Archer - er bunnen nÄdd?
I dag har vi vÊrt nede pÄ 0,85 tallet...:(
NÄr en aksje er pÄ 0, et eller annet tallet, Þker faren for store utslag og som smÄaksjonÊr mÄ man ha penger og tÄlmodighet til Ä tÄle betydelige prosentuelle endringer pÄ kort tid.
Jeg tenker og hÄper at aksjen nÊrmer seg en bunn og at vi i hvert fall kan se 1 tallet om ikke lenge. Da kan dette bli et spennende case for den som har gÄtt inn pÄ dagens nivÄer. Inntil sÄ skjer, gjelder det Ä holde ut med Þrefallene som etter hvert kan bli betydelige i prosent med kursen som nÄ regjerer pÄ dette verdipapiret.
Lykke til og mÄtte bunnen vÊre nÄdd?
NÄr en aksje er pÄ 0, et eller annet tallet, Þker faren for store utslag og som smÄaksjonÊr mÄ man ha penger og tÄlmodighet til Ä tÄle betydelige prosentuelle endringer pÄ kort tid.
Jeg tenker og hÄper at aksjen nÊrmer seg en bunn og at vi i hvert fall kan se 1 tallet om ikke lenge. Da kan dette bli et spennende case for den som har gÄtt inn pÄ dagens nivÄer. Inntil sÄ skjer, gjelder det Ä holde ut med Þrefallene som etter hvert kan bli betydelige i prosent med kursen som nÄ regjerer pÄ dette verdipapiret.
Lykke til og mÄtte bunnen vÊre nÄdd?
Redigert 19.06.2023 kl 10:06
Du mÄ logge inn for Ä svare
SjonkelRolf
I gÄr kl 09:05
1287
MÄ ikke glemme at siste emisjon var pÄ gamle 90Þre.
Det er sykt altsÄ.
Rabatt pÄ rabatten all den tid Archer vokser og viser bedring pÄ veien.
Det er sykt altsÄ.
Rabatt pÄ rabatten all den tid Archer vokser og viser bedring pÄ veien.
Ticomania
I gÄr kl 09:28
1251
Ingenting ser ut til Ä bite pÄ denne i positiv forstand. En vond Þrkenvandring og mon tro om de vet hva Ä skape ROI for vanlig aksjonÊrer betyr? Skammelig er et ord som trenger seg frem her.
Anywhere
I gÄr kl 09:51
1212
Ticomania, ser du etterlyser noen med egne tanker, det er kanskje fordi det synes som du mangler det selv? Opprettet et nick bare for skitkasting, kverrulering og intetsigelser kan det se ut som. Det er vel ogsÄ slikt vi kan klare oss uten.
Det er vel Ä anta at du ikke har mer enn null aksjer i Archer, og har tapt pÄ aksjen sÄ langt i livet. Sure oppstÞt oppstÄr gjerne pÄ den mÄten og viser seg frem pÄ HO. Det har vi sett sÄ altfor ofte...
Ha en fin dag!
For min del er jeg ikke sÄ veldig i tvil lengre om at aksjen vil fÄ verdigrunnlaget fremlagt. Balansen er nÄ alldeles omsnudd og gjeldsgrad saftig justert. SÄpass at man har omsnudd hele grunnlaget for gjeldskombinasjonen til Ä vÊre way off i forhold til govenants som var nÞdvendige frem til gÄrsdagens GF.
NÄ er selskapet finansiert svÊrt gunstig, har Þket omsetning vesentlig og ditto EBITDA. Dette revideres i disse dager regnskapsmessig og de rapporter man nÄ tar med seg under armen gir standard bankfinansiering som mulighet gjennom syndikater der banken nÄ trenger Ä ta veldig liten risiko. Husk ogsÄ at gjelden ikke er gigantisk monetÊr lenger og sÊrlig ikke mot underliggende verdier.
I mellomtiden er jeg Äpen for at tradere dann og vann tar tak i aksjen, og selger nok ogsÄ neste gang aksjen passerer 25 og 28 pÄ inngÄtte trades:) Det blir avkastning av det ogsÄ.
Det er vel Ä anta at du ikke har mer enn null aksjer i Archer, og har tapt pÄ aksjen sÄ langt i livet. Sure oppstÞt oppstÄr gjerne pÄ den mÄten og viser seg frem pÄ HO. Det har vi sett sÄ altfor ofte...
Ha en fin dag!
