$$$PGS$$$ "Oppgradert sov-i-ro-aksje med nye bedre vilkår"👏👏👏
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
04.04.2023 kl 19:47
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
PGS: S&P GLOBAL RATINGS OPPGRADERER RATING TIL "B-"
Oslo (Infront TDN Direkt): S&P Global Ratings oppgraderer PGS' langsiktige utstederkredittrating til "B-" fra "CCC+". Ratingen tas samtidig av "creditwatch", hvor den har vært med positive implikasjoner siden 6. mars.
Det fremgår av en melding tirsdag.
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Elg_1
B- er veldig mye bedre en CCC. Dette vil bli lagt merke til.
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
oppturen
Og de gamle lånene blir 1% poeng billigere ! 😀
Oslo (Infront TDN Direkt): S&P Global Ratings oppgraderer PGS' langsiktige utstederkredittrating til "B-" fra "CCC+". Ratingen tas samtidig av "creditwatch", hvor den har vært med positive implikasjoner siden 6. mars.
Det fremgår av en melding tirsdag.
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Elg_1
B- er veldig mye bedre en CCC. Dette vil bli lagt merke til.
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
oppturen
Og de gamle lånene blir 1% poeng billigere ! 😀
Redigert 04.04.2023 kl 19:00
Du må logge inn for å svare
Nykommer1
02.04.2023 kl 22:18
2495
Fantastisk nyhet fra OPEC for oss ekte PGS’ere!! Håper det sitter mange shortere her nå som svir påskeskjegget nesten før påsken i hele tatt har begynt. Det blir en nydelig start på påskeuka☺️ bare å glede seg. De som plutselig dukker opp på forumet nå er de som har lest at «det er lurt å bruke konfirmasjonspengene på å sette short i PGS!» og får panikk😂. Well… skulle ikke hørt på Bmwx1 og riskokeren..
Life viddy
02.04.2023 kl 22:12
2560
Det er vell håp om en meget pen oppgang i morgen i alle oljeaksjer.
Tror det er mange som har solgt seg ut i oljeaksjer før helg å dager i det siste pga usikkerhet.
Tvi tvi og lykke til i morgen. Longers paradise :)
Tror det er mange som har solgt seg ut i oljeaksjer før helg å dager i det siste pga usikkerhet.
Tvi tvi og lykke til i morgen. Longers paradise :)
BioKnut
02.04.2023 kl 22:09
2595
Fantastisk! Oljeprisen kan fort stige 10-15 % på dagens nyhet, og det betyr omtrent samme stigning for PGS.
Nickhead
02.04.2023 kl 22:09
2588
Yes,jeg kan bekrefte at jeg sitter med over millen i pgs
Noen som forstår noe??
Noen som forstår noe??
Slettet brukerskrev Når strak_motbakke taler så lytter man
Jepp null fluff, total oversikt. Slugger
VantageVolante
02.04.2023 kl 22:02
2650
Har en mill i PGS-aksjer skrøyt han av istad
Man må jo begynne å lure på hva som rører seg, om noe, når vedkommende tror at noen tror - på hva han sier.
Morsomt. Særlig den med olje opp = pgs ned. Jauda.
Man må jo begynne å lure på hva som rører seg, om noe, når vedkommende tror at noen tror - på hva han sier.
Morsomt. Særlig den med olje opp = pgs ned. Jauda.
Nickhead
02.04.2023 kl 22:01
2661
Jeg har selv (flere ganger) overnattet i lavo langt ute på Finnmarksvidda,men at dere har så god nettilgang visste jeg ikke.
Men da har vi altså nye tradere med sugerør i nav kassen som konfirmasjongave.
Men da har vi altså nye tradere med sugerør i nav kassen som konfirmasjongave.
Når strak_motbakke taler så lytter man
Tigerberget
02.04.2023 kl 21:57
2719
At du gidder å sitte long hvis man må stålsette seg for en videre nedgang?
Nickhead
17.03.2023 kl 19:27
1995
Jeg sitter Long (8.98)
Nickhead
17.03.2023 kl 19:27
1995
Jeg sitter Long (8.98)
PG$. Episk Aksje.
