🇳🇴 Lokotech verdensledende teknologi
https://investornytt.no/en-kandidat-som-kan-ga-1000-neste-6-mnd/
Lokotech har siden selskapet deltok på Litecoin Summit i høst opplevd stor pågang og interesse for selskapets ASIC minere enten som kretskort (hashblades) eller som komplette selvstendige datamaskiner ! Hvor går ferden videre for dette svært spennende selskapet nå ?
Ifølge morsselskapet ble den første informasjonsvideo postet på Youtube i midten av desember, og siden har selskapet mottatt registreringer fra over 1.000 unike kunder for deltakelse på et forhåndssalg. Lokotech skrev jo tidligere i en børsmeldingen at registreringene er 100 prosent organisk, og kundene har rangert seg selv med interesse mellom 1 og 6.000 stykk, og har ved forespørsel fått indikert en pris ved lansering på mellom 1.999 og 2.199 amerikanske dollar. Disse lavenergi-mikrobrikker kan potensielt også brukes innen kunstig intelligens (AI)
Husk at de har hittil brukt kroner null på ekstern markedsføring, og de mener de har fått bekreftet hypotesen om en betydelig markedsinteresse også blant mindre aktører for det som ligger an til å bli verdens mest energieffektive Scrypt ASIC, Hittil i år har det vært mange innsidekjøp i selskapet så dette sier jo litt om troen på produktet ! Det blir en spennende i tiden fremover …GF 1 juni : Håper på OTC notering i 🇺🇸 nå i sommer
https://youtube.com/shorts/qDVnxSxR8vE?si=qpeUQFoV0otI4Yu5
Bli gjerne ned på vår Facebook gruppe :
https://m.facebook.com/groups/2585004188312172/?ref=sharehttps://m.facebook.com/groups/2585004188312172/?ref=share&exp=93fa
Ta gjerne en titt på denne også :
https://youtube.com/watch?v=5hMAyqK1ztg&feature=share
Lokotech har siden selskapet deltok på Litecoin Summit i høst opplevd stor pågang og interesse for selskapets ASIC minere enten som kretskort (hashblades) eller som komplette selvstendige datamaskiner ! Hvor går ferden videre for dette svært spennende selskapet nå ?
Ifølge morsselskapet ble den første informasjonsvideo postet på Youtube i midten av desember, og siden har selskapet mottatt registreringer fra over 1.000 unike kunder for deltakelse på et forhåndssalg. Lokotech skrev jo tidligere i en børsmeldingen at registreringene er 100 prosent organisk, og kundene har rangert seg selv med interesse mellom 1 og 6.000 stykk, og har ved forespørsel fått indikert en pris ved lansering på mellom 1.999 og 2.199 amerikanske dollar. Disse lavenergi-mikrobrikker kan potensielt også brukes innen kunstig intelligens (AI)
Husk at de har hittil brukt kroner null på ekstern markedsføring, og de mener de har fått bekreftet hypotesen om en betydelig markedsinteresse også blant mindre aktører for det som ligger an til å bli verdens mest energieffektive Scrypt ASIC, Hittil i år har det vært mange innsidekjøp i selskapet så dette sier jo litt om troen på produktet ! Det blir en spennende i tiden fremover …GF 1 juni : Håper på OTC notering i 🇺🇸 nå i sommer
https://youtube.com/shorts/qDVnxSxR8vE?si=qpeUQFoV0otI4Yu5
Bli gjerne ned på vår Facebook gruppe :
https://m.facebook.com/groups/2585004188312172/?ref=sharehttps://m.facebook.com/groups/2585004188312172/?ref=share&exp=93fa
Ta gjerne en titt på denne også :
https://youtube.com/watch?v=5hMAyqK1ztg&feature=share
Redigert 18.06.2024 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
modestyB
27.06.2023 kl 12:34
4159
Kanskje de vet noe om melding som aldri kommer?
Kom meg ut på 1,19.
Kom meg ut på 1,19.
Viken79
27.06.2023 kl 12:42
4408
Tvilsomt. Da hadde vi ikke sett innsidekjøp i samme tidsperiode fra de som sitter i styret nå.
