$$$PGS$$$ "Topp 50 øker"
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
22.03.2023 kl 09:01
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
HAS
21.03.2023 kl 09:28
2970
Slettet brukerskrev Kjøpe, kjøpe, og så kjøpe ...
Velkommen; da går vi i grønt..etterhvert:)
Redigert 21.03.2023 kl 09:29
Du må logge inn for å svare
Og så kjøpe litt til.
Evnt løpe
PG$ toget tilbake på skinnene, entering HyperDRIVE
🚂🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🛸
Evnt løpe
PG$ toget tilbake på skinnene, entering HyperDRIVE
🚂🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🚃🛸
#oppturenminuttforminutt
Now trending
Now trending
Thesistulling
21.03.2023 kl 09:30
3013
Det ligger tydeligvis noe og lurer i barndommen din virker det som.
Har du det egentlig bra gutten min?
Har du det egentlig bra gutten min?
observer009
21.03.2023 kl 09:31
2995
Velkommen 👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Hva er det som hefter PGS idag da? ned over 3% på det verste
Ny short satt og noen som pøser ut aksjer nedover?
Ny short satt og noen som pøser ut aksjer nedover?
Bennyfyfasan
21.03.2023 kl 09:33
2971
Man har BMW, Oivind, Fluefisker etc som burde ha vært bannet. De bidrar ingenting med er bare ute etter å krangle.
unikum
21.03.2023 kl 09:33
2980
Olja over 74 nå , Oslo opp 1,2 % rimer ikke helt at Pgs holdes nede. Kun ett tidsspørsmål før den tar av. Hvor mye den vil gå før årsrapporten 29.03 men jeg tar nok ikke feil om vi har passert 12 kroner
For de som bryr seg om teknisk analyse:
https://www.marketscreener.com/quote/stock/PGS-ASA-1413242/charts/
Støtte på 9,19 og motstand på 11,13. Kan være en kortsiktig trading range. Jeg øker om den går ned i området 8,80-9,20 ellers er jeg greit fornøyd med eksponeringen.
https://www.marketscreener.com/quote/stock/PGS-ASA-1413242/charts/
Støtte på 9,19 og motstand på 11,13. Kan være en kortsiktig trading range. Jeg øker om den går ned i området 8,80-9,20 ellers er jeg greit fornøyd med eksponeringen.
“Patience, my friend, patience! You will find in time that it has everything to do with it.”
FaeniHelvete
21.03.2023 kl 09:37
2896
Merkelig at det skal være behov for å minne MOD på eget regelverk. Lurer på hva MOD egentlig driver på med om dagen
"Følgende er ikke tillatt:
Gjentatt innlegg med samme innhold, "spamming", eller andre forsøk på å ødelegge debattene og forumet.
"Følgende er ikke tillatt:
Gjentatt innlegg med samme innhold, "spamming", eller andre forsøk på å ødelegge debattene og forumet.
Er SÅ klar! Vælkømmin tilbake på tråden🥳😀
Bennyfyfasan
21.03.2023 kl 09:38
2933
Det tok ca 20 min før den kommentaren ble skikkelig "gammel" ;-)
Psst, kanskje har ledelsen en aldri så liten foff-bombe på lur til å sette ytterligere fyr når markedet har forstått de positive implikasjonene av gjennomført ReFi, og sendt aksjen godt i jamn og ubrutt rettning Nordover ...
🌊🚢🌊
🌊🚢🌊
Mulig det begynner å synke inn hos noen hvor BULL dette caset er..
Har vært PGS-aksjonær lenge så lar meg ikke finte ut av denslags ;)
Tydelig at noen trekker i noen tråder bak kulissene, ikke helt normalt at en aksje blir kjørt ned over 3% for så å bråsnu til +3% uten at det foreligger noe nytt
Tydelig at noen trekker i noen tråder bak kulissene, ikke helt normalt at en aksje blir kjørt ned over 3% for så å bråsnu til +3% uten at det foreligger noe nytt
Redigert 21.03.2023 kl 09:44
observer009
21.03.2023 kl 09:43
2779
Reprising av PGS kommer! next ;). PGS er inne i en supersyklus, og den skal videre opp,...
Redigert 21.03.2023 kl 09:50
unikum
21.03.2023 kl 09:43
2769
0 short er satt (da må de være hodeløse) muligens jeg glemte å skrive at 10,20 var før kl 10...
kunne ikke vært mer enig 😊
Tror haren satt fast beina i bakken etter all ventingen
Tigerberget
21.03.2023 kl 09:50
2616
Når man har montert PC skjermen opp ned så er det fort å ta feil når man ser på kurvene.
