ALTERNUS ENERGY 🍀🍀 EN SOLEKLAR VINNER
Lager en ny tråd, da den andre ble stengt pga for mange innlegg.
Hva skjer i aksjen per dags dato?
Dagens kurs: 3,57.
Alternus har brutt lånebetingelsene ref melding 12. mars. Obligasjonseierne har gitt krav og spørsmålet ligger på om ALT klarer å få solgt solparker til 50 mill euro i tide.
Tidsfrist: 15. mai.
Underliggende verdier på 12kr per aksje (etter gjeld ifølge ekstern vurdering).
Justert SPAC-fusjon med CLIN som signaliserer salg av solparker og liten sannsynlighet for emisjon. Budpris: 105kr/aksje.
Klarer ledelsen å ordne opp i dette rotet?
Hva skjer i aksjen per dags dato?
Dagens kurs: 3,57.
Alternus har brutt lånebetingelsene ref melding 12. mars. Obligasjonseierne har gitt krav og spørsmålet ligger på om ALT klarer å få solgt solparker til 50 mill euro i tide.
Tidsfrist: 15. mai.
Underliggende verdier på 12kr per aksje (etter gjeld ifølge ekstern vurdering).
Justert SPAC-fusjon med CLIN som signaliserer salg av solparker og liten sannsynlighet for emisjon. Budpris: 105kr/aksje.
Klarer ledelsen å ordne opp i dette rotet?
Veldig sikker på at denne skal nordover på fredag, med et betydelig større volum enn vanlig. Tør ikke å anta at vi skal så mye lenger opp enn 6 - 6.40 i første omgang, men det er bare bra om jeg tar feil.
Om ALT fusjonerer som forventet, og når EBITDA målene satt av CLIN for de neste årene, så blir dette en gullhaug😉
Om ALT fusjonerer som forventet, og når EBITDA målene satt av CLIN for de neste årene, så blir dette en gullhaug😉
M.Y.Peng
17.05.2023 kl 13:43
5067
Tror den skal lenger NORD ! Allerede på fredag. Men jeg kan vente til fredda’n
Jeg sier ikke nei takk til det, M.Y.Peng. Ha en fin 17. Mai🫡
Green2030
17.05.2023 kl 14:52
4930
Det er gledelig å lese at ALLE tolker melding om utsettelse til 30.09 positivt.
Det vil nok komme en del børsmeldinger fremover som vil drive kursen oppover, nedenfor er noen eksempler:
- Q1 rapport Alternus
- Avklaring Polen
- Salg av grønne sertifikater
- Salg av fremtidig solprosjekter i Europa
- Refinansiering av obligasjonslån Solis
- Oppdatering fra Altnua på vekstområder og nye MegaWatts i USA og effekten av Inflation Reduction Act
- Dato for fusjon med Clean Energy på Nasdaq
- Fusjon med Clean Energy og endelig etablering på Nasdaq
- Halvårsrapport Alternus/Solis
- Enighet med Obligasjonseierne
Vi går en spennende tid i møte:)
Med ønske om et fortsatt fin 17. mai 🇳🇴🇳🇴🇳🇴
Det vil nok komme en del børsmeldinger fremover som vil drive kursen oppover, nedenfor er noen eksempler:
- Q1 rapport Alternus
- Avklaring Polen
- Salg av grønne sertifikater
- Salg av fremtidig solprosjekter i Europa
- Refinansiering av obligasjonslån Solis
- Oppdatering fra Altnua på vekstområder og nye MegaWatts i USA og effekten av Inflation Reduction Act
- Dato for fusjon med Clean Energy på Nasdaq
- Fusjon med Clean Energy og endelig etablering på Nasdaq
- Halvårsrapport Alternus/Solis
- Enighet med Obligasjonseierne
Vi går en spennende tid i møte:)
Med ønske om et fortsatt fin 17. mai 🇳🇴🇳🇴🇳🇴
Redigert 17.05.2023 kl 17:58
Du må logge inn for å svare
Vel, noen mener dette er Anusenergy, vi som ser noe annet har kjøpt :) om markedene holder seg noenlunde fremover og ikke krasjer totalt, blir dette en klink vinner.
M.Y.Peng
17.05.2023 kl 23:59
4415
Det er jo dette det handler om. Penger kommer. De har klart å overbevise långiverne om at sannsynligheten for at det kommer penger om litt tid er stor. Dette er svært lovende og jeg blir forbauset om vi ikke gjør et realt ….HOPP ….på fredag. Penger er aldri et problem om du klarer å overbevise långiverne om prosjektet ditt. HIPP…..HIPP………HURRRRRRRRRRA…….!
