$$$PGS$$$ "Topp 50 øker"
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
22.03.2023 kl 09:01
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Forrige tråd brøt vi 10, og galloperte på lenge.
15 er det nye 10! Lets go🌈🦄😶🌫️✨️🛸
15 er det nye 10! Lets go🌈🦄😶🌫️✨️🛸
Redigert 13.03.2023 kl 13:03
Du må logge inn for å svare
BIFFogBÆRNÉ
13.03.2023 kl 13:04
60755
Ikke rasjonelt det som skjer i markedet nå. Jeg kjøper videre. Dette vil snu. Verden trenger energi. Dette blir bra
Bmwx1
13.03.2023 kl 13:06
60580
10,5 Dette er bare starten. Om litt kan PGS handles for mellom 5-6kr
Redigert 13.03.2023 kl 13:08
Bmwx1
13.03.2023 kl 13:08
60454
Her tar du rett og slett feil. blir det en skikkelig resesjon da er det over produksjon pr dags dato så det holder. Dette ble nok tidenes korteste supersyklus for oljeservice dessverre.
Forberedelser til 6,5kr. Gratulerer til alle shorts 🛩️
Super syklusen i seismikk er akkurat startet og vil vare 3-4 år til med gode rater. Denne stoppet ikke i dag som noen tror.
Bmwx1
13.03.2023 kl 13:19
59132
nå ryker 10 ern' !! For en fantastisk timing på shorten som ble satt forrige uke. Bare og gratulere. Personlig solgte jeg alt over 13kroner men fikk ikke lånt aksjer for short dessverre.
rischioso
13.03.2023 kl 13:20
58981
Bank og forsikringssektoren bidrar godt til dagens betydelige fall både i Norge, Norden og EU. Pre-futtene over dammen virker å være nærmest uberørt selv om de befinner seg midt i kollapsens sentrum for å sette overreaksjonen i perspektiv ...
Det både shortes og snik-inndekkes om hverandre as we speak for neste blå dag på OSE blir nok knallblå for Peggy mfl etter en slik overreaksjon og det skjønner også shorterne - kanskje allerede i morgen - vi må uansett ikke vente lenge - hadde også passet bra med en REFI melding nå som kursen har kommet nærmere 3,5nok ned fra toppen for bare få dager siden ... ;)
Det både shortes og snik-inndekkes om hverandre as we speak for neste blå dag på OSE blir nok knallblå for Peggy mfl etter en slik overreaksjon og det skjønner også shorterne - kanskje allerede i morgen - vi må uansett ikke vente lenge - hadde også passet bra med en REFI melding nå som kursen har kommet nærmere 3,5nok ned fra toppen for bare få dager siden ... ;)
FaeniHelvete skrev Fantastisk shitshow.
Pauset igjen! Skal sikkert sjekke lydisoleringen på investormøtet🤨
KommersK
13.03.2023 kl 13:27
58456
Bmwx1 skrev RT 10,44 snart 1 siffret igjen. Godt og se.
''RT 10,44 snart 1 siffret igjen. Godt og se.''
Det er ikke lett å ta deg på alvor når du greier å få til hele fire skrivefeil på alle disse ordene. ''RT 10,44, snart 1-sifret igjen. Godt å se.''
Norskkunnskapene står som regel i stil med intelligensen. Vi får se om du evner å redigere.
Men jeg vet heller ikke hvor kursen skal. Jeg sitter uansett bare med en bitteliten post.
Det er ikke lett å ta deg på alvor når du greier å få til hele fire skrivefeil på alle disse ordene. ''RT 10,44, snart 1-sifret igjen. Godt å se.''
Norskkunnskapene står som regel i stil med intelligensen. Vi får se om du evner å redigere.
Men jeg vet heller ikke hvor kursen skal. Jeg sitter uansett bare med en bitteliten post.
GullHårAllOve
58376
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Narcissistic personality disorder is a mental health condition in which people have an unreasonably high sense of their own importance. They need and seek too much attention and want people to admire them. People with this disorder may lack the ability to understand or care about the feelings of others.
