$$$PGS$$$ ¡MMMultiyear!🧨🧨🧨
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
25.04.2023 kl 16:51
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
oppturen
Hva er dette da ?
https://www.petronect.com.br/irj/go/km/docs/pccshrcontent/Site%20Content%20(Legacy)/Portal2018/en/busca_intr.html?search=3D#
Er det slik avtale de søker ?
https://www.pgs.com/company/investor-relations/ir-news-stock-announcements/pgs-signs-multi-year-multiclient-library-access-agreement-with-shell2/
Hva er dette da ?
https://www.petronect.com.br/irj/go/km/docs/pccshrcontent/Site%20Content%20(Legacy)/Portal2018/en/busca_intr.html?search=3D#
Er det slik avtale de søker ?
https://www.pgs.com/company/investor-relations/ir-news-stock-announcements/pgs-signs-multi-year-multiclient-library-access-agreement-with-shell2/
Redigert 25.04.2023 kl 14:09
Du må logge inn for å svare
De bipolare klarer ofte ikke å se sine egne feilgrep
Billyjojimbob
18.04.2023 kl 10:36
4551
Du som er en rev på TA,kan vel bedre enn dette? Er det timing /volum du mener?😉
PSI- Investor
18.04.2023 kl 10:48
4458
'Snu alle steiner' ja...
Heldig vis hjelper ikke det noe særlig, de MÅ ha seismikk!
Heldig vis hjelper ikke det noe særlig, de MÅ ha seismikk!
PerUlv Den ene
18.04.2023 kl 10:51
4426
Tja...
Nå har jo også PGS en "tradisjon" i å melde nye kontrakter rett i forkant av Q presentasjoner.
Nå har jo også PGS en "tradisjon" i å melde nye kontrakter rett i forkant av Q presentasjoner.
Leotwin
18.04.2023 kl 10:58
4354
Zoom ut!
Etter et meget skuffende Q1 (late sales) er det ikke merkelig at shortere og tradere herjer i PGS. Men som Oppturen mfl. har påpekt, ser det ikke så ille ut bak tallene. Særlig kontraktsseismikk var sterk. Vi vet at late sales varierer mye fra Q til Q, og ledelsen har sagt at de ikke endrer guidingen på late sales for året. Vi vet også at kundene har satt av mer penger til leting i 2023, enn i 2022. I tillegg kommer havvind, CCS mv. Oljeprisen er spådd å nå over 100 dollar i sommer (Rystad). Båter blir tatt ut av opplegg pga. av sterk etterspørsel. Ja, ting tar tid, men oppgangssykelen er inntakt. Underliggende verdier vil da gradvis bli synliggjort, og aksjekursen vil følge etter.
Just my take on it😊
Etter et meget skuffende Q1 (late sales) er det ikke merkelig at shortere og tradere herjer i PGS. Men som Oppturen mfl. har påpekt, ser det ikke så ille ut bak tallene. Særlig kontraktsseismikk var sterk. Vi vet at late sales varierer mye fra Q til Q, og ledelsen har sagt at de ikke endrer guidingen på late sales for året. Vi vet også at kundene har satt av mer penger til leting i 2023, enn i 2022. I tillegg kommer havvind, CCS mv. Oljeprisen er spådd å nå over 100 dollar i sommer (Rystad). Båter blir tatt ut av opplegg pga. av sterk etterspørsel. Ja, ting tar tid, men oppgangssykelen er inntakt. Underliggende verdier vil da gradvis bli synliggjort, og aksjekursen vil følge etter.
Just my take on it😊
oppturen
18.04.2023 kl 11:03
4449
Tid for tall 😀
Har sett lit nermere på Prefounding:
I Q1 er det estimert POC på $46 mill, av flåten er 23% av 6 skip brukt det gir ca 125 skipsdager og ca $368.000 pr dag !!! ( det overstiger kontrakt !)
For 2023 er det planlagt å bruke ca 40% av effektiv seismikk tid på MC. Regner vi 85% flåteutnyttelse for året og ganger med 6,5 skip (Victory er med halve året) blir det ca 800 skipsdager.