- Den Helt Store Kule, med livsforandrende Velstandsopprykk i 3 generasjoner+✨️
- Den Helt Store Kule, med livsforandrende Velstandsopprykk i 3 generasjoner+✨️
strak_motbakke
02.04.2023 kl 21:48
2819
Jepp! Og dette understreker hvor viktig energisikkerhet er! Dette var den store snakkisen i 2022 og var med på å gi PGS en sterk rekyl, og nå i 2023 så fortsetter temaet å gli på alles lepper!
Verden har blitt vanvittig avhengig av olje etter mange tiår med god og sikker produksjon, men i det stille har det blitt et tilnærmet monopol hvor noen få nasjoner bestemmer hvem som skal få olje og til hvilken pris. Vesten har ikke noe annet valg enn å gjenoppta investeringene for å sikre forsyninger i årene fremover
Verden har blitt vanvittig avhengig av olje etter mange tiår med god og sikker produksjon, men i det stille har det blitt et tilnærmet monopol hvor noen få nasjoner bestemmer hvem som skal få olje og til hvilken pris. Vesten har ikke noe annet valg enn å gjenoppta investeringene for å sikre forsyninger i årene fremover
VantageVolante
02.04.2023 kl 21:43
2887
Ja, det er nå EN ting. Ikke glem at markedet nå mest sannsynlig kommer til å ta høyde for troen på VIDERE oppgang i oljeprisen.
Dette blir en interessant tid, markedspsykologisk sett.
Dette blir en interessant tid, markedspsykologisk sett.
Redigert 02.04.2023 kl 21:46
VantageVolante
02.04.2023 kl 21:41
2909
Ja. Måten vedkommende uttrykker seg på, vitner om guttepjokk ja. Husk å sitte PÅ hulen ute på vidden eller hvor faen.
Jaja.
Jaja.
Kontur
02.04.2023 kl 21:38
2934
Kjedelig for de som ikke er inne. Vil starte rett opp i morgen på disse nyhetene. Oljen vil skyte fart nå. Veldig bra
Fra regisør standpunkt er jeg lykkelig over å ha fått deg inn så tydelig typecasta. Vi kjenner alle én
Nickhead
02.04.2023 kl 21:33
2987
Hvalbiff ,dette var amatør
Sitt trygt på hulen din langt inn på vidden eller hvor faen.
Amatør!!
Sitt trygt på hulen din langt inn på vidden eller hvor faen.
Amatør!!
VantageVolante
02.04.2023 kl 21:29
3029
Ok. Pgs ned imorgen pga produksjonskutt fra Opec.
Påstanden din viser ekstrem inkompetanse. Får se om du er like kjepp i høyet imorgen.
Påstanden din viser ekstrem inkompetanse. Får se om du er like kjepp i høyet imorgen.
(Blir vel den etterpå)
😅 herse med noen 19-år gamle guttevalper😅 ultimate in mandom. Joda, i ekte krig så. (Ellers, Love over hate every day of the week)
Kall meg en pyse, men da leker jeg heller med nymfomane sjøkutøser, eller bare slapper av litte granne
Kall meg en pyse, men da leker jeg heller med nymfomane sjøkutøser, eller bare slapper av litte granne
Redigert 02.04.2023 kl 21:28
Max-Investor
02.04.2023 kl 21:18
3023
Hehe. Sitter og ser på Murder Mystery 2 nå. Litt lett underholdning før moroa begynner i morgen.
geo01
02.04.2023 kl 21:16
3035
Slettet brukerskrev 👍
Olja skal nok kraftig opp ja.
Ob blir bull så det knaker i morra og kanskje hele uka med Equinor i front.
jeg tør ikke spå men 5 dollar i morgen,og 5 til resten av uka,
Pgs blir med på morroa.
Ob blir bull så det knaker i morra og kanskje hele uka med Equinor i front.
jeg tør ikke spå men 5 dollar i morgen,og 5 til resten av uka,
Pgs blir med på morroa.
Redigert 02.04.2023 kl 21:19
Nickhead
02.04.2023 kl 21:16
3047
Bergsmofs:
Blokke er lett det.
Men alle vil lese hva jeg mener.
Hvorfor?
Fordi jeg alltid har rett (:
Blokke er lett det.
Men alle vil lese hva jeg mener.
