$$$PGS$$$ MANGE KONTRAKTER KOMMER NÅ!!!💰💰💰
Denne tråden er stengt for nye innlegg.
24.05.2023 kl 07:41
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Delta_S
Til Informasjon 23.05.23:
- Ramform Vanguard: ligger til kai i Bergen for mannskapsbytte. Den skal snart ut på jobb i Nordsjøen. Denne er verdt å følge med på Marin Traffic. Jobben blir snart annonsert! 😉
- Ramform Hyperion: På jobb utenfor Norge i Barentshavet. Jobb ble annonsert for ikke mange dager siden. Jobb 40 dager +, Etter denne glider hun over i neste jobb i Nordsjøen.
- Ramform Sovereign: ligger fortsatt i dock. Men skal etter alt å dømme ut fra dock i morgen den 24.05.23 eller 25.05.23. Jobb kommer til å bli annonsert snart. Stor jobb i Asia.
- Ramform Tetys: På jobb utenfor Brasil.
- Ramform Titan: På jobb utenfor Namibia.
- Ramform Atlas: På jobb utenfor Namsos Nordsjøen
- Sanco Swift: På jobb utenfor UK og Irland. Jobben nærmer seg slutten. Snart over i neste jobb.
- PGS Apollo: Er snart klar for jobb i Nordsjøen med Vanguard føre hun skal over til Brasil sammen med Ramform Victory. Denne er også verdt å følge med på Marin Traffic.
- Ramform Victory: Laster om bord utstyr. Det er snakk om noen dager så er alt klart for seilas. Sea Trail og test av utstyr gikk etter boka. Hun er snart klar for jobb. Holder en knapp på de kommende dagen 24.05.23 eller 25.05.23. Uansett så er hun i rute for å være klar for å legge ut utstyr og utføre jobben i Brasil i mnd. skifte Juni/juli. Ca 15dager seilas over fjorden må påregnes. Så kan en legge til en goodwill på 5-7dager med å legge ut utstyr. Det kan og hende den skal innom Las Palmas og for en Pitstop +2dager… Så med andre ord så er det ikke lenge til føre hun legger ifra kai i Florø (PGS sin fjordbase).
Sammendrag:
Nå i dag er det 5 av 9 skip i jobb… (23.05.23).
Innen noen dager vil det være 8 av 9 i jobb. (innen 29.05.23).
Mnd. skifte Juni/juli er det 9 av 9 skip i jobb. (ca 26.06.23).
Det lyser som bare det. Det skriker KKKKKJJJJJJJØØØØØØØPPPPPPPPPP! 😉Det beste av alt aksjen er billig ennå! Påfyll? 😉
Til Informasjon 23.05.23:
- Ramform Vanguard: ligger til kai i Bergen for mannskapsbytte. Den skal snart ut på jobb i Nordsjøen. Denne er verdt å følge med på Marin Traffic. Jobben blir snart annonsert! 😉
- Ramform Hyperion: På jobb utenfor Norge i Barentshavet. Jobb ble annonsert for ikke mange dager siden. Jobb 40 dager +, Etter denne glider hun over i neste jobb i Nordsjøen.
- Ramform Sovereign: ligger fortsatt i dock. Men skal etter alt å dømme ut fra dock i morgen den 24.05.23 eller 25.05.23. Jobb kommer til å bli annonsert snart. Stor jobb i Asia.
- Ramform Tetys: På jobb utenfor Brasil.
- Ramform Titan: På jobb utenfor Namibia.
- Ramform Atlas: På jobb utenfor Namsos Nordsjøen
- Sanco Swift: På jobb utenfor UK og Irland. Jobben nærmer seg slutten. Snart over i neste jobb.
- PGS Apollo: Er snart klar for jobb i Nordsjøen med Vanguard føre hun skal over til Brasil sammen med Ramform Victory. Denne er også verdt å følge med på Marin Traffic.
