🍀🍀🍀 ALTERNUS: FUSJON, NASDAQ, INFLATION REDUCTION ACT

Denne tråden er stengt for nye innlegg.
03.05.2024 kl 09:39
Automatisk lukket grunnet trådens størrelse. (Beklager.)
Green2030
ALT 20.05.2023 kl 18:47 378285

NB. DENNE TRÅDEN ER LUKKET. ØNSKER DU Å BIDRA KONSTRUKTIVT SÅ SKAL VI LEGGE DEG TIL.

Ny tråd med mål om å dele og diskutere konstruktivt rundt Alternus Energy og veien videre til Nasdaq og fusjon med Clean Earth Acq. og full lansering i USA

-----------------------------------------------------------

LITT ENKEL BAKGRUNN

Alternus hadde fokus på mellomstore solparker i Europa og hadde vokst til 168 MW i løpet av høsten i fjor, i tillegg hadde de ca. 2,3 GW soloprosjekter som de skulle start opp i Europa - men så lanserte President Biden Inflation Reduction Act og det forandret alt. Clean Earth som er et skall selskap på NASDAQ tok kontakt og forhandlingen om fusjon startet.

Mens forhandlinene pågår så bryter Alternus sitt datterselskap Solis lånebetingelsene på et obligasjonslån på €140 mill (med ramme på €200) med obligasjonseierne, styremedlem Jon Masdal som representerer Ludvigsen AS melder seg ut av styret med en gang og selger 2,7 mill aksjer i panikk og kursen stuper fra kr20 til 2,70. Alternus starter forhandlinger med obligasjonseierne og blir bedt om å styrke EK med €14M via emisjon eller ansvarlig lån. Alternativt så kan de selge deler av de 168 MW, men da må EK økes til €50 mill. I forhandligene så presenterer Alternus et term sheet hvor de ønsker å refinansiere minimum €50 mill av obligasjonslånet, men emisjon blir også nevnt som et alternativ. De får frist til 15 mai.
Det mange frykter er en emisjon på 2-4 kr hvor det blir utstedt 40-60 mill nye aksjer i tillegg til de 26 mill vi har i dag.

- Den 17. mai fikk vi beskjed om at fristen var utsatt til 30. sept men kravet om at Alternus skal styrke EK med €14mill ved emisjon eller lån, eller at de kan selge deler av den operative driften på 168 MW frafaller.
- Istedenfor så har partene blitt enige om å refinansiere hele obligasjonslånet på €140 mill som er knyttet opp mot 168 MW operative solparker som genererer gode inntekter på salg av strøm og grønne sertifikater, og hvor forventet EBIDTA er €16 mill for 2023.
- den 9. mars så ble vi informert om at en tredjeparts ekspertvurderings-rapport ble utstedt til obligasjonstillitsmannen. Denne rapporten viste at den nåværende verdien av Solis' eiendeler (168 MW operativ solpark) er verdt €165-170 mill så den overstiger gjelden på €140 mill med omtrent €25 til €30 millioner
- Obligasjonslånet skulle i utgangspunktet refinansieres innen tidlig januar 2024, men nå skjer det innen 30. sept og Alternus er godt i gang med den prosessen, så den eventuelle krisen som Finansavisen har skrevet om er borte. De skal refinansiere noen måneder før tiden, men med pluss €25-30 mill og fusjon og lansering på Nasdaq så er det vel ingen som tror det byr på noen problemer, selv ikke Obligasjonseierne som frafalt EK kravet.

