$$$PGS$$$ "Oppgradert sov-i-ro-aksje med nye bedre vilkår"👏👏👏
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
04.04.2023 kl 19:47
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
PGS: S&P GLOBAL RATINGS OPPGRADERER RATING TIL "B-"
Oslo (Infront TDN Direkt): S&P Global Ratings oppgraderer PGS' langsiktige utstederkredittrating til "B-" fra "CCC+". Ratingen tas samtidig av "creditwatch", hvor den har vært med positive implikasjoner siden 6. mars.
Det fremgår av en melding tirsdag.
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Elg_1
B- er veldig mye bedre en CCC. Dette vil bli lagt merke til.
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
oppturen
Og de gamle lånene blir 1% poeng billigere ! 😀
Oslo (Infront TDN Direkt): S&P Global Ratings oppgraderer PGS' langsiktige utstederkredittrating til "B-" fra "CCC+". Ratingen tas samtidig av "creditwatch", hvor den har vært med positive implikasjoner siden 6. mars.
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
Elg_1
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
oppturen
Og de gamle lånene blir 1% poeng billigere ! 😀
Redigert 04.04.2023 kl 19:00
Du må logge inn for å svare
Slettet brukerskrev Lamborghini på Madeira er omtrent like latterlig som Lamborghini på Hitra i Norge.
Så forresten en oransje Lamborghini Aventador på Shell i Kjellstad i Lier i går. Antar det var faren til Mikkel i Broiler som var ute og kvittet seg med bensin.
Redigert 04.04.2023 kl 15:49
Villmann
Jasper7
04.04.2023 kl 15:50
3673
det er vel kun dekket inn ca 450 K fra citadel, marshall sin er fra fredag
Slettet brukerskrev Lamborghini på Madeira er omtrent like latterlig som Lamborghini på Hitra i Norge.
Ellers Ursus på Frøya. Salmar Gustav jr.
Du har rett.
MrBoring
04.04.2023 kl 15:56
3622
"Trekker vi ut påstandene dine som gjelder det ukjente - altså det du håper på, men ikke vet så er det ikke mye substans tilbake ..."
Et sitat fra deg selv som passer bra på det du skriver her. JustSayin ... ;)
Et sitat fra deg selv som passer bra på det du skriver her. JustSayin ... ;)
Du følger ikke med i timen Lagopus, her må du våkne opp.
DJ Broiler mistet lappen fra Trondheim og hjem, han har solgt sin lambo.
DJ Broiler mistet lappen fra Trondheim og hjem, han har solgt sin lambo.
Og noen kommenterer er nesten like latterlig som kjeften det kommer fra😂😂
Den episoden der han stakk hodet opp gjennom taket på russebussen og holdt på å bli halshugd av viftene i tunnelen?
Redigert 04.04.2023 kl 16:31
Rogue
04.04.2023 kl 16:15
3448
🤣🤣🤣
Namen kjære deg lille venn🥰
Ett troll kan ha flere hoder, er det ikke slik?
Her forsøker jeg etter beste evne å belære deg noe om hersketeknikker som du faktisk BØR påberope deg kompetanse i.....:)
Så er alt jeg får at pappaen din har mer penger enn meg??? Asså, det er da nesten litt sørgelig, hadde da håpet på noe med litt mer innhold. Nuvel, du har sikkert latterlig mer penger enn meg🤣🤣🤣🤣
Klem fra Fredriksens høyre🤗
Namen kjære deg lille venn🥰
Ett troll kan ha flere hoder, er det ikke slik?
Her forsøker jeg etter beste evne å belære deg noe om hersketeknikker som du faktisk BØR påberope deg kompetanse i.....:)
Så er alt jeg får at pappaen din har mer penger enn meg??? Asså, det er da nesten litt sørgelig, hadde da håpet på noe med litt mer innhold. Nuvel, du har sikkert latterlig mer penger enn meg🤣🤣🤣🤣
Klem fra Fredriksens høyre🤗
🩴🐫
Ikke verifisert.
