Techstep starter klatringen
Gode nyheter i dag med kontrakt på 650mill. og klatringen har begynt. Tror nå at det vil kommer flere slike fremover og ser positivt på fremtiden.
Det har tatt tid på å snu skuta,men vil nå begynne å se resultater av dette arbeidet.
Det har tatt tid på å snu skuta,men vil nå begynne å se resultater av dette arbeidet.
Seriøs
23.12.2024 kl 20:09
542
Da får jeg se om jeg får hentet ut noe av tapet i Techstep etter mange år inne. Var min favoritt i 2019 og til Børge overtok. Vet noen om han har solgt seg ut etter han sluttet?
Skitur
24.12.2024 kl 07:50
449
Kan ikke se han har solgt, sitter med 0.42% På topp ti har også flere økt så jeg gleder med til 2025.
sveipen
25.12.2024 kl 20:56
259
Et spennende selskap og sitte i fremover.
Mitt første kursmål er 20 kroner.
Mitt første kursmål er 20 kroner.
Oli
I går kl 11:28
165
Jeg har vært med på hele nedturen fra 6 kr til 0.8 kr. Da snakker jeg om kurs før spleis. Jeg mener vi har diskutert aksjen for noen år tilbake. Jeg hadde tro på selskapet under ledelsen til Børge, spesielt etter at han kjøpte så mye på 3-4 tallet, som insider. Du solgte deg ut mener jeg å huske. Uansett endelig har trenden snudd. Jeg har sansen for konseptet og det var grunnen til at jeg investerte i selskapet. Håper vi etterhvert kan se 30-40 kroner. Noe jeg også tror de greier.
Seriøs
I går kl 12:41
121
Ja. Jeg var tilhenger til Børge kom inn. Fulgt selskapet i mange og også under Birdstep logo. De begynner å få snudd trenden og har nå fått noen store kontrakter og bidraget ser ut til å gå riktig vei.
Skitur
I går kl 14:59
76
Tror denne klatrer opp til 20 før q1 er over, så får vi se når 2025 er over, da kan den vel stå i rundt 40.