Redigert 18.05.2023 kl 00:00
urix
18.05.2023 kl 03:35
4293
Dagen derpå, etter en fin feiring av Nasjonaldagen, så er det en glede og med et snev av lettelse at jeg konstaterer at dette 100% blir løst på en god måte uten emisjon.
Når meldingen om mislighold og at Masdal og Lorentzen forsvant , da var det to muligheter selge/kjøpe, jeg valgte det siste fordi i mitt hode var det en oppfatning om at kursraset var en kraftig overreaksjon og at ledelsen ville klare å rydde opp i dette. Derfor har jeg handlet titalls tusen aksjer til under 4 kr. i den tro at disse kom til å stige enormt i årene som kommer, det ser nå ut som om vi som har lastet vil bli rikelig belønnet.
Om man har dårlige nerver så er ikke OSE den rette plassen å investere sine penger.
Gratulerer til dere som eier aksjer i Alternus Energy, dette vil bli ei gullgruve, den største jeg noensinne har vært medeier i.
Spennende på fredag!!
Når meldingen om mislighold og at Masdal og Lorentzen forsvant , da var det to muligheter selge/kjøpe, jeg valgte det siste fordi i mitt hode var det en oppfatning om at kursraset var en kraftig overreaksjon og at ledelsen ville klare å rydde opp i dette. Derfor har jeg handlet titalls tusen aksjer til under 4 kr. i den tro at disse kom til å stige enormt i årene som kommer, det ser nå ut som om vi som har lastet vil bli rikelig belønnet.
Om man har dårlige nerver så er ikke OSE den rette plassen å investere sine penger.
Gratulerer til dere som eier aksjer i Alternus Energy, dette vil bli ei gullgruve, den største jeg noensinne har vært medeier i.
Spennende på fredag!!
Gullhaugen
18.05.2023 kl 08:33
4176
Du har rett,det blir en Gullhaug nå.
BREV 18 MAI til CLIN aksjonærene
http://cleanearthacquisitions.com/
https://www.einpresswire.com/article/634319013/clean-earth-acquisitions-corp-issues-letter-to-shareholders
BREV 18 MAI til CLIN aksjonærene
https://www.einpresswire.com/article/634319013/clean-earth-acquisitions-corp-issues-letter-to-shareholders
Redigert 18.05.2023 kl 08:42
Niel
18.05.2023 kl 08:55
4149
Jeg tenkte at fusjonen måtte vente til avklaringen innen 30 september, men veldig positivt nytt at fusjonen kan fortsatt la seg gjøre før dette og i andre kvartal!
Snoopy07
18.05.2023 kl 11:00
3987
Dere andre som er pålest rundt verdiene, hva betyr dette for kursen på fredag ?
Niel
18.05.2023 kl 11:04
3973
Ser at alle oppfatter meldingen og aksjonær brevet til CLIN som absolutt positivt, inkludert meg selv. Risk for emisjon er BORTE og vekstpotensialet er stoort.
Tror vi brått skal opp noen kroner på fredag.
Tror vi brått skal opp noen kroner på fredag.
Humlesnurr
18.05.2023 kl 11:41
3899
Sstser på at det ikke blir noen redemption
"To compensate our shareholders for their patience and support, and to incentivize ongoing commitment by encouraging up to $50 million of CLIN shareholders to not redeem, we anticipate awarding 0.5 newco shares per 1.0 CLIN share not redeemed. Obviously, the grant will go only to the shareholders that do not exercise their redemption rights, up to $50 million in total. Furthermore, per the terms of the definitive proxy filed in connection with the extension, the Clean Earth sponsor entity has offered to pay the lesser of $195,000 or $0.04/share, on an incremental monthly basis, into the trust to finance the extension."
"To compensate our shareholders for their patience and support, and to incentivize ongoing commitment by encouraging up to $50 million of CLIN shareholders to not redeem, we anticipate awarding 0.5 newco shares per 1.0 CLIN share not redeemed. Obviously, the grant will go only to the shareholders that do not exercise their redemption rights, up to $50 million in total. Furthermore, per the terms of the definitive proxy filed in connection with the extension, the Clean Earth sponsor entity has offered to pay the lesser of $195,000 or $0.04/share, on an incremental monthly basis, into the trust to finance the extension."
