$$$PGS$$$ "Topp 50 øker"
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
22.03.2023 kl 09:01
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Dieseldahl
16.03.2023 kl 11:17
3529
Vær positive nå, Pgs bør vel bare gå i en retning herfra nå.
Tror det verste er bak oss.
Tror det verste er bak oss.
Ren spekulasjon selvsagt, men tenker en fin dag å bringe ut noen nyheter burde være mandag 20 mars med tanke på tidligere børsmelding om noteringen.
rischioso
16.03.2023 kl 11:14
3563
Nå er vi på'n igjen - og diskuterer meg. Ødelegger flowen i tråden med å flytte fokuset over på tull. Du kommer nærmest daglig med de samme påstandene og jeg svarer deg, men allikevel fortsetter du. Slik er spam og imot forumreglene. Du får bare fortsette om du ønsker et lite hyggelig utfall for din del - up to u ...
VantageVolante
16.03.2023 kl 11:05
3725
Du kom med påstand om 60 russisk olje. Og jeg forstår at din egen "husk" ikke på noe plan kan lagre alt hva du har skrevet, alt ettersom du var inne eller ute. 2Face
Kan jo hjelpe deg litt på veien: Påstand Ris om nedsalg fra største eier. Det skjedde visst ikke, og du sa det kun fordi du var ute på det tidspunktet du skrev det.
Emisjon er jo av og på alt ettersom du er........, ja nettopp, inne eller ute.
2Face
Kan jo hjelpe deg litt på veien: Påstand Ris om nedsalg fra største eier. Det skjedde visst ikke, og du sa det kun fordi du var ute på det tidspunktet du skrev det.
Emisjon er jo av og på alt ettersom du er........, ja nettopp, inne eller ute.
2Face
Redigert 16.03.2023 kl 11:08
Du må logge inn for å svare
rischioso
16.03.2023 kl 11:03
3758
Jeg har sagt i intervallet 50-70, men først er dine ord. Uansett i går på det laveste så var det bare snakk om noen få dollar unna det intervallet. Fint om du forholder deg til det som faktisk er blitt sagt og ikke husken for den kan være så som så og er du ute etter å arrestere noen så begynn med alle de som mente 150-200usd/fatet ... ;)
Redigert 16.03.2023 kl 11:08
VantageVolante
16.03.2023 kl 11:00
3836
Skal vel ned til 60 først, for det har jo du sagt. Og hadde du ikke vært inne for tiden, ville du vel gjentatt det nå.
Redigert 16.03.2023 kl 11:03
rischioso
16.03.2023 kl 10:56
3868
Elverhøi16 skrev Oljeprisen må opp. Kursen følger olja
Ja, oljeprisutviklingen har generelt mye og si på lille oljebørsen OSE og den beveger seg nå i riktig retning, MEN vi må ikke glemme at det ble en overreaksjon i dette caset i går på minst 10% i tillegg så ble det nok en overreaksjon generelt sett og world wide og av samme grunn ligger oljeprisen kunstig lavt pga krisemaksimering av bankkollapsene, redselen for spredning og gjennom det resesjon og lavere forbruk. Når markedet etter hvert avblåser krisemaksimeringa så kommer rekylen over hele linja og i olja som igjen tar med seg OSE og ikke minst PGS - mao, ikke spørsmål om hvis, men når ... ;)
eike
16.03.2023 kl 10:53
3913
Elverhøi16 skrev Oljeprisen må opp. Kursen følger olja
At kursen er ned nå er jo topp. Fått kjøpt mykkje mer Igor og idag og kjøper videre nedover. Vi vet jo hva som kommer enten det er oljen eller fornybare greier! Hump!
Thesistulling
16.03.2023 kl 10:53
3893
Ja, ble 50% inn, og 50% på vent, ser an utvikling utover dagen.
Takk Normalone. Godt det finnes Normale også her inne 👍🏻😀 Ja jeg kan tenke sjøl og ta ansvar for mine handlinger 😊 Lykke til videre. Vurdere å hoppe på igjen snart 😀
rischioso
16.03.2023 kl 10:45
3947
Ikke lett alltid å skulle få andre ting til å klaffe med kursutviklingen så pri 1 må jo være å handle med eller uten ask avhengig av kursutviklingen så man får muligheten til å benytte seg av mulighetene mens de er der og ikke omvendt ... ;)
observer009
16.03.2023 kl 10:43
3983
Innsidekjøp kunne nok hjulpet mye de neste dagene, men ikke sikkert det er mulig om det forhandles om refi ?