For min del er jeg ikke sÄ veldig i tvil lengre om at aksjen vil fÄ verdigrunnlaget fremlagt. Balansen er nÄ alldeles omsnudd og gjeldsgrad saftig justert. SÄpass at man har omsnudd hele grunnlaget for gjeldskombinasjonen til Ä vÊre way off i forhold til govenants som var nÞdvendige frem til gÄrsdagens GF.
NÄ er selskapet finansiert svÊrt gunstig, har Þket omsetning vesentlig og ditto EBITDA. Dette revideres i disse dager regnskapsmessig og de rapporter man nÄ tar med seg under armen gir standard bankfinansiering som mulighet gjennom syndikater der banken nÄ trenger Ä ta veldig liten risiko. Husk ogsÄ at gjelden ikke er gigantisk monetÊr lenger og sÊrlig ikke mot underliggende verdier.
I mellomtiden er jeg Äpen for at tradere dann og vann tar tak i aksjen, og selger nok ogsÄ neste gang aksjen passerer 25 og 28 pÄ inngÄtte trades:) Det blir avkastning av det ogsÄ.
Redigert i gÄr kl 09:58
SjonkelRolf
I gÄr kl 11:43
1062
Har selskapet sluttet Ă„ oppdatere sine topp 20 aksjonĂŠrlister?
Eller skal vi tilbake til oppdatering hver 3. mÄned?
Eller skal vi tilbake til oppdatering hver 3. mÄned?
Ticomania
I gÄr kl 12:01
1034
Dette skrev du i gÄr "Men gitt lite styrende impulser generelt sÄ glir aksjekurs parallelt med en ganske sÄ oljetrett ose stadig nedover.", stusselig at du dagen etter mÞter deg selv i dÞren. Du mÄ bare kutte ut Ä komme med slik synsing, du dummer deg ut og ingen trenger det. Er ikke ute etter Ä krangle, men mektig lei besserwissere.
Anywhere
I gÄr kl 14:45
912
Selv om jeg har en annen oppfatning av Archer-aksjens oppside og selskapets grunnlag pr i dag, sÄ kan jeg likefullt konstatere at Archer impulslÞst blir dratt nedover med en oljetrett OSE. Poenget er da for meg at sÄ lenge det er impulslÞst med trett sentiment sÄ siger aksjen stadig noen smÄ hakk nedover. Jeg tror jo jeg vet, eller kraftig antar, at dette vil snu, men anvender de begredelige tidene det gÄr ned til Ä akkumulere litt.
Poenget er vel at det er fÄ forunt Ä ane om en aksje snur ene eller andre veien i morgen, men jeg forsÞker bÄde Ä se langt frem pÄ veien og samtidig kjÞre sakte nok til ogsÄ Ä fÄ med meg litt av vegetasjonen og livet pÄ siden av veien...
Hvis man driver med aksjer og ikke skal synse, sÄ bÞr man heller ikke drive med aksjer.
Poenget er vel at det er fÄ forunt Ä ane om en aksje snur ene eller andre veien i morgen, men jeg forsÞker bÄde Ä se langt frem pÄ veien og samtidig kjÞre sakte nok til ogsÄ Ä fÄ med meg litt av vegetasjonen og livet pÄ siden av veien...
Hvis man driver med aksjer og ikke skal synse, sÄ bÞr man heller ikke drive med aksjer.
SjonkelRolf
I gÄr kl 17:59
798
An Archer company!!!!!
Ellers ser man at det omsettes poster i etterhandel.
Man kan vel synse litt om det.
Vertikal er et selskap Archer eier 65% av.
Ble kjĂžpt for en pris av 25 mill nok i mars.
Fint Ä se at de leverer sÄpass.
Ellers ser man at det omsettes poster i etterhandel.
Man kan vel synse litt om det.
Vertikal er et selskap Archer eier 65% av.
Ble kjĂžpt for en pris av 25 mill nok i mars.
Fint Ä se at de leverer sÄpass.
Redigert i dag kl 07:18
New Power
I dag kl 07:51
597
Noen som kan forklare denne fra intradag handel i gÄr?
16:28:54 93,3463 40 000 Trade Cancellation
16:32:32 23,3571 40 000 OffBook On Exchange
16:28:54 93,3463 40 000 Trade Cancellation
16:32:32 23,3571 40 000 OffBook On Exchange
SjonkelRolf
I dag kl 09:58
448
Aksjen har vel nÄ funnet et passende nivÄ der gjenget kan bytte aksjer. Dagens post pÄ 34k aksjer gikk ogsÄ utenfor bÞrs
Anywhere
I dag kl 10:15
419
Sikkert noe justeringer i forbindelse med utlÄnsaksjer som ble etablert samtidig med emisjonen for Ä sikre kjapp likviditet for dem som Þnsket det.
