IDEX Biometrics launches a complete Biometric Payment Card

Slettet bruker
IDEX 12.05.2023 kl 09:00 8993

https://newsweb.oslobors.no/message/590517

Del til Twitter
Del til Linkedin

Vis melding i opprinnelig størrelse
IDEX Biometrics launches a complete Biometric Payment Card solution leveraging products and technologies from STMicroelectronics

Oslo, Norway - 12 May 2023 - Global biometric technology leader IDEX Biometrics
has developed an advanced solution for biometric smart cards, leveraging
products and technologies from leading semiconductor security provider,
STMicroelectronics.

The solution combines the biometric system from IDEX Biometrics with the latest
Secure Element from ST and is fully integrated with ST's STPay-Topaz-Bio
Operating System and payment applets. This high-performance solution includes
the ST31N600 secure microcontroller with biometric features, packaged in a
single-chip EMV module, and includes a cost-effective enrollment solution.
Bringing these innovations to market enables cost efficiencies for manufacturers
and significantly improves the user experience.

The solution is now completely tested and validated, demonstrating market-
leading biometric performance and transaction latency. This new IDEX Biometrics
smart card solution is targeted for deployment with banks and issuers in the
first half of 2024.

Vince Graziani, Chief Executive Officer, IDEX Biometrics, stated, "We are
excited to work with leading technology solutions provider STMicroelectronics in
creating a high performing complete solution for biometric cards. ST has been
providing the industry with secure elements and related software since the
introduction of the smart card. This collaboration enables card manufacturers,
fintechs and banks around the world to meet the increasing demand for biometric
smart cards."
Redigert 12.05.2023 kl 09:53 Du må logge inn for å svare
tuja
16.05.2023 kl 14:27 1346

Mye som materialiserer seg for Idex i H2 2023, og starten på 2024. Det er nå man må posisjonere seg for veksten som kommer.
kroif
16.05.2023 kl 15:33 1271

Skulle tro dette var forferdelig nyheter, når aksjekursen presses i minus.
Ingenting forundrer meg lenger når det kommer til aksjer.
rosgun
16.05.2023 kl 15:46 1243

SLAPP AV- Dette blir sykt bra

En skikkelig nyttårsrakett
Redigert 16.05.2023 kl 15:47 Du må logge inn for å svare
Wrold
16.05.2023 kl 15:53 1222

Ja er ikke redd for det.
kroif
16.05.2023 kl 16:15 1168

Skulle nesten tro de skal sette emisjon i ettermiddag på 0,9kr, slik det presses ned.
Men den kommer som en kule til slutt.
tuja
16.05.2023 kl 16:35 1135

Kortebuksegutta klarte å senke Idex med 10 øre fra topp, etter enda en positiv børsmelding. Til slutt må de også kutte navlestrengen, for det nærmer seg volumordrer med 7-mils steg.

God 17 mai
rosgun
16.05.2023 kl 17:10 1060

Tror vi går til 0,8 og vet ikke hva som tryller den nedover, men ser jo at Sente,ibyx ,itrader og Co snakker ned aksjen uansett hva…. Mistenker et større konglomerat av maktfolka skal drepe aksjen for kanskje og spille spillet helt ut som traderalsje nr 1.

Generell skepsis og at folk hater aksjen har vel også en betydning.

Tror Idex kommer for fullt i 2026….men nå og fremover er umulig å si….
Redigert 16.05.2023 kl 17:13 Du må logge inn for å svare
rosgun
16.05.2023 kl 17:14 1052

Mulig vi ikke ser kurs mot kr 2-3 før om ett år

Jeg legger den i skuffen og koser meg med nyhetene imens…. Jeg selger ikke aksjene før vi når 12-15kr.

Redigert 16.05.2023 kl 17:17 Du må logge inn for å svare
ibyx
16.05.2023 kl 17:55 990

Hva skjedde på eftan idag da? Så ikke den komme. Men jeg skjønner jo mindre og mindre av kursutviklingen i denne... :-)
Det er neppe mulig å "snakke ned" kursen via dette forumet for å si det slik!
Det er da ingen her som er så "dumme" at de hører på noen som har et ambivalent eller rett ut sagt nagativt forhold til handelen i denne? :-)
Men. Jeg tror kanskje at dersom man handler aksjer istedenfor å snakke om det, så får det effekt. Dessverre heller ikke alltid da som forventet...
Merkelige saker...
Ellers er det jo litt interessant at noen av de mer postive når snakker om videre nedgang..
Tøff læringsaksje dette.
rosgun
16.05.2023 kl 18:09 965

Har lenge sagt at den skulle ned å teste 0,8 før det ble oppgang, og tror ikke det er noen som kan styre det bortsett fra en innsiderhær på børsen som kjører som på som de vil da de har kapital nok til å påvirke aksjen akkurat som de vil, og for å få det som de vil. Ikke noe man kan gjøre med det dessverre. Den går opp og ned fordi noen tjener seg rike på det, så inntil videre ser det ut som de vil ha frem maks frustrasjon hos resterende aksjeeiere, og fremprovosere både kjøp og salg hva vet jeg.

Av den grunn er det bare å se fremover og håpe det kommer andre som kan kjøpe i bøter og spann og at det allerede er annonsert en emisjon i august er jo kanskje ikke det smarteste trekket for å få kursen høyt opp.

Litt rart, men har man trua på at Idex får materialisert til 1% av hva de har av avtaler er det bare å sitte i ro og nyte det fine været. Det er synd på de som føler at de må selge fordi kursen går motsatt vei når siste dagers nyheter minst taler for en aksje dobling eller tredobling... Er nok flere enn oss som lurer på hva som skjer.

Alt er et spørsmål om tillit til ledelsen og at det som annonseres faktisk oppfylles.

Er ikke så veldig spent på 23. mai jeg altså. .... de vil vel fokusere på Tyrkia, og muligens komme med en lignende salgsprosess i India. Det er klart kursen skulle gått til himmels,,,,,men så var det den emisjonen som folk tenker på da.....etter at den kommer vil det kanskje bli vind i seilene igjen.

Redigert 16.05.2023 kl 18:13 Du må logge inn for å svare
ibyx
16.05.2023 kl 18:21 939

Dersom man synes det er for vågalt å ha full tillitt til ledelse/guiding og framtidsutsikter så bør man antagelig ikke kjøpe denne. Det eneste holdbare er da kanskje å hedge seg selv. Kjøp fx 30-50% short av summen du kjøper long for. Da kan du leke med robotene til "gutta".
Dette gjelder jo egentlig veldig mye på børsen nå.
Sashaa
16.05.2023 kl 20:29 839

4 dager med daglig gode nyheter og holdes kursen under 1 nok noe som jeg likte mer enn jeg kan beskrive og økte beholdning betydelig . Shorterne brukte mye krutt igår og idag og kanskje kan kjempe mot aksjen stige oppover i få dager fremover, men de kommer til å merke brennende smerter Og svir når den sanne verdig kommer. Bare se på omsetningen idag som vi ikke har sett på lenge og det viser flere har begynt å åpne øyene. Mulig det tar tid , men kursen sikker vil bare gå en vei og det er oppover.
Første mål er kurs over 2-3 nok og deretter bare God vet.
Håper ingen vil la seg å bli lurt her.
Redigert 16.05.2023 kl 20:31 Du må logge inn for å svare