PS: For de som ikke har fått med seg at krav om ny EK frafaller og at Obligasjonslånet skal refinansieres inne 30.09.2023, les vedlegg fra melding 17.05.2023: (punkt 3.3, side 9, 2 øverste avsnitt)

---------------------------------------------------------

Det vil komme en del børsmeldinger fremover som vil drive kursen videre oppover:

1) Q1 rapport Alternus
2) Avklaring Polen
3) Salg av grønne sertifikater (Polen, Romania, Nederland, Italia)
4) Salg av fremtidig solprosjekter i Europa (649 MW egne prosjekter, 845 MW med bindende kontrakter, 811 MW med eksklusive rettigheter = 2.305 MW
5) Oppdatering fra Altnua på vekstområder og nye MegaWatts i USA og effekten av Inflation Reduction Act (IRA) (5GW innen 2027, med 40% kreditt fra IRA 😍)
6) Dato for fusjon Clean Energy på Nasdaq (de sikter på Juni, så kanskje midten/slutten av juni)
7) Fusjon med Clean Energy (de forventer $50 mill blir igjen ved å gi 0,5 aksje ekstra til de første som ikke løser inn - VELDIG SMART)
8) Lansering av Alternus Clean Earth på NASDAQ
9) Halvårsrapport Alternus/Solis (forventet €16 mill omsetning og €8 mill EBITDA første 6 mnd)
10) Enighet med Obligasjonseierne innen 30. september om refinansiering av obligasjonslånet hos Solis

Når de klinker til i USA så har de €500 mill i kredittfasilitet fra Deutche Bank og USD 50mill på bok hos Clean Earth = NOK 6 Milliarder til å investere i amerkanske solparker. I tillegg kommer cash fra Alternus og Solis 🇱🇷🚀

NB. Jeg er 110% sikker på at ALTNUA har bygget opp en solid portefølje med solprosjekter i USA de siste 9 mnd som blir børsmeldt og lansert før fusjonen.

INFLATION REDUCTION ACT - 40 PROSENT FRAFRAG
Gjennom IRA tilbyr Biden-administrasjonen et skattefradrag på 30 prosent til utviklere, med en ekstra 10 prosent bonus for selskaper som bruker innenlandske materialer. For å sikre bonusen må landbaserte vindparker og solprosjekter bruke 100 prosent amerikansk stål og jern, mens 40 prosent av de produserte delene, målt etter kostnad, må være laget lokalt. Dette øker til 55 prosent for prosjekter som begynnes på etter 2026.

Timingen til Alternus/Clean Earth er perfekt
Redigert 01.10.2023 kl 17:23 Du må logge inn for å svare
rockpus
04.01.2024 kl 10:06 4703

Hva er egentlig grunnen til din aggressive holdning til meg? Jeg var ikke en av de som kalte det for vill haussing. At jeg påpeker et misforhold nå mellom ALCE og ALT, var som svar til Dopey når han viste til at ALT eier 80% av et selskap som verdsettes til en milliard. Da er det vel ikke logisk at ALT verdsettes til kun 260 mill?

Hadde det ikke vært hyggeligere med en litt bedre tone mellom oss som diskuterer her?
Slettet bruker
03.01.2024 kl 23:58 4984

Da mange her mente 1 dollar på ALCE er 22 i ALT. Var det vill hauusing, så hvorfor slik haussing fra deg nå ? Nå er1.38 dollar i ALCE riktig priset med 9.90 i Norge. Er du ikke fornøyd med markedet selg. Markedet bestemmer.
Redigert 04.01.2024 kl 00:01 Du må logge inn for å svare
rockpus
03.01.2024 kl 23:07 5052

Selv etter det store kursfallet for ALCE, så er jo ALT latterlig lavt priset. Hvor er logikken i dette misforholdet?
Slettet bruker
03.01.2024 kl 23:00 4973

Den jeg refererte til for å gjøre det enkelt for enkelte her, men de skjønner det jo ikke før du setter det på trykk ferdig klippet og limet. Men klart skjønner at folk som investerer i flyaksjer har tungt for det.
Dopey
03.01.2024 kl 22:15 5068

Nedgangen i ALCE kursen avtar og den stenger tilnærmet flatt idag. Ved dagens kurs så verdsettes ALCE til milliarden, der vi sitter på 80%. Etter dagens nedsalg så verdsettes Alternus til 260 millioner. Om ALCE stabiliserer seg rundt 1,40$ så er oppsiden på over 3x. ALCE vil før eller siden begynne å melde om progresjon, avtaler, finansiering og fremgang på det Amerikanske markedet. Skulle ALCE kursen da begynne å stige, så burde ALT kursen følge etter om ikke vi er offer for storstilt trading i verdipapiret på euronext.
rockpus
03.01.2024 kl 22:15 5046

Takk for informativt innlegg igjen!

