Sweetspot
08.03.2023 kl 19:50
4567
Står med salat til skulderene denne gang. Enig med deg. Her sitter vi helt i ro og nyter🚀😃Denne skal veldig høyt! Dette er ikke Soff hvor stor fare har hengt over aksjonærene. Her er farene lagt for det meste bak oss på lang lang sikt.
Direkte herlig🚢🌊
Direkte herlig🚢🌊
Omnislash
08.03.2023 kl 19:53
4539
Effekten av gevinstsikring er bare støy i den store sammenhengen. Jeg er mer redd for at havvind og andre grønne energikilder på nytt skal prioriteres for "å redde verden", tross nøden som oppstår med mangel på olje og gass. Seismikk vil også kunne bidra ved utvikling av havvind - men det vil neppe bli en like stor industri som olje og gass.
Jeg gruer meg rett og slett til å selge og lete etter noe nytt. Jeg har aldri hatt et økonomisk hjem der jeg har følt så mye optimisme som her. Det har rett og slett blitt hjemmekoselig ☺️💲💲
Jeg gruer meg rett og slett til å selge og lete etter noe nytt. Jeg har aldri hatt et økonomisk hjem der jeg har følt så mye optimisme som her. Det har rett og slett blitt hjemmekoselig ☺️💲💲
Askoeik
08.03.2023 kl 19:56
4526
Litt av en dag! Her går det unna.
Etter å ha vært med opp og ned og sett topper og bunner siden juli i fjor, skulle jeg være lur å gjøre noen trades, først på 9-tallet og så på 10-11 tallet. Det var ikke så lurt, men skal ikke gråte over spilt melk (eller spilte aksjer) har fortsatt tjent bra foreløpig.
Poenget mitt er: Her er der et sinnsykt moment og det er bare en ting å gjøre. Hold dere fast! Kjøp og hold
Etter å ha vært med opp og ned og sett topper og bunner siden juli i fjor, skulle jeg være lur å gjøre noen trades, først på 9-tallet og så på 10-11 tallet. Det var ikke så lurt, men skal ikke gråte over spilt melk (eller spilte aksjer) har fortsatt tjent bra foreløpig.
Poenget mitt er: Her er der et sinnsykt moment og det er bare en ting å gjøre. Hold dere fast! Kjøp og hold
Hadde en lunsj i dag på Hanami med langt mer pengesterke mennesker enn meg selv. Nå starter PGS å bli en seriøs interessant aksje for de store også. Det merker jeg.
Kontur
08.03.2023 kl 20:15
4451
Hei
Skal fatte meg i korthet, dere som kjenner meg vet hva jeg mener.
Kjøp PGS, hold, bli rik.
PS i dag har de til info aksjene ifra siste emi akkurat doblet seg. Og husk oppturen i PGS har akkurat begynt.
Skal fatte meg i korthet, dere som kjenner meg vet hva jeg mener.
Kjøp PGS, hold, bli rik.
PS i dag har de til info aksjene ifra siste emi akkurat doblet seg. Og husk oppturen i PGS har akkurat begynt.
Hanami er nydelig, - men Hønami er visst enda bedre, var det ikke det den het, Sjakalen?
Spøk til side, her skjuler det seg åpenbart - om ikke Kong Salomo selv, så diverse høyvelbårenheter blant oss Jørgen Hattemakere.
Ikke ofte De Virkelig Rikes gullaksje og Folkets Favoritt er en og samme aksje. Når denne da er skambillig, og med snabelaktige🐘 rent ut Enorme 🦣 Fremtidsutsikter, - vet vi at Brio-prisingen kun kan være høyst midlertidig
Spøk til side, her skjuler det seg åpenbart - om ikke Kong Salomo selv, så diverse høyvelbårenheter blant oss Jørgen Hattemakere.
Ikke ofte De Virkelig Rikes gullaksje og Folkets Favoritt er en og samme aksje. Når denne da er skambillig, og med snabelaktige🐘 rent ut Enorme 🦣 Fremtidsutsikter, - vet vi at Brio-prisingen kun kan være høyst midlertidig
Betaler inn avdrag på lånet denne mnd så gir jeg F i innbetalinger til inkassovarsler ligger i posten. Nå skal absolutt alt av kroner og øre inn. Alle aksjeposter er solgt unna og investert i Pgs. All in igjen! Og denne gang går det utover hverdagsliv økonomien. På andre siden vanker helt andre leverandører enn Stabburet og Grillstad i kjøleskapet!
