Elliptic Laboratories ASA har nå passert 500 MILLIONER enheter
Elabs Signerer Lisensavtale Med Ny Topp-5 Smarttelefon OEM-kunde for Lansering av foldbar Telefon, der de bruker AI Virtual Proximity SensorTM INNER BEAUTY.
Kilde:
https://live.euronext.com/nb/product/equities/NO0010722283-XOSL#CompanyPressRelease-12055723
Klarer vi å sende Elabs ned til 14 kroner ?
Kilde:
https://live.euronext.com/nb/product/equities/NO0010722283-XOSL#CompanyPressRelease-12055723
Klarer vi å sende Elabs ned til 14 kroner ?
Eqnrqec
04.07.2023 kl 06:34
1680
Hei,
Vurderer inngang her, kan noen gi meg en liten innføring i dagens situasjon, tenker da på gjeld, penger på bok, triggere, antall aksjer, noen kommende emisjoner, inntjening pr. dags dato. Hvis noen gidder da 😅
Vurderer inngang her, kan noen gi meg en liten innføring i dagens situasjon, tenker da på gjeld, penger på bok, triggere, antall aksjer, noen kommende emisjoner, inntjening pr. dags dato. Hvis noen gidder da 😅
Grunnpilar
04.07.2023 kl 22:50
1531
Heisann. Dette er en vekst-akjse. P/B har ikke så mye verdi akkurat nå, men de trenger ikke hente penger, før de når målet på omsetning 500millioner ref ledelsen. Dvs de kommer nok ikke til å be om penger. De har 50% Ebitda dvs de vil tjene ca 250mill av de 500 mill måleti året. det er satt til 2024/25
Mange tiggere, får ofte kontrakter nå i forhold til før.
antall aksjer ?
ingen kommende emisjoner
omsatte 50mill i 2022. gikk i minus.
Se årsrapporten som kom nylig, der er mye bra info.
lykke til
Mange tiggere, får ofte kontrakter nå i forhold til før.
antall aksjer ?
ingen kommende emisjoner
omsatte 50mill i 2022. gikk i minus.
Se årsrapporten som kom nylig, der er mye bra info.
lykke til
Neidajoda
07.07.2023 kl 11:07
1189
Lest kvartalsrapporter og følger Elabs noenlunde tett. Vært inne og ute siden de kom på børs, men har vært ute en stund.
Det legges stadig mer frukt i kurven, men vi mangler det som er "godt og modent" for at markedet virkelig strømmer til.
Jeg klarer ikke bli klok på om inngang før Q2, eller etter.
Jeg er nysgjerrig på hva dere der ute tenker om resultatet for Q2 2023. Selv negative tall kan bli positivt for kursen, hvis andre indikatorer oppfattes som positivt.
Det legges stadig mer frukt i kurven, men vi mangler det som er "godt og modent" for at markedet virkelig strømmer til.
Jeg klarer ikke bli klok på om inngang før Q2, eller etter.
Jeg er nysgjerrig på hva dere der ute tenker om resultatet for Q2 2023. Selv negative tall kan bli positivt for kursen, hvis andre indikatorer oppfattes som positivt.
Bjørn 1212
07.07.2023 kl 13:24
1119
For min del har jeg ingen store forventninger til tallene i seg selv. For meg handler det mest om hva Laila melder rundt PC/Laptop; kan vi f.eks. få indikasjoner på hvor bredt de tre andre OEMene ønsker å gå, og hvor fort det rulles ut. Samt om det er noe nytt på IoT.
Men at kursen stikker avgårde etter Q2 har jeg vansker for å se. Har blitt skuffet før.
Men at kursen stikker avgårde etter Q2 har jeg vansker for å se. Har blitt skuffet før.
Grunnpilar
07.07.2023 kl 16:27
1024
Markedet er litt forvirret rundt Launched og Shipped. ELABS får noe inntekter ifra Launched, men det først når shipped kommer i gang at omsetningen øker. Så Ifra Lanuched til Shipped går det 3-6mnd.Shipped vil si solgte produkter dvs Laptop/smartphone, alle kontraktene de fikk for ca 3-6mnd siden begynner nå å slå inn på Q2. Man kan også gå inn på Elabs sine egne sider,og finne hvilke produkter som er blitt tilgjengelig på markedet ( shipped ). Så lenge produktet selges,så får Elabs omsetning ifra dette produktet. https://ellipticlabs.com/markets/laptop-market/ Det er i hovedsak Laptop som bidrar mest pr. enhet. Derfor går kursen mer opp på Laptop nyheter enn smartphones. Har du tenkt å bli en stund i Elabs ( 2024-2026), så er det samme om du kjøper før eller etter Q2. Lykke til med avgjørelsen.