Archer - er bunnen nådd?
I dag har vi vært nede på 0,85 tallet...:(
Når en aksje er på 0, et eller annet tallet, øker faren for store utslag og som småaksjonær må man ha penger og tålmodighet til å tåle betydelige prosentuelle endringer på kort tid.
Jeg tenker og håper at aksjen nærmer seg en bunn og at vi i hvert fall kan se 1 tallet om ikke lenge. Da kan dette bli et spennende case for den som har gått inn på dagens nivåer. Inntil så skjer, gjelder det å holde ut med ørefallene som etter hvert kan bli betydelige i prosent med kursen som nå regjerer på dette verdipapiret.
Lykke til og måtte bunnen være nådd?
Når en aksje er på 0, et eller annet tallet, øker faren for store utslag og som småaksjonær må man ha penger og tålmodighet til å tåle betydelige prosentuelle endringer på kort tid.
Jeg tenker og håper at aksjen nærmer seg en bunn og at vi i hvert fall kan se 1 tallet om ikke lenge. Da kan dette bli et spennende case for den som har gått inn på dagens nivåer. Inntil så skjer, gjelder det å holde ut med ørefallene som etter hvert kan bli betydelige i prosent med kursen som nå regjerer på dette verdipapiret.
Lykke til og måtte bunnen være nådd?
Redigert 19.06.2023 kl 10:06
Du må logge inn for å svare
Brokerman
25.02.2025 kl 08:30
5311
Ja, aksjen fra helvete får ikke det navnet uten grunn. I følge de mest tilbakestående, så er det normal handel som foregår. For endel år siden så var det en bruker Salah eller noe lignende som messet om en dritt pakke i lang tid, han hadde mer rett enn han kun forutse......
Anywhere
25.02.2025 kl 12:30
5269
Er det nær avslutningen på tilbakelevering av short i aksjen? Ingen som har helt behovet for å sitte på den siden over 27. feb og inn i utbyttegenerasjonen for aksjen?
Skal vi se 5-6 kroner pr aksje etterhvert når vi nærmer oss 2030, så er det best å slippe det kravet til aksje-eierne..:)
Skal vi se 5-6 kroner pr aksje etterhvert når vi nærmer oss 2030, så er det best å slippe det kravet til aksje-eierne..:)
Redigert 25.02.2025 kl 13:00
Anywhere
25.02.2025 kl 15:24
5245
Er det vannet i kneet eller noen litt forslåtte ribbein som indikerer at det kanskje kan dryppe noe hyggelig nærmeste døgn i Archer, noe rykker en plass i alle fall.
Jeg må visst følge med:)
...kjenner det nå, det er kneet...
Jeg må visst følge med:)
...kjenner det nå, det er kneet...
Redigert 25.02.2025 kl 15:27
Brokerman
25.02.2025 kl 16:28
5169
Hva i all verden er dette for tøv? Det kjekke er at du i løpet av morgendagen vil fremstå med troverdighet eller være en klovn. Når man ser på din tidligere statistikk rundt vill tipping, så er jo oddsen ikke på din side.
Brokerman
26.02.2025 kl 08:07
4914
Ser ut som om du er akkurat den klovnen jeg forutsa🤡🤡Greit å vite for alle, slik at man blokkere tøvet ditt.
Redigert 26.02.2025 kl 08:07
Brokerman
26.02.2025 kl 11:12
4801
Fasit er her👏Sjelden har vel noen klart å avkle seg selv og for alltid ha vist seg som en klovn 🤡🤡🤡🤡🤡Gratulerer og blokkert🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
AmatørK
26.02.2025 kl 12:50
4713
Brokerman
26.02.2025 kl 14:48
4551
Bøyer med i hatten og respekt for både deg og kneet ditt. Beklager.
Ratta
27.02.2025 kl 07:30
4302
Ca 65øre i kvartalet i utbytte fra Q2, hvis jeg har regnet rett
Og økende
Og økende
Redigert 27.02.2025 kl 07:31
Anywhere
27.02.2025 kl 07:32
4295
Såååå...Archer ser ikke ut til å drøye...og starter med utbytter allerede i Q2 i år, gradvis økende.
