deleted

Pirogov
ULTI 09.03.2023 kl 18:56 1785

deleted
Redigert 09.03.2023 kl 23:28 Du må logge inn for å svare
h3nk1
09.03.2023 kl 20:56 1656

Dette stemmer. Og det begynner å bli en dels (veldig) stor sannsynlighetsovervekt for at meldingen med topline data nå får som overskrift at «primærendepunkt er oppnådd». Om du ønsker å diskutere selskapet på en meningsfull måte, så er for øvrig fundamentaltråden på TekInvestor stedet å gjøre det på.
Redigert 09.03.2023 kl 20:57 Du må logge inn for å svare
Polygon
09.03.2023 kl 21:01 1634

Det er en veldig godt skrevet post du har der, med informasjon som ikke har vært bredt kjent i markedet før nå. Jeg fikk også vite dette i går, men ville vente og la selskapet dele det på en tydelig måte før jeg skrev det noe sted. Selskapet selv mener at tallet har blitt nevnt tidligere, og det er uansett slik at en som virkelig forstår temaet vil klare å skjønne det ut i fra informasjon om det statistiske designet som har blitt delt før, men første gang tydelig på Cowen. Det har altså ikke vært vesentlig ulik informasjon i markedet. Men det er på TekInvestor.no at Ultimovacs blir diskutert på det nivået du holder. Kanskje du skulle sjekke ut det?

Edit: Ser at min kompis @h3enke også er på ballen :-)
Redigert 09.03.2023 kl 21:02 Du må logge inn for å svare
Anunnaki
10.03.2023 kl 12:45 1256

Som om Anne Worsøe skulle vite at HR=0,73 er godt nok for at primærendepunktet er nådd og at det vil være godt nok til å launche fase3 med Big Pharma på laget.

Jeg betviler at IR-ansvarlig med ansvar for PR på twitter etc er så dypt inne i det medisinske.
Har ikke hørt noe fra Jens eller Carlos eller fra selskapet om dette. Om dette stemmer er det lekkasje av sensitiv informasjon som markedet ikke besitter.
I så fall brytes loven.

Dette må Ultimovacs klargjøre for markedet snarest om så stemmer!