HÄper nÄ at omsetning flyttes opp pÄ 25-tallet i det minste fÞr aksjen kan ta skikkelig sats. Det er ikke noe sÊrlig til volum Ä finne her nede.
PÄ 25 og over fÄr noen trette som sitter med innganger pÄ tidligere 1 krone (sist emisjon) Þrlite gevinst og kan trekke seg slukÞret unna fÞr aksjen fÄr sin rettmessige verdisetting pÄ sterkt redusert gjeldsgrad, vesentlig lavere gjeld i kroneverdi, sterkt Þkende omsetning, Þkning av underliggende verdier i balansen samt sterkt reduserte gjeldskostnader etter refi over nyttÄr (om ikke de kjÞrer pÄ fÞr...)
Det blir nok en payback-tid for Fredriksen ogsÄ her, og trolig dagens verdi i utbytte over fÄ Är:)
HÄper nÄ at omsetning flyttes opp pÄ 25-tallet i det minste fÞr aksjen kan ta skikkelig sats. Det er ikke noe sÊrlig til volum Ä finne her nede.
PÄ 25 og over fÄr noen trette som sitter med innganger pÄ tidligere 1 krone (sist emisjon) Þrlite gevinst og kan trekke seg slukÞret unna fÞr aksjen fÄr sin rettmessige verdisetting pÄ sterkt redusert gjeldsgrad, vesentlig lavere gjeld i kroneverdi, sterkt Þkende omsetning, Þkning av underliggende verdier i balansen samt sterkt reduserte gjeldskostnader etter refi over nyttÄr (om ikke de kjÞrer pÄ fÞr...)
Det blir nok en payback-tid for Fredriksen ogsÄ her, og trolig dagens verdi i utbytte over fÄ Är:)
Redigert i dag kl 10:28
Anywhere
I dag kl 12:33
324
GlÞttet Þrlite pÄ ordrebildet under en pause-seanse her. Alltid vanskelig Ä si med Archer, men det virker som tydelig maskinell virksomhet pÄ begge sider der selgerne virker Ä rydde seg selv bedre bort fra bildet nÄ??
Fortsatt en dag uten sÊrlig omsetning, ville hjulpet Þrlite om noen tok posten pÄ 24 (hvis den ikke flyttes). Jeg tolker det dithen at selgerne har gjort hakket mer pÄ disiplinarbeidet og kjÞpere mÄ hÞyere snart for Ä finne aksjer. Jeg er Äpen for at et godt gammeldags trader-rally snart kan skje igjen.
Fortsatt en dag uten sÊrlig omsetning, ville hjulpet Þrlite om noen tok posten pÄ 24 (hvis den ikke flyttes). Jeg tolker det dithen at selgerne har gjort hakket mer pÄ disiplinarbeidet og kjÞpere mÄ hÞyere snart for Ä finne aksjer. Jeg er Äpen for at et godt gammeldags trader-rally snart kan skje igjen.
Anywhere
I dag kl 16:21
215
En pĂžlsefinger som trykket ut noen aksjer fĂžr slutt i Archer. BĂžr ikke gjĂžre sliktđ
SjonkelRolf
I dag kl 16:28
208
Du fikk bĂ„de pĂžlserally og en tilnĂŠrmet perfekt âfuck youâ i volumchartet.
Dette er skikkelig archerstyle
Dette er skikkelig archerstyle
Billyjojimbob
I dag kl 17:29
140
Ticomania skrev Du er virkelig en klovn, herre min hattđ€Ą
Det var rette rĂŠven som feisđđ€Ą
Billyjojimbob
I dag kl 17:53
106
Du som er en selverklĂŠrt assclown stĂ„r for fluffingen fremoverđđ€Ą
Ticomania
I dag kl 18:08
79
GÞy Ä lese tilbake pÄ all idiotien din, viser bare hvilket kaliber der er i deg. Stusselig figur. GÞy Ä investeringen forvitre, men sÄnt forstÄr du deg selvsagt ikke pÄ.
Ticomania
I dag kl 18:17
59
Ja, sĂ„nt kommer fra deg som har sittet i dette sĂžppelpapiret i flere Ă„rđFor en klovn du er.