Archer - er bunnen nådd?
I dag har vi vært nede på 0,85 tallet...:(
Når en aksje er på 0, et eller annet tallet, øker faren for store utslag og som småaksjonær må man ha penger og tålmodighet til å tåle betydelige prosentuelle endringer på kort tid.
Jeg tenker og håper at aksjen nærmer seg en bunn og at vi i hvert fall kan se 1 tallet om ikke lenge. Da kan dette bli et spennende case for den som har gått inn på dagens nivåer. Inntil så skjer, gjelder det å holde ut med ørefallene som etter hvert kan bli betydelige i prosent med kursen som nå regjerer på dette verdipapiret.
Lykke til og måtte bunnen være nådd?
Når en aksje er på 0, et eller annet tallet, øker faren for store utslag og som småaksjonær må man ha penger og tålmodighet til å tåle betydelige prosentuelle endringer på kort tid.
Jeg tenker og håper at aksjen nærmer seg en bunn og at vi i hvert fall kan se 1 tallet om ikke lenge. Da kan dette bli et spennende case for den som har gått inn på dagens nivåer. Inntil så skjer, gjelder det å holde ut med ørefallene som etter hvert kan bli betydelige i prosent med kursen som nå regjerer på dette verdipapiret.
Lykke til og måtte bunnen være nådd?
Redigert 19.06.2023 kl 10:06
Du må logge inn for å svare
Anywhere
19.12.2024 kl 09:07
677
Kommer romjuls-salget til de tålmodige??
Ekstrem spread mellom kjøper og selger, så om man er på kjøperen kan man håpe at noen flusher et salg ned for å trigge ut flere selgere.
Ekstrem spread mellom kjøper og selger, så om man er på kjøperen kan man håpe at noen flusher et salg ned for å trigge ut flere selgere.
Anywhere
19.12.2024 kl 16:27
523
Noe på gang siden det ble lagt en mill kroner på kjøp
i sluttauksjonen?
Ble dratt opp gjennom dagen av sporadisk større kjøp (relativt) som tok ut noen doser på selgersiden.
i sluttauksjonen?
Ble dratt opp gjennom dagen av sporadisk større kjøp (relativt) som tok ut noen doser på selgersiden.
SjonkelRolf
19.12.2024 kl 17:10
476
Ble vel flushet et salg på ca 700 aksjer under emikurs.
Wow tenkte jeg da
Wow tenkte jeg da
Anywhere
I går kl 08:52
296
Spennende nok å følge med på, og hvilke følger det kan ha for Archer:
https://www.dn.no/kommentar/statsgjeld/inflasjon/javier-milei/heldigvis-tok-en-galning-roret-i-argentina/2-1-1754100
https://www.dn.no/kommentar/statsgjeld/inflasjon/javier-milei/heldigvis-tok-en-galning-roret-i-argentina/2-1-1754100
SjonkelRolf
I dag kl 00:43
149
Er vel litt oppside i Argentina. Få riggene i drift og sky is the limit.
Handelen i aksjen er bedrøvelig, som alltid.
At Archer kjøpte Argentina divisjonen for 8milliarder, må ha vært en bløff!
Monopolymoney.
Handelen i aksjen er bedrøvelig, som alltid.
At Archer kjøpte Argentina divisjonen for 8milliarder, må ha vært en bløff!
Monopolymoney.