DOF Group ASA
Da nærmer det seg notering for DOF Group ASA:
09.06.23:
https://newsweb.oslobors.no/message/592925
12.06.23:
https://newsweb.oslobors.no/message/592988
13.06.23:
https://newsweb.oslobors.no/message/593066
Virker ikke som kreditorene er giret på å selge så mye aksjer, verdsettelse på ca 4,5mrd/NOK. 28kr pr aksje i IPO.
Blir spennende fremover, regner med det blir trøkk fra start i DOF Group ASA.
Hva tenker dere tidligere aksjonærer som heller ville bli nullet ut, blir det inngang i DOF Group ASA?
Osvaldsen
09.06.23:
https://newsweb.oslobors.no/message/592925
12.06.23:
https://newsweb.oslobors.no/message/592988
13.06.23:
https://newsweb.oslobors.no/message/593066
Virker ikke som kreditorene er giret på å selge så mye aksjer, verdsettelse på ca 4,5mrd/NOK. 28kr pr aksje i IPO.
Blir spennende fremover, regner med det blir trøkk fra start i DOF Group ASA.
Hva tenker dere tidligere aksjonærer som heller ville bli nullet ut, blir det inngang i DOF Group ASA?
Osvaldsen
Redigert 13.06.2023 kl 08:11
Du må logge inn for å svare
Gull i pungen
04.06.2024 kl 12:06
6678
Oslo (Infront TDN Direkt): DOF Group er tildelt en treårig PSLV-kontrakt av Petrobras for "Skandi Vitória", ifølge en melding tirsdag.
Kontraktsoppstart er i 2025, og kontrakten har opsjonsperioder.
Fartøyet er brasiliansk bygd og flagget og eid av DOFCON Navegação Ltda., et joint venture mellom DOF Subsea (50%) og TechnipFMC (50%).
-Vi er glade for å kunngjøre denne tildelingen under det pågående PSLV-anbudet og fortsetter diskusjonen med Petrobras om pågående PLSV-anbud, kommenterer konsernsjef Mons S. Aase i DOF Group.
Kontraktsoppstart er i 2025, og kontrakten har opsjonsperioder.
Fartøyet er brasiliansk bygd og flagget og eid av DOFCON Navegação Ltda., et joint venture mellom DOF Subsea (50%) og TechnipFMC (50%).
-Vi er glade for å kunngjøre denne tildelingen under det pågående PSLV-anbudet og fortsetter diskusjonen med Petrobras om pågående PLSV-anbud, kommenterer konsernsjef Mons S. Aase i DOF Group.
Uljanov
04.06.2024 kl 12:53
6790
Enda en:
DOF Group ASA: DOF Group awarded long-term contract for IMR services by Equinor
2024-06-04 12:45:27
DOF has been awarded a Very Large contract by Equinor for the delivery of Inspection, Maintenance and Repair (IMR) services for a duration up to 3 years firm + 3 annual options.
The work includes subsea operations covering IMR activities throughout Equinor's assets on the Norwegian Continental Shelf. DOF shall also deliver its full suite of project management, engineering, procurement and logistical solutions.
DOF shall deploy the purpose-built IMR vessel M/V REM Inspector, which shall be equipped with DOF's MHS (Module Handling System) and 3 ROVs (Remotely Operated Vehicle). Offshore startup is tentatively planned to April 2025.
Mons S. Aase stated: "We are extremely proud to have secured a contract from Equinor to provide IMR activities. This is a substantial and important contract win for DOF, and a testament to the expertise, experience and capability of our team. We look forward to contributing to the success of Equinor, and working together in the years to come".
Project preparations have already started, and DOF shall run the project from its Bergen, Norway office.
For further information, please contact:
Mons S. Aase, CEO, DOF Group ASA. Tel: +47 91 66 10 12
Hilde Drønen, CFO, DOF Group ASA. Tel: +47 91 66 10 09
DOF Group defines a Very Large Contract as a contract with value between USD 100 million to USD 200 million.
DOF Group ASA: DOF Group awarded long-term contract for IMR services by Equinor
2024-06-04 12:45:27
DOF has been awarded a Very Large contract by Equinor for the delivery of Inspection, Maintenance and Repair (IMR) services for a duration up to 3 years firm + 3 annual options.
