Archer - er bunnen nådd?

Tollar
ARCHER 19.06.2023 kl 10:02 208436

I dag har vi vært nede på 0,85 tallet...:(

Når en aksje er på 0, et eller annet tallet, øker faren for store utslag og som småaksjonær må man ha penger og tålmodighet til å tåle betydelige prosentuelle endringer på kort tid.

Jeg tenker og håper at aksjen nærmer seg en bunn og at vi i hvert fall kan se 1 tallet om ikke lenge. Da kan dette bli et spennende case for den som har gått inn på dagens nivåer. Inntil så skjer, gjelder det å holde ut med ørefallene som etter hvert kan bli betydelige i prosent med kursen som nå regjerer på dette verdipapiret.

Lykke til og måtte bunnen være nådd?

Redigert 19.06.2023 kl 10:06 Du må logge inn for å svare
SjonkelRolf
I går kl 09:05 1355

Må ikke glemme at siste emisjon var på gamle 90øre.
Det er sykt altså.
Rabatt på rabatten all den tid Archer vokser og viser bedring på veien.
Ticomania
I går kl 09:28 1319

Ingenting ser ut til å bite på denne i positiv forstand. En vond ørkenvandring og mon tro om de vet hva å skape ROI for vanlig aksjonærer betyr? Skammelig er et ord som trenger seg frem her.
Anywhere
I går kl 09:51 1280

Ticomania, ser du etterlyser noen med egne tanker, det er kanskje fordi det synes som du mangler det selv? Opprettet et nick bare for skitkasting, kverrulering og intetsigelser kan det se ut som. Det er vel også slikt vi kan klare oss uten.
Det er vel å anta at du ikke har mer enn null aksjer i Archer, og har tapt på aksjen så langt i livet. Sure oppstøt oppstår gjerne på den måten og viser seg frem på HO. Det har vi sett så altfor ofte...
Ha en fin dag!

For min del er jeg ikke så veldig i tvil lengre om at aksjen vil få verdigrunnlaget fremlagt. Balansen er nå alldeles omsnudd og gjeldsgrad saftig justert. Såpass at man har omsnudd hele grunnlaget for gjeldskombinasjonen til å være way off i forhold til govenants som var nødvendige frem til gårsdagens GF.

Nå er selskapet finansiert svært gunstig, har øket omsetning vesentlig og ditto EBITDA. Dette revideres i disse dager regnskapsmessig og de rapporter man nå tar med seg under armen gir standard bankfinansiering som mulighet gjennom syndikater der banken nå trenger å ta veldig liten risiko. Husk også at gjelden ikke er gigantisk monetær lenger og særlig ikke mot underliggende verdier.

I mellomtiden er jeg åpen for at tradere dann og vann tar tak i aksjen, og selger nok også neste gang aksjen passerer 25 og 28 på inngåtte trades:) Det blir avkastning av det også.
Redigert i går kl 09:58 Du må logge inn for å svare
Ticomania
I går kl 11:09 1163

Hadde jeg ikke hatt det, hadde jeg ikke skrevet her.
SjonkelRolf
I går kl 11:43 1130

Har selskapet sluttet å oppdatere sine topp 20 aksjonærlister?
Eller skal vi tilbake til oppdatering hver 3. måned?
Ticomania
I går kl 12:01 1102

Dette skrev du i går "Men gitt lite styrende impulser generelt så glir aksjekurs parallelt med en ganske så oljetrett ose stadig nedover.", stusselig at du dagen etter møter deg selv i døren. Du må bare kutte ut å komme med slik synsing, du dummer deg ut og ingen trenger det. Er ikke ute etter å krangle, men mektig lei besserwissere.
Anywhere
I går kl 14:45 980

Selv om jeg har en annen oppfatning av Archer-aksjens oppside og selskapets grunnlag pr i dag, så kan jeg likefullt konstatere at Archer impulsløst blir dratt nedover med en oljetrett OSE. Poenget er da for meg at så lenge det er impulsløst med trett sentiment så siger aksjen stadig noen små hakk nedover. Jeg tror jo jeg vet, eller kraftig antar, at dette vil snu, men anvender de begredelige tidene det går ned til å akkumulere litt.

Poenget er vel at det er få forunt å ane om en aksje snur ene eller andre veien i morgen, men jeg forsøker både å se langt frem på veien og samtidig kjøre sakte nok til også å få med meg litt av vegetasjonen og livet på siden av veien...

