$$$PGS$$$ ¡MMMultiyear!🧨🧨🧨
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
25.04.2023 kl 16:51
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
oppturen
Hva er dette da ?
https://www.petronect.com.br/irj/go/km/docs/pccshrcontent/Site%20Content%20(Legacy)/Portal2018/en/busca_intr.html?search=3D#
Er det slik avtale de søker ?
https://www.pgs.com/company/investor-relations/ir-news-stock-announcements/pgs-signs-multi-year-multiclient-library-access-agreement-with-shell2/
Hva er dette da ?
https://www.petronect.com.br/irj/go/km/docs/pccshrcontent/Site%20Content%20(Legacy)/Portal2018/en/busca_intr.html?search=3D#
Er det slik avtale de søker ?
https://www.pgs.com/company/investor-relations/ir-news-stock-announcements/pgs-signs-multi-year-multiclient-library-access-agreement-with-shell2/
Redigert 25.04.2023 kl 14:09
Du må logge inn for å svare
Går den mere ned enn opp, mener du? Det stemmer jo ikke?
oppturen
05.04.2023 kl 13:22
3062
Jeg tror 2023 blir meget bra på late sales, PGS kjører reprossesering på biblioteket i hot spot områder. Salg av slike data går omtrent direkte på bunnlinja !!
Kilde Z
05.04.2023 kl 15:18
2580
There once was a company named PGS
Whose profits had been in a bit of a mess
But this year they made a killing
Their earnings were thrilling
Compared to the past, they truly impress!
Whose profits had been in a bit of a mess
But this year they made a killing
Their earnings were thrilling
Compared to the past, they truly impress!
Hyggelig å se solen lader dere, Godtfolk🌞
Kilde Z skrevInnlegget er slettet
🤣
Får alle nødvendige råd via tråden nå. Slutt på å skli på sleipe steiner og havne i 🐊-gapet
Får alle nødvendige råd via tråden nå. Slutt på å skli på sleipe steiner og havne i 🐊-gapet
Redigert 05.04.2023 kl 15:28
Du må logge inn for å svare
portion
JA, LYKKES! Dette er bare starten og jeg med flere har store forhåpninger når det gjelder PGS men det er ikke gjort over natten! Jeg har bygget sten på sten siden sommeren 2020 pga jeg har hatt trua på PGS men vi er ikke i mål ennå.. Det er nå det starter! Joda! Vi har lyktes,men ikke alle ennå,men det vil de
JA, LYKKES! Dette er bare starten og jeg med flere har store forhåpninger når det gjelder PGS men det er ikke gjort over natten! Jeg har bygget sten på sten siden sommeren 2020 pga jeg har hatt trua på PGS men vi er ikke i mål ennå.. Det er nå det starter! Joda! Vi har lyktes,men ikke alle ennå,men det vil de
Ny bank uro! Bolig priser opp og kronen svekker seg…
Påskekåkktail
Påskekåkktail
Dølle skrevInnlegget er slettet
Tosk!
observer009
05.04.2023 kl 19:33
5729
DNB: – Dette er tradernes favorittaksjer (Finansavisen)
Kundene til DNB brukte bankuroen til å gjøre de største aksjekjøpene siden mars 2020. PGS tronet øverst på topplisten for de mest handlede aksjene denne måneden basert på antall transaksjoner. Videre på topplisten, basert på antall transaksjoner, var Equinor, Vår Energi, Aker BP og DNB. Aksjene som ble mest nettokjøpt i perioden var Aker BP, DNB og Vår Energi mens Telenor, Kahoot og REC Silicon ble mest nettosolgt.
Kundene til DNB brukte bankuroen til å gjøre de største aksjekjøpene siden mars 2020. PGS tronet øverst på topplisten for de mest handlede aksjene denne måneden basert på antall transaksjoner. Videre på topplisten, basert på antall transaksjoner, var Equinor, Vår Energi, Aker BP og DNB. Aksjene som ble mest nettokjøpt i perioden var Aker BP, DNB og Vår Energi mens Telenor, Kahoot og REC Silicon ble mest nettosolgt.
Endelig tatt plass på hytta, langt nord som bergsmofs men trolig enda mer nord. Puttet 100K til inn idag og det er ikke uten grunn, gjordet det samme da kursen gikk under 9 tallet.
Allikevel ubetydelig , who cares.. Tenker det samme når andre skriver slikt pjatt😂
Hovedgrunn til at jeg føler meg «trygg» er at jeg har noen gode venner som alltids vet litt mer. Sist jeg var i Oslo og hadde lunsj så flirte de godt når kursen var nede på 8 tallet- Dnb vet best sa de og råflirte.
Hold aksjen ut året er rådet jeg har fått og disse vet bedre enn de fleste av oss. Deler denne med god vilje og ingen baktanke.
God påske til alle🐣
Allikevel ubetydelig , who cares.. Tenker det samme når andre skriver slikt pjatt😂
Hovedgrunn til at jeg føler meg «trygg» er at jeg har noen gode venner som alltids vet litt mer. Sist jeg var i Oslo og hadde lunsj så flirte de godt når kursen var nede på 8 tallet- Dnb vet best sa de og råflirte.
Hold aksjen ut året er rådet jeg har fått og disse vet bedre enn de fleste av oss. Deler denne med god vilje og ingen baktanke.
God påske til alle🐣