Tecinvest
27.06.2023 kl 14:05
4443
Er vel nå 20 innsidehandler av nær sagt hele styret så rimelig sikker på at verifisering kommer :)
Mulla3
27.06.2023 kl 14:09
4478
Innsidehandel kan en ikke tro på lenger, da useriøse selskaper driver med små innsidehandler for å få opp kursen.
Mulla3
27.06.2023 kl 14:26
4480
Innsidehandel kan en ikke tro på lenger, da useriøse selskaper driver med små innsidehandler for å få opp kursen.
Goliaten15
27.06.2023 kl 15:06
4708
Ben har jo sagt at meldingen kommer når siste test er ferdig. Varene er sendt 22/23 juni så skulle det gå en ukes tid. Så da kommer det info. Så det er ikke noe melding som ikke er kommet !!
150 k på salg opp til 1,50 ( + 50 %)
Her kan det være lurt å følge med nå
Her kan det være lurt å følge med nå
Aldara
28.06.2023 kl 15:19
4702
GuBeVarreMegVel... Gir meg enda over de kronidiotene som selger under krona nå! Det burde være langt fra mulig!!!
herrgrå
28.06.2023 kl 16:32
4664
Hver gang den faller under en krone, med noen som selger aggressivt ned til 0,95 øre, får alltid en innsideperson til å gjøre et kjøp. Mitt gjett er at innsidepersonen kjøper 200 000 og 100 000 på 0,95. La oss se ...
GMT - Master
28.06.2023 kl 19:51
4566
Det stemmer fint. Bjørn selger til minstepris 0.9500. Ødlegger momentum i aksjen. Jeg har plukket 200.000 aksjer 3 ganger og har økt min beholdning til 600.000 aksjer med et snitt 0.9500. De aksjene skal selges for det dobbelte om ei uke 🤌
Aldara
28.06.2023 kl 20:07
4537
Lokotech AS, et heleid datterselskap av Harmonychain AS, har i dag hatt et møte med ASIC-designerne. Kretskortene med påmonterte komponenter og MPW-ASIC'er er nå returnert laboratoriet, og har påstartet validering. Kretskortene har passert visuell inspeksjon og initielle tester for spenningsintegritet. Validering av basisfunksjonalitet - at kretsen leverer i henhold til simulering - som er neste steg i prosessen, er påbegynt. Vi vil oppdatere markedet så snart denne prosessen er ferdigstilt og resultatet foreligger. For mer informasjon, kontakt Adm. Dir. Ola Stene-Johansen på osj@lokotech.no
Møyfrid
28.06.2023 kl 20:24
4597
"Vi har åpnet esken, sett på kortet og satt strøm på. Det lyste i lampen. Dere hører fra oss en eller annen gang"
🤣🤣🤣
Intet slår meldingene til dette "konsernet". Hvordan fikk de skipet i flasken, er min tanke.
🤣🤣🤣
Intet slår meldingene til dette "konsernet". Hvordan fikk de skipet i flasken, er min tanke.
Goliaten15
28.06.2023 kl 20:37
4650
De melder akkurat som de sa! Går veien denne nå!!!!!!!!!
Og du veit,det er ikke et skip i en flaske!!!
Og du veit,det er ikke et skip i en flaske!!!
Aldara
28.06.2023 kl 20:51
4629
Du vet Snefrid....Stor mulighet denne tar av snart, noe Element/dltx aldri gjorde...
Goliaten15
28.06.2023 kl 21:00
4615
Om dette blir et salgbart produkt vil det revolusjonere og entre et multimilliard marked årlig. Det ventes endelig resultat gjennom sommeren. En foreløpig analyse av marked sentiment – viser at hvis produktet når gjennom kan selskapet generere hundredevis av millioner kr i omsetning på dette produktet.
Selskapet som av mange, inkludert meg selv har ifølge kilder jeg har pratet med jobbet jevnt og trutt siste året. Særlig etter forrige ledelse og en kippe aksjonærer har solgt seg ut – har man fått skikk på utviklingen man nå ser.