- Ramform Victory: Laster om bord utstyr. Det er snakk om noen dager så er alt klart for seilas. Sea Trail og test av utstyr gikk etter boka. Hun er snart klar for jobb. Holder en knapp på de kommende dagen 24.05.23 eller 25.05.23. Uansett så er hun i rute for å være klar for å legge ut utstyr og utføre jobben i Brasil i mnd. skifte Juni/juli. Ca 15dager seilas over fjorden må påregnes. Så kan en legge til en goodwill på 5-7dager med å legge ut utstyr. Det kan og hende den skal innom Las Palmas og for en Pitstop +2dager… Så med andre ord så er det ikke lenge til føre hun legger ifra kai i Florø (PGS sin fjordbase).
Sammendrag:
Nå i dag er det 5 av 9 skip i jobb… (23.05.23).
Innen noen dager vil det være 8 av 9 i jobb. (innen 29.05.23).
Mnd. skifte Juni/juli er det 9 av 9 skip i jobb. (ca 26.06.23).
Det lyser som bare det. Det skriker KKKKKJJJJJJJØØØØØØØPPPPPPPPPP! 😉Det beste av alt aksjen er billig ennå! Påfyll? 😉
Redigert 23.05.2023 kl 13:28
Du må logge inn for å svare
rischioso
26.04.2023 kl 10:31
4518
Ja, gjorde det samme for det gjelder å benytte seg av de tidvise muligheten dette spillet gir - Åååå nei du får jo ikke lest denne - skitt au - Åååå jo det kan du om du ønsker - det er jo bare å trykke på det røde øyet ...;),
rischioso
26.04.2023 kl 10:34
4468
kapteinkjeks skrev Kommer det noe kursdrivende på generalforsamling?
Nei, kun opptelling, avstemming, kaffe og kake, MEN i morgen under Q-presentasjonen kan det komme - positive oppdateringer på noe som allerede er kjent som feks en mulig oppjustering av late sales talla om etterslepet helt eller delvis kom inn allikevel etter at nøkkeltalla ble oppgitt o.l ...;)
Redigert 26.04.2023 kl 10:37
kapteinkjeks
26.04.2023 kl 10:40
4422
Ser du for deg positive oppdateringer? Noe som tyder på gladnytt? 😉
Nickhead
26.04.2023 kl 10:43
4478
Har gjort en "kanon"trade i dag :)
Når det gjelder pgs så kan jeg jo håpe å komme ut uten tap
Når det gjelder pgs så kan jeg jo håpe å komme ut uten tap
CapitaL
26.04.2023 kl 10:43
4477
Nede og snuser på 7,80 igjen.. tror støtten holder stand og satser på godt nytt i morgen. Liker egentlig ikke å sitte når det kommer oppdateringer, men nå burde vel skjelettene allerede være ute av skapet?
oppturen
26.04.2023 kl 10:44
4474
Det jeg er mest spent på for Q1 presentasjonen er guidingen og hvor klart de klarer å illustrere at avdrag fremover vil bli betalt over drift. Det er mange både amatører og proffe som innbiller seg at det kun er overskudd i regnskapet som kan brukes til avdragsbetaling. PGS har forsøkt å illustrere at cash overskuddet kommer før regnskapsoveskudd men for døve ører.
Håper de guider på forventet revenu på både Kontrakt og prefounding ut året og også en pekepinn på forventet late sales, selv om late sales naturlig nok er svært vanskelig å forutse.
Håper de guider på forventet revenu på både Kontrakt og prefounding ut året og også en pekepinn på forventet late sales, selv om late sales naturlig nok er svært vanskelig å forutse.
Tigerberget
26.04.2023 kl 10:49
4446
Føler denne guidingen er bedre enn forventet og at aksjen kun har potensialet oppover nå.
Det får være måte på hvor mye den skal synke i forhold til verdiene som kommer til å berike både oss og selskapet.