Virker stadig mer logisk at også de siste de avgjørende brikker snart faller på plass. Ser tegn til at shorteangrepet i USA er i ferd med å miste momentum. Samtidig ser vi nå tendenser til en sterkere kjøperside her på OB. Kanskje bunnen er nådd?
Er personlig noe irritert over at jeg kunne fått tak i min aksjepost til lavere kurs enn jeg gjorde, men ser samtidig at dette når som helst snur med kraftig oppgang!
Slettet bruker
03.01.2024 kl 20:52 5174

Fakta kommer fra selskapet. Det er der fokus bør være, men ikke alle skjønner det. Og ikke alle klarer få med seg informasjon derfra ser jeg. Anbefaler slike investorer å selge. Jeg tror på nedgang i morgen også, virker som mange ikke ser ut til å forstå det selskapet kommuniserer. Meldingen om bondavtale kom 1 time etter at jeg nevnte det, kunne nevnt mye mer, men gidder ikke om det skaper raseri og trakasseringsfølelser hos surmaga personer. Merkelig at det alltid er så mye sinne og raseri i tråder der selskaper er i starten av en oppgang og gode tider? Er det ikke flere som har sett dette ? Jeg tror ikke at denne aksjen blir anbefalt eller vurdert av noen som helst på laaaaang tid. Er for mye penger en kan tjene her. Og gutta vil ha det for seg selv. Jeg betviler noen som helst positiv analyse her før 1 juli 24.
Redigert 03.01.2024 kl 21:17 Du må logge inn for å svare
Smash
03.01.2024 kl 20:48 5175

"Resten er bare vas så gidder ikke kommentere." - Vanskelig å bli konfrontert med fakta, skjønner det. Lykke til da!
Slettet bruker
03.01.2024 kl 20:39 5208

2 juledag var usa åpen og vi fikk en indikasjon trodde jeg. Resten er bare vas så gidder ikke kommentere. Du får følge meldingene som selskapet kommer med og se på hjemmesiden. Har så lav inngang at gidder ikke kaste meg på frustrasjonsnivået til dere som har tapt. Inklusive traderen med drøssevis av nick og som er vernet her på HO.
Redigert 03.01.2024 kl 20:40 Du må logge inn for å svare
Smash
03.01.2024 kl 20:33 5198

Supert Green2030! Takk for en god oppstilling, og ny link til top20 :)
Smash
03.01.2024 kl 20:30 5152

Vi er alle ute etter fortjeneste. Min inngang på 9,40 er dessverre ikke min eneste ettersom jeg har sittet siden oktober 2022, så GAV er markant høyere enn dagens kurs. Jeg har fulgt ALT tett gjennom hele 2023 og lest om kjøp og salg av solparker, pipeline, Lorentzen som takket for seg, ubrukelig ledelse/kommunikasjon med VB i spissen og jeg har fulgt top 20 bevegelser. Så joda, jeg gidder å gjøre en hjemmelekse. Det jeg dog lurte på var om noen hadde noen formening om triggere på kort og mellomlang sikt. På langt sikt er oppstillingen til Niel god - og dersom det materialiserer seg er det topp!

"Kanskje du mener at SCATEC er en bedre investering, vel det er opp til deg."?? Jeg har ikke nevnt Scatec med et ord eller referanse, så lurer på hvor du fikk den fra? Om du gidder å svare på det da?

Jeg ser at du også utrykket skuffelse 25.12.2023 med kommentaren "Blir ikke dette børsvinneren i morgen blir jeg skuffet!". Du ble jo skuffet - for 2. juledag var børsen stengt.. Du har kanskje ikke giddet å sjekke åpningsdager på OSE i julen?