Selskapet som av mange, inkludert meg selv har ifølge kilder jeg har pratet med jobbet jevnt og trutt siste året. Særlig etter forrige ledelse og en kippe aksjonærer har solgt seg ut – har man fått skikk på utviklingen man nå ser.
herrgrå
28.06.2023 kl 21:16
4680
Selskapet innser tydeligvis sin plikt til å oppdatere markedet denne gangen, i stedet for å la investorer finne nyheter via Twitter.
https://twitter.com/BenMiklozek/status/1674123124785266688
Samme som tidligere newsfeed + noen bilder av circuit-boards og testprosedyrene.
https://twitter.com/BenMiklozek/status/1674123124785266688
Samme som tidligere newsfeed + noen bilder av circuit-boards og testprosedyrene.
herrgrå
28.06.2023 kl 21:17
8863
Jeg kan ikke forestille meg en enkelt 'miner' som ikke kjøper én, eller en enkelt 'farm' som ikke kjøper hundrevis.
Redigert 28.06.2023 kl 21:18
Tecinvest
28.06.2023 kl 21:48
8817
Fixer de denne chippen kan de også lage en inferansbrikke ! Dette er en type brikke som brukes i maskinlæring. Den er spesielt designet for å utføre matematiske beregninger som kreves for å utføre inferanseoppgaver. Disse brikkene brukes i mange forskjellige applikasjoner, inkludert ansiktsgjenkjenning, talegjenkjenning og bildegjenkjenning.
Broker74
29.06.2023 kl 08:56
8488
Det der var f... meg en tragisk kjedelig melding. Ikke det jeg har ventet på. Altså videre venting. Blir det utsettelse eller noe feil med denne så vil kursen bli straffet hardt på børsen. Det tåles ikke venting eller feil nå.
Så step up og kom med god nyhet, få salg og lever varene da blir det fart opp opp opp.
Så step up og kom med god nyhet, få salg og lever varene da blir det fart opp opp opp.
Møyfrid
29.06.2023 kl 16:13
8386
Hvor var du da Oddvar Brå knakk staven, Aldara?
DLTx gikk 1400% på 24 mnd, med gedigne muligheter for swingstrades undervegs for den dyktige/risikovillige.
Hva er "å ta av" i din verden?
Uansett, lykke til med Chip, kulturhus og festetomt i Karasjok, men husk hva Kenny sa:
You've got to know when to hold 'em
Know when to fold 'em
Know when to walk away
And know when to run
You never count your money
When you're sittin' at the table
There'll be time enough for countin'
When the dealin's done
DLTx gikk 1400% på 24 mnd, med gedigne muligheter for swingstrades undervegs for den dyktige/risikovillige.
Hva er "å ta av" i din verden?
Uansett, lykke til med Chip, kulturhus og festetomt i Karasjok, men husk hva Kenny sa:
You've got to know when to hold 'em
Know when to fold 'em
Know when to walk away
And know when to run
You never count your money
When you're sittin' at the table
There'll be time enough for countin'
When the dealin's done
Tecinvest
30.06.2023 kl 17:41
8214
Ingen strategier har 100 % treffsikkerhet men nå er jeg jaggu bull 🔥 Faller «brikkene» på plass her nå så kan jeg ikke skjønne annet om at Hmony er sinnsykt underpriset !
Gullhaugen
04.07.2023 kl 11:52
7734
Jeg ville tatt et lodd i NBX nå. Der kan det komme noen saftige hopp snart. Mcap er nydelig for noen jafs nå. Lite ledige aksjer gir rakettfart
Redigert 04.07.2023 kl 11:53
Aldara
04.07.2023 kl 12:53
7721
Lite volum og surrehandel i Hmony for tiden. Tror jeg legger bort laptopen og åpner igjen i august... Spørsmålet blir da hvilken kurs jeg kommer til å se...
Gullhaugen
04.07.2023 kl 13:38
7701
Aldara skrev Hvorfor nbx Gullhaugen?
Flere triggere på vei,lite ledige aksjer,økt handelsvolum i crypto,Spenn deal og ekstremt underpriset nå. MCAP 54 mill.. EN klar 100 -150 prosenter. Dette er min mening.