En ting å gjøre. Ignorer, Ignorer, Ignorer!!!!
En ting å gjøre. Ignorer, Ignorer, Ignorer!!!!
XpDeus
58299
Krakker jo totalt, for en bedriten følelse.
Bare å gratulere short.
Bare å gratulere short.
protagoras
13.03.2023 kl 13:28
58240
Føler meg ikke overbevist om at refi er like enkelt å gjennomføre nå...ihvertfall ikke uten tøffe forhandlinger som kan påvirke resultatet mer negativt enn håpet/fryktet.
BIFFogBÆRNÉ
13.03.2023 kl 13:30
58101
Sitter rolig. Og kjøper det jeg kan. Synker overalt. Dette vil snu! 😊👍
Slettet brukerskrev Forrige tråd brøt vi 10, og galloperte på lenge. 15 er det nye 10! Lets go🌈🦄😶🌫️✨️🛸
De 15-30% dagene du spådde kom med feil fortegn..
Pauset igjen…
Pauset igjen…
Slettet brukerskrevInnlegget er slettet
Haussern over alle haussere får endelig smake.
Overskriftene går som «ferdig med 10ern»
«Skal bare en vei»
Krystallkulen sier ned før videre opp. Fed på agendaen i kveld blir vel ytterligere nedtur. Bjørnen sover, men hvalrossen sliter med å gå varlig 🥹
Overskriftene går som «ferdig med 10ern»
«Skal bare en vei»
Krystallkulen sier ned før videre opp. Fed på agendaen i kveld blir vel ytterligere nedtur. Bjørnen sover, men hvalrossen sliter med å gå varlig 🥹
AudereEstFacer
13.03.2023 kl 13:37
57591
Setter pris på litt pauser idag, så får kanskje panikken lagt seg et par hakk.
FaeniHelvete
13.03.2023 kl 13:37
57519
Er da lite som tilsier at refinansieringen plutselig skal bli problematisk.
Utviklingen i dag er jo uansett helt sinnssvak. Handelen pauses i hytt og pine, vi ligger an til å bli presset godt ned på 9-tallet.
Utviklingen i dag er jo uansett helt sinnssvak. Handelen pauses i hytt og pine, vi ligger an til å bli presset godt ned på 9-tallet.
Tigerberget
13.03.2023 kl 13:38
57435
Bmwx1 21.02.2023
kjøpte inn 2 mill aksjer i går på 9.8 ish.. Hilsen gutta boys fra Strømstangveien
Bmwx1 09.02.2023
Fikk satt en short på 9.8 ish i dag.. bare å sitte rolig og cashe inn etterhvert. Takk til GSI for lånet av 1 mill aksjer"
Ganske morsomt å se på kursutviklingen i forhold til datoene dine 😂😂
kjøpte inn 2 mill aksjer i går på 9.8 ish.. Hilsen gutta boys fra Strømstangveien
Bmwx1 09.02.2023
Fikk satt en short på 9.8 ish i dag.. bare å sitte rolig og cashe inn etterhvert. Takk til GSI for lånet av 1 mill aksjer"
Ganske morsomt å se på kursutviklingen i forhold til datoene dine 😂😂
Redigert 13.03.2023 kl 13:39
Travis-Bickle
13.03.2023 kl 13:38
57348
Noen er vel glade de ikke kjøpte med begge hender før nå :-)
rischioso
13.03.2023 kl 13:40
57212
En REFI baseres på mange variabler i.e MCap - vektet gjennomsnitt, markedsutsikter, EK, forventet inntjening osv osv så dagens fall endrer jo ikke noe i så måte. Verden vil trenge like mye fossilt i dag og i morgen som i går, de planlagte økte investeringene i oljesektoren må av samme grunn opprettholdes og den nylige 3B ratingen består hvor vi også kjenner til at FED med største sannsynlighet etter bankkollapsen vil være forsiktige med rentehevinger fremover og at en rentetopp kan derfor være nær så skjønner ikke helt hva du baserer påstanden din på?
