Zenith nærmer seg Benin-avtale
Hedi Hfef, teknisk og driftsdirektør i Zenith, har gjort positive fremskritt i Cotonou, Benin, mens vi jobber med å ferdigstille vilkårene for en produksjonsdelingskontrakt for blokk 1 som inneholder Sèmè #oljefeltet, offshore
https://twitter.com/zenithenergyltd/status/1640994008468971521?s=46&t=_Bydzec1UOmUWUuPa0_dEA&fbclid=IwAR1VMEjU5u9hDSEVEOYsg3RI_kOKON8zYf26QJT_hNzpicQpnTYuW_LnRWY
https://twitter.com/zenithenergyltd/status/1640994008468971521?s=46&t=_Bydzec1UOmUWUuPa0_dEA&fbclid=IwAR1VMEjU5u9hDSEVEOYsg3RI_kOKON8zYf26QJT_hNzpicQpnTYuW_LnRWY
Redigert 29.03.2023 kl 11:01
Du må logge inn for å svare
Ordre på 20 øre ?
Jeg la inn en selv og fikk følgende melding fra Nordnet.
Ordren din kunne ikke gjennomføres
Ugyldig pris, du har oppgitt feil prisinterval
En dårlig feilmelding.
En bedre feilmelding hadde hvert : TOSK !!!!!
Jeg la inn en selv og fikk følgende melding fra Nordnet.
Ordren din kunne ikke gjennomføres
Ugyldig pris, du har oppgitt feil prisinterval
En dårlig feilmelding.
En bedre feilmelding hadde hvert : TOSK !!!!!
BMU
03.04.2023 kl 19:59
4550
Aldara skrev Ja, jøss så rart at ikke Zen prissettes høyere....
I got allergic to two words since I have started to follow Zenith forums: first and most hated is Tilapia (beach), the second is IF word. It's only to letters but have deep impact on mining.: IF greand matter head the boll's will be calling Greand På"
Good buying opportunity around 0.07 to 0.072 grab as much as possible 1 working day before announcement.
As per tweet final touch to PSC all happening timebound manner in Benin.
from last two days many things happening in Yemen too...........
As per tweet final touch to PSC all happening timebound manner in Benin.
from last two days many things happening in Yemen too...........
Redigert 04.04.2023 kl 10:23
Block 4 for sale process similar way as block S2 ........... waiting for more detail and conclusion with Zenith deal.
i can say we will get Yemen money in account before Benin ...........
i can say we will get Yemen money in account before Benin ...........
Redigert 04.04.2023 kl 11:03
birol
04.04.2023 kl 11:50
4120
Why would they wait to the very last second to sign the deal you think? wouldnt u think benin thing could be delayed?
here i am talking about Yemen deal not Benin. but Yemen money will come in account before Benin.
Benin will be announce soon ............... earliest tomorrow or max next Friday. Those who selling behind hidden order from yesterday will regret next week.
in London it is 0.0735 with 1.1 million volume.
Benin will be announce soon ............... earliest tomorrow or max next Friday. Those who selling behind hidden order from yesterday will regret next week.
in London it is 0.0735 with 1.1 million volume.
Redigert 04.04.2023 kl 12:01
flingaas
04.04.2023 kl 12:37
4071
Eller så kommer de ikke frem til noen avtale. Kanskje mer sannsynlig det, nå som oljeprisen stiger. Da er ikke forhandlingene lenger 'exclusive', og hvem som helst kan snappe dealen foran øynene på oss.
Before as usual negative blabbering please go through the oil price when they enter into "exclusive negotiation"
-hidden order at 0.07 100000 is almost finished - its nice all impatient selling at 0.07
-hidden order at 0.07 100000 is almost finished - its nice all impatient selling at 0.07
Redigert 04.04.2023 kl 12:53
MarketGunsling
04.04.2023 kl 13:17
4017
Benin is keen to increase oil production as it could provide a significant boost to the country's economy. Although Benin's oil production is relatively small compared to other countries in the region, the government recognizes the potential benefits of increased production and has taken steps to attract more foreign investment in the sector.