Om prefounding i Q1 viser seg å være representativ vil poc inntekter på MC beløpe seg til hele $294 mill !!! For året.
I mitt estimat hadde jeg $200 og andre analyser ligger rundt $190.
Om ratene på kontrakt og MC er representative for hele 2023 vil aktive seismikk skip tjene inn ca 720 mill i 2023, legger vi til Swift og Apollo så vil jeg tro de må klare ca $100 mill. Totalt blir det da $820mill for året ( omtrent DnB analysens total). Dette er altså helt uten Late sales !!
Ser man på tallene så viser Q1 en veldig veldig oppløftende retning. I praksis medfører tallene over at alle inntekter fra late sales vil gå rett på bunnlinja og kan brukes på avdrag etc. det trengst ca $150 for å klare minimum forpliktelse ( men da er avdrag i Q1 2024 med også, men ikke inntektene)
Meget oppløftende å se prefounding nivået !!!
Har sett lit nermere på Prefounding:
I Q1 er det estimert POC på $46 mill, av flåten er 23% av 6 skip brukt det gir ca 125 skipsdager og ca $368.000 pr dag !!! ( det overstiger kontrakt !)
For 2023 er det planlagt å bruke ca 40% av effektiv seismikk tid på MC. Regner vi 85% flåteutnyttelse for året og ganger med 6,5 skip (Victory er med halve året) blir det ca 800 skipsdager.
Om prefounding i Q1 viser seg å være representativ vil poc inntekter på MC beløpe seg til hele $294 mill !!! For året.
I mitt estimat hadde jeg $200 og andre analyser ligger rundt $190.
Om ratene på kontrakt og MC er representative for hele 2023 vil aktive seismikk skip tjene inn ca 720 mill i 2023, legger vi til Swift og Apollo så vil jeg tro de må klare ca $100 mill. Totalt blir det da $820mill for året ( omtrent DnB analysens total). Dette er altså helt uten Late sales !!
Ser man på tallene så viser Q1 en veldig veldig oppløftende retning. I praksis medfører tallene over at alle inntekter fra late sales vil gå rett på bunnlinja og kan brukes på avdrag etc. det trengst ca $150 for å klare minimum forpliktelse ( men da er avdrag i Q1 2024 med også, men ikke inntektene)
Meget oppløftende å se prefounding nivået !!!
Redigert 18.04.2023 kl 11:21
rischioso
18.04.2023 kl 11:25
4254
For det første så har den jeg stilet innlegget til svart så ikke noe behov for deg å fortsette på en diskusjon som er over hvor du heller ikke var invitert.
For det andre fordi jeg bommet med noen ører på det du viser til - altså at kursen kom ned men ikke like langt ned som jeg trodde så skal alt jeg sier i ettertid være feil -hvis så er det jo bare å legge ned hele forumet for ingen - absolutt ingen kan si noe mer da - deg selv inkludert. Sannheten er at jeg har truffet meget godt og bedre enn de fleste noe som sikkert irriterer og derfor velger du heller å gjenta den ene traden og skal få det til å se ut som at jeg bare satt på gjerdet fra 7,5 til 13 uten å gjøre en eneste trade når det er nettopp trader jeg hovedsakelig gjør så blir jo dette bare komisk - like komisk som at du diskuterer personer mer enn caset.og det er nettopp slike innlegg som har null verdi og ødelegger tråden. Innlegg som belyser muligheter og risk er det folk er ute etter å finne her og da burde vi også diskutere det og kun det og ikke bare ensidig drømmer og fordømmelse av personer som ikke helt er enig i drømmen slik caset fremstår i dag.
