Dette er nytt:

rosgun
IDEX 31.05.2023 kl 07:38 18492

Ordre på 1 mill sensorer i en jafs
Fransk partner Etablerer «biokortsenter» til 50 mill
Zwipe har fått sin første partner til utrulling
Omtalt som ketchupeffekt fra analytiker
Lansering av eget Idex kort i Q4
Idex vil knuse all konkurranse på pris og marginer
Annonsert utrulling fra partnere ukentlig

Hvis dette ikke er annerledes og man har fulgt så dårlig på med Idex så burde man egentlig ikke startet en tråd som heter:
Hva er egentlig annerledes..

Det er kun et forsøk på å få folk til å selge.

Nei folkens det er bare vås, det har blitt veldig annerledes…

Tenker man på Potensialet for å gå milliarder i overskudd er emisjoner en selvsagt strategi i påvente av at milliardene skal rulle inn( tro det eller ei). Idex blir det selskapet på børsen i 2024 med mest doblingspotensiale(flerdobling)
Redigert 16.02.2024 kl 21:40 Du må logge inn for å svare
rosgun
20.02.2024 kl 10:55 2425

Idex får samme reise som Ensu hvert øyeblikk…

Det er frivillig og både kjøpe og selge hvilke aksjer man vil…

Mulla3
20.02.2024 kl 11:05 2392

Det tviler jeg på. Penger investert i dette selskapet har påfør aksjonærene store tap.
Sweeeeeed
20.02.2024 kl 11:36 2326

HAHA
Det er greit Rosgun at den har gått 150% på tre dager. MEN siden 2010 har den gått ned 99.95%. Så totalt sett så har det ikke være en god reise....

Med det sagt, så håper jeg at det smeller i IDEX.
YNWA250505
20.02.2024 kl 13:02 2218

Tror jeg helger velger å høre på han her en en pensjonert kar som sitter på Phillipinene og ikke skjønner bæret av fremtiden, men er ekstremt god på fortiden.

The partnership with IDEX Biometrics enables us to react to the fast-growing demand for biometric smart cards in Japan,” said Koichiro Sasai, Head of KONA Japan LLC as a subsidiary of KONA I. “We are proud to offer bank customers in Japan the most innovative access and payment solutions. There is a very strong demand from affluent customer who seek the highest security and unparalleled value and user experiences, as offered by biometric metal cards.”

Fast growing demand, strong demand etc etc. Høre på iTrader eller CEO fra KONA?
Redigert 20.02.2024 kl 13:03 Du må logge inn for å svare
iTRADER09
20.02.2024 kl 13:06 2202

Haha, sist jeg husker rosgun "framsnakket" (aka krampehausset) ENSU var kursen rundt 5. Så med de siste dagers positive utvikling så er den "bare" ned 94% siden da.
Men rosgun skal ha kred for å ha hausset thin gang på gang (i noen få uker ad gangen) helt fra godt over 100 (kompensert for revers spliter). Det er ikke mange som er like dyktige til å identifisere taper aksjer.
iTRADER09
20.02.2024 kl 13:10 2179

Nå ble jeg virkelig overbevist. Tror det må være første gang at Idex har inngått en samarbeids-avtale med et selskap som skal levere kort om et par kvartal. Og aldri har representant for "partneren" sagt noe positivt om produktet (hans eget) og markedet (som han håper på).

"16 November 2022 – IDEX Biometrics ASA has received a volume production order from its partner IDEMIA, representing the largest order to date for IDEX TrustedBio sensors. The order represents more than USD 2 million in revenue for IDEX and will begin shipping in Q1 2023. IDEX and IDEMIA are seeing market acceleration for biometric payment cards, and in early November the two companies announced a full-scale biometric card program by a major bank in the UAE. IDEX Biometrics has also recently confirmed agreements with issuers in Turkey and in the UK for biometric card programs, anticipated to reach markets in the first half of 2023"
Det er foreløpig siste ORDRE Idex har fått med en størrelse som har vert verdt å nevne I meldingen. 15 måneder fra en mye tyngre partner enn Kona, og det er ingen ting som tyder på at den ordren er ferdig levert enda.
Noen som husker hvor mange kort det er i Tyrkia og hvor spenstig vekst det er i det markedet, og i tillegg UK og UAE?
Redigert 20.02.2024 kl 13:18 Du må logge inn for å svare
YNWA250505
20.02.2024 kl 13:47 2118