Redigert 18.05.2023 kl 11:41
Green2030
18.05.2023 kl 12:11
3819
Gullet - takk for at du deler. Jeg har tatt meg friheten til å oversette brevet som ble sendt ut til aksjonærene i Clean Earth i går den 17. mai
Til investorene i Clean Earth Acquisitions Corp.
"Som aksjonærer i Clean Earth, deler vi en felles visjon om å delta i overgangen til ren energi ved å investere i utvikling og drift av langsiktige, pålitelige kilder til fornybar energi i USA og Europa. Vi har stor tro på at et viktig skritt i dette oppdraget er vår fusjon med Alternus Energy Group. Vår fremgang har vært betydelig siden kunngjøringen i fjor høst, og vi har fortsatt som mål å fusjonere i løpet av andre kvartal i år. Nylig og pågående positiv utvikling i prosessen forplikter oss til å snakke direkte til deg i dag.
Viktig relevant informasjon for deg:
1) Forrige måned (19. april) kunngjorde vi en revidert utgave av vår Business Combination Agreement (“BCA”) som vi mener: (a) verdsetter Alternus mer i tråd med sine Nasdaq-kolleger og generelle aksje-markedsforhold, og (b) forbedrer potensialet for bedre handel etter sammenslåing. Selv om verdsettelsen er lavere – er vi sikre på at Alternus’ vekstutsikter fortsatt er ekstraordinære … faktisk bedre enn før basert på Alternus’ forbedret driftsplan. Den reviderte økonomiske prognosen reflekterer Alternus' intensjon om å akselerere veksten ved å fokusere på sin raskt økende portefølje av større 'byggeklare' prosjekter i USA, og ved å trappe opp investeringene tidligere i prosjektutviklingens livssyklus som gir mer verdi til aksjonærene ettersom prosjektkostnadene er mye lavere fra denne strategien. Vi mener oppsiden til aksjonærene i den Nasdaq-noterte aksjen vil være attraktiv, med forbedret EBTIDA-avkastning for 2025 og utover.
2) Hovedmotivasjonen for Alternus til å fokusere på utviklingsinnsats i tidligere stadier er et betydelig forbedret markedet for fornybar energi i USA, primært drevet av den positive effekten av de langsiktige insentivene som er innebygd i Inflation Reduction Act (IRA)
3) Alternus er godt posisjonert med eksisterende kredittfasiliteter for å finansiere sin strategi, noe som betyr at kapitaltilgangen gitt gjennom fusjonen med Clean Earth har potensial til å akselerere Alternus’ vekst. Som en påminnelse, i desember 2022, sikret Alternus en prosjektfinansieringsfasilitet på €500 millioner ledet av Deutsche Bank.
4) Som du vet, startet Clean Earth handel i februar 2022, og ga oss dermed frist til 28. mai 2023 for å fullføre en fusjon. Vi forventer nå å gjennomføre fusjonen etter denne datoen og har derfor sendt inn en endelig fullmakt til U.S. Securities and Exchange Commission (“SEC”) for å forlenge fusjonen vår, på månedlig basis, i ytterligere seks måneder. Selv om vi tror at transaksjonen fortsatt kan fullføres i andre kvartal, gir vi en beredskaps-periode for å sikre at vi har muligheten til å avslutte selv med uforutsette forsinkelser.
For å kompensere våre aksjonærer for deres tålmodighet og støtte, og for å stimulere til pågående engasjement ved å oppmuntre opptil 50 millioner dollar av Clean Earth aksjonærene til å ikke løse inn, forventer vi å tildele 0,5 aksjer i det nye fusjonerte selskapet per 1,0 Clean Earth andel som ikke er innløst. Åpenbart vil tilskuddet kun gå til aksjonærene som ikke utøver sine innløsningsrettigheter, opptil 50 millioner dollar totalt. Videre, i henhold til vilkårene for den endelige fullmakten som er arkivert i forbindelse med utvidelsen, har Clean Earth´s sponsor enhet tilbudt å betale det minste av $195 000 eller $0,04 per aksje, på en trinnvis månedlig basis, til stiftelsen for å finansiere utvidelsen.
