RECSI - Selg

MikkeMus
RECSI 10.03.2023 kl 00:09 13953

RECSI er en svært volatil lotto-akjse - og den kan stige og falle nærmere 30% i løpet av et par uker. Aksjen har steget svært mye på kort tid, så nå bør det være tid for 15-30% ned ?



Redigert 10.03.2023 kl 00:13 Du må logge inn for å svare
Carrera
11.03.2023 kl 09:09 4304

Her er et innlegg fra haussemusa :

MikkeMus
26.02.2023 kl 00:04
"Mitt kursmål ligger minimum et sted mellom 70 og 100 kroner innen Q2 2024. Da er ML i 100% produksjon. Med en kurs på 70,-, så vil selskapet være priset til i underkant av 30 milliarder, noe som tilsvarer omtrentlig verdi på dagens fabrikklokaler i Moses Lake, Butte og Yulin. Jeg forventer at kursen er betydelig høyere enn 70,- Med det globale fokuset som nå er på sol, batteri og semiconductor, så blir jeg ikke overrasket om kursen er nærmere 150,- (eller høyere) når vi nærmer oss Q2 2024."
MorganKane
11.03.2023 kl 13:45 4029

Mikke,

Selvfølgelig driver du også med kortsiktig trading. Noe annet ville vært helt idiotisk gitt det du skriver. Man trenger ikke være spåmann for å se at sannsynligheten var høy for at recsi skulle ned i går. Etter å ha slått børsen flere dager på rad så ligger selvfølgelig det i kortene. Og USA var kraftig ned dagen før. Det vil alltid gå opp og ned. Gårsdagens utvikling sier derfor absolutt null om evnene dine. Spesielt med tanke på at en viss Bergenser var inne igjen (det fikk vi dog først vite etter børslutt) og sannsynligvis dumpet sine igjen da (mønsteret i går ligner delvis på det vi har sett tidligere når han har vært inne). Din argumenter trenger derfor ikke være årsaken til at Recsi gikk ned. Tvert om klarte Recsi seg svært bra til DJ åpnet over dammen. Mulig at Bergenseren da fikk kalde føtter. Eventuelt at short benyttet sjansen til å presse den ned.

Uansett, jeg tviler imidlertid på at den skal særlig mer ned. Dette fordi beholdningen til bergenseren er mye lavere enn tidligere når han har pumpet og dumpet. Og fordi, som tidligere nevnt, at short i snitt vil dekke seg inn fremover (men i det ultrakorte bildet kommer det uansett i stor grad ann på macro og som jeg har nevnt; innsjekking av short er en kunst). Men vi får se. Hvis den plumper ned til 15 igjen skal jeg gi deg rett. Men hvis den ikke gjør det så fremstår du som er relativt stor tulling akkurat nå.

Og det er ikke fordi du sier at aksjen skal ned. Men fordi du tilsynelatende ler og godter deg, og sprer frykt. Spesielt siden du ofte har hatt saklige faktabaserte innlegg som har støttet opp om høyere aksjekurs. Du håper tydeligvis på en midlertidig nedgang for å få bedre inngang selv. Som du har nevnt selv flere ganger; trading er et nullsumspill. Og hvis du tjene så taper andre. Når du da koser deg av andres tap fremstår det som relativt lite sympatisk.
kallnok
11.03.2023 kl 15:31 3924

Det nærmer seg nå, konkrete avklaringer framover og kortere tidshorisont fram til åpning ML vil trekke opp, også redusere spillerommet for manipulasjon.
MikkeMus
11.03.2023 kl 15:41 4004

Vel, jeg prøver ikke å skryte på meg opplagte kursbevegelser, men sett i lys av alle de sjikanøse kommentarene man får fra noe av dere som driver og trader denne aksjen, så er det ikke fritt for at jeg ville synes det var hyggelig om noe av de mest ufine hauserne gikk på en smell i går - og gjerne også i dagene og ukene som kommer.

Når det gjelder min strategi, så ligger den fast - og jeg har hele tiden vært åpen og ærlig om min strategi, uavhengig av hva du eller andre måtte mene eller tro.

Når det er sagt, så sier jeg nå at jeg fremover i tid IKKE kommer til være åpen om hva jeg gjør i forhold til egen posisjonering, men jeg kommer fortsatt til å bestrebe meg i forhold til prinsippet om ærlighet.