Ble en mega overreaksjon som gikk hardt utover både PGS og oljen pga disse bank overskriftene. Tenker vi får en rekyl i begge før vi tar helg i morgen ettermiddag.
I mellomtiden sitter det nok større aktører å fortsatt plukker opp billige aksjer.
I mellomtiden sitter det nok større aktører å fortsatt plukker opp billige aksjer.
Redigert 16.03.2023 kl 10:43
rischioso
16.03.2023 kl 10:40
4003
Slettet brukerskrev De som sitter i papiret klarer fint å gjøre sine egne vurderinger uten råd fra deg!
De som sitter i dette papiret er ute etter å lese andres meninger om nettopp caset og kursutvikling og ikke dine meninger om andre meddebattanter og det er det forumet er ment for. Så fint om også du forholder deg til forumreglene og diskuterer caset og kun ting relatert til det.
Redigert 16.03.2023 kl 10:42
Thesistulling
16.03.2023 kl 10:38
4052
Tenk litt på at kontoene må oppdateres, jeg skulle heller gått ut imorgen, og inn igjen på mandag.
Så nå sitter jeg her med halvparten lost in translation til oppdatering er utført så jeg kan overføre, og andre halvparten inn igjen på 9,70 ish.....
Brukernavnet mitt står tydeligvis i stil til personligheten.
Så nå sitter jeg her med halvparten lost in translation til oppdatering er utført så jeg kan overføre, og andre halvparten inn igjen på 9,70 ish.....
Brukernavnet mitt står tydeligvis i stil til personligheten.
Travis-Bickle
16.03.2023 kl 10:36
4088
Jeg liker den måten hvis han vil inn i en aksje på, kjører knallhardt og bruker spillet maximalt.
rischioso
16.03.2023 kl 10:33
4144
Han går vel i utgangspunktet helst for en dobling og hvis den sitter langt inne så blir det gjerne 50%, men vi er fortsatt langt unna disse nivåene og uansett i et case som dette med skyhøy omsetning så vil hans exit med knappe 600k aksjer være som musepiss i havet - det er faktisk ikke mer enn flere av oss har i traderpotten...;)
Redigert 16.03.2023 kl 10:34
oppturen
16.03.2023 kl 10:33
4112
Ramform Atlas har forlatt Florø og gjør seg klar til MC oppdrag på Nordmøre/Trøndelag 😀
Normalone
16.03.2023 kl 10:32
4106
Lykke til Bergsmofs - gjør det som du mener er best, ikke la deg påvirke av alle gode råd her på HO:)
Slettet brukerskrev Kanskje ikke så dumt å hoppe på igjen :)
Det håper jeg du har rett i. Vurderer det sterkt. Har troa men er litt usikker enda ! 😅
De som sitter i papiret klarer fint å gjøre sine egne vurderinger uten råd fra deg!
Travis-Bickle
16.03.2023 kl 10:25
4193
En fantastisk aksje for oss som liker litt trading.
Og hvis Spetalen fortsatt sitter blir det en bumpy ride.
Og hvis Spetalen fortsatt sitter blir det en bumpy ride.
Kanskje ikke så dumt å hoppe på igjen :)
Hardly
16.03.2023 kl 10:23
4180
OSE rett ned nå og PGS følger etter som seg hør og bør. Ser vi 8 tallet i dag?
Kanskje jeg skulle benytte tjansen til å flytte over til ASK kontoen jeg også? Blir i så fall en skikkelig baksmell til neste år, men skitt au.
Kanskje jeg skulle benytte tjansen til å flytte over til ASK kontoen jeg også? Blir i så fall en skikkelig baksmell til neste år, men skitt au.
rischioso
16.03.2023 kl 10:21
4143
Ja, det er kun et tidsspørsmål og noen tiøringer unna før vi igjen er på 2 sifret aksjekurs og ensifret er historie og allikevel så bedriver mange øretrilling her nede, men for all del - noen må jo også løpe etter og det blir et ekstra skyv av slikt sammen med shortinndekking for så snart shorterne skjønner at det er lite å hente her nede så vil de være den som tar de første store jaffsa og vipps så er ensifret aksjekurs historie ... ;)
Thesistulling
16.03.2023 kl 10:12
4290
Tigerberget skrev 9,20??? Etter regn kommer sol 🌞🌞🌞
Jupp, 9,20........