Jeg ser du kommenterte 26.12.2023: "Vi bør vel klare å holde oss over 2.5 dollar." Hva legger du til grunn her? 12.12.2023 skrev du: "Nye solparker står allerede klar til å kjøre på ved nyttår, nye solparker som settes i drift." Dette er jo veldig bra! Har du en kilderef. til dette? Det er noe jeg kaller kort sikt! Eller... du gidder kanskje ikke finne den fram?
Green2030
03.01.2024 kl 20:25 5145

Alternus Energy trenger januar til å få plass:
Endelig bekreftelse og oppgjør for salg av Polen, Italia og Nederland.
Refinansiering av restlån (ca, €55 mill), obl. eierne godkjente i dag utsettelse til 31.01.2024
Oppdatering på cash fra Solis sin drift og salg av grønne sertifikater i 2023 og cash fra CLIN/FPA (hvor mye og når det kommer)

Refinansiering av 32MW Valencia hvorav 24,4MW er operasjonelle Q2 2024 innen utgangen av januar
Refinansiering av 32MW Tennessee som er operativ Q1 2025skal også refinansieres i løpet av Januar. Her er strømmen 100% forhåndssolgt de neste 30 årene, så det bør jo være en enkle oppgave å finansiere.

Starte konstruksjon av 210MW i Spania og Italia med €150 mill fra Deutche Bank €500 mill kreditt som skal være operative i 2025
Aaron Ratner uttalte 7 des at de jobber med å få på plass en tilsvarende Deutche Bank kreditt for det amerikanske markedet.

@Urix - her finner vi oppdaterte aksjonærliste i Alternus Energy Group
https://altenergygrp.com/the-share/
murpy
03.01.2024 kl 19:42 5227

Oppdatering om obligasjonsfraskrivelse og endringer i obligasjonsvilkårene
Dublin, 3. januar 2024, Det vises til oppdateringene utstedt av Alternus Energy Group Plc (OSE: ALT) («Selskapet») og Solis Bond Company DAC («Solis»), et indirekte heleid datterselskap av Alternus Clean Energy, Inc. (NASDAQ: ALCE), et majoritetseid datterselskap av selskapet, 9. mars 2023, 21. mars 2023, 27. mars 2023, 18. april 2023, 24. april 2023, 16. mai 2023, 19. september 2023, 16. oktober 1823 og 2023. oktober desember 2023 angående frafallene av de finansielle vilkårene og forlengelse av forfallsdatoen søkt fra obligasjonseierne i Solis' FRN senior sikret EUR 200 000 000 grønne obligasjoner 2021/2024 (ISIN NO0010914914). Selskapet og Solis er glade for å kunngjøre at obligasjonseierne har stemt for å godkjenne vedtakene for forlengelse av fritakene og forfallsdatoen til Obligasjonsvilkårene, som tidligere vedlagt Selskapets varsel sendt 18. desember 2023. Om Alternus Energy Group: Selskapet er en transatlantisk uavhengig kraftprodusent (IPP). Vi utvikler, installerer, eier og driver for tiden solenergiparker i bruksskala i Amerika og Europa. Vårt svært motiverte og dynamiske team på Alternus har oppnådd rask vekst de siste årene. Med utgangspunkt i dette er målet vårt å nå 3GW med driftsprosjekter innen 5 år gjennom fortsatt organisk utviklingsaktiviteter og målrettede strategiske muligheter. Vår visjon er å bli en ledende leverandør av 24/7 ren energi som leverer en bærekraftig fremtid med fornybar kraft med mennesker og planet i harmoni. AEG opererer hovedsakelig gjennom Alternus Clean Energy, Inc. (Nasdaq: ALCE). AEG er notert på Euronext Growth Oslo-børsen og har hovedkontor i Irland, mens Alternus Clean Energy, Inc. er notert på Nasdaq og har hovedkontor i USA. De forblir som to separate juridiske enheter.
Rassen
03.01.2024 kl 18:14 5344

Dette har vært en jojo aksje etter den falt fra 18-3,- Den har gått opp 70%, ned 50%, opp 100% i førhandelen og ned 10 og 10%. Hvem vet, kanskje neste gang går den 300% opp? Ingen ting er umulig i ALT. Du ser ikke slike variasjoner i Kongsberggruppen, Equinor eller andre store solide selskaper. Det er vel litt derfor vi har aksjer i ALT også? Morsomt med de store oppturene mår de kommer :)