Bare ebitda-økningen estimert for 2025 gir mulig dividendebidrag på 3 kr ekstra pr aksje, og burde i seg selv legge tillegg i kursen på 30 kroner utover dagens nivå....
Ebitda-økningen, om vi ikke tar i like mye som Archer selv tror, utgjør godt over 10% av selskapets aksjeverdi over børs...det er relativt sjelden slikt får vare...
Bare ebitda-økningen estimert for 2025 gir mulig dividendebidrag på 3 kr ekstra pr aksje, og burde i seg selv legge tillegg i kursen på 30 kroner utover dagens nivå....
Ebitda-økningen, om vi ikke tar i like mye som Archer selv tror, utgjør godt over 10% av selskapets aksjeverdi over børs...det er relativt sjelden slikt får vare...
Anywhere
27.02.2025 kl 08:56
4083
Det er fort et startsignal dette, for verdi- og utbyttefonds, til å starte kjøp på fortsatt meget lave multipler.
Det kan se greit ut for kjøp også 10 kroner høyere enn kurs 27 for mange av disse investorene basert på Archers selskapsprising og potensielle utbytte-yield innen svært kort tid - særlig i forhold til tidsaspektet for slike fond.
Leverer Archer som indikert for 2025 og bare holder den resultatgraden fremover så er det grunnlag for 47-50 kroner i aksjeprising i fondsverden, uten tvil. Det ligger da også mulige bonuser utover de utbytter selskapet kan levere på løpende resultater:)
De signalene selskapet gir i dag er i utgangspunktet underlag for å sende kursen til 32-33 kroner og ta ut det lange OHS-potensialet umiddelbart.
Men kjenner jeg markedet rett så tør man vel bare såvidt utfordre motstandnivået mellom 28-29 i dag.
Det kan se greit ut for kjøp også 10 kroner høyere enn kurs 27 for mange av disse investorene basert på Archers selskapsprising og potensielle utbytte-yield innen svært kort tid - særlig i forhold til tidsaspektet for slike fond.
Leverer Archer som indikert for 2025 og bare holder den resultatgraden fremover så er det grunnlag for 47-50 kroner i aksjeprising i fondsverden, uten tvil. Det ligger da også mulige bonuser utover de utbytter selskapet kan levere på løpende resultater:)
De signalene selskapet gir i dag er i utgangspunktet underlag for å sende kursen til 32-33 kroner og ta ut det lange OHS-potensialet umiddelbart.
Men kjenner jeg markedet rett så tør man vel bare såvidt utfordre motstandnivået mellom 28-29 i dag.
Redigert 27.02.2025 kl 08:58
Komiske
27.02.2025 kl 08:56
4087
Nå begynner Archer å bli et selskap som gir verdier tilbake til eiere, og ikke at eiere gir verdiene sine til selskapet.
Å eie i et selskap som gir direkteavkastning åpner for en helt annen type investorer, og dersom ikke det globale markedet går i dass så blir dette bra:-)
Å eie i et selskap som gir direkteavkastning åpner for en helt annen type investorer, og dersom ikke det globale markedet går i dass så blir dette bra:-)
Anywhere
27.02.2025 kl 09:20
4028
Ser foreløpig ut til å hjelpe lite at Archer gir tilbake verdier når aksjonærer gir ut aksjer på nivåer son tilhører historisk lav.
Dersom aksjer skal fortsette å ha tilsvarende prising som Archer og en mengde utbytte-aksjer på OSE for tiden, så vil eier-interessen avta fullstendig og det blir mer attraktivt å søke til obligasjonseierskap.
Archer til salgs midt på 20-tallet er vanskelig å se for seg som varig, men noen skal skvise ut sine eiendeler tydeligvis. Hvor lavt får man fisket i dag er spørsmålet?