Hvis man driver med aksjer og ikke skal synse, så bør man heller ikke drive med aksjer.
SjonkelRolf
I går kl 17:59 867

An Archer company!!!!!
Ellers ser man at det omsettes poster i etterhandel.
Man kan vel synse litt om det.
Vertikal er et selskap Archer eier 65% av.
Ble kjøpt for en pris av 25 mill nok i mars.
Fint å se at de leverer såpass.
Redigert i dag kl 07:18 Du må logge inn for å svare
New Power
I dag kl 07:51 666

Noen som kan forklare denne fra intradag handel i går?
16:28:54 93,3463 40 000 Trade Cancellation

16:32:32 23,3571 40 000 OffBook On Exchange
SjonkelRolf
I dag kl 09:18 577

Blir bare synsing. Skal la det være.
SjonkelRolf
I dag kl 09:58 517

Aksjen har vel nå funnet et passende nivå der gjenget kan bytte aksjer. Dagens post på 34k aksjer gikk også utenfor børs
Anywhere
I dag kl 10:15 488

Sikkert noe justeringer i forbindelse med utlånsaksjer som ble etablert samtidig med emisjonen for å sikre kjapp likviditet for dem som ønsket det.

Håper nå at omsetning flyttes opp på 25-tallet i det minste før aksjen kan ta skikkelig sats. Det er ikke noe særlig til volum å finne her nede.
På 25 og over får noen trette som sitter med innganger på tidligere 1 krone (sist emisjon) ørlite gevinst og kan trekke seg slukøret unna før aksjen får sin rettmessige verdisetting på sterkt redusert gjeldsgrad, vesentlig lavere gjeld i kroneverdi, sterkt økende omsetning, økning av underliggende verdier i balansen samt sterkt reduserte gjeldskostnader etter refi over nyttår (om ikke de kjører på før...)

Det blir nok en payback-tid for Fredriksen også her, og trolig dagens verdi i utbytte over få år:)
Redigert i dag kl 10:28 Du må logge inn for å svare
Anywhere
I dag kl 12:33 393

Gløttet ørlite på ordrebildet under en pause-seanse her. Alltid vanskelig å si med Archer, men det virker som tydelig maskinell virksomhet på begge sider der selgerne virker å rydde seg selv bedre bort fra bildet nå??
Fortsatt en dag uten særlig omsetning, ville hjulpet ørlite om noen tok posten på 24 (hvis den ikke flyttes). Jeg tolker det dithen at selgerne har gjort hakket mer på disiplinarbeidet og kjøpere må høyere snart for å finne aksjer. Jeg er åpen for at et godt gammeldags trader-rally snart kan skje igjen.
Anywhere
I dag kl 16:21 284

En pølsefinger som trykket ut noen aksjer før slutt i Archer. Bør ikke gjøre slikt😉
Ticomania
I dag kl 16:27 277

Du er virkelig en klovn, herre min hatt🤡
SjonkelRolf
I dag kl 16:28 277

Du fikk både pølserally og en tilnærmet perfekt ‘fuck you’ i volumchartet.
Dette er skikkelig archerstyle
Billyjojimbob
I dag kl 17:29 209

Det var rette ræven som feis😁🤡
Ticomania
I dag kl 17:49 182

Du får fluffe Skindlo, han er jo gutten din🤡
Billyjojimbob
I dag kl 17:53 175

Du som er en selverklært assclown står for fluffingen fremover😁🤡
Ticomania
I dag kl 18:08 148

Gøy å lese tilbake på all idiotien din, viser bare hvilket kaliber der er i deg. Stusselig figur. Gøy å investeringen forvitre, men sånt forstår du deg selvsagt ikke på.
Billyjojimbob
I dag kl 18:10 143

Timing is everything👍
Ticomania
I dag kl 18:17 128

Ja, sånt kommer fra deg som har sittet i dette søppelpapiret i flere år😂For en klovn du er.
Anywhere
I dag kl 19:23 68

Ticomania, så langt virker det som om du topper skalaen på stusselighet. Usikker på om du har en tanke om hva ditt bidrag her er..??
Ticomania
I dag kl 19:29 61

Du prøver å fremstille deg med kunnskap, men senest i dag så bæsjet du på leggen. Slik har du holdt på i flere år og hva er poenget, all den tid du faktisk ikke har peiling? Ser du ikke selv hvor dustete det fremstår? Jeg vet ikke hvor kursen vil gå, derfor uttaler jeg meg heller ikke rundt dette.
SjonkelRolf
I dag kl 19:47 32

Vi er klovner alle mann.