Det får være måte på hvor mye den skal synke i forhold til verdiene som kommer til å berike både oss og selskapet.
rischioso
26.04.2023 kl 10:50
4442
kapteinkjeks skrev Ser du for deg positive oppdateringer? Noe som tyder på gladnytt? 😉
Nøkkeltalla skuffet, ikke i sin helhet, men hovedsakelig fordi late sales kom lavere inn enn forventet så der kan det bli en positiv oppjusterings overraskelse om det viser seg at de er kommet inn allikevel helt eller delvis som vil kunne sette fyr på kursen og om ikke så vil Q2 få dobbelt opp. Videre så vil vi få mer kjøtt på bena om og rundt de andre talla i tillegg til en høyst sannsynlig triggende guiding - så ja, Q-presentasjonen vil nok overall bli positiv med mulighet for positiv(e) overraskelser så ingen grunn til å stå utenfor, men all grunn til å være inne uten risk for negative overraskelser - kun positive ...;)
Londonmannen
26.04.2023 kl 10:58
4429
Akkurat på det punktet mener jeg du slipper å tro. I morgen får vi trolig en bekreftelse på at ratene fortsetter opp, aktivitetsnivået øker og kapasiteten til å betjene etterspørselen strammer seg til dag for dag.
Da er det kun et tidsspørsmål før PGS fremstår som den pengemaskinen selskapet er i ferd med å bli. Noe vi vil se tegn til i kvartalsresultatene utover i 2023 før det hele eksploderer i et fernalske crescendo utover i 2024/25/26. og jeg skal sitte på første benk og nyte opplevelsen av å bli formelig badet i penger.
Så får shorterne nyte suksessen så lenge de kan. Tiden for den slags hobbiter i PGS er i ferd med å renne ut. I morgen får vi mer «kjøtt på beinet» gjennom CEO sin guiding. Lykke til!
Da er det kun et tidsspørsmål før PGS fremstår som den pengemaskinen selskapet er i ferd med å bli. Noe vi vil se tegn til i kvartalsresultatene utover i 2023 før det hele eksploderer i et fernalske crescendo utover i 2024/25/26. og jeg skal sitte på første benk og nyte opplevelsen av å bli formelig badet i penger.
Så får shorterne nyte suksessen så lenge de kan. Tiden for den slags hobbiter i PGS er i ferd med å renne ut. I morgen får vi mer «kjøtt på beinet» gjennom CEO sin guiding. Lykke til!
PSI- Investor
26.04.2023 kl 10:58
4455
Guidingen er mest spennende i morgen, de bør ha mye positivt å fortelle.
Cashflow er viktig, men dersom det er brukt mye penger på å få skip ut av opplag og nytt utstyr til dem så er likevel ikke positiv cashflow avgjørende.
Da har de jo investert i større cashflow senere.
At late sales er lave er egentlig bare positivt siden de opprettholder totalen for året. Da blir det jo bare bedre senere.
Cashflow er viktig, men dersom det er brukt mye penger på å få skip ut av opplag og nytt utstyr til dem så er likevel ikke positiv cashflow avgjørende.
Da har de jo investert i større cashflow senere.
At late sales er lave er egentlig bare positivt siden de opprettholder totalen for året. Da blir det jo bare bedre senere.
Kontur
26.04.2023 kl 11:04
4361
Alle som forstår bittelitt av hva PGS driver med ser at selskapet er voldsomt underpriset. Ta tiden til hjelp, slapp av, vær tålmodig. PGS kursen vil være langt høyere ved utgangen av året. Så kan den enkelte velge om en vil sitte i ro og ta gevinst der fremme eller hoppe inn og ut og prøve å treffe riktig på svngningene som alltid er der.
Jeg tror PGS er nærmere 20 enn 10 nov 23
Jeg tror PGS er nærmere 20 enn 10 nov 23
oppturen
26.04.2023 kl 11:05
4379
Revenu fra Kontrakt kommer til å bli over $500mill i 2023, (Pareto beregner $412 mill, mens DnB plotter inn $379 i siste oppdatering)
Får fill på 6,8 området imorgen. Takk til rischioso for gode analyser.