Så langt om meg. Hva med deg MK, hvordan er din handelsstrategi med hensyn til daglige, ukentlige eller månedlige trades i RECSI?
Redigert 11.03.2023 kl 15:43 Du må logge inn for å svare
Carrera
11.03.2023 kl 15:46 4099

Og du musa som har kritisert Stabukk for å være for opptatt av kurs ??
MikkeMus
11.03.2023 kl 15:57 4125

La meg for ordens skyld tilføye, for de av dere som ikke evner å lese mellom linjene av hva jeg tidligere har skrevet på denne tråden: …. Jeg er fortsatt 100% eksponert i RECSI - og det har jeg vært mer eller mindre sammenhengene siden Røkke kom inn i aksjen for noen år siden. Jeg har verken kjøpt eller solgt aksjer siden august 2022, og aksjen må stige til ca kroner 22,- før min portefølje er i pluss. Gårsdagens fall på over 5% er med andre ord ikke positivt for verdien av min portefølje. Jeg er fortsatt forberedt på videre fall ned mot tidligere bunner innenfor trenden, uten at jeg gidder å bry meg av den grunn.

Og la meg avslutningsvis nok en gang PRESISERE at jeg fremover IKKE kommer til å være åpen om min posisjonering i aksjen.



Redigert 11.03.2023 kl 16:07 Du må logge inn for å svare
Carrera
11.03.2023 kl 16:27 4128

Musa - Du skriver at du fortsatt er forberedt på videre fall uten at du gidder bry deg av den grunn.Dine gjentatte innlegg viser at du bryr deg i høyeste grad !
manman01
11.03.2023 kl 16:35 4168

Donald driver fortsat med hans sprøjt kan jeg se (: Utroligt sjovt at læse med her - men langt fra informativt. Håber du får det bedre DD!
MikkeMus
11.03.2023 kl 16:46 4175

Tøv, hvorfor skal jeg bry meg om 30 til 40% fall fra dagens nivå, eller siste års høyeste kurs rundt kroner 24,-, når jeg selv har break even rundt 22,-, samtidig som jeg mener at kursen må opp til minimum 60 kroner bare for å dekke verdien av fabrikklokalene og installasjonene knyttet til disse ??

Når det gjelder verdien av patentert teknolog, produksjon og årelang erfaring knyttet til transport av eksempelvis silangass, så anser jeg oppsiden som ekstrem innenfor megatrendene sol, batteri og semiconductor. Dette har jeg redegjort for gjentatte ganger, så jeg gidder ikke gjøre det nok en gang.

Redigert 11.03.2023 kl 17:45 Du må logge inn for å svare
MorganKane
11.03.2023 kl 20:19 3978

Hva jeg sier jeg gjør er helt irrelevant. Umulig å vite om jeg juger eller snakker sant. Blir uansett bare en påstand som ingen kan etterprøve. Helt meningsløst spør du meg.

Eneste jeg legger merke til er hvilke argumenter folk legger frem. Også antar jeg de er eksponert iforhold til det. Dette lærte vi alt i barnehagen. Folk juger som bikkjer. Derfor mine antagelser om deg. Hva du sier du gjør er av null betydning for hva jeg tror du gjør.
MikkeMus
11.03.2023 kl 22:39 3897

Og hva du måtte tro eller ikke tro om det jeg her formidler, er fullstendig irrelevant for meg. Når det er sagt, så stilte jeg deg et spørsmål, som jeg selvfølgelig forventer at du svarer ærlig på - og så blir det opp til meg å vurdere hvorvidt det du sier fremstår som troverdig eller ikke.
Redigert 11.03.2023 kl 22:43 Du må logge inn for å svare
Carrera
11.03.2023 kl 22:47 3887

Tenker det hadde vært fint om du tok deg en laaang pause nå musa.
Slettet bruker
11.03.2023 kl 22:49 3948

Ja, men jeg er redd han ikke skjønner såpass selv.
MorganKane
11.03.2023 kl 22:54 4027

Jeg liker at ting kan dokumenteres, at man referer eller henviser til noe. Eventuelt man legger frem logiske sammenhenger og resonnementer.

