$$$PGS$$$ "Sweet"
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
13.03.2023 kl 12:55
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Sweetspot
Beste måten å bli lurt? Selge ved krakk.. Ukeslutt, BULL som f!
Beste måte å bli rik på? Kjøpe ved krakk..
Beste måten å bli lurt? Selge ved krakk..
Ukeslutt, BULL som f!
Beste måten å bli lurt? Selge ved krakk.. Ukeslutt, BULL som f!
Beste måte å bli rik på? Kjøpe ved krakk..
Beste måten å bli lurt? Selge ved krakk..
Ukeslutt, BULL som f!
Redigert 13.03.2023 kl 11:37
Du må logge inn for å svare
Tigerberget
13.03.2023 kl 09:23
3353
Jeg fikk også kjøpt , men å kunne forutse et SL raid er jo svært imponerende….
Forresten bra at du er inne igjen for da er det vel ikke måte på hvor bra dette ser ut fremover…😉
Forresten bra at du er inne igjen for da er det vel ikke måte på hvor bra dette ser ut fremover…😉
Redigert 13.03.2023 kl 09:26
🦘🦘🦘Godt du får vært med på dette bullrunnet, for det blir kykkelikokko$!🦬🦬🦬
Ha det til dumme. Definitivt over 15 denne uke
🏄♀️🌊🌊🌊🟢🚀😶🌫️✨️🛸
🏄♀️🌊🌊🌊🟢🚀😶🌫️✨️🛸
noprofit
13.03.2023 kl 09:25
3318
Men hva er dette alle oljerelaterte ned men olja er opp............
Slettet brukerskrev Ha det til dumme. Definitivt over 15 denne uke 🏄♀️🌊🌊🌊🟢🚀😶🌫️✨️🛸
Det perfekte kjøpstidspunkt.
Heisen ned
Raketten opp🚀
Heisen ned
Raketten opp🚀
rischioso
13.03.2023 kl 09:28
3290
Et nervøst marked for tiden noe shorterne benytter seg av til det fulle, men olja er opp og pre-futtene over dammen er betydelig opp etter bank grepet så om det holder seg så drar muligens OSE seg i pluss ut over dagen ... ;)
Redigert 13.03.2023 kl 09:32
Slettet brukerskrev Det perfekte kjøpstidspunkt. Heisen ned Raketten opp🚀
Kapitaloverføring til de rikeste, er gjerne med heisen ned jeg for å ri på De Virkelig Rikes Rygg når vi innen minutter eller timer fyrer samtlige motorer🛸
FaeniHelvete
13.03.2023 kl 09:39
3091
Noen som selger seg ut? Børsens mest omsatte fra første dong, omsatt for 40mill mer enn Equinor
MaxMekker
13.03.2023 kl 09:44
2996
Ser at TGS også får kjørt seg. Så noen selger seismikk ser det ut til ja..
Motstanden mot 13 kroner er ikke til stede, så her kan det gå like fort opp som ned. Kursfallet i dag: har det noe med shorten å gjøre?
Motstanden mot 13 kroner er ikke til stede, så her kan det gå like fort opp som ned. Kursfallet i dag: har det noe med shorten å gjøre?
MaxMekker
13.03.2023 kl 09:55
2750
Hoi, Hvalrossen !! Nå må du komme med noen beroligende gloser her :) Børsen er ned 1,4% og olja ramla i minus den au.. Hva skjer æ ?!!
Kom ikke inn på forumet . Sett det skje flere ganger ved sånne flashcrakk. Mulig det er noe shorterne kan betale for om det gjelder flere ... Stresser uansett ikke. Heisen ned. Raketten opp. Må bare tåle steken. All in smerter når man ikke får kjøpt mer på sånne tilbud, men over tid er det mer enn lønnsomt nok for meg.