Dersom aksjer skal fortsette å ha tilsvarende prising som Archer og en mengde utbytte-aksjer på OSE for tiden, så vil eier-interessen avta fullstendig og det blir mer attraktivt å søke til obligasjonseierskap.
Archer til salgs midt på 20-tallet er vanskelig å se for seg som varig, men noen skal skvise ut sine eiendeler tydeligvis. Hvor lavt får man fisket i dag er spørsmålet?
drillbit
27.02.2025 kl 09:25
4001
Noen av meglerhusene opererte med veldig høye forventnininger til utbytte nå i 2025 (ABGSC hadde 7 kr per aksje i år), det positive er at Tor Svelland og hans fond flagget over 10 % i Archer i dag, Svelland har levert gode resultater i lang tid og har nese for verdiskaping !
Komiske
27.02.2025 kl 09:29
3993
Verken du eller jeg bestemmer aksjekursen, og om du mener den er billig så må du sitte stille i båten eller kjøpe mer. De som selger har muligens en annen strategi, eller har sett noe som vi ikke har sett.
Jeg har holdt meg borte fra å handle Archer, men velger nå å øke posisjonen, som jeg tror vil gi en bedre avkastning enn å ha dem i banken:-)
Jeg har holdt meg borte fra å handle Archer, men velger nå å øke posisjonen, som jeg tror vil gi en bedre avkastning enn å ha dem i banken:-)
SjonkelRolf
27.02.2025 kl 09:49
3966
Archer skal som en regel alltid ned på kvartalstall.
Dette vet dere som har travet urent i Archer i en årrekke
Dette vet dere som har travet urent i Archer i en årrekke
Komiske
27.02.2025 kl 10:02
3926
Men som regel har den på gode nyheter noe høyere, gått høyere på volum, for så å falle rundt lunsjtider:-)
Dette er litt motsatt, for oss som tradet på dette. Men urent, sterkt uenig...
Dette er litt motsatt, for oss som tradet på dette. Men urent, sterkt uenig...
Anywhere
27.02.2025 kl 10:35
3858
Det er kjøpsdag for meg også. 26,5 gikk inn, men kjøp nedpå 25,5-25,8 ser ikke ut til å villes med det første...Tror også dette er langsiktig vesentlig riktigere enn banken!
Komiske
27.02.2025 kl 10:53
3823
Det er ingen som tror deg, men kjekt for deg:-)
Gjør call'en før du handler, så er det nok mer troverdig, ellers blir du kun beskyldt for å backtrade (som du antagelig gjør).
Jeg tar ut halvparten av traden i intervallet melom 28-28,5
Gjør call'en før du handler, så er det nok mer troverdig, ellers blir du kun beskyldt for å backtrade (som du antagelig gjør).
Jeg tar ut halvparten av traden i intervallet melom 28-28,5
Redigert 27.02.2025 kl 10:56
laser
27.02.2025 kl 11:04
3788
Ser at hos Nordnet må man ha penger på konto for å handle, selv om oppgjør først skjer om tre dager. I Netfonds ( kjøpt opp av Nordnet og opphørt) så kunne man handle før midlene var på konto, men midlene måtte selvsagt være på konto til oppgjør.
Er Nordnet sine vilkår generelle vilkår i dag, eller har noen av dere observert andre betingelser i Nordnet eller andre selskaper. Vurderer nå meglerløsninger.
Takknemlig for svar
Er Nordnet sine vilkår generelle vilkår i dag, eller har noen av dere observert andre betingelser i Nordnet eller andre selskaper. Vurderer nå meglerløsninger.
Takknemlig for svar
Komiske
27.02.2025 kl 12:39
3667
Tror nok du må gå via megler å ha klientkonto om du skal handle på "kreditt" på gamlemåten, eneste er at oppgjør er endret fra T+3 til T+2 (to dager på oppgjør).