The work includes subsea operations covering IMR activities throughout Equinor's assets on the Norwegian Continental Shelf. DOF shall also deliver its full suite of project management, engineering, procurement and logistical solutions.
DOF shall deploy the purpose-built IMR vessel M/V REM Inspector, which shall be equipped with DOF's MHS (Module Handling System) and 3 ROVs (Remotely Operated Vehicle). Offshore startup is tentatively planned to April 2025.
Mons S. Aase stated: "We are extremely proud to have secured a contract from Equinor to provide IMR activities. This is a substantial and important contract win for DOF, and a testament to the expertise, experience and capability of our team. We look forward to contributing to the success of Equinor, and working together in the years to come".
Project preparations have already started, and DOF shall run the project from its Bergen, Norway office.
For further information, please contact:
Mons S. Aase, CEO, DOF Group ASA. Tel: +47 91 66 10 12
Hilde Drønen, CFO, DOF Group ASA. Tel: +47 91 66 10 09
DOF Group defines a Very Large Contract as a contract with value between USD 100 million to USD 200 million.
hifidude
04.06.2024 kl 13:07
6765
Ganske utrolig kursutvikling, sett i lys av meldte kontrakter og den generelle markedssituasjonen.
desirata
04.06.2024 kl 13:17
6746
Kan vi anta at raten blir lignende som Subc7 fikk forrige uke. Den var $277K.
Kun 50 % eierskap her, men det kan komme flere
Kun 50 % eierskap her, men det kan komme flere
desirata
04.06.2024 kl 13:20
6736
Ikke noe utrolig dette, men helt normalt når oljeprisen faller. Er du ny igamet ?
Brazil kontrakten er kun 50% resten tar Technip.
Equinor IMR kontrakten nevnes ikke størrelse heller, men små marginer på slike.
Brazil kontrakten er kun 50% resten tar Technip.
Equinor IMR kontrakten nevnes ikke størrelse heller, men små marginer på slike.
Uljanov
04.06.2024 kl 13:23
6865
Sånn er det når algoene er stilt inn på selg og Oslo Børs er ned 1.8%. Hjelper ikke da med masse flotte kontrakter desverre, selv om det burde det.
PG-San
04.06.2024 kl 13:24
6864
Det nevnes?
" Very large contract " "Dof defines Very Large contract between 100-200 mill $"
" Very large contract " "Dof defines Very Large contract between 100-200 mill $"
Gull i pungen
04.06.2024 kl 14:03
6822
BULL NEWS!
Oslo (Infront TDN Direkt): DOF Group har blitt tildelt en "Very Large" kontrakt av Equinor for levering av IMR-tjenester for en fast varighet på opptil tre år, i tillegg til tre årlige opsjoner.
Det fremgår av en melding fra selskapet tirsdag.
Arbeidet omfatter undervannsoperasjoner som dekker IMR-aktiviteter for Equinor på norsk kontinentalsokkel.
Prosjektforberedelser er iverksatt og offshore-oppstart er foreløpig planlagt til april 2025.
Oslo (Infront TDN Direkt): DOF Group har blitt tildelt en "Very Large" kontrakt av Equinor for levering av IMR-tjenester for en fast varighet på opptil tre år, i tillegg til tre årlige opsjoner.
Det fremgår av en melding fra selskapet tirsdag.
Arbeidet omfatter undervannsoperasjoner som dekker IMR-aktiviteter for Equinor på norsk kontinentalsokkel.
Prosjektforberedelser er iverksatt og offshore-oppstart er foreløpig planlagt til april 2025.
canarias
04.06.2024 kl 23:18
6669
Nå må en ikke glemme at DOF har gått mye kursmessig og at mye bra nyheter fremover allerede er delvis diskontert inn i kursen.
The Godfather
05.06.2024 kl 09:38
6758
Fearnley Morning Report
DOF Group ASA (BUY, NOK 115)
• Announces award for PLSV Skandi Vitoria and a long-term IMR contract with Equinor
DOFG announced two awards yesterday, one from Petrobras in the much-anticipated PLSV tender for Skandi Vitoria and the second from Equinor for IMR services.
The PLSV award for Skandi Vitoria has a duration of 3 firm years + options and will commence in 2025. The vessel is part of the DOFCON JV, owned 50/50 by DOFG and TechnipFMC. Contract value is stated in a range of USD 200-300m. Discussions with Petrobras regarding the PLSV tender is still ongoing, and we expect an award for Skandi Niteroi shortly as the vessel has been labelled as qualified in the tender documents.