In the past, Benin has awarded exploration licenses to various international oil and gas companies, such as Total, Chevron, and Petrobras, among others and they are keen to increase exploration activity and potentially lead to the discovery of new oil reserves. The government has also implemented regulatory reforms to improve the investment climate in the oil and gas sector and attract more foreign investment.
It is therefore unlikely that they will just string the exclusivity agreement out and then cancel it just because the oil price is going up. It is far more likely that they will simply extend the exclusivity period to get the deal done.
We know from the tweet on March 29th that the company feel that negotiations are going well and they are “finalising the terms of a Production Sharing Contract for Block 1”. So I think that the next news that we get will be positive.
In the past, Benin has awarded exploration licenses to various international oil and gas companies, such as Total, Chevron, and Petrobras, among others and they are keen to increase exploration activity and potentially lead to the discovery of new oil reserves. The government has also implemented regulatory reforms to improve the investment climate in the oil and gas sector and attract more foreign investment.
It is therefore unlikely that they will just string the exclusivity agreement out and then cancel it just because the oil price is going up. It is far more likely that they will simply extend the exclusivity period to get the deal done.
We know from the tweet on March 29th that the company feel that negotiations are going well and they are “finalising the terms of a Production Sharing Contract for Block 1”. So I think that the next news that we get will be positive.
Large hidden order more than 3 million to buy 0.0692 - 10
if hidden order at 0.0692 and order at 0.07 with same person, it is illegal's trading as per Norwegian trading rule and comes under price manipulation.
But then syndicate comes in picture where it traded between two different account.
But then syndicate comes in picture where it traded between two different account.
Redigert 04.04.2023 kl 14:46
flingaas
04.04.2023 kl 16:03
3983
Jeg tror (håper) også på positive nyheter, ellers hadde jeg ikke vært interessert. Kommer likevel ikke unna at Zenith har en tendens til å falle av like før målstreken. Vi får se om trenden snur i Benin :)
Added more million with 0.0699
4 hours of trading before announcement good chance to grab around 0.07
4 hours of trading before announcement good chance to grab around 0.07
Redigert 04.04.2023 kl 16:22
jantt
04.04.2023 kl 16:46
3883
Du ved jo ikke om der kommer noget positivt nyt indenfor 4 timer. Ret gæt som sædvanligt. Meget du ikke lærer
Gullit
04.04.2023 kl 17:31
3808
Kommer ikke noe nytt de neste 4 timene nei. Han tenker vel att morgendagen kan være siste mulighet til å handle før vi får servert ett svar. Det kan hende det ligger klart når børsen åpner igjen. Ser man på tiden med forhandlinger er ikke det utenkelig..
Tomorrow market will be open only for 4 hours.
Then after 11 April. ....
Then after 11 April. ....
Redigert 04.04.2023 kl 19:17
Someone thinks other than syndicate will sale today less than 0.07 as Benin PSC time will end on Monday.
I thin they already concluded before Easter holiday and expecting announcement on next Tuesday.. 4 working hours before announcement.
I thin they already concluded before Easter holiday and expecting announcement on next Tuesday.. 4 working hours before announcement.
birol
05.04.2023 kl 09:25
3367
i hope your right, but what are your thoughts if nothing is announced by tuesday?
Aldara
05.04.2023 kl 09:48
3381
Selvsagt! Men hva ville dere gjort med 300k ? Kjøpt Zen for alle penga? Det kan skje endel nå i det lange tidsintervallet børsen er stengt!
Aldara skrev Burde jeg kjøpe påny før påsken setter inn?
Idag er det en ny runde med Vikinglotto hos Norsk Tipping og på børsen er det Zenith.
Til felles ..
De gir drømmen en sjanse ...
Til felles ..