Alternativt så kan du få kredittramme, men da må det stilles sikkerhet som til eks. aksjer. Er ganske dyr rente, så det beste er å la være, og kun handle for det man har cash til:-)
Alternativt så kan du få kredittramme, men da må det stilles sikkerhet som til eks. aksjer. Er ganske dyr rente, så det beste er å la være, og kun handle for det man har cash til:-)
Anywhere
27.02.2025 kl 13:19
3590
Hehe, tror jeg har påstått at Archer er fin trade i rommet 26,50 til 28 i flere uker allerede, og jeg har hatt faste kjøp og salg i det intervallet over en lengre periode. Oftest går bare et kjøp og et salg inn ca annenhver dag, og majoriteten er tatt 27,0x og solgt på 27,9x. Kjøps-og salgs-størrelsene er 4-5000 aksjer pr handel. Slik står jeg fortsatt, men jeg har bare et salg igjen som har stått på 28,28 noen dager nå, det står fortsatt...får også vurdere om dagens swingkjøp bør gå ut....men...
Vurderingen min er om jeg skal generelt øke andelen Archer i porteføljen, det skjer løpende i så fall...
Vurderingen min er om jeg skal generelt øke andelen Archer i porteføljen, det skjer løpende i så fall...
Anywhere
27.02.2025 kl 13:47
3540
Og der gikk min post på 28,28 sier varslingen....tipper man kan sjekke min sannferdighet....
laser
27.02.2025 kl 14:11
3513
Takker for det, var nok slik jeg trodde. Hadde håpet på utbyttevarsel i dagens presentasjon, men trodde ikke det kom så tidlig og kvartalsvis. Meget bra. Nå begynner payback. Likte også deres mål om en gjeldsgrad fremover på mellom 1,5 og 2. Solid reduksjon gjennom innvannende kjøp og emisjoner. Kunne nok tjent betydelig mer med pengene andre steder frem til nå, likevel godt å se at det nå ser så solidt ut. Håper vi fremover med kvartalsvise utbytter også ser en god kursøkning. Og så ligger jo Argentina som kort i ermet. Kommer det på bordet, så burde kursutviklingen bli solid med ditto økning i utbytte.
Anywhere
27.02.2025 kl 14:28
3473
Laser, Archer aner vel innhøstingstid i Argentina fra nå, og dersom det blir virkelighet, så kan man se at det skjer noe ekstraordinært der som både tar ned gjeldsgrad og gir deg 10 kroner ekstra i utbytte en gang....
Eier-skapet konsolideres også og store eiere som har sanket aksjer i det siste vil nå sanke utbytter fremover og kan også bli delaktige i justeringer av selskapet som tar frem verdier ytterligere. Holder markedet seg noenlunde stabilt, så vil Archer vokse og er min beste long-sit i portisen pt.
Eier-skapet konsolideres også og store eiere som har sanket aksjer i det siste vil nå sanke utbytter fremover og kan også bli delaktige i justeringer av selskapet som tar frem verdier ytterligere. Holder markedet seg noenlunde stabilt, så vil Archer vokse og er min beste long-sit i portisen pt.
Redigert 27.02.2025 kl 15:39
Anywhere
28.02.2025 kl 09:30
3090
Ser ut som det selges straks man serverer muligheten på 27 just nu i dag. Selv finner jeg ikke dagen i dag som mindre aktuell for long eller trade-kjøp på 26,5-27 og forsøker det igjen. Opplever det uansett som OK langsiktig inngang, og tror nok at det er noen størrelser der ute som har roboter stilt inn for å fritte ut mest mulig aksjer her nede før oppdrift får slippe mer til, og at et halvsurt markedet hjelper til om dagen. Jeg føler man kan forsøke å gripe den muligheten noen ganger i uken så lenge bevegelsene pågår:)
Redigert 28.02.2025 kl 09:32
Pæder
28.02.2025 kl 12:40
2967
Ser ut som folket ikke selger mye aksjer på disse nivåer. Litt innside kjøp hadde vært topp nå.