Redigert 04.07.2023 kl 13:43
Aldara
06.07.2023 kl 09:31
7300
Vi venter forsåvidt gode news like om hjørnet og markedet forventer ingenting! Se på kursen!
NULL FOMO i denne aksjen!!
NULL FOMO i denne aksjen!!
Aldara
07.07.2023 kl 16:29
7107
Nok en dag hvor hmony utviser totalt søplekurser!
Tar ikke dritten slutt en gang?
Nå må Ben og gjengen faen meg få den berømte fingeren ut og VISE NOE RESULTATER!
Tar det v i r k e l i g SÅ lang tid for å vise en verifisering??
Herregud for en nightmare denne aksjen er blitt. Fysj og faen!
Tar ikke dritten slutt en gang?
Nå må Ben og gjengen faen meg få den berømte fingeren ut og VISE NOE RESULTATER!
Tar det v i r k e l i g SÅ lang tid for å vise en verifisering??
Herregud for en nightmare denne aksjen er blitt. Fysj og faen!
Tecinvest
11.07.2023 kl 10:46
6901
Tipper Silisiumverifisering for Lokotechs MPW-ASIC er like rundt hjørnet !🔥🔥🔥
Møyfrid
11.07.2023 kl 14:48
6801
Meldingen er nå langt på overtid og tidligere ledelse pumper ut aksjer, mens menigheten tar i mot med åpne armer.
Har man sett det før?
Uansett, lykke til.
Har man sett det før?
Uansett, lykke til.
Goliaten15
12.07.2023 kl 14:11
6665
The team should be completed in the next day or two - but we will see!
elnomi
13.07.2023 kl 15:49
6502
Går det ann å sende ut flere svadameldinger enn dette selskapet gjør på børsen?
Nærmer seg vel en ny emisjon hvor aksjonærene på nytt må bla opp for selskapet?
Nærmer seg vel en ny emisjon hvor aksjonærene på nytt må bla opp for selskapet?
herrgrå
13.07.2023 kl 15:54
6484
https://newsweb.oslobors.no/message/592304
aksjekapitalen kan forhøyes med NOK 1.299.000
tegningskursen for asksjer some tegnes ved bruk av denne fullmakten skal i minimum utgøre NOK 1.50 per aksje
aksjekapitalen kan forhøyes med NOK 1.299.000
tegningskursen for asksjer some tegnes ved bruk av denne fullmakten skal i minimum utgøre NOK 1.50 per aksje
Stifen
18.07.2023 kl 18:38
5930
De kan jo unnlate å sende dem og. https://www.finansavisen.no/teknologi/2023/07/17/8022407/meldte-om-utsettelse-i-lukket-facebook-gruppe?zephr_sso_ott=OmrwJZ
Aldara
19.07.2023 kl 09:30
5751
Ultratotal ræva kurs.
Går dette til Helvete eller?? Noe jeg har gått glipp av?
Går dette til Helvete eller?? Noe jeg har gått glipp av?
Møyfrid
19.07.2023 kl 11:59
5721
Nå er vel denne "verifiseringen" rimelig på overtid, men det blir spennende å se om det kommer noe oppdatering fra "selskapet" før de skal over til Miami for å vise frem plastesken.
Aldara
19.07.2023 kl 12:11
5721
Du følger med Møyfrid...
Dersom gode resultater.... Slenger du deg på eller har du Hmonyfobi?
Dersom gode resultater.... Slenger du deg på eller har du Hmonyfobi?
Tecinvest
17.09.2023 kl 14:23
4755
Gjennombrudd for Harmonychain!
Espen Teigland av Espen Teigland 17.09.2023 Lesetid: 4 minutter
Intervju med ledelsen i Harmonychain – en avskrevet underdog?
Bildetekst: Co-founders av Lokotech på Mining Disrupt (f.v.): Benjamin Miklozek, Christian Rustad, og Ola Stene-Johansen
For seks uker siden hadde Investornytt et lengre intervju med nåværende ledelse i teknologiselskapet Harmonychain, dette stilnet mange kritikere som har vært svært kritisk til selskapet. Fredag kom det en ny operasjonell oppdatering. Investornytt har kontaktet selskapet og fått forklart hva fredagens melding innebærer.
