TRVX hva nå ....når blodet flyter

quattro
TRVX 20.11.2018 kl 11:23 11798

når selger den siste optimist ?
skal selskapet noen gang bli kjøpt må inngangs billetten nå være lavere enn noen gang, men først skal blodet flyte og 'nye' aksjonærer komme til …..
Redigert 21.01.2021 kl 06:03 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.11.2018 kl 13:17 4111

Bruk litt tid på å lese ... du er ikke helt oppdatert på det som er i ferd med å skje.
protagoras
23.11.2018 kl 13:21 4095

Tja, 25% ned er kanskje betydelig, men oppsiden er betydelig større.
Jeg forventer en avklaring i H1 19 og det er i nærmeste fremtid etter mine tidsbegrep.
Tilgangen på kapital vil kunne bli anstrengt i 2019 som du antyder, men husk at summen av investert kapital er omtrent konstant, og en plass må pengene ta veien når alle skal ut av oljerelatert og teknologi.
SomSa
23.11.2018 kl 13:44 4049


Det hjelper ikke bare med avklaring uten å avklare hvordan studien skal finansieres. Dersom TRVX vil fortsette uten samarbeidsavtale/sponsing må de hente mye penger og eneste løsningen blir en emisjon og emisjonkursen blir fryktelig lav. Jeg håper at Trvx holder kjeften sin til de finner ut hvordan studien skal finansieres og dette er på plass. Enten må studien sponses med 60%-80% eller må de gi fanden i TG01. TRVX har brukt jævla lang tid på sine studier uten å fremlegge mye data og pengene har rent ut. Targovax trenger også penger på sine andre studier. Analytikere har sagt at en TG01 studie vil koste 150 mil - 350 (300) mil. De trenge også mye penger på andre studier. Hvis de henter 350-500 mil er aksjen ødelagt for nåværende aksjonærer.
Husk at targovax har 2 kontorer, den ene i Norge (administrasjon og TG-plattform) og den andre i Finland (Oncos-plattform) og det koster å drifte disse.





rischioso
23.11.2018 kl 14:15 3988

Somsa,

Spot-On!
Truffet
23.11.2018 kl 14:29 3950

Må si du snur fort, SomSa.

Hvor er BP nå? Om jeg ikke husker feil så er det ikke lenge siden du var veldig positiv, og om jeg heller ikke husker feil om dette så er situasjonen den samme i Targovax nå som da?

NickIsMyNick
23.11.2018 kl 14:36 3933

Jeg tror SomSa er ganske bitter ;) Har vel solgt seg ut med gigantisk tap, og skal nå ta hevn.
rischioso
23.11.2018 kl 14:40 3919

Truffet,

du husker nok feil...

Tid spiller den største rollen i alle case og spesielt innenfor Biotec som gjerne ikke har andre kapitaltilganger enn nettopp emisjoner i påvente at man skal få til noe - mao, så spiller tiden en vesentlig rolle.
Tiden er selskapets fiende nr 1 og når man bruker veldig lang tid og pengene renner ut og man ikke er ferdig med noe som helst - ikke en gang i nærheten så er det naturlig at man skifter syn på caset undervegs for må det hentes inn ny og frisk kapital så snakker man om en betydelig utvanning fra dagens nivå og da har man valget mellom å bli vannet betydelig ut eller ta grep for å unngå akkurat det....
Truffet
23.11.2018 kl 14:49 3897

Men her snakker vi nok humør som er endret fra etter CMD og KOLS, kan ikke se at denne måneden skal vri synet så ekstremt.

Jeg kritiserer ingen og har selv vært bitter til tider mtp kurs samt at ting tar tid. Og jeg er enig i at tid er den største fienden til de fleste, jeg kjenner selv på kampen mot tid, kilo og grå hår men kan ikke ha humørsvingninger på ukesbasis (da blir livet veldig kort).

Tar bare dette som et raskt eksempel:

SomSa
16.10.2018 kl 15:31
2857

Huffa meg, noen har kjøpt TRVX aksjer uten å vite om selskapets teknologi og hva de driver med.

kaunis
Studiekostnadene for TG01 skal dekkes av et konsortium, jeg antar at TRVX bidrar med TG01 vaksinen og de andre dekker andre utgiftene.
I følge TRVX (hvis jeg husker riktig) kan man produsere nødvendige peptider for vaksinen i kilovis og har lang holdbarhet, det vil si billig å produsere.
Flere Big pharma prøver sin CPI for behandling av bukspyttkjertelkreft men disse er ikke så effektive. Dersom Soug er smart inngår en eksklusiv og lukrativ lisensavtale med 1 big Pharma for kombinasjon av CPI + TG01 for behandling av bukspyttkjertelkreft .
Jeg tror denne studien skulle ha 3 armer og kan bli mye omfattende studie enn tidligere vi hadde antatt:
TG01 + kjemoterapi
TG01 + CPI
TG01 + kjemoterapi + CPI

NB: Med gode resultater fra TG02 + CPI i 1H 2019 blir stor fristelse for Big Pharma å kjøpe opp TG-plattformen. TRVX er enste i verden som har utviklet og tatt patent på ras-muterte kreft og dette tilsvarer ca. 25% av alle nye krefttilfeller hvert år eller ca. 5,4 mil innen 2025. TG- plattformen virker mot ras-muterte kreft og tar knekken på kreftkilden.