For det andre fordi jeg bommet med noen ører på det du viser til - altså at kursen kom ned men ikke like langt ned som jeg trodde så skal alt jeg sier i ettertid være feil -hvis så er det jo bare å legge ned hele forumet for ingen - absolutt ingen kan si noe mer da - deg selv inkludert. Sannheten er at jeg har truffet meget godt og bedre enn de fleste noe som sikkert irriterer og derfor velger du heller å gjenta den ene traden og skal få det til å se ut som at jeg bare satt på gjerdet fra 7,5 til 13 uten å gjøre en eneste trade når det er nettopp trader jeg hovedsakelig gjør så blir jo dette bare komisk - like komisk som at du diskuterer personer mer enn caset.og det er nettopp slike innlegg som har null verdi og ødelegger tråden. Innlegg som belyser muligheter og risk er det folk er ute etter å finne her og da burde vi også diskutere det og kun det og ikke bare ensidig drømmer og fordømmelse av personer som ikke helt er enig i drømmen slik caset fremstår i dag.
Redigert 18.04.2023 kl 11:25
china
18.04.2023 kl 11:26
4250
Er så glad for at du vier livet til denne tråden!! Usikker på om det er litt sjarmerende eller veldig pinlig.
rischioso
18.04.2023 kl 11:32
4184
Slettet brukerskrev De bipolare klarer ofte ikke å se sine egne feilgrep
Du virker å være vel bevandret i de bi-polares verden og har over gjennomsnittet kunnskap - en innsikt og kunnskap kun de bi-polare selv får ved å lese seg opp på sin egen sykdom - så takk for deling, det står det respekt av for ikke alle er like åpne om slikt og tro meg når jeg sier at jeg ikke skal bruke sykdommen din i mot deg.. ;)
Redigert 18.04.2023 kl 11:33
oppturen
18.04.2023 kl 11:33
4172
Om det er av interrese så er ny Hyperion jobben godkjent og satt til planlagt.
Denne er ikke meldt enda !
https://factpages.npd.no/no/survey/TableView/Planned
Denne er ikke meldt enda !
https://factpages.npd.no/no/survey/TableView/Planned
rischioso
18.04.2023 kl 11:36
4166
Takk for det - du er ikke alene om å mene akkurat det - fortvil ikke, usikkerheten din er noe du kan jobbe med ...;)
rischioso
18.04.2023 kl 11:44
4124
Bare kort innpå med en liten observasjon - PGS ned i skrivende stund og TGS opp på en felles grønn OSE.
Highlights:
PGS - Betydelig gjeld, ekstrem rente og gjentagende underskudd de siste 4 kvartaler
TGS - Håndterbar gjeld, overskudd og utbytte
Kan det ha noe med disse realiteter å gjøre - jeg bare spør ... ;)
Highlights:
PGS - Betydelig gjeld, ekstrem rente og gjentagende underskudd de siste 4 kvartaler
TGS - Håndterbar gjeld, overskudd og utbytte
Kan det ha noe med disse realiteter å gjøre - jeg bare spør ... ;)
Normalone
18.04.2023 kl 11:52
4042
Takk oppturen - det du her viser, gjennom synliggjøring av ratene på allerede inngåtte kontrakter (og vi vet allerede at store deler av 2023 er fullbooket), understreker det samme jeg har kommet frem til; PGS kommer til å ha en omsetning på over 1 mrd USD i år!
Ellers tror jeg det er sunt for mange av dere som bruker mye tid på å skrive på HO + følge med på kursen hvert minutt - ta dere en tur ut i sola, tenk på noe annet enn børs og PGS!
Ellers tror jeg det er sunt for mange av dere som bruker mye tid på å skrive på HO + følge med på kursen hvert minutt - ta dere en tur ut i sola, tenk på noe annet enn børs og PGS!
rischioso
18.04.2023 kl 11:55
4026
RE - Ellers tror jeg det er sunt for mange av dere som bruker mye tid på å skrive på HO + følge med på kursen hvert minutt - ta dere en tur ut i sola, tenk på noe annet enn børs og PGS!
* ..... å risikere og være enda blakkere når vi kommer tilbake, nei her gjelder det å følge med for kursen har stupt fra 13+ til lav 8 på kort tid noe som kunne ha blitt verdens dyreste tid i solen om man ikke fulgte med ...
* ..... å risikere og være enda blakkere når vi kommer tilbake, nei her gjelder det å følge med for kursen har stupt fra 13+ til lav 8 på kort tid noe som kunne ha blitt verdens dyreste tid i solen om man ikke fulgte med ...