En milepæl for selskapet
Ben Miklozek er i ekstase.
: This represents a significant milestone for our organization, reflecting the culmination of extensive efforts aimed at achieving a specific goal. We have successfully witnessed the live operation of our custom SCrypt ASIC design within a third-party pool. Furthermore, we are pleased to announce that we have attained a heightened level of confidence in our ability to achieve the promised efficiency metrics. Consequently, we are poised to commence preorders in the forthcoming month. Simultaneously, we are committed to scaling our company to a magnitude that not only optimizes our capacity to introduce the next generation of Scrypt ASICs to the market but also enables us to explore various revenue streams in the future.
Ben Miklozek CFO Harmonychain
Tweet
Prototypen hasher nå live på main net fra Norge. Hashingen er verifisert av en uavhengig tredjepart. Hvem er denne tredjeparten?
Dette er en såkalt mining pool som opererer mellom mineren og nettverkene. Denne er frittstående og europeisk, og presidenten derfra var på besøk i Oslo for å inspisere hardwaret. Dette for å sikre seg at det ikke er annet utstyr som står for hashraten. I tiden fremover vil vi naturligvis kjøre prototypen i forskjellige pools for å replisere resultatene forklarer Ola Stene Johansen – CEO i Harmonychain.
Teknologien er nå å betrakte som Technology Readiness Level, hva betyr det?
Teknologinivå (TRL nivå) er en vanlig teknologistandard som brukes for teknologiutviklere for å klare kunne kommunisere hvor man er i et utviklingsløp. Denne standarden har noen klare milepæler og en av dem er at man er i stand til å få sin første prototype til å fungere i et virkelig miljø (i motsetning til et simulert miljø som er TRL4). Lokotech pusher fortløpende videre her.
Antall unike kunder som har indikert sin interesse har passert 2200, hvordan måler dere dette?
Kunder som ønsker å delta på forhåndssalget melder seg på mailinglisten vår via lokotech.no. Der kartlegger vi litt karakteristika til kundene, blant annet geografisk plassering og størrelsen på nåværende operation og kjøpelyst.
Harmonychains CEO, Ola Stene-Johansen (Siv.Øk.,31). Foto: Stri Media AS
Hva er en typisk kunde? privat/bedrift?
Our client base spans a wide spectrum, encompassing individuals and companies that are newly entering the mining industry, as well as established farms operating thousands of ASIC miners. Nonetheless, it is noteworthy that the largest segment of our clientele resides within the intermediary range between these two extremes says Ben.
Dere forventer at antallet vil øke som resultat av å ha nådd denne milepælen i perioden frem mot åpning av forhåndssalget, var dette milepælen som gjør at dere åpner for forhåndsalg?
Vi har et par interne avklaringer å gjøre før vi åpner, men denne milepælen gir oss tilstrekkelig selvsikkerhet på at den tekniske risikoen knyttet til sluttproduktet er redusert tilstrekkelig nok til å begynne å håndtere kundemidler. Det er alltid risiko involvert, men den nærmer seg komfortable nivåer sier Ola Stene Johansen.
Hvilke inntekter snakker man pr enhet, kan dere si noe om dette?
Pris per enhet ligger an til å bli $1 999. Vi har ikke guidet på bruttomarginer enda. Den er åpenbart volumdrevet, men det kan tenkes at det ligger på nivåer som er typisk for spesialisert, høyteknologisk elektronikk for proffmarkedet avslutter Stene-Johansen.
Disclaimer
Ingen i Investornytt eier aksjer i Harmonychain.
Espen Teigland av Espen Teigland 17.09.2023 Lesetid: 4 minutter
Intervju med ledelsen i Harmonychain – en avskrevet underdog?
Bildetekst: Co-founders av Lokotech på Mining Disrupt (f.v.): Benjamin Miklozek, Christian Rustad, og Ola Stene-Johansen
For seks uker siden hadde Investornytt et lengre intervju med nåværende ledelse i teknologiselskapet Harmonychain, dette stilnet mange kritikere som har vært svært kritisk til selskapet. Fredag kom det en ny operasjonell oppdatering. Investornytt har kontaktet selskapet og fått forklart hva fredagens melding innebærer.