Vi er mer begeistret enn noen gang for våre muligheter som et fusjonert selskap. Alternus har en veletablert merittliste som danner et solid grunnlag for vekst, med over 160 MW driftsmidler som for tiden genererer kontantstrøm (2023 EBITDA anslås å være USD 16 millioner), en grønn obligasjon på €200 millioner på plass, og en € 500 millioner kredittfasilitet med Deutsche Bank. Tilgangen til kapital tilgjengelig via fusjonen og Nasdaq-notering vil gjøre oss i stand til bedre å forfølge vårt mål om å skape en ledende transatlantisk uavhengig kraftprodusent.
NB, vi tror at vi vil bli enda sterkere etter fusjonen. I tillegg til tilgang til de amerikanske kapitalmarkedene, bringer Clean Earth-teamet ditt med seg betydelig ekspertise til fusjonen. Både Nicholas og Aaron, og vårt nåværende styremedlem, Candice Beaumont, vil gå inn i styret i det fusjonerte selskapet. Hver av oss har mange års ekspertise innen fornybar energi og/eller offentlige markeder, og vi har til hensikt å forplikte oss selv og våre ressurser til å drive konsekvent, skape pålitelig vekst og ekstraordinær avkastning, for Alternus og dets aksjonærer over tid.
Som medaksjonærer setter vi pris på din støtte når vi forfølger vår misjon av vesentlig betydning for planeten vår. Gjennomføringen av vår felles visjon og felles mål vil gi mer enn økonomisk avkastning; det vil bidra til å skape en renere og mer bærekraftig verden for kommende generasjoner."
Vennlig hilsen,
Nicholas Parker Aaron Ratner
Styreleder Adm. Direktør
Til investorene i Clean Earth Acquisitions Corp.
"Som aksjonærer i Clean Earth, deler vi en felles visjon om å delta i overgangen til ren energi ved å investere i utvikling og drift av langsiktige, pålitelige kilder til fornybar energi i USA og Europa. Vi har stor tro på at et viktig skritt i dette oppdraget er vår fusjon med Alternus Energy Group. Vår fremgang har vært betydelig siden kunngjøringen i fjor høst, og vi har fortsatt som mål å fusjonere i løpet av andre kvartal i år. Nylig og pågående positiv utvikling i prosessen forplikter oss til å snakke direkte til deg i dag.
Viktig relevant informasjon for deg:
1) Forrige måned (19. april) kunngjorde vi en revidert utgave av vår Business Combination Agreement (“BCA”) som vi mener: (a) verdsetter Alternus mer i tråd med sine Nasdaq-kolleger og generelle aksje-markedsforhold, og (b) forbedrer potensialet for bedre handel etter sammenslåing. Selv om verdsettelsen er lavere – er vi sikre på at Alternus’ vekstutsikter fortsatt er ekstraordinære … faktisk bedre enn før basert på Alternus’ forbedret driftsplan. Den reviderte økonomiske prognosen reflekterer Alternus' intensjon om å akselerere veksten ved å fokusere på sin raskt økende portefølje av større 'byggeklare' prosjekter i USA, og ved å trappe opp investeringene tidligere i prosjektutviklingens livssyklus som gir mer verdi til aksjonærene ettersom prosjektkostnadene er mye lavere fra denne strategien. Vi mener oppsiden til aksjonærene i den Nasdaq-noterte aksjen vil være attraktiv, med forbedret EBTIDA-avkastning for 2025 og utover.
2) Hovedmotivasjonen for Alternus til å fokusere på utviklingsinnsats i tidligere stadier er et betydelig forbedret markedet for fornybar energi i USA, primært drevet av den positive effekten av de langsiktige insentivene som er innebygd i Inflation Reduction Act (IRA)
3) Alternus er godt posisjonert med eksisterende kredittfasiliteter for å finansiere sin strategi, noe som betyr at kapitaltilgangen gitt gjennom fusjonen med Clean Earth har potensial til å akselerere Alternus’ vekst. Som en påminnelse, i desember 2022, sikret Alternus en prosjektfinansieringsfasilitet på €500 millioner ledet av Deutsche Bank.
4) Som du vet, startet Clean Earth handel i februar 2022, og ga oss dermed frist til 28. mai 2023 for å fullføre en fusjon. Vi forventer nå å gjennomføre fusjonen etter denne datoen og har derfor sendt inn en endelig fullmakt til U.S. Securities and Exchange Commission (“SEC”) for å forlenge fusjonen vår, på månedlig basis, i ytterligere seks måneder. Selv om vi tror at transaksjonen fortsatt kan fullføres i andre kvartal, gir vi en beredskaps-periode for å sikre at vi har muligheten til å avslutte selv med uforutsette forsinkelser.