Gode dager for de av dere som trader sikkert. Pleier å være starten på gulloppgang dette
Gode dager for de av dere som trader sikkert. Pleier å være starten på gulloppgang dette
(Kjedelig å ikke ha mer å kjøpe for selv.) Men dette kjenner vi som starten på MONSTER OPPGANG!!!
LA DEN STORE VELSTANDSBØLGEN SKYLLE
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
LA DEN STORE VELSTANDSBØLGEN SKYLLE
🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊🌊
VantageVolante
13.03.2023 kl 10:01
2691
TGS ned drøyt 5%
Emgs ned drøyt 7,5%
Her er det tydeligvis ikke bare noe lokalt PGS som er på gang. Heldigvis.
Emgs ned drøyt 7,5%
Her er det tydeligvis ikke bare noe lokalt PGS som er på gang. Heldigvis.
Sikkert god stemning på investormøtet i dag. Fristende å kjøpe gjelden til et selskap som aksjonærer dumper på best.
bluesky2023
13.03.2023 kl 10:05
2639
Du må se på omsetningen, EMGS omsatt for 800.000 kroner. Kan være en håndfull småaksjonærer
MH som gevinstsikrer? Han sitter vel tett på eller deltar i investormøtene.
MaxMekker
13.03.2023 kl 10:06
3991
Null stress. Her skal det skremmes ut småaksjonærer
Redigert 13.03.2023 kl 10:10
Ca nå tenker jeg den Grønne reisen har begynt ...
Dette var snodige greier, men vi er nå ca fremme ved den såkalte Verdivendingen ...
Personlig blir jeg mindre lei av å ikke ha ledig mynt, enn jeg blir glad for å nå (om enn noe sent) gjennkjenne mønsteret for MONSTEROPPGANG!
PARTYTIME RETURNERER🕺💃🕴👯♂️👯♀️👯🤸♂️
https://www.youtube.com/live/BQU3fsEhINM?feature=share
Dette var snodige greier, men vi er nå ca fremme ved den såkalte Verdivendingen ...
Personlig blir jeg mindre lei av å ikke ha ledig mynt, enn jeg blir glad for å nå (om enn noe sent) gjennkjenne mønsteret for MONSTEROPPGANG!
PARTYTIME RETURNERER🕺💃🕴👯♂️👯♀️👯🤸♂️
https://www.youtube.com/live/BQU3fsEhINM?feature=share
Redigert 13.03.2023 kl 10:11
unikum
13.03.2023 kl 10:12
3786
Jepp helt fantastisk i dag. Har fått doblet meg opp på 10 tallet. Takk til de som bidrar med dette. Men litt rødt nå men det går fint!!
Hardly
13.03.2023 kl 10:12
3814
USA-gjelden truer børsene.
Det er fullt mulig USAs politikere utløser en finansiell krise. Småinvestorer kan alt nå ruste seg for den mulige stormen.
Det er altså ingen fare for reelt mislighold de nærmeste månedene. Men de politiske signalene så langt tyder ikke på at vi er nær en løsning, heller. USA er dypt politisk splittet. Dragkampen og retorikken vil vare lenge.
Når går statskassen reelt sett virkelig tom – hvis ikke en politisk enighet om å heve gjeldstaket nås? Det vet ingen så langt. Men d-dagen kan komme alt i juni.
Det er fullt mulig USAs politikere utløser en finansiell krise. Småinvestorer kan alt nå ruste seg for den mulige stormen.
Det er altså ingen fare for reelt mislighold de nærmeste månedene. Men de politiske signalene så langt tyder ikke på at vi er nær en løsning, heller. USA er dypt politisk splittet. Dragkampen og retorikken vil vare lenge.
Når går statskassen reelt sett virkelig tom – hvis ikke en politisk enighet om å heve gjeldstaket nås? Det vet ingen så langt. Men d-dagen kan komme alt i juni.