Slik sett er det mye bra som du skriver. Men påstander om beholdning, inngangspris etc blir uinteressant. Du får snakke med Stabukk. Han er jo litt som deg og synes slike ting er helt knall😂
MikkeMus
11.03.2023 kl 23:29 4008

Vel, nå var det du som startet denne diskusjonen ved å påstå at jeg driver og trader RECSI. I tillegg har du påstått at grunnen til at jeg startet denne tråden var for å skaffe meg en lavere inngangskurs. Ganske grovt, spør du meg. Helt konkret så insinuerer du med andre at jeg farer med løgn, uten at det foreligger noen resonnementer fra meg i denne tråden, eller andre tråder, som gir deg noe som helst slags logisk grunnlag for å trekke slike konklusjoner.

Jeg har så langt vært åpen og ærlig om mine posisjoner i RECSI, både med hensyn til prosentvis eksponering, tidspunkt for handler og inngangskurs. Det er betyydelig mer en du har vært - selv om du daglig driver å hausser aksjen. Jeg tenker at folk som er så aktive med hausing på daglig basis, slik du og resten av den indignerte "bøtteballetten" er, også bør være åpne om egne porsjoner, altså når dere kjøper og når dere selger - og hvor stor prosentandel av den totael porteføljen dette utgjør. Hva tenker du om det? ... Ser du ingen etiske problemer med å hausse en aksje du selv sitter og trader?

Redigert 11.03.2023 kl 23:35 Du må logge inn for å svare
MikkeMus
11.03.2023 kl 23:45 4011

Flott at du fant dette sitatet. ..... Jeg tenker at dette er realistiske tall innenfor nevnte tidsperspektiv, men på kort sikt så viser historikken siste 2 år at vi fort kan falle ned mot 12-13 kroner, som altså utgjør bunnen av den horisontale trendlinjen hvor aksjen har beveget seg siste 2 år.
Redigert 11.03.2023 kl 23:47 Du må logge inn for å svare
MorganKane
12.03.2023 kl 00:02 4081

Stemmer,

Jeg tror du lyver. Jeg antar som sagt at alle posisjonerer seg ut ifra egen argumentasjon. Og i det siste har du argumentert for at vi skal ned. 20-30% faktisk. Hvis du er sikker på det skal du være rimelig tett i toppetasjen for å være fulllastet.

For øvrig, skjønner du ikke poenget mitt? Om jeg sier jeg er all inn eller all ut eller noe midt i mellom blir det bare en påstand. Se heller på argumentasjonen til vedkommende når han snakker om aksjen så skjønner du hvordan han er posisjonert. Og følg med over tid.

Ha en fortsatt fin helg.
MikkeMus
12.03.2023 kl 07:36 3997

Det du driver med nå er stråmannsargumentasjon. Du tillegger meg holdninger og meninger jeg ikke har - og oppkonstruerer deretter konklusjoner med bakgrunn i ugyldige premisser. På denne måten så opptrer du stikk motsatt av den logikken du hevder at du verdsetter. Lite imponerende spør du meg. (Jeg har eksempelvis IKKE argumentert for at aksjen SKAL NED med 20-30%. Det jeg har sagt at historikken siste 2 år har vist at aksjen OFTE faller (minimum 15-30% (eller mer)) når aksjen først snur etter lengre tids uavbrutte oppgang. I tillegg har jeg vist til andre spesifikke forhold som overkjøpte nivåer og negativt markedssegment som medvirkende grunn til hvorfor kortsiktige tradere burde vurdere å selge aksjen tidlig på dagen fredag 10 mars (se ovenfor).

MEN, At du IKKE er åpen om egne kjøp og salg, samtidig som du KONSTANT driver og hausser aksjen, gir meg grunn til å anta at du er en av de mange på dette forumet som driver med PUMP & DUMP. .... Altså, en av de mange som kjører aksjen opp og ned som en jo-jo - og dermed også er medvirkende årsak til at kursen på aksjen (etter mitt skjønn) ikke reflekterer det fundamentale relatert til selskapet. Jeg opplever at din manglende åpenhet bidrar til å svekke din troverdighet - og når du ROPER KJØP, så tenker jeg at de med lite, eller begrenset kunnskap om selskapet og sektoren kanskje bør vurdere å selge.
Redigert 12.03.2023 kl 07:58 Du må logge inn for å svare
MorganKane
12.03.2023 kl 09:06 3876

Alt dette er greie argumenter. Riktignok kan de diskuteres (for eksempel med at Recsi vil komme med en avgjørelse om obligasjonslånet any day now), men det er helt legitime argumenter. Poenget mitt er at siden du argumenterer så sterkt for det (et spørsmålstegn eller to i en og annen setning endrer ikke på det) tilsier all logikk at du er posisjonert deretter. Spesielt når du samtidig sier noe sånt som "5% ned i dag, 1-0 til meg" osv. Som tidligere nevnt, noe annet ville jo vært idiotisk.