Kveldens børsmelding var vel grei?
Redigert 03.01.2024 kl 18:31 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.01.2024 kl 17:43 5376

Tja skal du kun ha oppganger og selge med fortjeneste bør du vel abbonnere på ulike analyser utført av meglere her og der. En positiv analyse av SATS i dag førte til oppgang/noe jeg mener er direkte feil. Så bør du selge slik at du sikrer gevinst umiddelbart. Jeg forholder meg til det fundamentale når jeg skal kjøpe og ikke sikkert det engang er nok. Det er saueflokkmentaliteten som gir oppgang, så vi må nok bare vente til det kommer noen saueanalyser. ellers er alle meldinger selskapet har gitt ut ok å få med seg , og om du ikke gidder lese kan Ratners fremleggelse anbefales. Kursen går ikke opp om du ser Ratner, men du vet mer om selskapet. Kriteriene for Solis bonds er også oppfylt da de har solgt mer enn krevd. Markedet liker nok sikkert å se at refinansiering er sikret!(bond meldingen kom en time etter at dette var skrevet, ser ingen sluttdato for forlengelse, men nok et bevis på at de er enige og har kontroll) Den meldingen mangler ennå.(kom 1 time etterpå/midlertidig forlenging) De som ikke har tid å vente får bare kjøpe noe annet å heller selge til andre om de ikke har tid. Vi som har kjøpt kan vel si vi har bommet på kursen, men ikke på caset. NIEL lagde også en fin og enkel fremstilling oversikt over selskapet. Det er heller ingen garanti for oppgang før saueflokkmentaliteten slår inn. Det kan vel gå en stund til neste flokk løper i Alternus. Om du ikke engang gidder sjekke disse to ting jeg nevner her så er det vel strengt tatt bare å selge! Samme om en ikke tåler en liten nedgang. Og det kan være at du heller ikke har troen på selskaper som produserer klimavennlig og er grønne i fremtidens pk-miljøvern. Kanskje du mener at SCATEC er en bedre investering, vel det er opp til deg. Så får vi se om det er noe gasspedal å gi etterhvert! Noe selskapet selv påstår. Triggerne har selskapet selv antydet vil komme etterhvert, men jeg gir ingen tidshorisont på det. Jeg stoler på dem siden de har manøvrert skuta i farlig farvann(2023), nå er det bedre vær og en tydeligere kurs enn på lenge.

ALCE er i aften ned igjen, så på papiret blir våre verdier mindre og mindre nå 1.33. Kan virke som USA mener CLIN har gjort en dårlig deal, om ALTERNUS har gjort en like dårlig deal tror jeg ikke, ellers hadde jeg ikke vært aksjonær. De fleste fusjoner gir verdiøkning så får en bare vente å se om det er tilfellet også for oss.
Redigert 03.01.2024 kl 19:54 Du må logge inn for å svare
Smash
03.01.2024 kl 17:28 5323

Jeg må vel også si meg både skuffet og overrasket over kursutviklingen etter fusjonen var i boks. Noen dager før fusjonen kjøpte jeg på 9,40NOK og trodde det var et scoop. Når den idag raste 10% og endte på 9,90NOK må jeg si meg skuffet (Skjønner at den følge ALCE ganske slavisk).. ALCE har utelukkende gått nedover hver eneste dag (med unntak av 29.12) siden nyheten 22.12. Pt. er den ned nye 5% til 1.33$. (Som dog implisitt "skal" prise en ALT aksje til 29,80NOK)

Det kan virke som de amerikanskje investorene har liten/ingen tiltro til selskapet, selv med verdiene som ligger der og plannene som er presentert. Men, jeg sitter stille i båten, selvom jeg hadde trodd den skulle ligge rundt 20,- nå.