Sitter helt rolig på gjerdet og spreller med beina. Short vil utnytte uroen. Guidingen må være kruttsterk skal dette gå andre veien. Heldig kan vi kjøpe enda billigere. Må tro dette er snudd opp ned til juli.
Sitter helt rolig på gjerdet og spreller med beina. Short vil utnytte uroen. Guidingen må være kruttsterk skal dette gå andre veien. Heldig kan vi kjøpe enda billigere. Må tro dette er snudd opp ned til juli.
oppturen
26.04.2023 kl 11:18
4284
Av ren nysgjerrighet, hvordan i alle dager klarer dere å regne frem til at PGS skal ned? Hva er forventningene til salg ?
rischioso
26.04.2023 kl 11:19
4265
Det skal mye til for at kursen skal kunne etablere seg under betonggulvet på 7,8 - da skal nok makroen måtte bli en god del dårligere toppet med ei ny bankkrise.
Sjansen for at det vil skje i det korte bildet er heller minimal hvor sjansen er langt større for at kursen vil bli trigget av at det vil bli en positiv Q-presentasjon i morgen med en triggende guiding toppet med løpende kontraktsmeldinger fremover - mao, 2 steg frem og ett tilbake vil nok være trenden fremover i det korte bildet frem til makroen bedrer eller forverrer seg som vil kunne endre den takten og ikke minst så er vi over halvvegs inne i Q2 perioden allerede som med stor sannsynlighet vil kunne bli vendepunktet hvor talla bekrefter at vi faktisk befinner oss i en supersyklus - My2Cents ...;)
Sjansen for at det vil skje i det korte bildet er heller minimal hvor sjansen er langt større for at kursen vil bli trigget av at det vil bli en positiv Q-presentasjon i morgen med en triggende guiding toppet med løpende kontraktsmeldinger fremover - mao, 2 steg frem og ett tilbake vil nok være trenden fremover i det korte bildet frem til makroen bedrer eller forverrer seg som vil kunne endre den takten og ikke minst så er vi over halvvegs inne i Q2 perioden allerede som med stor sannsynlighet vil kunne bli vendepunktet hvor talla bekrefter at vi faktisk befinner oss i en supersyklus - My2Cents ...;)
Redigert 26.04.2023 kl 11:24
elnomi
26.04.2023 kl 11:19
4316
"Tror jeg fyller på rundt kr 3.80 om den kommer dit". Snakk om viss vass utvikling. PGS kommer nok sterkt utover denne våren og sommeren, hvordan en kan unngå en kraftig rekyl her er vanskelig å se for seg.
PerUlv Den ene
26.04.2023 kl 11:23
4286
Tja...
Nå er ikke jeg noen tilhenger av konspirasjonsteorier, men her tror jeg det ligger noen fakta..
Vi mangler 25c får å close gap i olja. Dette er neppe tilfeldig da denne matematikken fucker algoritmene i olje og oljerelaterte papirer. PGS følger nå olje spott som to siamesiske tvillinger. Her er det noen store som styrer gamet helt bevist. Og det gjelder hele komplekset... Jævla drittsekker, hehe...
Når det er sakt benytter jeg meg av denne idiotien og handler PGS med begge hender..
Nå er ikke jeg noen tilhenger av konspirasjonsteorier, men her tror jeg det ligger noen fakta..
Vi mangler 25c får å close gap i olja. Dette er neppe tilfeldig da denne matematikken fucker algoritmene i olje og oljerelaterte papirer. PGS følger nå olje spott som to siamesiske tvillinger. Her er det noen store som styrer gamet helt bevist. Og det gjelder hele komplekset... Jævla drittsekker, hehe...
Når det er sakt benytter jeg meg av denne idiotien og handler PGS med begge hender..
rischioso
26.04.2023 kl 11:29
4184
Sjansen er langt høyere for at du vil fylle på ved 8,3 enn 3,8 ...;)
Redigert 26.04.2023 kl 11:30
"Når det er sakt benytter jeg meg av denne idiotien og handler PGS med begge hender.."
🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑
🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑🤑
rischioso
26.04.2023 kl 11:34
4112
RE - Når det er sakt benytter jeg meg av denne idiotien og handler PGS med begge hender..