Psykologien i markedet gir akkurat nå nervøse børser som igjen gir Shortere et flott spillerom. Inntil videre😅 Mye snakk om nedgang og påvirkning i negativ retning for finansbransjen og da dras mange med ned. Men energi må vi ha og Peggy er midt opp i en refi prosess. Det påvirker nok også her. Kommer plutselig bedre dager 😉🚢🚢🦅🦅💨💨
NB! Det var det med å gi fra seg til de rike …….. Kjøp i dag heller og vent på refi som kan være like rundt hjørnet nå….
NB! Det var det med å gi fra seg til de rike …….. Kjøp i dag heller og vent på refi som kan være like rundt hjørnet nå….
Redigert 13.03.2023 kl 10:18
getmore
13.03.2023 kl 10:13
3769
Slettet brukerskrev Null stress. Her skal det skremmes ut småaksjonærer
moody caa1 , b3 rating and s&p ccc+ , b rating ..is good or bad. Anyone know in detail?
What is the interest rate for bond?
Anyway PGS stock does not work this way, someone shorting..soon 14 kr:)
What is the interest rate for bond?
Anyway PGS stock does not work this way, someone shorting..soon 14 kr:)
oppturen
13.03.2023 kl 10:16
3659
Er det amerikanske hedgefond som tror på Word wide børs kollaps og shorter alt de kommer over ?
Tenker shortlisten i dag viser at shorten økte på Fredag og de herjer nok i dag også.
Men dette må jo kjøpes tilbake 😏
Tenker shortlisten i dag viser at shorten økte på Fredag og de herjer nok i dag også.
Men dette må jo kjøpes tilbake 😏
Barometriske utfordringer passer jo perfekt inn i symfonien. Nå til trommehvirvelen 🥁🥁🥁 før sky-reisen🌟💫😶🌫️
Vi er så jævelig i Kjøpe/Holdeland ...
(Som predikert av Andrew Longs AI, børssimulering kjørt gjennom PGS Ultima - kom verdivendingen:🥁🥁🥁)
MASSIVT RENTEFALL JUST IN TIME 😁😁😁
https://www.finansavisen.no/finans/2023/03/13/7992953/handelsbanken-finansiell-uro-og-massivt-rentefall
MASSIVT RENTEFALL JUST IN TIME 😁😁😁
https://www.finansavisen.no/finans/2023/03/13/7992953/handelsbanken-finansiell-uro-og-massivt-rentefall
Bekymrer meg litt at vi fortsatt ikke er kommet lengre enn at kursen fortsatt kan kjøres ned med flere kroner så enkelt. Dette skaper en utrygghet som igjen fører til panikksalg.
Årets hittil mest vannvittige gavepakke 🎁🎁🎁
(Men hvis dere ikke ser det så får heller Tiden selv vise.
Snakez 😗
(Men hvis dere ikke ser det så får heller Tiden selv vise.
Snakez 😗
Redigert 13.03.2023 kl 10:28
Bmwx1
13.03.2023 kl 10:30
3381
nå som verdens børser skal ned 20-30% tipper jeg vi bunner ut i PGS mellom 5 og 7 kr. Her er det bare å smøre seg med tolmodighet for oss som solgte på 13+
oppturen
13.03.2023 kl 10:35
3217
Inflasjon og lavere rente, hvordan er dette negativt for PGS ?
Denne massive sportingen vil de brenne seg på, de utnytter bare usikkerheten i markedet.
Før jul var det short som drev kursen ned fra 8 til 5, rekylen kom på nyåret.
Denne massive sportingen vil de brenne seg på, de utnytter bare usikkerheten i markedet.
Før jul var det short som drev kursen ned fra 8 til 5, rekylen kom på nyåret.
Dersom du har så mye aksjer som du har indikert -
Hva tenker du nå?
Hva tenker du nå?
En hård skrell. Men langtidsreisende i PGS vet det er endel av gamet. Og nyter den enda sterkere oppgangen som følger ...