Kjøp Pgs! Og få økonomisk selvtillit du alltid har drømt om💪🏽
Kjøp Pgs! Og få økonomisk selvtillit du alltid har drømt om💪🏽
qmanager
08.03.2023 kl 20:19
4427
Usikker om denne er postet tidligere, uansett Megabull
Rystad: Offshore Oil & Gas is Back
The offshore oil and gas sector is back and is set for the highest growth in a decade in the next two years, with $214 billion of new project investments lined up, the Norwegian energy industry intelligence firm Rystad said in a report Tuesday.
According to Rystad, the annual greenfield capital expenditure (capex) will break the $100 billion threshold in 2023 and 2024 – the first breach for two straight years since 2012 and 2013.
https://www.oedigital.com/news/503420-rystad-offshore-oil-gas-is-back?utm_source=AOGDigital-ENews-2023-03-08&utm_medium=email&utm_campaign=OEDigital-ENews
Rystad: Offshore Oil & Gas is Back
The offshore oil and gas sector is back and is set for the highest growth in a decade in the next two years, with $214 billion of new project investments lined up, the Norwegian energy industry intelligence firm Rystad said in a report Tuesday.
According to Rystad, the annual greenfield capital expenditure (capex) will break the $100 billion threshold in 2023 and 2024 – the first breach for two straight years since 2012 and 2013.
https://www.oedigital.com/news/503420-rystad-offshore-oil-gas-is-back?utm_source=AOGDigital-ENews-2023-03-08&utm_medium=email&utm_campaign=OEDigital-ENews
Redigert 08.03.2023 kl 20:22
🐄Q-manager. Høres ut som noe de kunne kalt bonden nå. Så forresten de søkte Renovasjonskonsulent ute på Miljøparken her forleden. Det gikk på å peke på rette hølet ute på dynga 😅. (Bare tøyser litt, vet du er datamann, Q)
Høna mi' eller høna di' . Ja takk, begge deler.
elnomi
08.03.2023 kl 20:38
4285
Hvis en skal vinne «Børs Fantasy 2023» er det ingen tvil om at PGS må være bankers på laget og som kaptein med doble poeng.
For en spennende ukeavslutning vi står foran, kan kursen passere kr 15 innen helgen ringes inn?
For en spennende ukeavslutning vi står foran, kan kursen passere kr 15 innen helgen ringes inn?
FaeniHelvete
08.03.2023 kl 20:42
4268
Morsom dag, regnet med at vi kom til å gå ned noen prosenter men fikk forhåpninger om grønt når vi raskt begynte å hente oss inn igjen på morrakvisten. Dagen endte over all forventning.
Så er det jo bare til å håpe på at refinansieringsløsningen nå blir over all forventning, det vil legge et solid fundament videre.
Skulle gjerne tatt turen til Oslo, under pseudonym.
Så er det jo bare til å håpe på at refinansieringsløsningen nå blir over all forventning, det vil legge et solid fundament videre.
Skulle gjerne tatt turen til Oslo, under pseudonym.
qmanager
08.03.2023 kl 20:43
4247
Jo takk for kudos Hvalross, litt teknisk innsikt har jeg vel og jeg kan iallfall litt om DOS
https://youtu.be/nlXsRvGygn8
https://youtu.be/nlXsRvGygn8
oddone
08.03.2023 kl 20:46
4196
Som Shelf CEO David Mullen sa i et intervju om markedsutsiktene ca etter Q4 pres: The Moon, Jupiter, Mars, Venus, they all line up, I have never seen a market outlook like this.
🌕🪐🪐🪐🪐☀️
Det samme gjelder for PGS nå, det blir XO og Nirvana fremover 😊
🌕🪐🪐🪐🪐☀️
Det samme gjelder for PGS nå, det blir XO og Nirvana fremover 😊