Prøv å snu skjermen en gang 😊👍🏼
Prøv å snu skjermen en gang 😊👍🏼
PSI- Investor
21.03.2023 kl 09:53
2540
Der var sjefen tilbake ja, så bra, aksjen stiger med en gang også!
Kan ikke huske at du søkte om fri, og i alle fall ikke at det ble innvilget.
Nå har du sett hvordan det gikk i ditt fravær, og skjønner sikkert at neste gang må det varsles i god tid slik at alle rekker å selge seg ut i forkant...
Velkommen tilbake!
Håper det var en fin helg!
Kan ikke huske at du søkte om fri, og i alle fall ikke at det ble innvilget.
Nå har du sett hvordan det gikk i ditt fravær, og skjønner sikkert at neste gang må det varsles i god tid slik at alle rekker å selge seg ut i forkant...
Velkommen tilbake!
Håper det var en fin helg!
Thesistulling
21.03.2023 kl 09:54
2517
👍
Dreit meg nesten ut på mårrakvisten 😁
Forøvrig, vil anbefale å høre litt på Nadia Wiggen i Pareto, hun KAN olje.
Ligger noen videoer og intervjuer der ute.
Hun, og vår kjære Dronning.
Bøyer meg i støvet😎
Dukket opp en Fischer også, kudos, forøvrig ganske fine engelske båter😀
Dreit meg nesten ut på mårrakvisten 😁
Forøvrig, vil anbefale å høre litt på Nadia Wiggen i Pareto, hun KAN olje.
Ligger noen videoer og intervjuer der ute.
Hun, og vår kjære Dronning.
Bøyer meg i støvet😎
Dukket opp en Fischer også, kudos, forøvrig ganske fine engelske båter😀
Redigert 21.03.2023 kl 10:01
PSI- Investor
21.03.2023 kl 09:56
2450
Så rec vil ikke si hvilken rente de må betale på sitt nye lån.
Kommer de også til å få megaoppslag om å ha holdt tilbake opplysninger?
https://aksjelive.e24.no/article/VPabVr
Kommer de også til å få megaoppslag om å ha holdt tilbake opplysninger?
https://aksjelive.e24.no/article/VPabVr
Obxserver skrev Goldman ser oljeprisen kortsiktig skal stige 5-10$. BULL
PGS under 15 er ikke noe å lure på en gang
Her kommer mye til å rettes opp før vi sitter i solveggen i påska
Her kommer mye til å rettes opp før vi sitter i solveggen i påska
Redigert 21.03.2023 kl 10:12
LexSam
21.03.2023 kl 10:15
2090
Hvilke forventninger har vi til årsrapporten som legges ut den 29. mars?
unikum
21.03.2023 kl 10:17
2057
Oppgang i pgs er ca 75 mill mens fra 9,96 til 9,72 er på litt over 5 mill , ja ja sier jeg fortsatt fritt frem i Pgs
Kontur
21.03.2023 kl 10:21
2014
Her er større fisker som kjøper seg opp nå. Bare å holde godt fast i aksjene.
Refi er på plass, all usikkerhet er dermed tatt bort mtp finansiering. Utvilsomt godt jobbet av managment som igjen viser at de/vi sitter på en supergod butikk. Oppslagene rundt renktekost og betingelser er organisert støy fra de som nå vekter seg opp.
Kjøp PGS folkens dette blir veldig bra
Refi er på plass, all usikkerhet er dermed tatt bort mtp finansiering. Utvilsomt godt jobbet av managment som igjen viser at de/vi sitter på en supergod butikk. Oppslagene rundt renktekost og betingelser er organisert støy fra de som nå vekter seg opp.
Kjøp PGS folkens dette blir veldig bra
observer009
21.03.2023 kl 10:23
1989
Flere meglerhus oppgradert sine anbefalinger og kursmål i aksjen, de har en viss formening om hva som foregår i selskapet.