La folk selge som de vil. Alle gjør sitt beste valg - ting er du aldri bør angre på for dine egne handlinger.
protagoras
13.03.2023 kl 10:44
2993
Fornøyd med masse tørt krutt - halve tradingkontoen fylt opp under 11.
Dette er Rischioso's sitt øyeblikk til å skinne. Du må skyndte deg, dette snur fort :-)
Ja skulle vært trader i dag. De fleste av de har nok kjøpt nå
ag-3
13.03.2023 kl 10:46
3069
Jeg ville tenkt det samme som deg.... Over tid betyr det ingenting...
Men den gangen var du jo inne...
Pgsftw
07.03.2023 kl 16:50
4639
Feelingen satt😀 Feelingen videre er superbull - klarer ikke å finne negativitet annet enn dersom markedene skal ned (fed/renter/overraskende negative nyheter). Men som mange predikerer her inne er det irrelevant over tid. Vi skal oppover!
Men den gangen var du jo inne...
Pgsftw
07.03.2023 kl 16:50
4639
Feelingen satt😀 Feelingen videre er superbull - klarer ikke å finne negativitet annet enn dersom markedene skal ned (fed/renter/overraskende negative nyheter). Men som mange predikerer her inne er det irrelevant over tid. Vi skal oppover!
Slimcognito
13.03.2023 kl 10:47
3041
Du sier alltid at aksjen skal ned 50% fra nåværende kurs, men kommer aldri med noen som helst logisk forklaring på hvorfor. Hvor var du de siste 4 ukene når PGS gikk fra 10 til 13? Du kommer bare tilbake når PGS en sjelden gang stuper på en generelt elendig børs dag og prøver å skremme folk ut så du kan ta tilbake tapet på shorten din. Men tro meg, folk her tror ikke på idiotiet ditt lengre. Klassisk baiss
Oppoghopp
13.03.2023 kl 10:49
2965
Jeg opplever ikke dette som en hård skrell i det hele tatt. Aksjer som går 5-20% opp på en dag, må nesten få "lov" til å gå ned 8-9% noen ganger også. Som så mange ganger før de siste 3 årene bare smiler jeg under slike dager. Har 411% i PGS til nå, og det hefter ingenting om aksjen vandrer litt på veien opp mot 1000%. Det er dit jeg skal ihvertfall. Og noen omtaler emgs, vel den gikk 21% på en dag i forrige uke. Da ler vi av noen % ned på generelle røde børsdager. Slå av, gå en skitur :D
Slettet brukerskrev Ja skulle vært trader i dag. De fleste av de har nok kjøpt nå
Legg en strategi og hold deg til den. Er selv all inn og sitter pal. Slike dager er selvsagt ikke favoritten, men på en måte er det deiligere med full storm enn duskregn. Og så er det så deilig når regnbågen kommer tilsyne bakom de lettende skyene 🌈
Kikket litt på ukes, måneds, kvartals og årschartet. Lo
Kikket litt på ukes, måneds, kvartals og årschartet. Lo
Slettet brukerskrev Ja skulle vært trader i dag. De fleste av de har nok kjøpt nå
Ja, skulle nok gjort det, men en melding om REFI er sannsynligvis rett rundt hjørnet. Tar ikke sjansen på det. Dessuten, positivt at det er handlet for 200 millioner mellom 11-12 kroner, de som kjøper nå tenker vel at vi skal opp ganske snart.
Jo greit det - men så var de negative nyhetene av det særdeles tunge slaget og vi blir enormt hardt rammet. 1 av 10mrd skrelles av markedsverdien i dag, mens selskapet forsøker å låne penger.. Dette er no good!
Tror vi ser 8-9 igjen før ditta snur opp.
Tror vi ser 8-9 igjen før ditta snur opp.
Sweetspot
13.03.2023 kl 10:51
3137
Ikke bruk energi på folk som ble mistet i bakken som små.. De bruker 0 energi på å fyre opp med meldinger uten hold..