La oss bare være enige om å være uenige om resten.

Fortsatt god helg.
MikkeMus
12.03.2023 kl 09:22 3931

Nok en gang jeg er åpen og ærlig om min totale eksponering i selskapet - samt tidspunkt for siste transaksjon. Det er ikke du.

Takk for praten - og fortsatt god helg ;)
kallnok
12.03.2023 kl 09:24 3921

Kortsiktig mulighet for å spre usikkerhet nå i forbindelse med arbeidsmarkedsrapport og inflasjonstall i USA. Likevel neppe nok til å kvele oppdriften og positive forventninger framover i særlig grad.
polion
12.03.2023 kl 13:02 3764

Refererer til tråden, «RECSI: Q4 2022 - og tiden fram mot Q4 2023»:
Den 28/2 imøtegikk jeg noe av det unyanserte og haussete tullballpjattet til Musa. Du var da lynkjapt ut som Musas forsvarsadvokat. Konstaterer at pipa nå har fått en helt annen lyd og at du gir vedkommende det glatte lag. Gleder meg følgelig å se at andre kommer etter.

Konklusjon: Piggene ute overfor de som strør litt sand på den unyanserte euforien, men ingen pigger ute når haussegjengen setter i gang med sitt unyanserte gnål.
MorganKane
12.03.2023 kl 13:18 3731

Slik jeg ser det vet jeg like mye om din eksponering som du gjør om min. Uansett hvor ærlige vi påstår at vi er. Folk juger som bikkjer he inne. Hvorfor skulle jeg eller du være noe anderledes? Les argumentene om aksjen. Det er det vi diskuterer. Og det kun det som gir mening.

Og apropo argumenter, jeg kan ikke se at du noen gang har kritisert argumentene mine. Hvorfor ikke? Du mener jeg hausser hele tiden. Spør du meg burde du diskutere argumentene mine, ikke, som de verste folka her inne, bare komme med beskyldninger om haussing.

Hva er det spesifikt her har sagt som du er uenig i? Det eneste jeg kan komme på i farten som kan oppfattes som haussing er at jeg mener at en emisjon kan bli satt betydelig høyere enn dagens kurs. Oppmot 30. Riktignok tok jeg litt forbehold om at muligens ville de som gikk inn i en slik emisjon se litt røyk i pipa fra ML først, men dette kan likevel muligens oppfattes som haussing. Jeg mener det ikke er det. Gitt spekulasjoner om verdi på Yulin etc. Men der er det lov å være uenig. Er det dette du mener?

At jeg har et kursmål på 42,5 på 3-12 måneder er ikke haussing i mine øyne. Men igjen, du må lese argumentene mine for å eventuelt forstå hvorfor jeg har et slikt kursmål. Ettersom jeg har forstått har du faktisk ett høyere kursmål. Jeg har også sagt, alltid, at på ultrakort sikt er det umulig å spå kursen. Og med ultrakort sikt mener jeg dager, eventuelt uker. Med andre ord, om noen, så er det du som er hausseren. Men så er du tilsynelatende ikke helt stabil. Og går i helt hallelujastemning når den faller 5%. Det er det som er fakta. Det at du påstår du er ærlig er ikke fakta. Forhold deg til fakta, eventuelt diskuter/argumenter for ditt syn.

Og nok en gang, sannsynligvis for siste gang i dag, fortsatt god helg.

MikkeMus
12.03.2023 kl 13:23 3710

polion: Herregud for et ufint språk og mangelfullt kunnskpsaresenal du har. Dine formuleringer styrker påstanden om at aksjen RECSI er belemret med mange kortsiktige spekulanter som i liten grad vet hva de kjøper - og i enda mindre grad hva de selger, altså spekulanter som ikke imøtekommer nødvendige krav knyttet til kunnskap og kognitive evner for å kunne handle verdipapirer på nett.
MikkeMus
12.03.2023 kl 13:32 3684