Sweetspot
18.04.2023 kl 11:58
4036
Se på kursutviklingen til TGS så hadde jeg forlatt skuta! Det ser virkelig værre ut en PGS sin utvikling i det siste..
I skrivende stund er PGS i pluss ;-)
I skrivende stund er PGS i pluss ;-)
unikum
18.04.2023 kl 12:06
3993
Hva vil du med dette ? Kun for å prøve å spre usikkerhet ovenfor slike som deg? Tgs er ett data firma, burde ikke gå innunder seismikk.
Og når det gjelder shorten så klarer du også lese at det er satt nye 13 0g 14.4 ? eller er det nok en gang kun vrøvl fra din side.
STILLINGSINNEHAVER KORT POSISJON KORT PROSENT POSISJONSDATO (DD.MM.ÅÅÅÅ)
MARSHALL WACE LLP 8 198 474 0,90% 14.04.2023
MILLENNIUM INTERNATIONAL MANAGEMENT LP 4 692 828 0,51% 14.04.2023
CITADEL ADVISORS LLC 9 559 483 1,05% 13.04.2023
SUM 22 450 785 2,46%
Og når det gjelder shorten så klarer du også lese at det er satt nye 13 0g 14.4 ? eller er det nok en gang kun vrøvl fra din side.
STILLINGSINNEHAVER KORT POSISJON KORT PROSENT POSISJONSDATO (DD.MM.ÅÅÅÅ)
MARSHALL WACE LLP 8 198 474 0,90% 14.04.2023
MILLENNIUM INTERNATIONAL MANAGEMENT LP 4 692 828 0,51% 14.04.2023
CITADEL ADVISORS LLC 9 559 483 1,05% 13.04.2023
SUM 22 450 785 2,46%
Det er sjelden å se noen anstrenge seg så kraftig bare for å irritere andre brukere på forumet. Begge aksjer for alle praktiske formål uforandret.
TGS: 175,00
PGS: 8,30
Så får vi se utviklingen fremover.
TGS: 175,00
PGS: 8,30
Så får vi se utviklingen fremover.
rischioso
18.04.2023 kl 12:23
3918
Det du kaller å skape usikkerhet - kaller jeg å dele fakta.
Og shorten, ja den har vært jevnt over stigende og det på tross av at menigheten hardnakket har ment det motsatte ...
Teknisk så har kursen satt stadig lavere topper og bunner så trenden er udiskutabelt negativ på tross av at menigheten har ment at en rekyl er like rundt hjørnet annenhver dag ...
Kanskje på tide å innrømme alle bommerter og heller forholde seg til det som faktisk skjer.
Q1 resultatet som skulle endre det meste ved å bevise at trenden snudde til positiv endte som vi kjenner til å bli nok en skuffelse noe som forsterket usikkerheten om og rundt selskapets evne til å levere overskudd noe som er helt nødvendig for å kunne betjene gjeld. For gjelden MÅ ned så den økonomiske stressfaktoren i caset går ned og man ikke skal være avhengig av en evigvarende supersyklus for å overleve for er det noe som er sikkert så er det at det vil komme en nedgangstid etter dette som det alltid gjør og da må selskapet befinne seg i en helt annen gjeldssituasjon for ellers kan det bli game over ved neste nedgangskonjunktur og for at det skal kunne skje så MÅ selskapet levere i gode tider noe de ikke har klart frem til i dag og det hele 4 kvartaler inne i et godt bedret marked ....
Og shorten, ja den har vært jevnt over stigende og det på tross av at menigheten hardnakket har ment det motsatte ...
Teknisk så har kursen satt stadig lavere topper og bunner så trenden er udiskutabelt negativ på tross av at menigheten har ment at en rekyl er like rundt hjørnet annenhver dag ...
Kanskje på tide å innrømme alle bommerter og heller forholde seg til det som faktisk skjer.
