Archer - er bunnen nådd?
I dag har vi vært nede på 0,85 tallet...:(
Når en aksje er på 0, et eller annet tallet, øker faren for store utslag og som småaksjonær må man ha penger og tålmodighet til å tåle betydelige prosentuelle endringer på kort tid.
Jeg tenker og håper at aksjen nærmer seg en bunn og at vi i hvert fall kan se 1 tallet om ikke lenge. Da kan dette bli et spennende case for den som har gått inn på dagens nivåer. Inntil så skjer, gjelder det å holde ut med ørefallene som etter hvert kan bli betydelige i prosent med kursen som nå regjerer på dette verdipapiret.
Lykke til og måtte bunnen være nådd?
Når en aksje er på 0, et eller annet tallet, øker faren for store utslag og som småaksjonær må man ha penger og tålmodighet til å tåle betydelige prosentuelle endringer på kort tid.
Jeg tenker og håper at aksjen nærmer seg en bunn og at vi i hvert fall kan se 1 tallet om ikke lenge. Da kan dette bli et spennende case for den som har gått inn på dagens nivåer. Inntil så skjer, gjelder det å holde ut med ørefallene som etter hvert kan bli betydelige i prosent med kursen som nå regjerer på dette verdipapiret.
Lykke til og måtte bunnen være nådd?
Redigert 19.06.2023 kl 10:06
Du må logge inn for å svare
SjonkelRolf
I dag kl 14:03
281
Ja for oss.
Men vi skal ikke tjene på denne aksjen.
Synes ikke du det var rart med 1kr sist?
90øre nå?
Men vi skal ikke tjene på denne aksjen.
Synes ikke du det var rart med 1kr sist?
90øre nå?
AmatørK
I dag kl 14:12
264
Har vært tøft som aksjonær her med emisjon på 1kr og ørkenvandring. Nå går jo skuta ganske bra og med siste oppkjøpet vil dem jo øke inntjening betraktelig. WFR vil øke inntjening med ca $45 millioner i året og de har en EBITDA margin på ca 30%, dette vil gjøre store ting med rapporteringen og regnskapet for Archer fremover.
Jeg tror det blir refi uten emisjon og at de vil samtidig med bedre inntjening får lavere finanskostnader etter refinansiering.
Blir bra fremover tenker jeg da. Forsiktig optimist.
Jeg tror det blir refi uten emisjon og at de vil samtidig med bedre inntjening får lavere finanskostnader etter refinansiering.
Blir bra fremover tenker jeg da. Forsiktig optimist.
SjonkelRolf
I dag kl 14:19
242
De sitter vel med 13-14 % rente på gjelda. Hvertfall deler av den.
Hvorfor gi fra seg dette?
Kan kompenseres med hva?
Aksjer er hvertfall en ting.
Paratus konverterte ca 150 mill i gjeld til 200+mill aksjer ved 1kr emisjonen.
Det ble utstedt over 200 mill aksjer til de nye obligasjonseiere .
Som sign on fee.
En refi kommer neppe gratis for oss klovner……
Hvorfor gi fra seg dette?
Kan kompenseres med hva?
Aksjer er hvertfall en ting.
Paratus konverterte ca 150 mill i gjeld til 200+mill aksjer ved 1kr emisjonen.
Det ble utstedt over 200 mill aksjer til de nye obligasjonseiere .
Som sign on fee.
En refi kommer neppe gratis for oss klovner……
Redigert i dag kl 14:38
Anywhere
I dag kl 15:08
190
Hvorfor tenker du refi i forbindelse med refinansiering, Sjonkel?
Man har ikke behov for mer egenkapital i forbindelse med refinansiering, som jeg regner med i størst grad vil skje ved løpende innløsning av gjeld basert på obligasjonenes forfall. Tidlig innløsning vil evnt skje til premium på hovedstol gitt gjenstående rentedurasjon.
Det primære fremover blir at finansieringen vil skje via bank til langt lavere rente og med sterke lettelser i styringsbetingelser over kapitalen.
Man har ikke behov for mer egenkapital i forbindelse med refinansiering, som jeg regner med i størst grad vil skje ved løpende innløsning av gjeld basert på obligasjonenes forfall. Tidlig innløsning vil evnt skje til premium på hovedstol gitt gjenstående rentedurasjon.
Det primære fremover blir at finansieringen vil skje via bank til langt lavere rente og med sterke lettelser i styringsbetingelser over kapitalen.
SjonkelRolf
I dag kl 15:19
174
Det er det som er saken her.
Det har alltid sett bra ut for oss clowns.
Du har ennå sittet lengre i Archer enn meg selv.
Hva er status siden 2018 og bedringen for Archer begynte.
Mine 100000 er blitt til 13500. Tar man hensyn til inflasjon og kronekurs ser det mildest talt for jævlig ut.
Har hatt flere muligheter selvsagt.
Kommer sikkert flere.
Det har alltid sett bra ut for oss clowns.
Du har ennå sittet lengre i Archer enn meg selv.
Hva er status siden 2018 og bedringen for Archer begynte.
Mine 100000 er blitt til 13500. Tar man hensyn til inflasjon og kronekurs ser det mildest talt for jævlig ut.
Har hatt flere muligheter selvsagt.
Kommer sikkert flere.
Redigert i dag kl 16:07
Tingebri
I dag kl 16:11
112
Ticomania
I dag kl 16:18
106
Bra oppsummert det der og lov å slå seg litt på brystet. Synes er det merkelig at det ikke er større interesse og kursoppgang.