Ser du for deg at det står kø av investorer for å kjøpe 4,5mrd av pgs-gjeld i dette markedet?
Lord peet
13.03.2023 kl 13:41
57040
Kan noen fortelle en fortvila 20-åring hva han skal gjøre her nå? Begynte med aksjer i januar og må takke til det forumet her som har gitt meg mye kunnskap. Jeg kan ikke forstå ut ifra det jeg har lest her og andre gyldige kilder at dette går nedover. Kanskje har jeg latt meg smigre for mye av all godsnakken, men jeg fatter ikke hvorfor noen har ett så stort behov for å drive folk på villspor for å fremme egne verdier. Unner virkelig alle å bli rike, bare ikke gjør det på noen andres bekostning. Finnes det noen her som faktisk har nok kunnskap eller innside til å si hvorfor dette går rett vest?
Slettet brukerskrev Forrige tråd brøt vi 10, og galloperte på lenge. 15 er det nye 10! Lets go🌈🦄😶🌫️✨️🛸
Vi kommer jo til 15. Må bare igjennom denne storbølgen nu med Peggy. Tradisjonell frykt og uro i finansverden….
Råvarer er alltid tingen da. Olja går ned over 5 % også i dag og Rune og Co er ute å forhandler i dette klimaet. Det er vanskelig å time helt. Men i horisonten er det lysning. Bare å holde seg unna salgsknappen i dag , trykke evnt. På kjøpsknappen for de med ledige midler og så vente på Refi knappen. Ikke gi vekk aksjene i panikk. Shorternes dag i dag, mange muligheter så de får bare kose seg nå 😊🚢🚢🦅🦅💨
Råvarer er alltid tingen da. Olja går ned over 5 % også i dag og Rune og Co er ute å forhandler i dette klimaet. Det er vanskelig å time helt. Men i horisonten er det lysning. Bare å holde seg unna salgsknappen i dag , trykke evnt. På kjøpsknappen for de med ledige midler og så vente på Refi knappen. Ikke gi vekk aksjene i panikk. Shorternes dag i dag, mange muligheter så de får bare kose seg nå 😊🚢🚢🦅🦅💨
protagoras
13.03.2023 kl 13:46
56659
En banksektor som skjelver av frykt kan være startskuddet for en lengre resesjon - kapitalmarkedet kommer til å reagere med økt forsiktighet og refinansieringsvinduet kan stenges nesten like fort som det åpnet. Jeg sier kan, men bevares - er nesten fullastet i PGS nå så håper selvsagt ikke at det skjer.
rischioso
13.03.2023 kl 13:48
56543
Det går vel ikke rett vest, men caset er veldig volatilt og da begge veier. 170% stigning hittil i år så en korreksjon tilbake på 15-16% er derfor innenfor normalen. Sammenlignet med andre aksjer så kan det virke mye, men så går denne også desto mer opp på blå dager en de fleste andre.
Dagens fall har blitt forsterket av short, stoploss raid og en wash out av flere tusen småsparere som skal inn igjen sammen med inndekkingen av short down the road - mao, de som har bidratt ekstra til dagens nedgang vil også bidra ekstra til neste oppgang - faktisk ikke mer komplisert enn som så ... ;)
Dagens fall har blitt forsterket av short, stoploss raid og en wash out av flere tusen småsparere som skal inn igjen sammen med inndekkingen av short down the road - mao, de som har bidratt ekstra til dagens nedgang vil også bidra ekstra til neste oppgang - faktisk ikke mer komplisert enn som så ... ;)
Redigert 13.03.2023 kl 13:55
unikum
13.03.2023 kl 13:48
56106
Da ble det 40 k til pgs aksjer på 9 tallet. Er jo fullstendig panikk. Men husk verden trenger myyyye olje også til neste uke,mnd og år.