* Ja, du er nok ikke alene om det - du, jeg, Tigern, Halvorsen og et knippe til - resten vil nok ende opp med å tape øretradingen nær den optimale bunnen på 7,8 mot roboter og shortere for så og løpe etter, kjøpe dyrere og trigge den kommende oppgangen ...;)
* Ja, du er nok ikke alene om det - du, jeg, Tigern, Halvorsen og et knippe til - resten vil nok ende opp med å tape øretradingen nær den optimale bunnen på 7,8 mot roboter og shortere for så og løpe etter, kjøpe dyrere og trigge den kommende oppgangen ...;)
Redigert 26.04.2023 kl 11:36
For noen uker vi har foran oss 🆙️
Husk Tonys innlegg i går:
TonyB
Ser forøvrig at indeksene over dammen er lipstick-red i kveld. Osx er pr nå ned 3,43%. En interessant ting som ble diskutert på Discord er dog ratioen mellom oljepris og Osx. Historisk gjennomsnitt mellom Phlx Oil service og USOIL er 2,65. Akkurat nå er forholdet rundt 1. Det er fryktelig lavt og oljeservice er historisk lavt priset ift oljeprisen. Skal en tilbake til gjennomsnttlige ratio-nivå, snakker vi Osx-nivå over 200 ift dagens oljepris, så dette er jo potensielt eksplosivt for hele olje-sektoren. Herunder burde dette gi rikelig med drahjelp for PGS utover det Peggy klarer på egenhånd om, eller snarere NÅR, rationormalisering skjer
TonyB
Ser forøvrig at indeksene over dammen er lipstick-red i kveld. Osx er pr nå ned 3,43%. En interessant ting som ble diskutert på Discord er dog ratioen mellom oljepris og Osx. Historisk gjennomsnitt mellom Phlx Oil service og USOIL er 2,65. Akkurat nå er forholdet rundt 1. Det er fryktelig lavt og oljeservice er historisk lavt priset ift oljeprisen. Skal en tilbake til gjennomsnttlige ratio-nivå, snakker vi Osx-nivå over 200 ift dagens oljepris, så dette er jo potensielt eksplosivt for hele olje-sektoren. Herunder burde dette gi rikelig med drahjelp for PGS utover det Peggy klarer på egenhånd om, eller snarere NÅR, rationormalisering skjer
rischioso
26.04.2023 kl 11:43
4018
Ja, det er ingen tvil om at det vil komme en rekyl i olja, men først etter at de tekn gapa noen få cents lavere blir lukket - og akkurat det vil nok skje veldig snart ...;)
Redigert 26.04.2023 kl 11:43
Bmwx1
26.04.2023 kl 11:45
3997
Sitter dere her enda?? Forrige gang jeg var innom og anbefalte salg og kursmål 6-7kr så var aksjen i 10.. Hvorfor solgte dere ikke? hm merkelig
mingus7777
26.04.2023 kl 11:52
3900
Tror alle forstår hensikten din ved å skrive det du gjør. Kjøp nå du så du ikke blir så furten.
Takk for innspill. Ja laster på 7,9 og klar på avtrekkeren om den går. 2 tester intradag idag så får vi se. Klar på avtrekkeren eller hoppe på heisen lenger nede i etg. Er noe med å bli for grisk.
Til sommeren tror jeg hele oljesektoren er snudd opp ned. Så her gjelder det å benytte muligheten.
Til sommeren tror jeg hele oljesektoren er snudd opp ned. Så her gjelder det å benytte muligheten.
Redigert 26.04.2023 kl 11:56
rischioso
26.04.2023 kl 11:58
4647
At du ikke setter en mega short med max gearing her og nå så setter du samtidig litt tyngde bak ordene ...;)
protagoras
26.04.2023 kl 12:14
4399
Du glemte å poengtere at PGS er ned ca 140 mill mens TGS er ned ca 210 mill idag.... ;))
rischioso skrev Det hadde gjort seg med en kontraktsmelding nå ...;)
Hvem kommer først tro?