Q1 resultatet som skulle endre det meste ved å bevise at trenden snudde til positiv endte som vi kjenner til å bli nok en skuffelse noe som forsterket usikkerheten om og rundt selskapets evne til å levere overskudd noe som er helt nødvendig for å kunne betjene gjeld. For gjelden MÅ ned så den økonomiske stressfaktoren i caset går ned og man ikke skal være avhengig av en evigvarende supersyklus for å overleve for er det noe som er sikkert så er det at det vil komme en nedgangstid etter dette som det alltid gjør og da må selskapet befinne seg i en helt annen gjeldssituasjon for ellers kan det bli game over ved neste nedgangskonjunktur og for at det skal kunne skje så MÅ selskapet levere i gode tider noe de ikke har klart frem til i dag og det hele 4 kvartaler inne i et godt bedret marked ....
Redigert 18.04.2023 kl 12:26
Bullen
18.04.2023 kl 12:23
3935
Klart at det er mindre risiko i TGS. Rente utgiftene for PGS alene er vel ca.1 mrd + avdrag - sikkert noen her inne som er bra på tall og vet hvor store avdragene blir.
Dumt å vurdere PGS uten å ta disse tallene med i betraktning. Sitter man long i aksjen, er trua sterk på markedet og at PGS kommer til å tjene så mye penger at gjelden ikke er noe problem. Markedet vurderer også PGS som risikabelt med en nedgang på ca 35% på en drøy måned
Jeg har ingen forutsetning til å vite hvordan ferden går videre. Det positive er at olje selskapene investerer tungt og den ballen ruller bare videre.
Aksjen er bra å trade pga volatiliteten.
Dumt å vurdere PGS uten å ta disse tallene med i betraktning. Sitter man long i aksjen, er trua sterk på markedet og at PGS kommer til å tjene så mye penger at gjelden ikke er noe problem. Markedet vurderer også PGS som risikabelt med en nedgang på ca 35% på en drøy måned
Jeg har ingen forutsetning til å vite hvordan ferden går videre. Det positive er at olje selskapene investerer tungt og den ballen ruller bare videre.
Aksjen er bra å trade pga volatiliteten.
Du selv da, skal du fortsett å pumpe ut svada mens folk er ute i solen?
18.04.2023
Forum Ticker Kl Innlegg Svar Lest
Offshore PGS 12:23 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" 33
Offshore PGS 11:55 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [1] 356
Offshore PGS 11:44 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [4] 492
Offshore PGS 11:36 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" 610
Offshore PGS 11:33 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" 660
Offshore PGS 11:25 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [3] 775
Offshore PGS 10:12 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" 1298
Offshore PGS 10:05 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [1] 1407
Offshore PGS 10:00 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [4] 1504
Offshore PGS 09:55 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [4] 1656
Offshore PGS 09:49 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [3] 1717
Offshore PGS 09:46 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" 1703
Offshore PGS 09:37 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [13] 1789
Offshore PGS 09:31 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [3] 1845
Offshore PGS 09:26 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [20] 1932
18.04.2023
Forum Ticker Kl Innlegg Svar Lest
Offshore PGS 12:23 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" 33
Offshore PGS 11:55 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [1] 356
Offshore PGS 11:44 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [4] 492
Offshore PGS 11:36 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" 610
Offshore PGS 11:33 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" 660
Offshore PGS 11:25 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [3] 775
Offshore PGS 10:12 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" 1298
Offshore PGS 10:05 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [1] 1407
Offshore PGS 10:00 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [4] 1504
Offshore PGS 09:55 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [4] 1656
Offshore PGS 09:49 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [3] 1717
Offshore PGS 09:46 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" 1703
Offshore PGS 09:37 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [13] 1789
Offshore PGS 09:31 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [3] 1845
Offshore PGS 09:26 RE: $$$PGS$$$ "Snu alle steiner for å finne mer!" [20] 1932
Redigert 18.04.2023 kl 12:28
rischioso
18.04.2023 kl 12:31
3964
Ja det er klart langt mindre risiko i et selskap som har håndterbar gjeld leverer overskudd og utbytte (TGS) sammenlignet med et selskap som har en uhåndterlig gjeld nettopp fordi de produserer underskudd (PGS) ...