Hvilke triggere tror folk det ligger på kort (1-3 uker) og lengre sikt (1-3 mnd.)?
Rassen
03.01.2024 kl 15:01 5476

Jeg kan godt kjøpe litt på 10 jeg. Legger inn 3000 stk på 10,05 for å ikke være grådig 😂😂
Theo19
03.01.2024 kl 12:03 5592

Må si at jeg også er lit skuffet nå,nesten ingen interesse nå.Kursen er snart nede i 10 blank,så man kan jo begynne å lure.Alle var rimelig sikre på kurser opp mot 20 etter meldingen 22.12.Nå vil nesten ingen kjøpe på 10-11.-
rockpus
03.01.2024 kl 10:57 5588

"Hva er grunnen til at dette bekymrer deg??"

Grunnen til en viss bekymring er at jeg nylig kjøpte på kurs 11,88 og ble da litt bekymret for mitt papirtap da kursen nærmet seg 10. Jeg innrømmer at jeg hadde for liten kunnskap rundt dagens status for selskapet da jeg nå kjøpte meg inn igjen. Noen ganger velger man jo å gamble kun på en magefølelse.
Det var da også grunnen for at jeg ba om tilgang til denne tråden, som jo er lukket. Jeg antok at det på denne tråden var mest seriøs kunnskap å hente. Situasjonen rundt selskapet har jo vært relativt uoversiktlig i senere tid, og det har ikke vært så enkelt å få dannet seg et riktig bilde. Men jeg hadde ikke ventet en så fiendtlig holdning og mistenksomhet som det jeg her ble møtt med?
Når jeg spurte om mulige flere salg av solparker, så var det kun fordi jeg hadde oppfattet at selskapet skulle selge flere slike i Europa. Dersom slike spørsmål ikke er ønsket i tråden, skal jeg selvsagt holde meg borte. Jeg har aldri hatt til hensikt å ødelegge tråden. Har jo samme målsetting som alle andre som eier aksjer i selskapet.
Slettet bruker
03.01.2024 kl 09:55 5636

Tenker bare at salgene løser «floken» de har stått i og mye av skylden for den lavere prisingen.

Jeg forstår at man ikke ser «resultater» enda, men basert på salgene og Clean fusjonen indikerer jo en verdsettelse på ALT som er godt over dagens prising. Når den vises i markedet kan i teorien skje når som helst. Så hvorfor selger folk da? De har virkelig ikke tålmodighet å sitte i noen uker eller måneder for å se det materialisere seg?
Slettet bruker
03.01.2024 kl 09:48 5536

Forklaringen er vel at folk er flokkdyr ? Kjøper når de tror ting går til himmelen og selger når de skjønner at den ikke gjør det på 1-2-3.
Slik er det blitt tradere styrer det mye og "folk flest" har ikke tid til å vente på resultater og blir utolmodige!
Så har ALT enda ikke vist til gode regnskaper(bare god vekst), og "folk flest" vil se det på papiret før de tør tro på det, da kommer dem. Morsom dvale her nå for tiden.
Slettet bruker
03.01.2024 kl 09:06 5509

Så hvorfor i helv*** selger folk nå da egentlig?

Klarer vi her inne på FA og muligens holde oss fra å selge?
Slettet bruker
03.01.2024 kl 00:03 5702

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣WOW
Er andre som virker mer desperat enn meg, da typhoon var litt oppgitt og sa aksjekursen var en joke,

rockpus
I går kl 15:52
281
Hva er grunnen til at dette bekymrer deg??
Redigert 03.01.2024 kl 08:28 Du må logge inn for å svare
Tobias
02.01.2024 kl 23:43 5627

Sjoa....
Spar deg for slike spydigheter mot rockpus.
Du oppfører deg som en "besserwisser" i ALT.
rockpus har alltid vært en rettskaffende person her på HO og i andre fora.

