Hvor langt skal det gå?
Nu må ledelsen komme på banen. Det må da være noe som kan løfte kursen ....
Polaris99
31.05.2023 kl 20:38
1354
Aksjekursen har stø kurs dit den skal, nemleg til 0. Selskapet brenn pengar, utan nemneverdig inntekt. Ikkje er det nokon utsikt til at inntektene skal kome heller. Det er stadig meir som tyder på at tungtransporten vil gå for batteri i staden for hydrogen. For bybussar i Europa er alt elektrisk større enn diesel for nye bussar, mens hydrogen berre utgjer minimalt av salet.
torsken
01.06.2023 kl 09:50
1272
Er nu prinsipielt ikke enig med deg.
Hydrogen er det som kan erstatte fosilt og batteri. Det er en ren og bærekraftig energikilde.
Hydrogen er det som kan erstatte fosilt og batteri. Det er en ren og bærekraftig energikilde.
Polaris99
01.06.2023 kl 12:13
1242
Hydrogen er ingen energikilde. Det er ein energiberar akkurat som batteri, og må produserast ved hjelp av andre energiformer. Problemet er at ein brukar 2-3 gangar så mykje primærenergi ved å gå via hydrogen, enn ved å gå via batteri. Det betyr også at berre energikostnaden for hydrogen MINST er 2-3 gangar så stor som for batteri. I tillegg må utsalsprisen dekkje avskriving av utstyr, samt drift av fyllestasjonar. Det gjer at hydrogendrift ALLTID vil vere mykje dyrare enn bateri, og hydrogen derfor berre vil nyttast der batteri ikkje er mogeleg å bruke. Desverre for Hynion og andre som baserer seg på å selge hydrogen til person-, vare- og lastebilar, så ER batteri meir enn godt nok for dei fleste av desse bruksområda. Det er derfor lite marknad for hydrogen i dette segmentet, og ditto låg inntekt.
Eg ville aldri investert i eit selskap som har som forretningsidé å levere hydrogen til person- og varebilar. Kursraset som både Hynion og Everfuel opplever, forundrar meg derfor ikkje.
Eg ville aldri investert i eit selskap som har som forretningsidé å levere hydrogen til person- og varebilar. Kursraset som både Hynion og Everfuel opplever, forundrar meg derfor ikkje.