Mao, slik PGS caset fremstår i dag og har gjort de 4 siste kvartaler så er det lite egnet for å ta en longposisjon, men svært egnet til å trade kortsiktig i - med høy varsomhet ... ;)
Mao, slik PGS caset fremstår i dag og har gjort de 4 siste kvartaler så er det lite egnet for å ta en longposisjon, men svært egnet til å trade kortsiktig i - med høy varsomhet ... ;)
Redigert 18.04.2023 kl 12:33
Aksjehviskeren
18.04.2023 kl 12:35
3922
Pgs er volatil begge veier, så den som ikke har mage for å tåle litt nedturer vil heller ikke få være med på oppturene.
Dersom man ønsker litt lystig lesning mellom bjørnungene i solveggen så anbefaler jeg qfuel-tråden fra 1.mars og fremover. Ser det var en som stilte deg et spørsmål der i går kveld Ris, kanskje du kan ta deg tid til å svare der istedenfor å spamme her?
Dersom man ønsker litt lystig lesning mellom bjørnungene i solveggen så anbefaler jeg qfuel-tråden fra 1.mars og fremover. Ser det var en som stilte deg et spørsmål der i går kveld Ris, kanskje du kan ta deg tid til å svare der istedenfor å spamme her?
Bullen
18.04.2023 kl 12:41
3827
Slettet brukerskrev PGS er ned 14,22% siste måned.
Ja du har rett i det, du har vel tatt tallene fra ca 17 mars. Jeg tok tallene fra 09 mars
unikum
18.04.2023 kl 12:43
3801
Til og med du klarer vel å se at nye shorter blir satt på disse datoene og innløst de andre tidligere. Så nå gjelder ca 22 mill aksjer. Hvor mange de har brukt for å dra ned kurs og holde den nede og hvor mye som er kjøpt inn aner vi selvsagt ingen ting om. Jeg mener mye er brukt, mye må hentes inn snart. Det er korte posisjoner som er satt !
protagoras
18.04.2023 kl 12:46
3753
Hva er spam og hvem spammer?
Risch har en treffprosent som langt overgår de virkelige spammerne på sirkus Hvalross.
Men så er det slik at ingen liker besserwissere - spesielt ikke de som faktisk vet bedre.
Risch har en treffprosent som langt overgår de virkelige spammerne på sirkus Hvalross.
Men så er det slik at ingen liker besserwissere - spesielt ikke de som faktisk vet bedre.
Bullen
18.04.2023 kl 12:47
3744
Ja, må tåle nedturene .kjøpte på 8,64 og 8,28 i går. Fortsetter kjøpet hvis den dupper videre
rischioso
18.04.2023 kl 13:03
3563
Til og med jeg ... ok ...;)
Og hvor får du korte posisjoner fra - det skal bli spennende og høre?
Det er jo en avtale mellom låner og utlåner og inngås det ingen spesifikk frist om tilbakelevering noe som er helt vanlig så kan aksjene være lånt ut helt til utlåner krever aksjene tilbake...
Og hvor får du korte posisjoner fra - det skal bli spennende og høre?
Det er jo en avtale mellom låner og utlåner og inngås det ingen spesifikk frist om tilbakelevering noe som er helt vanlig så kan aksjene være lånt ut helt til utlåner krever aksjene tilbake...
Redigert 18.04.2023 kl 13:04
Sitter her blind og dum i Scana hvalross. Kommer du?
VantageVolante
18.04.2023 kl 13:06
3533
oppturen skrev Test å test, de er vel på oppdrag.
Ja, men de kjører en masse tester først.ettersom jeg har forstått. Derav den litt underlige ruta du ser de har hatt, på marine traffic.
Nykommer1
18.04.2023 kl 13:19
3359
Snart på tide å kjøpe seg inn igjen. Hvor tror du bunnen blir? Tipper 7,84kr. Legger inn en kjøpsordre der.
Så her er en 60 dagers kontrakt med Vår Energi, med oppstart midt mai👍
Da bør vel den meldes snart da Oppturen👍
Vi venter vi😅😅
Da bør vel den meldes snart da Oppturen👍
Vi venter vi😅😅