Den Store New York nybrotts Havvind med direkte utsikt fra kontorene til de største grønne fondene i Verden? Aka Subsidiehåven / For Enhver Pris Gullbilletten / Førstesider global Finansmedia? ...
Den Store New York nybrotts Havvind med direkte utsikt fra kontorene til de største grønne fondene i Verden? Aka Subsidiehåven / For Enhver Pris Gullbilletten / Førstesider global Finansmedia? ...
Delta_S
26.04.2023 kl 12:16
4396
Vil noe av dette blitt tatt opp på Q1 presentasjonen? 😉
- Sanco Swift: Fullbooket på CCS og Wind farm prosjekt ut 2023.
- PGS Apollo blir støtte skip for Ramform Victory i Brasil 4D jobb/jobber fra Juni2023…
- PGS Apollo kommer til å være Source vessel ut året grunnet stor pågang med 4D jobber.
- Sanco Swift kommer ikke til å klare å ta unna alle Windfarm jobben som er på bordet ti PGS? Det er allerede 2 store jobber i Nordsjøen. PGS skal gjøre enn av dem nå snart. Den andre er enn Joker for øyeblikket. New York jobben er rundt hjørnet også…. Men det er kanskje snakk om å hyre inn eksternt firma for å gjøre jobben for PGS i USA. Dette er grunnet den massive pågang PGS har ut 2023. Så er det også enklere med tanke på Amerikanske regler… Spesielt dette blir veldig spennende å kanskje få høre noe om i morgen. PGS har også eierinteresser i det selskapet. 😉Så når blir kontrakten signert? Er nok ganske så rundt hjørne.
- Flere CCS jobber ligger på borde for signering.
- Mega Windfarm jobb i Norge er under planlegging 36000GW Anlegg er planlagt i Norge (blir verdens største kraftproduksjon offshore) over 1000 vindmøller skal opp de neste 10åra. Her trengs det seismikk i lang tid fremover. Samarbeid med Eu er alt signert. Hvem får den? 😊
- Jobber som er ute i markedet i bare i Norge nå er på ca. 35 seismiske jobber av type 3D og 4D (Olje og Gass). Disse har ikke blitt gitt til noen ennå. Bare å se på det lokale tallene for jobber som kommer fremover viser tydelig at markedet er veldig varmt. Å det stopper ikke her. Prisen må mer opp for å få jobben utført…. Dette lover veldig bra for PGS fremover.
- Pågangen av jobber i verden øker også ganske så bra. Det blir rett å slett underskudd på seismikk båter fortere enn de fleste hadde sett for seg. Spørsmålet er når vipper vi på underskudd av båter… det er nå snakk om uker enn mnd/år.
- Resten av den aktive flåten til PGS er så å si fullbooket Q2: 100% av mulig Vessel mnd. Q3 100% av mulig Vessel mnd. Q4 ca. 65%+ av mulig Vessel mnd.(denne er også en Joker). 😊
Å med det så ønsker jeg alle enn hyggelig PGS børsdag. Dette blir uhyre spennende fremover. Det lover meget bra for PGS fremover. Alt går i riktig vei!! 😊
- Sanco Swift: Fullbooket på CCS og Wind farm prosjekt ut 2023.
- PGS Apollo blir støtte skip for Ramform Victory i Brasil 4D jobb/jobber fra Juni2023…
- PGS Apollo kommer til å være Source vessel ut året grunnet stor pågang med 4D jobber.
- Sanco Swift kommer ikke til å klare å ta unna alle Windfarm jobben som er på bordet ti PGS? Det er allerede 2 store jobber i Nordsjøen. PGS skal gjøre enn av dem nå snart. Den andre er enn Joker for øyeblikket. New York jobben er rundt hjørnet også…. Men det er kanskje snakk om å hyre inn eksternt firma for å gjøre jobben for PGS i USA. Dette er grunnet den massive pågang PGS har ut 2023. Så er det også enklere med tanke på Amerikanske regler… Spesielt dette blir veldig spennende å kanskje få høre noe om i morgen. PGS har også eierinteresser i det selskapet. 😉Så når blir kontrakten signert? Er nok ganske så rundt hjørne.