Se her ja. Kommer drassende med gamle greier fra 2022 og tror markedet ikke har beveget seg på 2-3 år. Patetisk å benekte fakta. Biometri vil bli den neste standarden. Nyt pensjonistlivet ditt og husk sjekkheftet ditt når du skal på seven elleven i jungelen
YNWA250505
20.02.2024 kl 16:58 1891

rosgun skrev Innlegget er slettet
rosgun det er flott du er positiv, men kanskje greit å roe litt ned. Virker litt manisk
kaunis
20.02.2024 kl 18:01 1812

IDEX er den nye ENSU
rosgun
20.02.2024 kl 18:15 1771

Je har nå sjekket at otrader også baisser Ensu selv med 200% oppgang på tre dager😂😂😂😂. Ikke rart futten er frustrert😂😂. Virker som om shorten fikk opp i eøyk.

Ærlig talt, nå må du følge med i timen og begynne å kjøpe 😂😂😂.

Dette sier det meste😂😂👍
rosgun
20.02.2024 kl 18:18 1762

Ja, du kan le du, men jeg ler høyest med 10 mill ensu aksjer som regelrett vokser med flere 100% og ler seg skakk av deg med flere😂😂😂.

Idex er neste mann ut, men da uten emisjonsspøkelse😂🚀🚀😂

Den som ler sist ler virkelig best av deg og baisserne som rett og slett timet feil denne gangen😂😂😂😂😂😂
Redigert 20.02.2024 kl 18:20 Du må logge inn for å svare
rosgun
20.02.2024 kl 18:23 1746

Som i Ensu😂😂😂

Kanskje en fordel å kjenne sin besøkelsestid når løgnene deres blir smuldret og banket bort på 3-4 dager?
rosgun
20.02.2024 kl 18:24 1744

Jo, takk🏋🏻‍♀️.

Manisk er fornavnet👌

Manisk depressiv minner om baisserne, her må vi være positive for å understreke alvorligheten av at Idex og Ensu har hatt lik reise med samme storeiere i flere tiår…

Gjennombruddet for masseproduksjon og milliardinntekter er ironisl nok nærmere enn Ensu.

Idex har tross alt hatt bra inntekter allerede i mange kvartal og med Kona avtalen på plass og leveranser allerede fra meldingen ble sluppet og et allerede etablert samarbeid for flere måneder siden har disse kommet lenger enn de fleste kan forestille seg.

Med totalt 300 mill årlige kort i Japan, og en kapasitet på 60 mill kort, itillegg til 30 mill kort i Bangladesh og datanpg kryptokort i tillegg vil idex ha avtaler i vekstmarkeder på 100 mill kort.

Hvis du tenker på metalcard alene, vil dette bety minst produksjon på minst10 mill kort som vil gjøre Idex scært lønnsomme….

At en mcap på under 500 mill rettferdiggjør dette er feil, og er derfor sterkt underpriset i forhold til faktisk meldte avtaler…

Stille før stormen før ensu effekten slår innover massene…

Se derfor ikke bort fra en svært kursdrivemde Q4 presentasjon som i Ensu🚀🚀🚀
Redigert 20.02.2024 kl 18:56 Du må logge inn for å svare
kroif
20.02.2024 kl 18:39 1717

Ensu emisjonsspøkelse er ihvertfall ute av skapet, spennende å se om det overtegnes..
( beklager slik kommentar på Idex tråd)
rosgun
20.02.2024 kl 19:09 1672

Nå er vel Ensu en rettet emisjon med større industrielle eiere….. og neppe til noe større kursmessig hinder.

Idex er derimot ferdig med emisjoner i 2024 og vil gå strake veien mot gammelt kursmål 10-13 kroner etter Q4 presentasjonen. Det har vært guidet vesentlige levereranser i Q4 fra nyere og eldre avtaler..

Da vil aksjonærene se at ting går rette veien og forstå hva jeg skriver…..

Husk at Rosgun vil hjelpe andre å bli rike…

Tidligere merittliste som nå har kastet sv seg 800% på siste 4 mnd:

Argeo, Bgbio, Lifecare, Polight, Hynion, Prosafe, Ensu og nå IDEX🚀😂

Alt handler om timing og gå inn og ut når magefølelsen sier det og du er fornøyd med gevinsten. Om kursen får en negativ vending eller baissing er det bare å gå ut, se an og evt PAUSE aksjen og sette den på watchlist…

Vektingen vil variere fra uke og dag avhengig av flere faktorer.