Anywhere
28.02.2025 kl 15:36
2861
Aksjen leverer uansett solid på tradingmuligheter for tiden. Den svinger nokså greit 1 krone, og man vil som oftest få inn 4-5000 aksjer i et kjøp på de ytre nivåene av sving, så også i dag, kan det nå se ut for...Det blir i dag som før; kjøp 27 (joda, skulle gjerne fått inn kjøp på 26,5-26,8 også....), selg 28 (= et par øre under).
Aktørene er imidlertid lite synlige i ordrebildet. Spreaden på 5 beste nivå er også nå en krone...
Aktørene er imidlertid lite synlige i ordrebildet. Spreaden på 5 beste nivå er også nå en krone...
Anywhere
28.02.2025 kl 15:39
2875
150K aksjer omkring har flyttet hender på avtalt kursnivå 27,91 siste halvtime. shortlevering?
Tingebri
02.03.2025 kl 19:33
2424
Milei har lovet at valutakontrollen i Argentina oppheves innen 1 januar 2026, evt. tidligere dersom IMF skyter inn friske midler og valutareservene bedres. Når dette skjer åpnes vinduet for at Archer får solgt Argentina og får synliggjort verdiene i denne virksomheten. Dette vil være en stor omvurderingstrigger for Archer. Midlene kan benyttes til ytterligere gjeldsreduksjon, kjøp av virksomhet med bedre kontantstrøm og utbytte.
https://www.batimes.com.ar/news/economy/milei-sets-2026-target-for-removal-of-argentinas-currency-controls.phtml#:~:text=President%20Javier%20Milei%20said%20in,no%20longer%20have%20currency%20controls
https://www.batimes.com.ar/news/economy/milei-sets-2026-target-for-removal-of-argentinas-currency-controls.phtml#:~:text=President%20Javier%20Milei%20said%20in,no%20longer%20have%20currency%20controls
Anywhere
03.03.2025 kl 10:17
2091
Bra, Tingebri.
Argentina er ikke vesentlig for det programmet som nå foreligger på utbytte og verdiforankring i aksjen, men vil kunne være en fugl phoenix i praksis og i regnskap om den delen omsettes til vesentlig verdi. I den ånd som råder i Fredriksen-verden tror jeg i så fall at man fordeler en god del som ekstra-ordinær cash til aksjonærer, og øvrig til mulige M&A. I den verden fokuserer man på relativt høy leverage for maksimering av løpende avkastning, men samtidig har man sett i Archer hvordan det blir døden når det butter, så en bedre balanse er nødvendig.
Enn så lenge kan man tilsynelatende jakte ny inngang så lavt man kan håpe på 27-tallet og legge ut rundt 28. Ligger min vane tro med 4000 aksjer på 27,04. Hadde for første gang en pølsefingerhandel på fredag da jeg skulle legge inn en kjøpspost på 26,5. Det ble til 27,5 da jeg trykket enter og selgersiden ble da tatt ut på direkten. La salg på 28,20 før helgen som fikk sin kjøper ved start i dag og en helt fin dagsinntekt er på ny i boks. Flaks med den.
Edit, flyttet kjøp en god tiøring opp, så nå får vi se om aksjen atter en dag tar intraswing på bortimot en krone.
Argentina er ikke vesentlig for det programmet som nå foreligger på utbytte og verdiforankring i aksjen, men vil kunne være en fugl phoenix i praksis og i regnskap om den delen omsettes til vesentlig verdi. I den ånd som råder i Fredriksen-verden tror jeg i så fall at man fordeler en god del som ekstra-ordinær cash til aksjonærer, og øvrig til mulige M&A. I den verden fokuserer man på relativt høy leverage for maksimering av løpende avkastning, men samtidig har man sett i Archer hvordan det blir døden når det butter, så en bedre balanse er nødvendig.
