SCANA til himmels nå, 2milliard kontrakter ligger på bunn. 4-5kr

Sabi
SCANA 12.04.2023 kl 13:31 19176

Lykke til.

Et tips.
nopetter
I går kl 22:32 716

Noen hadde plukket dette opp på fredag siden aksjen boomet opptil 10% av "ingenting"
macland
I går kl 22:36 678

Jeg tror personlig at dette vil sette et nytt søkelys på Scana,og at noen øyner åpnes. Så jeg tror dette bare er starten,og at budet ikke blir anbefalt. Om så,så tror jeg ikke fører til nedgang. Er ikke med,så bare mine tanker. Dere får en fin dag i morra,løkke te :)
lynx
I går kl 22:37 673

Et ukjent selskap i Namibia skal by 4 kroner for Scana? Er dette seriøst tro?
nopetter
I går kl 22:42 623

90% av aksjonærene vil måtte godkjenne budet. Hvis styret anbefaler salget så er saken avgjort. Personlig synes jeg budet er for lavt. Bare power og Automation delen har en salgsverdi på ca 1 mrd med en multippel på 10 ganger inntjeningen
Osvaldsen
I går kl 22:43 615

Takk for det. Er du ikke inne igjen macland? Neida, den skal nok opp uansett og om det stemmer det de meldte tidligere at de skal se på muligheter for salg av hele eller deler av selskapet så kan det fort bli andre interessenter på banen.

Osvaldsen
macland
I går kl 22:55 515

Nei,mister dette.Tenker litt som nopetter under innlegget ditt. Eneste faren jeg ser er dette: "MIG har forbeholdt seg retten til å frafalle, helt eller delvis, betingelsene for fremsettelse eller gjennomføring av Tilbudet.
"
og
"Fremsettelse av Tilbudet vil i henhold til Tilbudsbrevet blant annet være betinget av en enstemmig anbefaling fra Styret, ugjenkallelige forpliktelser fra visse aksjonærer i Selskapet, bankfinansiering av MIG's forpliktelse til å betale tilbudsprisen under Tilbudet, fravær av vesentlig negative endringer og godkjennelse fra Oslo Børs av et tilbudsdokument knyttet til Tilbudet.
"
Noe tull her vil være negativt tror jeg,men vet ikke om slike forbehold er normalt eller om dette er spesielt. Den bankfinansieringforbeholdet stussa jeg litt med.
Geiren
I går kl 23:03 462

Kjøpte Torsdag og solgte fredag med ca 12.000 i fortjeneste. Virker ikke like lurt idag.
Osvaldsen
I går kl 23:14 396

Bud kommer alltid med forbehold og vilkår, det er min erfaring. Det er for å ha ryggen mest mulig fri om oppkjøpet ikke skulle la seg gjennomføre som planlagt. Da viser de bare til forbehold.

Osvaldsen
Skalleknarp
I går kl 23:23 368

Kanskje det er flere gjedder i sivet.? I tilfelle må de vise seg nå og da blir det kanskje en aldri så liten budkrig.
Time will tell🤠🐟
Redigert i går kl 23:39 Du må logge inn for å svare
BioKnut
I går kl 23:52 238

Dette viser med all tydelighet at Scana er underpriset, og i morgen smeller aksjekursen kraftig opp. Er likevel usikker på om budet fra det nigerianske selskapet bør aksepteres. Spør dere meg, er tilbudsprisen for lav. Håper at noen norske eller nordiske aktører kommer på banen.
Redigert i går kl 23:55 Du må logge inn for å svare
macland
I dag kl 00:17 162

scana har ath på ca 4,4 i oktober 2020. Dette var vel etter statoilkontrakten. jeg tipper det havner mellom der og 3,5 i morra. Ha en riktig god natt med vitende om at formuen er større i morra 👍😊
PipedPiper
I dag kl 01:15 86

Tilbudet i seg selv er fair enough det., er jo rundt 40% over gjeldende aksjekurs. De kan sikkert strekke seg lenger i forhandlinger. Du byr jo ikke max i første bud?