(Godt I pluss fortsatt)
Vært sløv med opprettelsen av ASK konto, så jeg benyttet anledningen til å lempe ut og bytte til den.
Dust som man er, så burde man gjort det IDAG, og ikke igår pga helgen, så jeg er delvis inne på ASK, og halvparten av gårsdagens salg er inne igjen på den gamle kontoen, klarte ikke vente på oppdatering.
Sparte litt skatt nå kontra kurs mye høyere.
(Godt I pluss fortsatt)
Vært sløv med opprettelsen av ASK konto, så jeg benyttet anledningen til å lempe ut og bytte til den.
Dust som man er, så burde man gjort det IDAG, og ikke igår pga helgen, så jeg er delvis inne på ASK, og halvparten av gårsdagens salg er inne igjen på den gamle kontoen, klarte ikke vente på oppdatering.
Sparte litt skatt nå kontra kurs mye høyere.
Redigert 16.03.2023 kl 10:12
😃👍🏻Takk i lige så 😀 Håper at de siste dager var kun et skremmeskudd og at Peggy fortsetter sin fine ferd Nordover. Ja vurderer på nytt 🚢🚢💨💨🦅🦅 Lykke til
Redigert 16.03.2023 kl 10:11
Hvalross: Ja har sittet å vurdert å gå inn igjen. Det fundamentale er jo helt intakt. Den lille usikkerheten som jeg har er jo kun knyttet til det store bildet nå. Jeg har stor tro på PGS. Men psykologien i markedet og usikkerhet gjør at jeg sikret. Obligasjonslånet kommer nok. Litt usikkerhet rundt betingelser kun men det vil Peggy handtere greitt, Men vurderer ny inngang igjen 😊🚢🚢💨💨🦅🦅🦭🦭
Ønsker alle og deg ikke minst videre innhenting og at vi sees nordpå igjen ⛄️😊🚢🚢💨💨🦅🦅
Ønsker alle og deg ikke minst videre innhenting og at vi sees nordpå igjen ⛄️😊🚢🚢💨💨🦅🦅
Lykke til bergsmofs, tar du og finner ut at du vil påen igjen er du godt å ha med nordtil;) 😎.. BTW! Digger ærlighet👍💯
"Såfremt noe ikke går bananas idag også, er jeg egentlig trygg på 10 kl 16:25."
Her tenker vi likt på en prikk!
Tenker vi bare sier: "Ta plass"✈️
Her tenker vi likt på en prikk!
Tenker vi bare sier: "Ta plass"✈️
Skjønner deg godt min gode mann, håper Mr market viser deg tillit så du får din plass igjen👌
Takk! Du er en bra mann bergsmofs. Gratulerer med god gevinst.
Ps. Ser vel ditt blide åsyn snart igjen, kanskje 😊
Ps. Ser vel ditt blide åsyn snart igjen, kanskje 😊
Veldig tidlig på dagen, men USA futures i grønt. Tipper vi ser en rekyl over dammen og en knall fredag opp til kr 12+.
Først skal vi gjøre unna knall torsdag hvor folket vil inn :)
Først skal vi gjøre unna knall torsdag hvor folket vil inn :)
Gomorn
Longsen er av 😌 Hadde ikke lyst på å være med om det ble skikkelig krasj i går og i dag. Solgte også på 9,25. (gevinstsikring) Det ser heldigvis ut til at det ikke blir krise nå 😃 sitter på gjerdet. Det ser jo mye lysere ut nå og en løsning på obligasjonslån og refi. Vil nok gi kursen et skikkelig løft. Lykke til 🚢🚢💨💨🦅🦅
Longsen er av 😌 Hadde ikke lyst på å være med om det ble skikkelig krasj i går og i dag. Solgte også på 9,25. (gevinstsikring) Det ser heldigvis ut til at det ikke blir krise nå 😃 sitter på gjerdet. Det ser jo mye lysere ut nå og en løsning på obligasjonslån og refi. Vil nok gi kursen et skikkelig løft. Lykke til 🚢🚢💨💨🦅🦅
VantageVolante
16.03.2023 kl 09:49
2502
Jeg tenker også vi får hjelp av den europeiske sentralbanken senere idag, med renteøkning ned fra 0,5 til 0,25. Jeg trur også de kommer med noe lignende som FED gjorde, der de gir sikkerhet til bankene slik at storkundene med milliardinnskudd fortsatt vil bruke europeiske banker.