- Flere CCS jobber ligger på borde for signering.
- Mega Windfarm jobb i Norge er under planlegging 36000GW Anlegg er planlagt i Norge (blir verdens største kraftproduksjon offshore) over 1000 vindmøller skal opp de neste 10åra. Her trengs det seismikk i lang tid fremover. Samarbeid med Eu er alt signert. Hvem får den? 😊
- Jobber som er ute i markedet i bare i Norge nå er på ca. 35 seismiske jobber av type 3D og 4D (Olje og Gass). Disse har ikke blitt gitt til noen ennå. Bare å se på det lokale tallene for jobber som kommer fremover viser tydelig at markedet er veldig varmt. Å det stopper ikke her. Prisen må mer opp for å få jobben utført…. Dette lover veldig bra for PGS fremover.
- Pågangen av jobber i verden øker også ganske så bra. Det blir rett å slett underskudd på seismikk båter fortere enn de fleste hadde sett for seg. Spørsmålet er når vipper vi på underskudd av båter… det er nå snakk om uker enn mnd/år.
- Resten av den aktive flåten til PGS er så å si fullbooket Q2: 100% av mulig Vessel mnd. Q3 100% av mulig Vessel mnd. Q4 ca. 65%+ av mulig Vessel mnd.(denne er også en Joker). 😊
Å med det så ønsker jeg alle enn hyggelig PGS børsdag. Dette blir uhyre spennende fremover. Det lover meget bra for PGS fremover. Alt går i riktig vei!! 😊
Redigert 26.04.2023 kl 12:20
mingus7777
26.04.2023 kl 12:20
4347
rischioso skrev Det hadde gjort seg med en kontraktsmelding nå ...;)
Hadde vært gøy med en kl. 16.30 bare for å lage litt kaos. Sånn "go`kaos"
oppturen
26.04.2023 kl 12:21
4324
Og med den visibiliteten burde de kunne komme med en guiding på revenu som gjør DnB analysen flau å lese!
Cash overskudd før avdrag blir i 2023 >$250 mill
I 2024 blir det >$400 mill
Det er omtrent hele dagens Mcap 🙃🙃🙃🙃
Og likefullt får manipulatoren herje i fred, hvor er fondsforvalterene ? Er det ingen som vil tjene penger ?
Cash overskudd før avdrag blir i 2023 >$250 mill
I 2024 blir det >$400 mill
Det er omtrent hele dagens Mcap 🙃🙃🙃🙃
Og likefullt får manipulatoren herje i fred, hvor er fondsforvalterene ? Er det ingen som vil tjene penger ?
Redigert 26.04.2023 kl 12:28
Geiren
26.04.2023 kl 12:24
4394
Helt enig. Det må komme estimat for 2023 omsetning. Som eksempel har Akersolutions guida 15% økning fra 2022, noe med tilsvarende nøyaktighet burde igså PGS klare.
Delta_S
26.04.2023 kl 12:28
4344
Ja det er helt sikkert. Det er helt klare signaler på at dette er tilfelle. Så får en håpe på at alt dette og gjerne litt til blir lagt frem på borde i morgen. Å rett å slett parker all tvil som måte eksitere fremover om og rundt PGS. 😉
Her er snart bare røde setninger.... sikkert like interessant og tørke seg i høna som å få med seg hva disse nick sier...
Vel Halvorsen, Hvalrossen og resten av A laget, nu ankommer sommeren og de lyse tider, med sorte bunnlinjer og rødt kun i memoarene!!
Vel Halvorsen, Hvalrossen og resten av A laget, nu ankommer sommeren og de lyse tider, med sorte bunnlinjer og rødt kun i memoarene!!
PerUlv Den ene
26.04.2023 kl 12:37
4217
Tja...
Meget godt innlegg, men...