Enn så lenge kan man tilsynelatende jakte ny inngang så lavt man kan håpe på 27-tallet og legge ut rundt 28. Ligger min vane tro med 4000 aksjer på 27,04. Hadde for første gang en pølsefingerhandel på fredag da jeg skulle legge inn en kjøpspost på 26,5. Det ble til 27,5 da jeg trykket enter og selgersiden ble da tatt ut på direkten. La salg på 28,20 før helgen som fikk sin kjøper ved start i dag og en helt fin dagsinntekt er på ny i boks. Flaks med den.
Edit, flyttet kjøp en god tiøring opp, så nå får vi se om aksjen atter en dag tar intraswing på bortimot en krone.
Redigert 03.03.2025 kl 13:39
Anywhere
03.03.2025 kl 14:06
1972
Mon om det egentlig er operatører som fortsatt forsøker å omsette så mye aksjer som mulig på 27-tallet, og gjør sin innsats (uten særlig risk da man juster aksjen via konti man har kontroll på) for å forsøke å hente ut volum. Synes sjelden som det lykkes å hente ut så mye på selgersiden...så en dag må man kanskje gi opp om aksjen krabber et stykke over 10% på yield når utbytter økes (ligger rundt 10% på varsling av første utbytte).
Fikk med en ekstra dose også på 26,76 i dag:)
Fikk med en ekstra dose også på 26,76 i dag:)
Brokerman
03.03.2025 kl 14:23
1940
Hadde vært kjekt om du kunne opprette en egen tråd med din trading/backtrading, så slipper vi å måtte lese om det. Totalt uinteressant. Dessverre er aksjen belemret med slike som deg.
Anywhere
03.03.2025 kl 14:40
1908
Er vel ikke slik at du kan skryte på de store bidragene her, Brokerman?? I så fall har jeg ikke sett dem...
Men en forumtråd om en aksje tenker jeg også kan ha innhold om innganger og utganger som en slags stadfesting på hva noen av oss tenker på trading-fokus så vel som lenger investeringsfokus. Jeg forsøker i alle fall å ha de to tankene samtidig omkring en aksje. Det virker som noen synes det er mindre edelt å hente avkastning på kort tid med trading av mindre poster, enn det er med avkastning over lengre tidsrom. Dersom det er slik så er jeg redd jeg ikke ser disse forskjellene. I den grad man tenker at en aksje kan ha en tenkt bevegelse på lang sikt, så kan samme tanke gjøres om kortere sikt. Jeg slenger ut av meg mine fokus og posisjoner og er selvsagt laglig til for hogg. Og sjelden finner man de ultimate innganger og utganger. Hadde dog flaks med ultimat utgang i dag, men har gått inn med 8000 aksjer på et tidligere tidspunkt enn det som nå ser mulig ut.
Så stiller jeg meg spørsmål om bevegelsene i Archer styres en smule? Om de så gjør, så har det kanskje lite å si for forsøk på utgang og inngang? Jeg tror og håper at aksjen ikke skal mye lenger ned enn dette, og har samtidig en mulighet for at den kan raskt bevege seg oppover mot 32-tallet. Tradefokus er dog 27-28 foreløpig. Andre med tilsvarende tanker?
Men en forumtråd om en aksje tenker jeg også kan ha innhold om innganger og utganger som en slags stadfesting på hva noen av oss tenker på trading-fokus så vel som lenger investeringsfokus. Jeg forsøker i alle fall å ha de to tankene samtidig omkring en aksje. Det virker som noen synes det er mindre edelt å hente avkastning på kort tid med trading av mindre poster, enn det er med avkastning over lengre tidsrom. Dersom det er slik så er jeg redd jeg ikke ser disse forskjellene. I den grad man tenker at en aksje kan ha en tenkt bevegelse på lang sikt, så kan samme tanke gjøres om kortere sikt. Jeg slenger ut av meg mine fokus og posisjoner og er selvsagt laglig til for hogg. Og sjelden finner man de ultimate innganger og utganger. Hadde dog flaks med ultimat utgang i dag, men har gått inn med 8000 aksjer på et tidligere tidspunkt enn det som nå ser mulig ut.