The contract with Equinor has a duration of up to 3 years + 3 annual options. Work includes IMR activities on Equinor’s assets on the NCS, as well as project management, engineering, procurement, and logistical solutions. DOFG will utilize IMR vessel REM Inspector on charter, as we understand it, equipped with DOFG’s module handling system and 3 ROVs. Offshore startup is expected in Apr-25. Contract value is stated in a range of USD 100-200m.
With these awards, DOFG has announced awards of c. USD 615m (mid-point) so far in 2q, equalling a btb of 1.6x on our estimate. On top comes unannounced orders and potential announcements in June. Thus, 2q is set to be a solid quarter in terms of order inflow, following two quarters with weaker intake (c. USD 150m and 250m for 4q23 and 1q24, respectively).
DOF Group ASA (BUY, NOK 115)
• Announces award for PLSV Skandi Vitoria and a long-term IMR contract with Equinor
DOFG announced two awards yesterday, one from Petrobras in the much-anticipated PLSV tender for Skandi Vitoria and the second from Equinor for IMR services.
The PLSV award for Skandi Vitoria has a duration of 3 firm years + options and will commence in 2025. The vessel is part of the DOFCON JV, owned 50/50 by DOFG and TechnipFMC. Contract value is stated in a range of USD 200-300m. Discussions with Petrobras regarding the PLSV tender is still ongoing, and we expect an award for Skandi Niteroi shortly as the vessel has been labelled as qualified in the tender documents.
The contract with Equinor has a duration of up to 3 years + 3 annual options. Work includes IMR activities on Equinor’s assets on the NCS, as well as project management, engineering, procurement, and logistical solutions. DOFG will utilize IMR vessel REM Inspector on charter, as we understand it, equipped with DOFG’s module handling system and 3 ROVs. Offshore startup is expected in Apr-25. Contract value is stated in a range of USD 100-200m.
With these awards, DOFG has announced awards of c. USD 615m (mid-point) so far in 2q, equalling a btb of 1.6x on our estimate. On top comes unannounced orders and potential announcements in June. Thus, 2q is set to be a solid quarter in terms of order inflow, following two quarters with weaker intake (c. USD 150m and 250m for 4q23 and 1q24, respectively).
Redigert 05.06.2024 kl 09:40
Du må logge inn for å svare
automaten
13.06.2024 kl 12:43
6498
DOF ASA må vel være Norges svar på den sorte svane eller hva Egil Horstad
Redigert 13.06.2024 kl 12:48
Du må logge inn for å svare
Gull i pungen
24.06.2024 kl 09:58
6217
Oslo (Infront TDN Direkt): DOF Group har blitt tildelt to langsiktige kontrakter med Petrobas. Kontraktstørrelsene er en "Major" og en "Very Large".
Det fremgår av en melding mandag.
"Major"-kontrakten er for PLSV-fartøyet "Skandi Niterói", som tildeles en treårig fast kontrakt pluss opsjonskontrakt med oppstart i 2025.
"Very Large"-kontrakten er for ankerhåndteringsfartøyet (AHTS) "Skandi Botafogo", som er på kontrakt med Petrobras frem til første kvartal 2025, og er tildelt en fireårig fast kontrakt pluss ettårs opsjonskontrakt med oppstart i 2025, i fortsettelse av gjeldende kontrakt.
DOF Group definerer "Major" kontrakter til å være mellom 200 og 300 millioner dollar, mens "Very Large" defineres til å være mellom 100 og 200 millioner dollar.
Det fremgår av en melding mandag.
"Major"-kontrakten er for PLSV-fartøyet "Skandi Niterói", som tildeles en treårig fast kontrakt pluss opsjonskontrakt med oppstart i 2025.
"Very Large"-kontrakten er for ankerhåndteringsfartøyet (AHTS) "Skandi Botafogo", som er på kontrakt med Petrobras frem til første kvartal 2025, og er tildelt en fireårig fast kontrakt pluss ettårs opsjonskontrakt med oppstart i 2025, i fortsettelse av gjeldende kontrakt.
DOF Group definerer "Major" kontrakter til å være mellom 200 og 300 millioner dollar, mens "Very Large" defineres til å være mellom 100 og 200 millioner dollar.