"Alt går i riktig vei!! 😊" Tja... Alt bortsett fra kursen, hehe.. Men det kan jo rette seg..
Meget godt innlegg, men...
"Alt går i riktig vei!! 😊" Tja... Alt bortsett fra kursen, hehe.. Men det kan jo rette seg..
oppturen
26.04.2023 kl 12:52
4052
Hadde det snart vært modent å opprette ny børs? med handelsregler laget for å verdsette selskaper etter underliggende verdier.
Euro next ser ut til å legge til rette for manipulasjon og lotteri virksomhet med bakgrunn i virkelige papirer.
Å sitte på PGS nå kan sammenlignes med å ha kjøpt feit Mercedes til 4 mill og så tilfeldigvis måtte kjøre på sakte fart gjennom Strømstad på skjærtorsdag hvorpå ræggerne kaster egg på bilen, roper sjikane og flere byr 100-200.000 for å få kjøpe «møkkabilen»
Du vet bilen er fin og mye mer verdt, og du vet det er omgivelsene som er problemet, men fyf… så jæ…… irriterende da!
Euro next ser ut til å legge til rette for manipulasjon og lotteri virksomhet med bakgrunn i virkelige papirer.
Å sitte på PGS nå kan sammenlignes med å ha kjøpt feit Mercedes til 4 mill og så tilfeldigvis måtte kjøre på sakte fart gjennom Strømstad på skjærtorsdag hvorpå ræggerne kaster egg på bilen, roper sjikane og flere byr 100-200.000 for å få kjøpe «møkkabilen»
Du vet bilen er fin og mye mer verdt, og du vet det er omgivelsene som er problemet, men fyf… så jæ…… irriterende da!
PSI- Investor
26.04.2023 kl 12:53
4055
Takk!
De som prøver å få kursen ned får ikke med seg så store volumet nå, så de må nok snart begynne å dekke inn når de skjønner at de ikke klarer å skape mer frykt hos andre enn seg selv nå.
De som prøver å få kursen ned får ikke med seg så store volumet nå, så de må nok snart begynne å dekke inn når de skjønner at de ikke klarer å skape mer frykt hos andre enn seg selv nå.
Delta_S
26.04.2023 kl 12:54
4063
Jeg er enig om det med ¨kursen¨. Men det vil nok snart rette seg. Spørsmål om tid føre det krabber oppover igjen.
👍🏻😃 Jeg kjøper jo for å få igjen til gangs senere, jeg også. Har fokus frem i tid og så øke på slike dipper som i dag 🤑 23 blir vel året der super syklusen begynte å matrialisere seg og så eksploderer det utover 24,25,26 ……. ! ! 😇🚢🚢🦅🦅💨💨
PerUlv Den ene
26.04.2023 kl 13:04
3920
Tja...
Her er det matematikken som herjer. Verken mer eller mindre.
Om PGS skal klare å rive seg løs fra dette "klamme matematiske balletaket" må enten gap i olja closes eller at det nå utover dagen kommer større fundamental aktører som skal posisjonere seg i forkant av morgendagen.
PS... 34c to go...
Her er det matematikken som herjer. Verken mer eller mindre.
Om PGS skal klare å rive seg løs fra dette "klamme matematiske balletaket" må enten gap i olja closes eller at det nå utover dagen kommer større fundamental aktører som skal posisjonere seg i forkant av morgendagen.
PS... 34c to go...
Redigert 26.04.2023 kl 13:08
PerUlv Den ene
26.04.2023 kl 13:14
3775
Og en liten ting til...
"
GAP er i ferd med å closes mm vi skal en liten tur opp fra potent dobbel bunn. Tenker dette er over i løpet av et kvarter s tid" med litt flaks. Og da... Kan det bli spennende å følge med på PGS kursen.
"
GAP er i ferd med å closes mm vi skal en liten tur opp fra potent dobbel bunn. Tenker dette er over i løpet av et kvarter s tid" med litt flaks. Og da... Kan det bli spennende å følge med på PGS kursen.