Redigert 20.02.2024 kl 19:17 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
20.02.2024 kl 19:24 1640

Hjelpe andre til å bli rike? Hadde folk fulgt dine råd forrige gang du Hauset Ensu ellevilt og feks puttet inn 100 000 kroner ville vedkommende hatt en skarve 100 lapp igjen i dag. Det er ikke akkurat imponerende avkastning. I PLT som du etter eget utsagn skulle sitte inn i evigheten med har falt 50 prosent de siste ukene. Nå switcher du mellom Next og Idex og teppebomber forumet med spinnvill hausing etter eget forgodtbefinnende. Det er ikke akkurat en suksess historie å lese alt det du skriver.
Redigert 20.02.2024 kl 20:03 Du må logge inn for å svare
Sashaa
20.02.2024 kl 20:18 1567

Hvis en invenstor vil satse på hva du mener eller rosgun mener er allerede tapt. Deres meninger er null verdt og vil aldri påvirke kursen. Kursen er latterlig lav og vil gå opp mot 29.02, og obs på nyheter som kan komme opp før 29. feb. Jeg gir blaffen om hva de andre mener og kjøper så mange aksjer jeg kan . Taper jeg? .Neppe og deg er ikke viktig . Vinner jeg ? . Det er det som er grunnen til at jeg har 10 mill. aksjer tilsvarende 2 mill . aksjer pr idag.
Redigert 20.02.2024 kl 20:31 Du må logge inn for å svare
rosgun
20.02.2024 kl 21:32 1459

Lurer på hvilke aksjer du anbefaler, er du for feig til å dele?
rosgun
20.02.2024 kl 21:34 1450

Du gikk glipp av timing og magefølelse på inn og utgang.

Håper du kjøpte deg inn i Ensu på 1,010 som jeg gjorde👍😂😂. Solgte selvsagt denne kl 14 idag…. La gevisten inn iIdex, gjorde du?
Redigert 20.02.2024 kl 22:07 Du må logge inn for å svare
FunHouseComp
20.02.2024 kl 22:13 1380

Jeg er faktisk ikke så opptatt av å flashe min egen portefølje så lenge det ikke er på et saklig og ryddig grunnlag, men kan berolige deg med at det i hovedsak er langsiktige investeringer og at det går ganske bra. Det jeg reagerer på er den daglige spinnville hausingen man ser fra enkeltpersoner, uten innhold, uten substans og trolig lurer naive småsparere ned i avgrunnen mens hauserne selv hopper og spretter fra det ene selskapet til det andre på jakt etter raske penger.
Redigert 21.02.2024 kl 00:48 Du må logge inn for å svare
rosgun
20.02.2024 kl 22:42 1309

At du og itrader jobber for gsa capital har jeg skjønt for lengst, simply fordi dette er eneste shorten i Idex.

Mulig dere er en og samme person også, samt et helt annet navn på haussing. Og angripe meg forstår jeg også, da jeg er en evig trussel med mine over 100 000 følgere. Du/dere er livredde meg og eneste våpen er usakleige personangrep tatt helt ut av konteks. Når shortene er over er det helt stille🤗🤗🤗🤣🤣🤣🤓

https://ssr.finanstilsynet.no/Home/Details/NO0013107490

Vi får se om gsa capital fortsetter å tape penger med dere på laget da, det gikk på en smell i Endu, men dere skal ha for å fortsette å baisse selv etter rekordoppgangen og en beskjed til slutt:

DET SAMME VIL SKJE I IDEX🥶🥶🥶

Redigert 20.02.2024 kl 22:44 Du må logge inn for å svare
iTRADER09
21.02.2024 kl 03:55 1196

Shorten har ingen virkning på Idex kursen, den er liten og det er lite bevegelse.
Kursen er lav fordi selskapet lover og lover og aldri innfrir og det trykkes aksjer i store mengder.
Tror ingen er livredde for rosgun, selv de mest troende i taper-aksjer ser at den haussingen går utenpå vanlige trosbekjennelser.

Nå følger jeg ikke med på short, men jeg tror ikke det har vært noen short i ENSU siden de var THIN for flere år siden, og mest sannsynlig ble den dekket inn med god fortjeneste for aksjekursen falt som en stein pga at aksje-trykkeriet gikk på fullt og resultatene uteble, selv om rosgun hausset nå og da.