De gir drømmen en sjanse ...
Hektor
05.04.2023 kl 09:57
3714
Helligdag kun på mandag i Benin. Jobbes nok på spreng denne uken. Meldeplikten gjelder jo uansett. God påske folkens!
Blientotre
05.04.2023 kl 10:11
3728
Jeg har fremdeles ståltro,
Personlig håper og tror jeg på at vi vil få inn avtalene, men det funker ikke å være for utålmodig - det kan ta tid.
Så må vi nesten bare tåle at det er noen kraftige svigninger av og til… Det er for lite interesse og investorer i aksjen til at den vil gå stabilt opp og ned..
Personlig håper og tror jeg på at vi vil få inn avtalene, men det funker ikke å være for utålmodig - det kan ta tid.
Så må vi nesten bare tåle at det er noen kraftige svigninger av og til… Det er for lite interesse og investorer i aksjen til at den vil gå stabilt opp og ned..
Redigert 05.04.2023 kl 10:14
Aldara
05.04.2023 kl 10:11
3748
Jeg ville jo tro at flere ville posisjonere seg nå like før en upcoming event og så lang tid uten mulighet til å handle?
Men i denne aksjen tar jeg ofte feil...
Men i denne aksjen tar jeg ofte feil...
Blientotre
05.04.2023 kl 10:17
3736
Det er enkelt og greit ingen interesse, aksjen er for liten for de med store penger pr nå..
Ett faktum enkelte ikke har fått med seg.
Aldara
05.04.2023 kl 10:31
3701
Jeg har sett denne skyte i været før og da går det faderlig fort! En periode vandret den mellom 15 og 18 øre. Men det er en stund siden nå...
Blientotre
05.04.2023 kl 10:42
3677
Ja, det monner godt når noen satser inn store penger.
Og det vil skje igjen, men ingen vet når - derfor synes jeg det er greit å være inne i aksjen.
Den dagen(hvis) avtalene kommer, så er det forsent.
Da rasker de med store penger til seg alt på få sekunder.
Og det vil skje igjen, men ingen vet når - derfor synes jeg det er greit å være inne i aksjen.
Den dagen(hvis) avtalene kommer, så er det forsent.
Da rasker de med store penger til seg alt på få sekunder.
Blientotre
05.04.2023 kl 10:46
3663
Og det er ingen hemmelighet at aksjen allerede er priset lavt, ut fra det vi allerede har og produsere.
Så det er ikke mer en et avistrykk med ny optimisme som skal til for å få den til å hoppe høyt.
Så det er ikke mer en et avistrykk med ny optimisme som skal til for å få den til å hoppe høyt.
Blientotre
05.04.2023 kl 10:50
3649
En annen ting, hvis du har 300k og investere så er det pr nå enkelt å kjøpe opp aksjer til høy oppgang og ha god avkastning på den oppturen.
Hvis lista er riktig, så kan du kjøpe aksjekursen helt opp til 0,155kr
Men nå kan jeg ikke noe om skjulteordrer - så mulig jeg brenner meg her..
Hvis lista er riktig, så kan du kjøpe aksjekursen helt opp til 0,155kr
Men nå kan jeg ikke noe om skjulteordrer - så mulig jeg brenner meg her..
Redigert 05.04.2023 kl 10:52
Aldara
05.04.2023 kl 11:00
3632
Det ligger nok endel skjulte ordrer oppover i boka og i tillegg hadde det poppet opp x antall aksjer til slags UNDER sist omsatte! Garantert! Dette skjer hver bidige gang!
working 1:30 hours left in market ...........
Large hidden order to buy 0.0681 - 100
Large hidden order to buy 0.0681 - 100
Redigert 05.04.2023 kl 12:04
Aldara
05.04.2023 kl 11:55
3560
Such a perfect opportunity for U to buy som extra before close Viking! Do it!
I already cross 26 million around 0.06 and 5 million around 0.07