Du tilfører ikke diskusjonen noe nytt, så da forstår jeg ikke hvorfor du fortsetter med det samme intetsigende tøvet. At du mener at folk på dette forumet "juger som bikkjer", for å bruke dine ord, sier noe om din tiltro til folk generelt. Og nei, du vet absolutt ingenting om min eksponering, da du har valgt å ikke forholde deg til deg jeg sier om hva som faktisk er min eksponering. Du mener det jeg sier er løgn, uten at du har noen som helst holdepunkt for påstanden. Jeg gidder ikke bruke mer tid og energi på denne tøvete diskusjonen, men ppfordrer deg og resten av haussene her inne til å opptre mer ryddig fremover.
Slettet bruker
12.03.2023 kl 13:54 3643

Hilsen Kalle Clown
MorganKane
12.03.2023 kl 14:02 3625

Hehe,

Fortsatt ingen diskusjon. Har faktisk aldri sett du kritisert noen av argumentene mine. Om noe så har du støttet dem. Men go figure... Det er ikke din tre år gamle sønn du snakker med nå. Hjelper ikke å påstå at man er ærlig på et anonymt forum. Ting må dokumenteres, eventuelt støttes av logiske/fornuftige argumenter. Påstanden "jeg er ærlig" funker helt sikkert på sønnen din, kanskje blant venner også, men, som nevnt, på en anonymt forum blir det for dumt. Spesielt når logikken i det du skriver går på tvers av det du påstår.

Sorry, Mikke, du havnet akkurat tilbake i samme gruppe som Polion etc (frk Nemis er faktisk en del bedre fordi hun forholder seg i hvertfall til argumenter og prøver å diskutere disse). Og når det gjelder påstanden om at jeg ikke tilfører diskusjonen noe nytt er jeg forsåvidt enig. Akkurat nå. Det er derfor jeg har vært relativt stille den siste uka (frem til jeg svarte på denne tråden). Nettopp fordi fundamentalt sett så går ting bra. Ikke noe nytt. Vi må bare vente på obligasjonsløsningen. Derfor har jeg holdt kjeft. Men når du påstår jeg hausser over en lav sko bare gjentok jeg hva jeg har sagt tidligere for å prøve å forstå deg. Så bra gikk det. Igjen, go figure... Du blir (tilsynelatende) for sur til å svare skikkelig fordi du ikke blir stolt på på et anonymt forum. Det verste er at du til og med tror at det gjør at du fremstår mer ærlig. Tvert imot. Det er bare å trekke på smilebåndene og fortsette å nyte dagen.

Over og ut.
Redigert 12.03.2023 kl 14:03 Du må logge inn for å svare
MikkeMus
12.03.2023 kl 14:08 3602

Slettet bruker skrev Hilsen Kalle Clown
Z4/Calle Clown! ... Kommentaren jeg postet ovenfor til brukerprofil "polion" gelder i aller høysete grad også til deg Calle Clown. Du har ikke bidradd med noe som helst av verdi på dette forumet, men kun postet usaklige innlegg preget av personsjikane og annet surr. Du fremstår som både kognitivt - og emosjonelt umoden, eventuelt retardert. Finn deg en annen tråd, eller aller helst et annet forum, slik at vi slipper den sjikanøse støyen din.
Slettet bruker
12.03.2023 kl 14:27 3540

Så, så. Jeg mistenker at du har fått med deg hvem deb virkelige Kalle Clown er her inne. Men fortsett bare med svadaen og løgnene dine, du.du
MikkeMus
12.03.2023 kl 14:27 3534

At jeg ikke har kritiserer deg, skyldes at vi det store og hele er enig om det meste relatert til selskapets store potensiale frem mot - og etter gjenåpning av ML. Forskjellen er at jeg har et høyere kursmål - og at jeg også prøver å synliggjøre nedsiden/risikomomenter på kort og mellomlang sikt. ... Når det gjelder argumentasjonsteknikk, så skiller vi lag ved at du til stadighet tyr til stråmannsargumenter og usaklige spydigheter, som eksempelvis at du nå har plassert meg i samme gruppe som "polion" og "frk nemis".