En milepæl for selskapet
Ben Miklozek er i ekstase.
: This represents a significant milestone for our organization, reflecting the culmination of extensive efforts aimed at achieving a specific goal. We have successfully witnessed the live operation of our custom SCrypt ASIC design within a third-party pool. Furthermore, we are pleased to announce that we have attained a heightened level of confidence in our ability to achieve the promised efficiency metrics. Consequently, we are poised to commence preorders in the forthcoming month. Simultaneously, we are committed to scaling our company to a magnitude that not only optimizes our capacity to introduce the next generation of Scrypt ASICs to the market but also enables us to explore various revenue streams in the future.
Ben Miklozek CFO Harmonychain
Tweet
Prototypen hasher nå live på main net fra Norge. Hashingen er verifisert av en uavhengig tredjepart. Hvem er denne tredjeparten?
Dette er en såkalt mining pool som opererer mellom mineren og nettverkene. Denne er frittstående og europeisk, og presidenten derfra var på besøk i Oslo for å inspisere hardwaret. Dette for å sikre seg at det ikke er annet utstyr som står for hashraten. I tiden fremover vil vi naturligvis kjøre prototypen i forskjellige pools for å replisere resultatene forklarer Ola Stene Johansen – CEO i Harmonychain.
Teknologien er nå å betrakte som Technology Readiness Level, hva betyr det?
Teknologinivå (TRL nivå) er en vanlig teknologistandard som brukes for teknologiutviklere for å klare kunne kommunisere hvor man er i et utviklingsløp. Denne standarden har noen klare milepæler og en av dem er at man er i stand til å få sin første prototype til å fungere i et virkelig miljø (i motsetning til et simulert miljø som er TRL4). Lokotech pusher fortløpende videre her.
Antall unike kunder som har indikert sin interesse har passert 2200, hvordan måler dere dette?
Kunder som ønsker å delta på forhåndssalget melder seg på mailinglisten vår via lokotech.no. Der kartlegger vi litt karakteristika til kundene, blant annet geografisk plassering og størrelsen på nåværende operation og kjøpelyst.
Harmonychains CEO, Ola Stene-Johansen (Siv.Øk.,31). Foto: Stri Media AS
Hva er en typisk kunde? privat/bedrift?
Our client base spans a wide spectrum, encompassing individuals and companies that are newly entering the mining industry, as well as established farms operating thousands of ASIC miners. Nonetheless, it is noteworthy that the largest segment of our clientele resides within the intermediary range between these two extremes says Ben.
Dere forventer at antallet vil øke som resultat av å ha nådd denne milepælen i perioden frem mot åpning av forhåndssalget, var dette milepælen som gjør at dere åpner for forhåndsalg?
Vi har et par interne avklaringer å gjøre før vi åpner, men denne milepælen gir oss tilstrekkelig selvsikkerhet på at den tekniske risikoen knyttet til sluttproduktet er redusert tilstrekkelig nok til å begynne å håndtere kundemidler. Det er alltid risiko involvert, men den nærmer seg komfortable nivåer sier Ola Stene Johansen.
Hvilke inntekter snakker man pr enhet, kan dere si noe om dette?
Pris per enhet ligger an til å bli $1 999. Vi har ikke guidet på bruttomarginer enda. Den er åpenbart volumdrevet, men det kan tenkes at det ligger på nivåer som er typisk for spesialisert, høyteknologisk elektronikk for proffmarkedet avslutter Stene-Johansen.
Disclaimer
Ingen i Investornytt eier aksjer i Harmonychain.
Tecinvest
17.09.2023 kl 20:36
4604
Ukens aksje uke 38 – Harmonychain
Om man skal tro selskapet kan man nå stå foran flere tusen kunder som har forhåndsmeldt seg på produktet.
Nå vil riktig nok tiden vise om dette er tilfellet og om man kan begynne å produsere produktet i volumordrer. Hvis dette skjer og selskapet feks selger 10,000 enheter a 22,000 kr pr enhet er dette alene ca 220 millioner kroner.