Føre var
24.06.2024 kl 14:21
6234
Å enda en!!!!
Skandi seven
3 kontrakter på en dag.
Skandi seven
3 kontrakter på en dag.
Redigert 24.06.2024 kl 14:24
Du må logge inn for å svare
Hjelpalaus
24.06.2024 kl 16:44
6176
Er jo noen voldsomme rater når en relativt liten AHTS får over en mrd på 4 år. Det trykkes penger.
Redigert 24.06.2024 kl 16:45
Du må logge inn for å svare
hifidude
27.06.2024 kl 14:35
5955
DOFG virker sterk nå, og med den solide ordrereserven, og ett sterkt marked, bør den gå kjapt over 100.
Utrolig morro å se DOF lykkes etter alt det vanvidde som oppsto i forbindelse med refinansieringen. Må være kjipt å tenke på for de som stemte dette ned. Nå har jeg tatt igjen alt jeg tapte den gangen og mere til.
Utrolig morro å se DOF lykkes etter alt det vanvidde som oppsto i forbindelse med refinansieringen. Må være kjipt å tenke på for de som stemte dette ned. Nå har jeg tatt igjen alt jeg tapte den gangen og mere til.
viva1
28.06.2024 kl 04:04
5961
Det er sjelden at konsekvensene av kunnskapsløshet/arroganse hos en liten gruppe kan kvantifiseres så nøyaktig som en nå kan gjøre i etterkant av DOF ASA konkursen. Den avtalen som ble stemt ned ledet av opprørsgruppen, hadde gitt aksjonærene i DOF ASA 4% eierskap i det nye selskapet. Med dagens markedsverdi på 16,8 mrd nok hadde de 4 % hatt en verdi på 673 mnok. Det var 316 millioner aksjer i gamle DOF ASA, ergo hver aksje hadde hatt en verdi på 2,13 kr.
Aksjonistene i opprørsgruppen har per 27 juni 2024 direkte ansvar for å ha rotet bort 673 millioner kroner av egne og andres verdier med sine handlinger i forkant av konkursen i DOF ASA. Deres innsats med å overbevise sine med-aksjonærer i DOF ASA at det ikke hadde noen som helst konsekvens verken for selskap eller dets aksjonærer at DOF ASA ikke hadde betjent sine lån etter avtale i de foregående 2,5-3 år, og selskapet aldri kunne bli slått konkurs, har påført hver gamle DOF aksjonær et tap på kr 2,13 per aksje de eide.
Aksjonistene i opprørsgruppen har per 27 juni 2024 direkte ansvar for å ha rotet bort 673 millioner kroner av egne og andres verdier med sine handlinger i forkant av konkursen i DOF ASA. Deres innsats med å overbevise sine med-aksjonærer i DOF ASA at det ikke hadde noen som helst konsekvens verken for selskap eller dets aksjonærer at DOF ASA ikke hadde betjent sine lån etter avtale i de foregående 2,5-3 år, og selskapet aldri kunne bli slått konkurs, har påført hver gamle DOF aksjonær et tap på kr 2,13 per aksje de eide.
canarias
28.06.2024 kl 06:21
5976
Det har vært en fantastisk reise ja, og mye mer kursstigning vil komme.
Jeg gleder meg til når mye av gjelden er nedbetalt og til de store dividendene vil komme.
Jeg gleder meg til når mye av gjelden er nedbetalt og til de store dividendene vil komme.
hifidude
28.06.2024 kl 10:09
5843
Ja, det var tider. Den gang, som nå, satt jeg stor pris på dine velfunderte innlegg. Takk
Osvaldsen
28.06.2024 kl 10:14
5971
Ja, må være veldig kjipt å se tilbake på. Børsverdi nå er ca 17mrd, tidligere aksjonærer kunne eid 4% av dette. I stedet valgte de 0%, forstå det de som kan....
Osvaldsen
Osvaldsen
hifidude
02.07.2024 kl 18:16
5696
DOFG kjøper/slår seg sammen med Maersk supply service. Hva tenkes om det?
desirata
02.07.2024 kl 18:23
5685
Blir en trigger for store fortjenester og utbytter. Spent på reaksjon imorgen, tipper 100+
canarias
02.07.2024 kl 19:35
5442
Vi skal snart godt over 100 , og med synergier etc vil vi kunne se 200 i løpet av ett til to år.