FlemmingDK
04.04.2023 kl 16:45
8296
Hej Rischioso
Jeg forsøgte i går at etablere en dialog baseret på fundamentale forhold end floskler af daglig karakter. I den forbindelse stillede jeg dig et spørgsmål.
Har du mulighed for at svare på det?
Flemming
https://www.finansavisen.no/forum/thread/158655/view/5320788?legacy=0
Jeg forsøgte i går at etablere en dialog baseret på fundamentale forhold end floskler af daglig karakter. I den forbindelse stillede jeg dig et spørgsmål.
Har du mulighed for at svare på det?
Flemming
https://www.finansavisen.no/forum/thread/158655/view/5320788?legacy=0
Redigert 04.04.2023 kl 16:46
RFS
04.04.2023 kl 16:54
8177
Det er vel ganske vanlig å endre litt salgsstrategi underveis. Min erfaring er at man kommer på noen lure ting, men så endrer man det likevel etter en stund. Man bør ha en taktikk som strukturerer en, og som gjør at man tåler svingninger. Jeg er Long, men en gang må man jo selge. Etter å ha lekt meg med regnearket mitt, der alle delkjøp står oppramset, kom jeg i dag frem til følgende: Hvert delkjøp kvalifiserer til et delsalg når det har tidoblet seg, uavhengig av hvilken rekkefølge delkjøpet kom i. Det vil i praksis si at jeg selger løpende fra 16,1 til 109,7. Denne strategien vil sikre at jeg koser meg litt underveis med gevinsten, men også at jeg blir med på mesteparten av stigningen. Jeg anerkjenner selvsagt at vi skal innom 123, men da må jeg kjøpe litt på 12,3.
Redigert 04.04.2023 kl 16:59
Hei elg.
Stenger børsen kl.13.10 imorgen?
Takk for info:)
Stenger børsen kl.13.10 imorgen?
Takk for info:)
Standup på heltid eller revy på ungdomsskolen, det er spørsmålet. Heller mot det siste. Bare rør og infantilt sludder.
Hvordan fungerte strategien i AXA?
https://www.finansavisen.no/forum/post/3263717
Litt under middels vellykket eller?
https://www.finansavisen.no/forum/post/3263717
Litt under middels vellykket eller?
RFS
04.04.2023 kl 17:23
7864
Hei, jeg regner med du spør fordi du lurer. Jeg så ikke på Axactor som en tidoblingskandidat. Men den og andre forbruksbanker var veldig underpriset en stund, og er det fortsatt. ACR kjøpte jeg i jan og mars 2021 og solgte april og mai samme år, med ca 10 % avkastning. Det er forunderlig at den etterpå har sunket så mye, men jeg fulgte mer med på Brabank som nå har Ticker LEA. Der gjorde jeg en skikkelig kule, det var gevinsten derfra og fra ABG samme år som fikk meg tungt inn i PGS. Jeg har investert i ca 110 ulike aksjer, og har vært med på konkurser og mangedoblinger. Den nye strategien min nå for PGS er seriøst ment, men jeg garanterer selvsagt ikke at jeg beholder den helt ut.
Så er det øverstkommanderende lagopus som skal fortelle folk hva som er greit å si og ikke. Kommenterer med en ovenfra og ned holdning og i krass tone ønsker å kontrollere forumet her.
Usmakelige kommentarer til anstendige personer som prøver å bidra.
Kanskje legge om leiet litt eller er du bare en besserwisser av et kremrasshøl??
Usmakelige kommentarer til anstendige personer som prøver å bidra.
Kanskje legge om leiet litt eller er du bare en besserwisser av et kremrasshøl??
Redigert 04.04.2023 kl 18:08
Dette ble delt på discord.. noen som kan bekrefte eller har link? Må da være rimelig ok info.
"PGS: S&P GLOBAL RATINGS OPPGRADERER RATING TIL "B-"
Det fremgår av en melding tirsdag."
"PGS: S&P GLOBAL RATINGS OPPGRADERER RATING TIL "B-"
Det fremgår av en melding tirsdag."
Redigert 04.04.2023 kl 18:33
Dette er veldig positivt! Mye mer enn mange kanskje er klar over.