Da skjønner man at hvis man legger til grunn volum ordrer og prisingen som en teknologibedrift kan oppsiden være enorm. Mange kritiske røster har sagt, hvorfor skal Harmonychain klare noe Nvida ikke klarer.
Ja, det er faktisk på dette nivået.
Selskapets aksje en volatil og den trader mellom 0,6 og 1,20 i et historisk perspektiv. Med brudd på 1,20 kan denne aksjen fort gå til 1,80.
Gjennombrudd
Det jeg syntes er morsomt er all den svartmalingen Harmonychain har fått i Finansmedia særllig av Finansavisen og til dels Dn (enkelt journalist). I mens har DLTx bedrevet ren svindel (som er et sammenlignbart selskap) der skåner samme kritikerne selskapets ledelse. Hvorfor blir spekulasjoner.
Harmonychain har jo virkelig fått fart på sakene sine etter et nytt styre overtok og nå ser det ut til å løsne på de fundamentale faktorene. Om selskapet lykkes er markedet for disse enhetene.
Enormt marked
Harmonychain er i dag i ferd med å entre et marked verd 10 milliarder kroner årlig. Man bør forvente at det kan bli et forventningsrally nå som det etter all sannsynlighet er derisket som ledelsen sa tidligere i dag med Investornytt.
Skjermdump chart Harmonychain
Mange dyktige tradere
Det er mange lure og dyktige tradere i aksjen. Flere av de jeg har vært i kontakt med har sagt at man nå går inn i en periode man ikke bør trade denne aksjen for mye. Det er rett og slett for nære det enorme gjennombruddet.
Jeg tror aksjen kommer til å fly denne uken! Enkelt og greit og jeg tror kanskje flere heller øker sine posisjoner enn og selge seg ut.
Jeg tror aksjen kan stige om lag 60-70% kommende uke!
Disclaimer
Ingen i Investornytt eier aksjer i selskapet.
Om man skal tro selskapet kan man nå stå foran flere tusen kunder som har forhåndsmeldt seg på produktet.
Nå vil riktig nok tiden vise om dette er tilfellet og om man kan begynne å produsere produktet i volumordrer. Hvis dette skjer og selskapet feks selger 10,000 enheter a 22,000 kr pr enhet er dette alene ca 220 millioner kroner.
Da skjønner man at hvis man legger til grunn volum ordrer og prisingen som en teknologibedrift kan oppsiden være enorm. Mange kritiske røster har sagt, hvorfor skal Harmonychain klare noe Nvida ikke klarer.
Ja, det er faktisk på dette nivået.
Selskapets aksje en volatil og den trader mellom 0,6 og 1,20 i et historisk perspektiv. Med brudd på 1,20 kan denne aksjen fort gå til 1,80.
Gjennombrudd
Det jeg syntes er morsomt er all den svartmalingen Harmonychain har fått i Finansmedia særllig av Finansavisen og til dels Dn (enkelt journalist). I mens har DLTx bedrevet ren svindel (som er et sammenlignbart selskap) der skåner samme kritikerne selskapets ledelse. Hvorfor blir spekulasjoner.
Harmonychain har jo virkelig fått fart på sakene sine etter et nytt styre overtok og nå ser det ut til å løsne på de fundamentale faktorene. Om selskapet lykkes er markedet for disse enhetene.
Enormt marked
Harmonychain er i dag i ferd med å entre et marked verd 10 milliarder kroner årlig. Man bør forvente at det kan bli et forventningsrally nå som det etter all sannsynlighet er derisket som ledelsen sa tidligere i dag med Investornytt.
Skjermdump chart Harmonychain
Mange dyktige tradere
Det er mange lure og dyktige tradere i aksjen. Flere av de jeg har vært i kontakt med har sagt at man nå går inn i en periode man ikke bør trade denne aksjen for mye. Det er rett og slett for nære det enorme gjennombruddet.
Jeg tror aksjen kommer til å fly denne uken! Enkelt og greit og jeg tror kanskje flere heller øker sine posisjoner enn og selge seg ut.
Jeg tror aksjen kan stige om lag 60-70% kommende uke!
Disclaimer
Ingen i Investornytt eier aksjer i selskapet.