Husk det er noen meget smarte rever som regisserer dette og trekker i de rette trådene.
Husk det er noen meget smarte rever som regisserer dette og trekker i de rette trådene.
Redigert 02.07.2024 kl 20:10
Du må logge inn for å svare
PrivatInvestor
02.07.2024 kl 20:52
5252
Noen som har grafer med rater og breakevning nivåer for skipene?
suspekt
02.07.2024 kl 21:07
5192
Hva ville 4% gjort på dagens kurs?
Sett i speilet så skulle vi tatt de 4%, det ville redusert tapet betraktelig vil jeg tro.
Sett i speilet så skulle vi tatt de 4%, det ville redusert tapet betraktelig vil jeg tro.
hifidude
02.07.2024 kl 21:35
5125
Emisjonen gitt på 99,-.
Noen vurderer dette som en god forrettning, ett klart signal om veien videre.
8 av 8 analytikere som følger DOFG har kjøp anbefaling.
Noen vurderer dette som en god forrettning, ett klart signal om veien videre.
8 av 8 analytikere som følger DOFG har kjøp anbefaling.
Braastad
02.07.2024 kl 22:16
5063
– Her får vi nye, attraktive skip nå – i stedet for å bestille dyre fartøy i dag med levering først i 2027 eller 2028. Det er vi veldig fornøyd med, sier Dofs styreleder Svein Harald Øygard til DN tirsdag kveld.
https://www.dn.no/oljeservice/dof-kjoper-maersk-supply-service-for-nesten-12-mrd/2-1-1671124
https://www.dn.no/oljeservice/dof-kjoper-maersk-supply-service-for-nesten-12-mrd/2-1-1671124
canarias
02.07.2024 kl 22:17
5095
Fantastisk bra og sterkt at emisjonen ble satt over siste børskurs, da skal vi godt over 100 i morgen.
Tygg på den tresifret kurs i morgen, en ny milepæl.
Tygg på den tresifret kurs i morgen, en ny milepæl.
canarias
02.07.2024 kl 22:46
4973
Dette er en fantastisk bra deal for DOF, og legger grunnlaget for akselerende vekst og sterkt økende inntjening .
DividendYield
02.07.2024 kl 22:55
4924
https://splash247.com/dof-buys-maersk-supply-service-in-1-1bn-deal/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
8 CSV og 13 AHTS med i avtalen, blir største globale aktør innen disse skipstypene
8 CSV og 13 AHTS med i avtalen, blir største globale aktør innen disse skipstypene
Redigert 02.07.2024 kl 23:02
Du må logge inn for å svare
På an igjen for DOF: Da selskapet sist gikk utforbakke var det på grunn av uhemmet kontrahering av ny tonnasje og tro på at markedet ville svive i himmelen for alltid. Nå er markedet slik det var før DOF falt sammen. Og ledelsen kjøper skip med bind for øynene. Nå er dere advart. Muligens et kortsiktig kursblaff, men det er danskene som flirer nå etter å ha lurt Dof inn i en ny gjeldsfelle..
Braastad
03.07.2024 kl 08:48
4333
Sparebank1 Markets
Maersk Supply would add NOK11-15 per DOFG share
Equity issue in DOF Group was set at NOK99 per share, above close yesterday of NOK98.4. More people have probably seen the same as us that acquisition of Maersk Supply Service seems accretive.
Based on broker values (which is currently the only thing we have), assuming vessel values in Maersk Supply would increase up to broker values would imply +NOK11 per DOF share (and this includes dilution from new shares issued). If vessel values in Maersk Supply should increase up to DOF level, it would add NOK15 per DOF share. Hence we assume DOF share will open up today.
Maersk Supply would add NOK11-15 per DOFG share
Equity issue in DOF Group was set at NOK99 per share, above close yesterday of NOK98.4. More people have probably seen the same as us that acquisition of Maersk Supply Service seems accretive.
Based on broker values (which is currently the only thing we have), assuming vessel values in Maersk Supply would increase up to broker values would imply +NOK11 per DOF share (and this includes dilution from new shares issued). If vessel values in Maersk Supply should increase up to DOF level, it would add NOK15 per DOF share. Hence we assume DOF share will open up today.
Jæims Bånn
03.07.2024 kl 08:57
4295
Jeg har ikke satt meg inn i alle detaljer, men det var det første jeg tenkte og.