Resultatet fra Oncos-102 + CPI med utvidet vaksinasjon skal også komme 1H 2019. Pasienter som ble behandlet med CAVATAK og ble kjøpt opp oppnådde 0 CR når CPI ikke virket ( hør hva Soug sa på slutten i går om Oncos-102 konkurrenter).... Vi skal ikke glemme Oncos-402, Oncos-802 og Oncos-902 som er klare neste år og mye kraftigere enn Oncos-102. Vi skal heller ikke glemme at Oncos-102 skal testes mot enda flere krefttyper og antar at disse studiene også blir sponset. 1 H 2019 blir meget spennende og begge plattformene kan kjøpes opp innen 2019.

Trenger ikke en større diskusjon for min del her, men ting vises ganske fint i et forum med tidsstempel og nick.
protagoras
23.11.2018 kl 15:20 3834

Ja, men hvis en eventuell samarbeidspartner betaler studien slik Targovax håper på så er jo alt ok.
SomSa
23.11.2018 kl 15:43 3795


NickIsMyNick
Man kan være negativ til selskapet og ledelsen uten å ha solgt sine. 3Q presentasjonen var enda en skuffende for meg, folk begynner å bli møkka lei av alle disse utsettelser, forsinkelser og uklarheter.
Dersom Targovax går konkurser sitter SomSa med sin gevinst men med redusert gevinst, i 2015 hamstret Nano på 12 tallet. Da aksjen begynte å stige solgte en del og tok gevinst. Gevinsten ble plasser i TRVX på 8 tallet i 2016.
Da TRVX steg reduserte SomSa og tok gevinst. En del av gevinsten ble plassert i Index Pharma (4-5 tallet) og PHO (20-22 tallet). Da disse steg solgte SomSa en del tok gevinst......
Teoretisk har SomSa 0 inngang i Nano, Trvx og Index pharma. Dersom jeg selger TRVX på 1 kroner taper jeg ikke mine inngangspenger. Trolig er SomSa enn av de smarteste biotec investorene.

Truffet
I 3Q presentasjonen sa Magnus sa at big pharma er ikke ikke interessert i TG01 men det akademiske miljøet. Noen av disse miljøene sponser gode studier. Ennå håper jeg at TG01 studien blir sponset. Men jeg ønsker 100% avklaring om alt dersom TRVX bestemmer seg å fortsette denne studien.
Soug hadde sagt at big pharma ventet på data fra Oncos-102 for å komme inn, data fra hudkreften gav ikke 100% svar og vi må vente til 2019/2020. Big pharma kunne ha vært interessert i TG02 + CPI studien. Ennå har de ikke rekruttert pasienter for CPI delen.................

Aksjen kunne ha steget kraftig mot 40-100 med gode Oncos-102 + CPI og TG02 + CPI data og selskapet kunne gjennomføre en emisjon. Alt har gått rett i dassen nå. TRVX skal hente penger innen 4Q 2019 etter min mening. Som SomSa sa det skal komme noen viktige data i løpet av 2019, vi må håpet på at disse kommer og blir fantastiske. Blant annet sponser Ludwig Cancer Research i samarbeid med giganten AstraZeneca 2 Oncos-102 + CPI studier. Med gode resultater kan AstraZeneca kjøpe opp Oncos-102. De har ikke sitt eget virus men har en lisensavtale med et selskap........
Min bekymring er ikke teknologien, TG01 virker og Oncos-102 er eneste kombinasjon med CPI som har medført pasienten blir 100% frisk når CPI ikke virket. Mitt problem er hvordan de skal hente penger uten å vandalisere aksjekursen enda mer når Soug ikke klarer å levere noe. Vi må håpe på bedre tider i 2019.

liang
23.11.2018 kl 15:45 2417

Har du solgt somsa :)

TRVX satser på oncos nå og å trekke inn store beløp for å komme videre med TG platformen???
Er det for å skremme ?

Det er alltid en utfordring å kapitalisere et selskap men se på historien.
Småaksjonærene har bare deltatt på papiret i tidligere emisjoner og selskapet har virkelig gjordt et flott stykke arbeide med å tiltrekke seg større investorer og det vil også skje i kommende kapitalisering når den tiden kommer.

Det er resultatet av pågående studier som er interressant og avgjørende for dette selskapet.
Og selvsagt oppkjøp av oncos-platformen.

Det er vel ingen som har trodd at TRVX skulle være i stand økonomisk til å finansiere store fase 2 og fase 3 studier?
Det har nok aldri vært meningen.

lykke til


quattro
23.11.2018 kl 16:59 2342

når det gjelder kapitalisering og TRVX er det nok ingen som bekymrer seg om Oncos plattformen selv om kursen sier noe annet, men det er historien rundt TG som ble bly-loddet for TRVX egentlig på sviktende grunnlag og det er det selskapet og KOL møtet i NY skulle forbedre forståelsen av - men den negative kursutviklingen ble dessverre i dette tilfelle at 'the trend is my friend' og kursen ble gruset ….. men nå jobber TRVX mot akademia slik at de skal slippe 'billigst' utav fase IIb/III på TG plattformen vedrørende pancreas hvor TG vinner foran FFN på bivirkningsfronten med uomtvistelig margin - dette skal selge TG fremover - i tillegg kommer opplegget med SOTIO på prostata og Ludwig et. co
dette kan bli super bra
og om SomSa nå er ute har jo det skjedd på relativt lave kurser så SomSa har blitt en sur figur - dessverre
kapital tilførsel er og har alltid vært en issue for biotek i tidlig fase - nothing is new under the sun

god helg
Whatsthat
23.11.2018 kl 19:32 2249

Tipper og håper at oncos plattformen selges (3milliarder) før 2020.. fint å da bruke pengene for å utvikle TG platformen, helst med CPI.. :)