Jeg tror det ville fremmet en mer meningsfulll diskusjonen på dette forumet om vi alle unngår overnevnte hersketeknikker og logisk ugyldige resonnementer, da det fordummer debatten (jf. brukerprofilene polion og Z4/Calle Clown). I tillegg vil det være EN STOR FORDEL om du og andre som er svært positive til caset blir mer mottakelig for saklig kritikk - og motargumenter som taler mot caset på kort, mellomlang og lang sikt. Selv verdsetter i særlig grad motargumenter som med styrke og gyldighet taler mot mitt eget ståsted, selv om jeg sjeldent opplever det på dette forumet. Nemis er unntaket, men han/hun har mistet troverdighet hos meg da resonnementene fremstår som monomane i en ekstrem grad. Vedkommende har med andre ord bestemt seg for å ikke gi etter for kraften i de bedre argumenter.
Redigert 12.03.2023 kl 14:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.03.2023 kl 14:36 3509

Godt du tok med Calle Klown.
polion
12.03.2023 kl 14:45 3478

Ser at du nevner meg i negative ordelag, men jeg er uomtvistelig en meget mer nyansert figur enn deg. Grunnen til at du i det hele tatt nevnte meg, var det kanskje ment å være ditt meget gjennomtenkte og geniale tilsvar på følgende innlegg:

Refererer til tråden, «RECSI: Q4 2022 - og tiden fram mot Q4 2023»:
Den 28/2 imøtegikk jeg noe av det unyanserte og haussete tullballpjattet til Musa. Du var da (MorganKane) lynkjapt ut som Musas forsvarsadvokat. Konstaterer at pipa nå har fått en helt annen lyd og at du gir vedkommende det glatte lag. Gleder meg følgelig å se at andre kommer etter.
Konklusjon: Piggene ute overfor de som strør litt sand på den unyanserte euforien, men ingen pigger ute når haussegjengen setter i gang med sitt unyanserte gnål.

MorganKane, jeg gir meg ende over, du snakker om å "styrke sin posisjon". Neste gang bør du kanskje heller vurdere å legge deg paddeflat, men det passer nok i særdeles liten grad en storoffensiv hausser.
MikkeMus
12.03.2023 kl 14:53 3450

polion, selvinnsikt kan være en utfordrende øvelse, men øvelse gjør mester. Lykke til.
Redigert 12.03.2023 kl 14:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.03.2023 kl 15:26 3375

Du virket virkelig troverdig.nærmest som en klovn.
suspekt
12.03.2023 kl 17:14 3187

Kommer det en emisjon her snart, trenger vel mer penger før ML er opp og går. Håper bare det ikke blir en griseemisjon som i archer!!
kallnok
12.03.2023 kl 17:24 3148

RECSI har så vidt jeg forstår holdt ord og opptrådt tillitvekkende og konsistent overfor aksjonærene over tid. Jeg kan ikke se noe i det ledelsen har signalisert som tyder på noen grisete emisjon, tvert imot.
MikkeMus
12.03.2023 kl 19:03 2954

Ny finanskrise? …. Det blir spennende å se hva som skjer med verdens børsindekser i uken som kommer.

https://twitter.com/elonmusk/status/1634343907827019776?s=46
MorganKane
12.03.2023 kl 20:05 2816

Ok,

Da er vi kanskje ikke så uenige som jeg trodde. Enig i at på kort sikt vet man aldri, internasjonale forhold og trading kan selvfølgelig gjøre at man får en dupp nå og da. Men for meg er det ingenting som heter kortsiktig risiko. Det finnes risiko. Punktum. Hvis man mener at den kortsiktige risikoen øker mener jeg det er en logisk følge at den langsiktige også øker. Og ettersom jeg skjønner mener du ikke at den langsiktige risikoen har økt. Da blir diskusjon om økt kortsiktig risiko svada.

Jeg mener jeg er mottakelig for kritiske stemmer. Det er "nå er kl 0930 og vi er ned 3% alt" og ikke minst "5% ned i dag, 1-0 til meg" som jeg reagerte på først. Deretter reagerte jeg på dine påstander om egen motivasjon, inngang etc (ulike påstander som ikke kan etterprøves eller debatteres og derfor er helt irrelevante i mine øyne). Jeg kunne ha diskutert de første argumentene dine om overkjøpt etc, men det får bli neste gang.

Uansett, enig, å sammenligne deg med Polion var et slag under beltestedet. Beklager det.
Redigert 12.03.2023 kl 20:12 Du må logge inn for å svare
MikkeMus
12.03.2023 kl 21:16 2642

Er det ingen som har gjort seg noen tanker om hvilke konsekvenser kollapsen til den amerikanske storbanken, Silicon Valley Bank, vil ha for markedssegmentet - og verdens børsindekser på kort, mellomlang og lang sikt?