Flere uker med kontroll på likviditeten og så bare måtte de finne på noe...
Men for all del: hvis markedet holder seg som nå, så er det en bra deal.
Flere uker med kontroll på likviditeten og så bare måtte de finne på noe...
Men for all del: hvis markedet holder seg som nå, så er det en bra deal.
Hjelpalaus
03.07.2024 kl 09:04
4260
De er allergisk mot å ha under 20 mrd i gjeld og kontroll på finansene.
desirata
03.07.2024 kl 09:31
4260
Har du hørt om; " this time is different"
Helge Møgster uttalte i 2019 om årsaken til DOF problemer. "Vi tok for mye Møllers tran" sa han
Helge Møgster uttalte i 2019 om årsaken til DOF problemer. "Vi tok for mye Møllers tran" sa han
Gull i pungen
03.07.2024 kl 10:38
4110
Oslo (Infront TDN Direkt): "Basert på selskapets innsamlede meglervurderinger ser avtalen ut til å være innvannende på 0,7-0,8 ganger selskapsverdi (EV) mot brutto eiendelsverdier (GAV), sammenlignet med DOF som prises til like over 1,0 ganger vår GAV", skriver Pareto Securities.
"I sum ser dette ut til å være en attraktiv transaksjon for DOF med en solid industrielle begrunnelse, inkludert en lang liste med operasjonelle og kommersielle synergier", fortsetter Pareto. Meglerhuset mener imidlertid at avtalen vil være mer nøytral på kortsiktig inntjeningen, men mer innvannende noen år ut i tid, på bakgrunn av synergier og gamle kontrakter som ruller av på nye mer lønnsomme kontrakter.
Clarksons Securities mener oppkjøpet til DOF vil øke inntjeningen og utbyttekapasiteten betydelig fra 2026 og utover.
"Som vi fremhevet i forrige uke har subseamarkedet nådd "utsolgte nivåer" med utnyttelse i juli på 88 prosent og 82 prosent hittil i år. Den raske økningen i etterspørselen etter fartøy, fra 224 CSV-er i 2023 til over 240 i juli, har lagt et betydelig press på ratene, som er opp 40 prosent hittil i år. Uten ytterligere kapasitet gjennom nybygg vil vi kunne oppleve det sterkeste subseamarkedet på to tiår", skriver meglerhuset.
Meglerhuset mener DOFs nye flåtetillegg med høy tilgjengelighet sent i 2025 og 2026, kombinert med meglerhusets estimat for rater, kan øke ebitda i 2026 med rundt 440-467 millioner dollar. Med det eksisterende estimatet for DOF på 631 millioner dollar, kan ebitda bli så høyt som 1,1 milliarder dollar, noe som vil øke utbyttepotensialet betydelig.
"I sum ser dette ut til å være en attraktiv transaksjon for DOF med en solid industrielle begrunnelse, inkludert en lang liste med operasjonelle og kommersielle synergier", fortsetter Pareto. Meglerhuset mener imidlertid at avtalen vil være mer nøytral på kortsiktig inntjeningen, men mer innvannende noen år ut i tid, på bakgrunn av synergier og gamle kontrakter som ruller av på nye mer lønnsomme kontrakter.
Clarksons Securities mener oppkjøpet til DOF vil øke inntjeningen og utbyttekapasiteten betydelig fra 2026 og utover.
"Som vi fremhevet i forrige uke har subseamarkedet nådd "utsolgte nivåer" med utnyttelse i juli på 88 prosent og 82 prosent hittil i år. Den raske økningen i etterspørselen etter fartøy, fra 224 CSV-er i 2023 til over 240 i juli, har lagt et betydelig press på ratene, som er opp 40 prosent hittil i år. Uten ytterligere kapasitet gjennom nybygg vil vi kunne oppleve det sterkeste subseamarkedet på to tiår", skriver meglerhuset.
Meglerhuset mener DOFs nye flåtetillegg med høy tilgjengelighet sent i 2025 og 2026, kombinert med meglerhusets estimat for rater, kan øke ebitda i 2026 med rundt 440-467 millioner dollar. Med det eksisterende estimatet for DOF på 631 millioner dollar, kan ebitda bli så høyt som 1,1 milliarder dollar, noe som vil øke utbyttepotensialet betydelig.