For å kompensere våre aksjonærer for deres tålmodighet og støtte, og for å stimulere til pågående engasjement ved å oppmuntre opptil 50 millioner dollar av Clean Earth aksjonærene til å ikke løse inn, forventer vi å tildele 0,5 aksjer i det nye fusjonerte selskapet per 1,0 Clean Earth andel som ikke er innløst. Åpenbart vil tilskuddet kun gå til aksjonærene som ikke utøver sine innløsningsrettigheter, opptil 50 millioner dollar totalt. Videre, i henhold til vilkårene for den endelige fullmakten som er arkivert i forbindelse med utvidelsen, har Clean Earth´s sponsor enhet tilbudt å betale det minste av $195 000 eller $0,04 per aksje, på en trinnvis månedlig basis, til stiftelsen for å finansiere utvidelsen.
Vi er mer begeistret enn noen gang for våre muligheter som et fusjonert selskap. Alternus har en veletablert merittliste som danner et solid grunnlag for vekst, med over 160 MW driftsmidler som for tiden genererer kontantstrøm (2023 EBITDA anslås å være USD 16 millioner), en grønn obligasjon på €200 millioner på plass, og en € 500 millioner kredittfasilitet med Deutsche Bank. Tilgangen til kapital tilgjengelig via fusjonen og Nasdaq-notering vil gjøre oss i stand til bedre å forfølge vårt mål om å skape en ledende transatlantisk uavhengig kraftprodusent.
NB, vi tror at vi vil bli enda sterkere etter fusjonen. I tillegg til tilgang til de amerikanske kapitalmarkedene, bringer Clean Earth-teamet ditt med seg betydelig ekspertise til fusjonen. Både Nicholas og Aaron, og vårt nåværende styremedlem, Candice Beaumont, vil gå inn i styret i det fusjonerte selskapet. Hver av oss har mange års ekspertise innen fornybar energi og/eller offentlige markeder, og vi har til hensikt å forplikte oss selv og våre ressurser til å drive konsekvent, skape pålitelig vekst og ekstraordinær avkastning, for Alternus og dets aksjonærer over tid.
Som medaksjonærer setter vi pris på din støtte når vi forfølger vår misjon av vesentlig betydning for planeten vår. Gjennomføringen av vår felles visjon og felles mål vil gi mer enn økonomisk avkastning; det vil bidra til å skape en renere og mer bærekraftig verden for kommende generasjoner."
Vennlig hilsen,
Nicholas Parker Aaron Ratner
Styreleder Adm. Direktør
YNWA250505
18.05.2023 kl 12:28
3779
Ikke at det betyr noe på lang sikt, men i morgen bør kursen ettablere seg over kr 8. De som selger nå er enten i kraftig behov for raske penger, lettere tilbakestående eller missliker penger. Dette bekrefter det vi alle troende har forstått og st Dette raset har vært idiotisk. Flaks for oss som så dette og fikk sjansen til å kjøpe ekstremt lavt. Millionene vil renne inn
Gullhaugen
18.05.2023 kl 12:30
3771
loket skrev 10 kroner er greit til å begynne med i morgen.
Det er ikke noe teknisk motstand før 15.90-18.40.
Niel
18.05.2023 kl 12:45
3753
Jeg tenker i de samme baner som deg. Et hopp til 8 kroner er realistisk i morgen. Vi vil også se at mange vil selge seg ut oppover nå for å ta en kortsiktig gevinst, og dette må vi bare respektere. For noen vil dette innebære en gevinst på opp i mot 100 %. Ikke alle har tenkt å sitte i denne middel til long.
YNWA250505
18.05.2023 kl 13:02
3719
Kan skjønne de som tar gevinst fra 4 til 8 , men når vi vet at kursen skal utrolig mye høyere så fatter jeg ikke hvorfor de ikke vil ha mye mer fortjeneste. Vi bør i første omgang opp til der kursen var før den krakket. Dette løser seg
Gleder meg til å se enda større blå tall på konto i morgen :) Denne blir jeg ha en stund, er allefall planen. Et meget godt case og nå kommer belønningen.
Redigert 18.05.2023 kl 13:30
Nilsok
18.05.2023 kl 14:28
3545
Håper folk tør å sitte! Jeg slettet akkurat en gevinst sikring på 14,50 😆🤑
altin
18.05.2023 kl 15:45
3421
Det store flertallet er kraftig i minus. De fleste på Topp 20 har snitt rundt 20-30 kr.