Redigert 04.04.2023 kl 18:32
CCC rarting er vel ikke investerbart for mange fond osv.
B-, så blir det noe mer spiselig.
B-, så blir det noe mer spiselig.
Excellent
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
oppturen skrev Og de gamle lånene blir 1% poeng billigere ! 😀
Kanon! Var det publisert idag? Link til dette?
04.04.2023 16:58:26 (DNB M)
Redigert 04.04.2023 kl 18:53
Slutten i dag var litt irr. Men det spiller ingen rolle, og med den nye infoen på bordet er det glede å hente også fra PGS ut påsken. Penger med ...
Slettet brukerskrev Kanon! Var det publisert idag? Link til dette?
Infoen ble delt på AksjeForum-serveren på Discord. Jeg finner ikke meldingen selv så jeg hadde derfor håpet at noen har en link eller kan bekrefte at det faktisk stemmer. Det kommer fra en som fremstår som en seriøst forumdskribent 17:01 i dag #Asgeir
Perfekt!! Bare olja slutter å være bibopolar nå så snakker vi!
Redigert 04.04.2023 kl 18:57
Hardly
04.04.2023 kl 18:56
6951
Eneste jeg finner er denne:
https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/pgs-asa-bond-instrument-ratings-and-updated-corporate-credit-ratings?publisherId=4954260&releaseId=17958629
Og denne:
https://www.pgs.com/company/investor-relations/ir-news-stock-announcements/bond-instrument-ratings-and-updated-corporate-credit-ratings/
https://kommunikasjon.ntb.no/pressemelding/pgs-asa-bond-instrument-ratings-and-updated-corporate-credit-ratings?publisherId=4954260&releaseId=17958629
Og denne:
https://www.pgs.com/company/investor-relations/ir-news-stock-announcements/bond-instrument-ratings-and-updated-corporate-credit-ratings/
Redigert 04.04.2023 kl 18:58
Slettet brukerskrev Perfekt!! Bare olja slutter å være bibopolar nå så snakker vi!
B' ratings indicate that material default risk is present, but a limited margin of safety remains. Financial commitments are currently being met; however, capacity for continued payment is vulnerable to deterioration in the business and economic environment. CCC.
Slettet brukerskrev B- er veldig mye bedre en CCC. Dette vil bli lagt merke til.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bond_credit_rating
Non-investment grade
AKA high-yield bonds
AKA junk bonds
Non-investment grade
AKA high-yield bonds
AKA junk bonds
Redigert 04.04.2023 kl 19:12
Har egentlig ventet litt på at denne kom, men trodde ikke vi ville få dette så kjapt. At selskapet har hatt CCC har definitivt skremt større investorer da dette er ett varselstegn mot store betalingsproblemer og at all kreditt frarådes. B innebærer at det fins negativ "informasjon" som f.eks nøkkeltall under bransjesnittet. Jeg er ikke i tvil om at PGS vil øke ratingen ytterligere når kvartalstallene legges frem utover 2023.
Husk at her har det vært mye skremsel fra blandt annet Dnb pga CCC ratingen.
Husk at her har det vært mye skremsel fra blandt annet Dnb pga CCC ratingen.
Redigert 04.04.2023 kl 19:18
Blir denne børsmeldt i morgen tidlig på samme måte som 6. mars tro?
Her ser vi farene ved trading ...
🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀+🚀🚀
🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀+🚀🚀
Både og. Du slipper unna de dårlige nyhetene også ved day trading.
Slettet brukerskrev Her ser vi farene ved trading ... 🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀+🚀🚀
Her skal vi nok en god del opp ved børsåpning imorgen hvis dette meldes kl 0800, overnatte uten pgs-aksjer i disse spennende tider er livsfarlig
FinnMcCool
04.04.2023 kl 19:45
6479
I think this a definite thumbs up regarding the financial health of PGS.
Kl. 16:25 i dag var jeg bekymret for å måtte overnatte med traderpotten min da det tryna på slutten. Nå kan det jo kanskje se ut som om det var lurt - vi får se!