Synes du virker desperat p.g.a. siste dagers nedgang i aksjen.
Redigert 02.01.2024 kl 23:48 Du må logge inn for å svare
altin
02.01.2024 kl 23:43 5551

ALT har solgt solparker for 1 milliard. De gjenværende parkene står for 60% EBITDA Kravet fra obligasjonseierne var å selge for 500 million. Det er ikke behov for å selge mer.
Slettet bruker
02.01.2024 kl 23:29 5556

Spør heller når han skal selge seg ut!
Og han "vet ingenting". Men han vet vanlighvis veldig mye........Fikk vel et Joe Biden øyeblikk i ALT. Merksnodig, men slik er livet!
YNWA250505
02.01.2024 kl 23:23 5181

Du har kjøpt deg inn i selskapet, men kan ingenting om Alternus. Hvilke solparker forventer du at de nå skal selge? Når forventer du at de kjøper flere solparker?
rockpus
02.01.2024 kl 22:58 5043

Slettet bruker skrev Vennligst spar deg!
Hvorfor reagerer du slik??

Jeg har nylig kjøpt meg inn i selskapet, og ønsker kun litt informasjon fra noen som har bedre oversikt over selskapet enn det jeg har pr i dag. Jeg driver på ingen måte med baissing for å få tak i flere rimelige aksjer om det var det du trodde!
rockpus
02.01.2024 kl 22:44 4967

Hva tenker dere om kursutviklingen på Nasdaq? Ser den sluttet på 1,4 usd i dag. Noen grunn til bekymring, eller er dette en forventet balansering av kursen?

Når vil det være naturlig å forvente flere salg av solparker?
Redigert 02.01.2024 kl 22:45 Du må logge inn for å svare
Theo19
02.01.2024 kl 09:03 5271

Godt Nytt år til alle.Da får vi se hvor dette går etter vert,trudde Kansje vi var nærmere 20 en 10 når rakketene ble tent.Da får vi bare vente på neste gode melding,så får vi håpe kursen går snart.
M.Y.Peng
01.01.2024 kl 19:10 5568

Takk for det og i like måte. Måtte vi få et oppløftende og godt nytt år alle som har satset på denne. Ekstra moro om vi fikk et godt løft helt fra starten av dette året. ØNSKER ET GODT NYTT ÅR TIL ALLE «ALT» medeiere.
Redigert 02.01.2024 kl 11:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.01.2024 kl 16:50 5652

Håper vi alle får et godt nyttår og belønning til slutt, ser ikke slik ut nå.
Men når flere meldinger begynner å tikke inn så må det vel skje noe i riktig retning.
Jeg tror OSE kan bli turbulent, men denne aksjen er et av unntakene mener jeg personlig, men en vet jammen aldri!

Er også oppgitt over at folk får så billig inngang etter at risiko er dratt ned betraktelig. Regner med at 2024 blir mye bedre enn 2023 :)

Redigert 01.01.2024 kl 16:50 Du må logge inn for å svare
Leoløve
01.01.2024 kl 14:01 5733

Urix
Takk for hyggelig hilsen - godt nyttår til deg og alle andre ALT-fan!!
Transformasjon er godt i gang (salg av endel Solparker i Europa, Refinansiering, Nasdaq oppføring) og det blir spennende å følge med på oppbygging av nye Solparker i bla. USA, som skal gi høyere avkastning (enn tidligere).
Har forventninger til at det vil komme meldinger jevnt og trutt utover nyåret.
Egon Olsen Sr
01.01.2024 kl 13:57 5721

Har vært med Alternus siden Januar i fjor og ble dessverre med ned i kjelleren i Mars. Jeg tenker langsiktig og selger ikke før denne aksjen er over 50 kr. Mye har kommet på plass siden i fjor vinter og har stor tro på at dette vil bære frukter fremover. Ønsker dere alle sammen et riktig godt nytt år også tror jeg at aksjen kommer til å bygge seg opp mot gamle tall fra i fjor (30kr).
urix
01.01.2024 kl 04:48 5952

Altin, Tobias, Leoløve, Rotna, Dopey, Ynwa, Green 2030, Rassen, Theo19, Niel, Nilsok, Loket, Codiak73, M.Y. Peng, Kz75, Circles 82, Tana, Kokkohill, x-43 Scramjet, Sjoa, Capital, Gunner, Rockpus, Ullhaugen, Elnomi.

Av hele mitt hjerte ønsker dere og meg selv et riktig Godt Nytt År !!!!
Redigert 01.01.2024 kl 04:51 Du må logge inn for å svare