Vil tro 70% /80% av aksjonærene har snitt over 15 kr.
Jeg var selv flere 100k i minus. Stod i fare for komme i brudd med mine lånebetingelser og måtte refinansiere.🤑
Kjørte en fortrinnsrettet emisjon mot min kone på 4 kr. Fikk heldigvis snittet ned litt 🙂
Vil tro 70% /80% av aksjonærene har snitt over 15 kr.
Jeg var selv flere 100k i minus. Stod i fare for komme i brudd med mine lånebetingelser og måtte refinansiere.🤑
Kjørte en fortrinnsrettet emisjon mot min kone på 4 kr. Fikk heldigvis snittet ned litt 🙂
Codiak73
18.05.2023 kl 18:25
3234
Uten tvil spennende tider som kommer..Har kjøpt bra med aksjer,men akkurat nå skulle jeg gjerne sett at jeg kjøpte enda mer når de var på 3 tallet :) Uansett er nok alt av risiko borte fra denne nå,og det går bare en vei.Opp..Blir nok å sitte på denne en lang stund (2-3 år) Rengner da med at verdien er minst firedoblet fra dagens kurs :) Men kan selvsagt gå ti og tjuegangen også.
Redigert 18.05.2023 kl 19:16
I morgen 09.00 braker det løs. Rått om vi ser 8 kroner:)
Gullhaugen
18.05.2023 kl 22:02
2997
8? 60% .Nei det er alt for lite..Nå skal de store gutta inn=Volum.
Redigert 18.05.2023 kl 23:06
urix
19.05.2023 kl 05:34
2610
loket skrev 10 kroner er greit til å begynne med i morgen.
Når det gjelder verdisettelsen på Alternus aksjen synes jeg mange av dere er meget forsiktige og defensive, hvorfor lurer jeg på? Snakker om å selge på 50, en annen på 49 (Knis), hvorfor når amerikanerne er villige til å betale over 100 kroner i dag. De har gjort DD, de kan regne og de vet at med IRA så vil dette bli en stor suksess, gi dem litt tid så kan vi regne hjem kurser på flere hundre kroner pr. aksje, om de innfrir sine mål og at det ikke blir noen utvanning av aksjen.
Håper noen er villige til å synse noe om aksjekursen når de når 3,5GW i 2025. Hva tror dere kursen er da? Om du ikke gidder å tallfeste noe, så la vær og skriv!
Håper noen er villige til å synse noe om aksjekursen når de når 3,5GW i 2025. Hva tror dere kursen er da? Om du ikke gidder å tallfeste noe, så la vær og skriv!
Codiak73
19.05.2023 kl 07:51
2453
Før kurskollapsen hadde ALT et kursmål på 65 kroner.Syns mye positivt har skjedd siden da.I 2025 tror jeg faktisk ALT er over den kursen,men håper selvsagt på 100-150 kroner..Kursen i dag er uansett latterlig lav,om jeg får kjøpt til 5 kroner når børsen åpner så kjøper jeg selvsagt mer..(Har allerede mye)..
Codiak73
19.05.2023 kl 07:58
2447
Der var ny ordre lagt til.Tviler sterkt på at 5 kroner er nok i dag,men lov å prøve seg :)
Tradinator
19.05.2023 kl 07:58
2445
Luftige kursmål her nå, men en dobling virker faktisk svært sannsynlig på kort tid, ble jo fullstendig torpedert på dette, nå er saken løst og da snakker vi billig aksje....Blir nok fart ja:-)
Nilsok
19.05.2023 kl 08:52
2234
Gullhaugen skrev Å gjør jeg det.
Haha. Er du virkelig så tragisk at du nå skal påstå at du har aksjer.😂😂😂😂 No må du ikke kjøpe deg inn igjen i dag for så å få panikk etter 4 dager uten nyheter og deretter selge med tap for 3 gang
M.Y.Peng
19.05.2023 kl 08:54
2242
Nå skal denne høyt. Meget høyt, men det går alltid senere opp enn ned. En aksje kan kollapse på minutter, men turen opp igjen trenger mer tid da noen selger når de synes de har tjent godt. Men vi skal opp mye her ja. Vi får bare gi de som vil GI BORT sine aksjer tid, så vil vi se mer og mer realistiske priser etter hvert. Blir mange blide aksjonærer her ja.