"Kverruleringstråd" for å unngå blokkeringer?
Som de fleste her på forumet er jeg et passivt medlem. Jeg setter stor pris på all kunnskap, forklaringer, opplysninger og all informasjon som deles av dere flinke skribenter. Da jeg selv ikke innehar så mye kunnskap om pgs, markedet de opererer i og årsak/sammenheng med tanke på kurs, olje, hvilke innvirkning som gjelder etc så er det spennende å "få servert" så mange innspill fra dere alle her inne. Mange takk, det verdsettes.
Men, så er det denne her kranglingen, kverruleringen og personlige tilnærminger som ikke beriker den sagnomsuste Pgs tråden Hvalross holder i hevd. Da jeg ikke selv tilfører gruppen noe er jeg vel ikke rett person til å verken kommentere eller formaner om noe. Men fint om det kunne være denne tråden som tok seg av alt det utenomsportslige, så kan man ha den saklig på den andre tråden.
Men, så er det denne her kranglingen, kverruleringen og personlige tilnærminger som ikke beriker den sagnomsuste Pgs tråden Hvalross holder i hevd. Da jeg ikke selv tilfører gruppen noe er jeg vel ikke rett person til å verken kommentere eller formaner om noe. Men fint om det kunne være denne tråden som tok seg av alt det utenomsportslige, så kan man ha den saklig på den andre tråden.