Botafogo
21.03.2023 kl 10:29
1902
Godt poeng 👍 Det vi så i går var et shitshow av dimensjoner. Viste stryke ved å stå i mot. Det som teller fremover er konkrete tall og klingende mynt i kassa. Det er det min investering er basert på, ikke drittpakker i en sensasjonspreget Finansavis med vikarierende motiver. Nå må varene leveres for at caset skal bære, det er jo temmelig åpenbart, men det har jeg stor tro på vil skje. Frem til det er motbevist blir jeg sittende. Sist men ikke minst, velkommen tilbake til Hvalross😊🦭🥳
Nickhead
21.03.2023 kl 10:30
3104
Tid for litt selvskryt:
Traff "nesten"bunnen idag (får jeg håpe (:
Sånn har eg det (:
Traff "nesten"bunnen idag (får jeg håpe (:
Sånn har eg det (:
Bennyfyfasan
21.03.2023 kl 10:32
3090
For de som tror det er på tide å slutte å lete etter olje - og leve av fornybar kraft fra 2030 ;-)
https://www.dn.no/energi/nve/vindkraft/fornybar-norge/brastopp-for-nye-kraftprosjekter-norge-er-inne-i-en-ond-sirkel-na/2-1-1419935
https://www.dn.no/energi/nve/vindkraft/fornybar-norge/brastopp-for-nye-kraftprosjekter-norge-er-inne-i-en-ond-sirkel-na/2-1-1419935
Obxserver skrev Goldman ser oljeprisen kortsiktig skal stige 5-10$. BULL
Ser at Borr f.eks er over 5% opp allerede hittil i dag på disse oljenyhetene, og den generelle stabiliseringen
Vi også skal nok dit så fort overnervøse tradere ser at her er det bedre å sitte, som et minimum noen dager.
Intill videre er det bare å nyte det som har skjedd, og vite at her kommer det fundamentale bildet til å trumfe alt, TOTAL REPRISING underveis.
Kunne ikke vært tryggere på min investering i PGS
Vi også skal nok dit så fort overnervøse tradere ser at her er det bedre å sitte, som et minimum noen dager.
Intill videre er det bare å nyte det som har skjedd, og vite at her kommer det fundamentale bildet til å trumfe alt, TOTAL REPRISING underveis.
Kunne ikke vært tryggere på min investering i PGS
(Kommer til å velge feriemål med internett dekning heretter, er for mye som skjer nær sagt fra time til time i PGS til å være borte. Straks en ny tråd sprengt på kun et par uker og, i Nordens mest Populære Finanstråd. En litt spesiell versjon ble det kontra forrige totale festtråd, men den beste PARTYTRÅDEN av dem alle, blir nok den neste ...)
Vi har et øyeblikksbilde som minner til forvekslig det for et år siden, - og som da tyder samtlige parametre på at vi kan nyte en kjapp og på alle måter rettferdiggjort DOBBLING på kort tid ...
Vi har et øyeblikksbilde som minner til forvekslig det for et år siden, - og som da tyder samtlige parametre på at vi kan nyte en kjapp og på alle måter rettferdiggjort DOBBLING på kort tid ...
rischioso
21.03.2023 kl 10:43
2939
Der har du en litt annen situasjon med største eier som garantist så rente nivået blir nok lavere enn her, MEN til gjengjeld så er risken høy for at det blir toppet med en grisete emi - om ikke lenge får de svaret på akkurat det ...;)
PSI- Investor
21.03.2023 kl 10:45
2919
Helt enig!
Er også veldig trygg på investeringen i PGS.
Blir litt lei når aksjen presses ned uten grunn, men blir ikke urolig for at selskapet ikke skal levere på sikt.
Det her kommer til å bli veldig bra!
Antar at resultatene i Q1 blir veldig mye bedre enn Q1 i 2022, men at det først fra Q2 virkelig blir superbra.
Så den beste strategien for longere er nok å bare la være å titte så mye på kursen under veis.
Er nok ekstra volatil pga noteringen på hovedlisten også.
Er også veldig trygg på investeringen i PGS.
Blir litt lei når aksjen presses ned uten grunn, men blir ikke urolig for at selskapet ikke skal levere på sikt.
Det her kommer til å bli veldig bra!
Antar at resultatene i Q1 blir veldig mye bedre enn Q1 i 2022, men at det først fra Q2 virkelig blir superbra.
Så den beste strategien for longere er nok å bare la være å titte så mye på kursen under veis.
Er nok ekstra volatil pga noteringen på hovedlisten også.
rischioso
21.03.2023 kl 10:46
2898
RE - "Følgende er ikke tillatt: Gjentatt innlegg med samme innhold
* Om det inkluderer OPP, OPP OPP, og OPP OPP OPP så ville det ha blitt stille på tråden ... ;)
* Om det inkluderer OPP, OPP OPP, og OPP OPP OPP så ville det ha blitt stille på tråden ... ;)
Obxserver
21.03.2023 kl 10:49
2852
Goldman Sachs expects commodities supercycle.
https://www.reuters.com/markets/commodities/goldman-sachs-expects-commodities-supercycle-2023-03-21/
https://www.reuters.com/markets/commodities/goldman-sachs-expects-commodities-supercycle-2023-03-21/
Londonmannen
21.03.2023 kl 10:52
2813
Har du noen gang vurdert å bruke hodet til noe annet enn pynt? Nå er det ikke alle som evner det, men detter et forsøk verdt. Verre enn det nå er hos deg kan det uansett ikke bli.