Hvorfor?
Fordi jeg alltid har rett (:
Nickhead
02.04.2023 kl 21:12
3067
Monopol kan nok være tingen.
Vinner du,kan du fortsette å kjøpe pgs (:
Vinner du,kan du fortsette å kjøpe pgs (:
VantageVolante
02.04.2023 kl 21:12
3050
Sjanten skal ut i felten med rødfis og dekningsløse påskegamasjer en 3-4 uker fremover, så da blir det stilt en stund.
Redigert 02.04.2023 kl 21:13
Sitter og ser på Murder Mystery. En herlig kliche-bombe.
Skurkene i PGS historien er like deilig malt med bred pensel. PGS er Ak$je-Gleden som destilat. Flott med disse hjelpeløse skurkene som veiver og prøver stoppe Havet selv🌊
Mye lun komikk
Skurkene i PGS historien er like deilig malt med bred pensel. PGS er Ak$je-Gleden som destilat. Flott med disse hjelpeløse skurkene som veiver og prøver stoppe Havet selv🌊
Mye lun komikk
Thesistulling skrev På seg selv kjenner man andre😉 Tulleaksjer? Du er jo faen meg stokk dum jo.
Du vet du kan trykke på høyre side på blokk knappen. Nickead har ikke hatt ett eneste grunngitt innlegg på dette foraet. Fortjner ikke å bli lest eller svart til. Blokk alle sumptroll som ikke er interessert i annet enn å skrive svada på tråden uten å kunne argumentere på et skikkelig vis for meninger. Blokk er et råd her
BioKnut
02.04.2023 kl 21:09
3079
Blir en strålende dag for PGS og oljerelaterte aksjer i morgen. Tipper PGS åpner godt over kr 10.
Thesistulling
02.04.2023 kl 21:05
3124
Nickhead skrev Stokk dum sier thesisTULLING
Gjorde visst det, ble lei pisspreiket ditt.
Spiller monopol, så jeg logger av nå, i tilfelle du skulle fortsette.
😉
Spiller monopol, så jeg logger av nå, i tilfelle du skulle fortsette.
😉
Redigert 02.04.2023 kl 21:07
👍
Thesistulling
02.04.2023 kl 20:58
3135
På seg selv kjenner man andre😉
Tulleaksjer?
Du er jo faen meg stokk dum jo.
Tulleaksjer?
Du er jo faen meg stokk dum jo.
Påskegratialer deles ut gavmildt …… Nydelig å være sammen med ho Peggy 😍👍🏻🦅🦅🚢🚢💨💨
HAS
02.04.2023 kl 20:56
3030
Nickhead skrev Litt treig i nøtten?
Jepp, heldigvis. Kan være det tryggeste av og til; da sover jeg så godt om natta...
Redigert 02.04.2023 kl 20:57
HAS
02.04.2023 kl 20:50
3026
Nickhead skrev Kanskje litt temaskifte: Når begynner elgjakta her i landet?
Er du ikke litt redd for å gå deg bort i skogen? Kan være like skummelt som å gå seg bort i aksjemarkedet...:)
Vil nok krype opp mot 90-100 igjen ganske kjapt . Når vi i tillegg har mange spennende dager på kalenderen denne måneden for PGS, så kan vi få starten på en lang fin opptur nå.
VantageVolante
02.04.2023 kl 20:35
3171
Det vil jeg tro.
Ikke planlagt what so ever. Ei heller mangel på videre hurlumhei innen bank.
Legg på en potensiell kontraktsmelding oppå dette må, så skal du se disse idiotene går på stortap i shorting av pgs nok en gang. Marshall er vel 109 mill i minus totalt sett eller noe slikt?
Tenker det blir hyggelig å se de daglige oppdateringene i den andre tråden jeg.
blirGOD PÅSKE
Ikke planlagt what so ever. Ei heller mangel på videre hurlumhei innen bank.
Legg på en potensiell kontraktsmelding oppå dette må, så skal du se disse idiotene går på stortap i shorting av pgs nok en gang. Marshall er vel 109 mill i minus totalt sett eller noe slikt?
Tenker det blir hyggelig å se de daglige oppdateringene i den andre tråden jeg.
blirGOD PÅSKE