Såfremt noe ikke går bananas idag også, er jeg egentlig trygg på 10 kl 16:25.
Gårsdagens oppgang i sluttauksjonen var viktig, og pekte vei mot dagens oppgang. Følg med på dagens sluttauksjon med argusøyne folkens. Og når BÅDE Halvorsen OG Spetalen har kjøpt PGS-aksjer denne uken, så lukter jeg noe positivt.
Såfremt noe ikke går bananas idag også, er jeg egentlig trygg på 10 kl 16:25.
Gårsdagens oppgang i sluttauksjonen var viktig, og pekte vei mot dagens oppgang. Følg med på dagens sluttauksjon med argusøyne folkens. Og når BÅDE Halvorsen OG Spetalen har kjøpt PGS-aksjer denne uken, så lukter jeg noe positivt.
VantageVolante
16.03.2023 kl 09:43
2566
Nærmere 10 snart, enn 9,5.
Dette går veien, Rep. PGS henter seg inn igjen, det er bare å se på historikken. Covidfallet er ikke hentet inn igjen kursmessig, men vi var veldig nære når vi var på 13,15.
Dette går veien, Rep. PGS henter seg inn igjen, det er bare å se på historikken. Covidfallet er ikke hentet inn igjen kursmessig, men vi var veldig nære når vi var på 13,15.
danmark1
16.03.2023 kl 09:42
2575
Hvis vi ser bort fra den nuværende uro, er alt ved det gamle. Meldinger om øget aktivitet i olieservice tikker ind snart hver dag.
https://aksjelive.e24.no/article/Ll9RbV
https://aksjelive.e24.no/article/Ll9RbV
unikum
16.03.2023 kl 09:41
2585
Liten ettertanke er at faktisk så har Pgs falt mer enn en bank med store økonmiske problemer, det sier vel nok !! Pgs kommer til å være bank selv og utstede obligasjoner til andre med den inntjenings strukturen de vil få.
VantageVolante
16.03.2023 kl 09:41
2611
Glem ikke oljeprisen. Hvis den korrigerer til 80 denne uken, blir det MYE drahjelp fra den kanten. PGS er og blir veldig sensitiv mot oljeprisen, på godt og vondt.
Det er MYE bedre for longers med PGS-kurs 9,65 som nå, på oljekurs 74,5, enn kurs 13 på 100. Det tør jeg påstå. Dette forutsetter "normal" utvikling selvfølgelig.
Det er MYE bedre for longers med PGS-kurs 9,65 som nå, på oljekurs 74,5, enn kurs 13 på 100. Det tør jeg påstå. Dette forutsetter "normal" utvikling selvfølgelig.
Lykke til Lord Peet, skal se dette går veien for alle og for deg😅
Gå inn til seier med en jevn og knallhard kamp er deilig.
Kjøper mer
Gå inn til seier med en jevn og knallhard kamp er deilig.
Kjøper mer
Obxserver
16.03.2023 kl 09:40
2554
Tror du gribbene avventer? De kjøper med begge hender i dag. Hvorfor, fordi de ser at PGS er feilpriset og grisebillig.
Hadde jeg hatt ledig kapital og skulle kjøpt noe annet i tillegg i dag, så hadde det blitt brent olje.
Bulleys
16.03.2023 kl 09:37
2561
Kommer den ned til 9.2 går jeg nok all inn men avventer en så lenge
Tors 16 mars. Noterer sirlig i dagboken: Aller siste bonusdag for kjøp av PGS til ensifrede kurser
Leotwin
16.03.2023 kl 09:34
2592
Godt å se at stemningen på tråden har tatt seg litt opp😊
Emm fortsatt gode kjøpsmuligheter. Frykt kommer brått, og avtar gradvis….så kommer grådighet tilbake😉
Emm fortsatt gode kjøpsmuligheter. Frykt kommer brått, og avtar gradvis….så kommer grådighet tilbake😉
observer009
16.03.2023 kl 09:32
2680
ser vi 20 % på slutten, så jeg skal være fornøyd i dag ;)
Credit Suisse hopper 40 prosent etter krisehjelp.
Credit Suisse hopper 40 prosent etter krisehjelp.
Redigert 16.03.2023 kl 09:37