Er det den nye oljen som leverer igjen?

Lurulf
18.11.2018 kl 19:26 581

Isåfall leverer den nye oljen over evne. Disse gullguttene har en lysende framtid i duste-Norge.

https://www.nrk.no/norge/voldtekt_-trusler-og-ran_-tre-tenaringsbrodre-tiltalt-for-naermere-30-straffbare-forhold-1.14295270
atnorhe
18.11.2018 kl 22:05 548

Høres alvorlig ut. Her får de nok en påtaleunnlatelse, og det er til pass for dem.. De kommer nok til å skikke seg her etter:)
Lurulf
23.11.2018 kl 19:09 498

Skulle vel ikke mye fantasi til for å forstå at det var snakk om Sotahs nye venner med varme hender.

Etter å ha observert og hørt «Ibrahim» (17) og «Hassan» (19) gjennom ni samfulle dager i retten kan jeg si så mye: Det var knapt mulig å forstå at dette er norske statsborgere. Det samme gjelder deres bror «Abid», som samtidig stod tiltalt for voldtekt i rettssalen ved siden av.

– Gi meg en god grunn til at jeg ikke skal stabbe deg! Så voldtok somaliske «Abid» 14-årige «Lisa».
15-åringen tvang den 14-årige jenta ned på knærne og spyttet henne i ansiktet: – Gi meg en god grunn til ikke å stabbe deg nå! Så voldtok han henne mens hun gråt og ba for sitt liv.

I rettssalen kom det noe som lignet norsk da de åpnet munnen og mumlet knapt hørbare, halve setninger med syntaks til å gråte over. «Kebab-norsk», som «Marie», jenta Hassan er tiltalt for å ha voldtatt i skolegården på Torshov, uttrykte det i avhør.

«Oslo-guttene» Hassan og Ibrahim er født i Norge av foreldre innvandret fra Somalia. Likevel har de bodd halve livet utenfor Norge, og det er trolig noe av grunnen til de elendige språkkunnskapene.

Derfor satt det to somaliske tolker i rettssal 327 under hele rettssaken. De tolket ikke hele tiden, men måtte i aksjon flere ganger.

https://www.document.no/2018/11/19/nrk-forer-seerne-bak-lyset-to-brodre-fra-oslo-tiltalt-for-grov-voldtekt-og-ran/
Redigert 23.11.2018 kl 19:15 Du må logge inn for å svare
atnorhe
23.11.2018 kl 20:45 480

Slik fungerer det i et dysfunksjonelt samfunn, og disse er kun et produkt av det. De er part uskyldig i tiltalen, hvis de har tilbrakt mesteparten av livet i Somalia som er en fallert stat, eller anarki.
De som har gitt dem adgang til vårt land, og har mesteparten av skylden går selvsagt fri, da de åpenbart ikke aner hva de har stelt i stand, mens disse Somaliske guttene må nok sone for begge parter.
Disse har ikke den same status som de etablerte Pakistaner-bandene og slipper neppe unna med påtaleunnlatelse. Det er neppe noen Somaliske politijurister på politihuset heller, så det er ingen hjelp å få der, og de Pakistanske bryr seg kun om sine egne når det gjelder finurlige løsninger, slik skikken er.
Slettet bruker
23.11.2018 kl 23:24 467

Her bør det kanskje deles ut bøter?
Zothen,må være sjæmpestolt over disse varme og flinke guttene.
De kunne jo l i t t Norsk da,det skal de ha.
Man undrer jo litt over Kompetansen til dem som skal lære den nye oljen Norsk.
Hva tror du zothen?
Ikke bare å fakturere,må levere oxå vettu.
Døgenikt.

;=)
Load
24.11.2018 kl 13:59 435

Jeg syntes oppriktig synd på de som må sende barna sine på skoler med 80-90% innvandrere.
Det er helt katastrofe hvordan disse turer frem og ødelegge gud-vet hvor mange barn og ungdom, med sin voldelige atferd.

På nyhetene er det knapt en dag uten blind vold, knivstikking og drap, og på skolene på østkanten, er det nok ikke mange dager uten vold og trusler.
Den ene politikeren etter den andre, snakker om at de skal gjøre noe med det de kaller noen få utskudd i trøblete gjenger, men elefanten i rommet skal aldri adresseres.
Hvis noen bare kunne fått de til å forstå, at kanskje ikke alle kulturer lar seg mikse uten at det blir krasj, at et mulig utfall av storstilt import av folk fra midt-østen og deler av Afrika til Norge, vil gi oss nettopp det, midt-østen/Afrika i Norge.
Man behøver ikke å være noen ekspert på konsekvensanalyse for å se at det er overveiende sannsynlig at vi får det vi impoterer, når vi tar i mot unge, sinte menn med skjegg i stridsdyktig alder.
Sotah
24.11.2018 kl 14:02 433

Jeg stiller meg alltid positiv når saker kommer for retten, FG. Det er der de hører hjemme veit du. Måtte rettferdigheten og sannheten seire, som vi pleier å si på HO.
atnorhe
24.11.2018 kl 15:21 423

Enig Sotah. De som har skaffet oss 10.000 (minst) asylflyktninger på rømmen bare i Oslo, bør svare for hver eneste voldtekt og ran de siste årene.
Bra at vi er enig om rettferdigheten:) Ingen med et middels gangsyn kan i fullt alvor klandre noen guttunger i fra Somalia for å være guttunger i fra Somalia.
De er totalt "lost" som det heter på Norsk.
Sotah
24.11.2018 kl 15:58 416

Nøyer du deg med å anmelde politikerne, eller skal de som har stemt på dem også i fengsel?