Så stiller jeg meg spørsmål om bevegelsene i Archer styres en smule? Om de så gjør, så har det kanskje lite å si for forsøk på utgang og inngang? Jeg tror og håper at aksjen ikke skal mye lenger ned enn dette, og har samtidig en mulighet for at den kan raskt bevege seg oppover mot 32-tallet. Tradefokus er dog 27-28 foreløpig. Andre med tilsvarende tanker?
Redigert 03.03.2025 kl 15:03
Anywhere
03.03.2025 kl 15:05
1846
Det er nok på oneliners og emojis du er best, Brokerman. Sikkert godt for sin egen selvfølelse å få ut litt pixlers med farger av og til:)
SjonkelRolf
03.03.2025 kl 18:54
1757
Butikken har aldri gått så bra som nå.
Aksjen ligger som vanlig nede for telling.
En skikkelig møkkaaksje.
Any tjener en krone på trading.
slik har dette spetakkelet holdt på i årevis.
Plutselig ut av det blå vil aksjen gå.
Slik er det
Aksjen ligger som vanlig nede for telling.
En skikkelig møkkaaksje.
Any tjener en krone på trading.
slik har dette spetakkelet holdt på i årevis.
Plutselig ut av det blå vil aksjen gå.
Slik er det
jonjørn
03.03.2025 kl 19:28
1719
Den konstant backtrading til Anywhere er så kjdelig.
Han må har godt over 1 million aksjer nå. Kjøpe konstant på dagens laveste og selger aldri med tap. Patetisk
Han må har godt over 1 million aksjer nå. Kjøpe konstant på dagens laveste og selger aldri med tap. Patetisk
Anywhere
03.03.2025 kl 23:49
1568
Jonhørn, da tar du feil, bare sjekk i dag. Men i det siste er det lav 27 kjøp, salg rundt 28 som har vært fokus, like mye salg som kjøp. 4-5000 aksjer pr runde, der blir en del som drypper av det også.
Anywhere
04.03.2025 kl 09:00
1399
Må vel regne med at man kan få Archer vesentlig lavere i dag enn jeg fikk i går...
Brokerman
04.03.2025 kl 09:03
1393
Anbefales.
Anywhere
I går kl 23:49
182
Innlegget er skjult
Svar
Anywhere
I dag kl 09:00
10
Innlegget er skjult
Svar
Anywhere
I går kl 23:49
182
Innlegget er skjult
Svar
Anywhere
I dag kl 09:00
10
Innlegget er skjult
Svar
Anywhere
04.03.2025 kl 09:27
1476
Hva tenker/gjør folket utenom Brokerman, som ikke gjør så mye?
Trump er jo en Armageddons arkitekt med all sin kynisme. blåøydhet, navlebeskuenhet og hevndrevne fokus. Han er en mislykket forretningsmann, men at han skal ødelegge verdens grunnleggende forretningsdrift på grandiositetens alter har jeg ikke helt tro på.
Opec øker og derav de implisitte behovene også for Archers pågående tjenester...
Jeg velger å satse på at økonomiske lover skaper oppdrift etterhvert i Archer-aksjen, og registerer at den nå handler til implisitt yield på 11%, en yield som reflekterer starten av utbytter om noen månder i Archer, men også en yield der selskapet ser en god vekst.
Kjøper derfor både for long og trade også i dag nå like over 25.
Trump er jo en Armageddons arkitekt med all sin kynisme. blåøydhet, navlebeskuenhet og hevndrevne fokus. Han er en mislykket forretningsmann, men at han skal ødelegge verdens grunnleggende forretningsdrift på grandiositetens alter har jeg ikke helt tro på.
Opec øker og derav de implisitte behovene også for Archers pågående tjenester...
Jeg velger å satse på at økonomiske lover skaper oppdrift etterhvert i Archer-aksjen, og registerer at den nå handler til implisitt yield på 11%, en yield som reflekterer starten av utbytter om noen månder i Archer, men også en yield der selskapet ser en god vekst.
Kjøper derfor både for long og trade også i dag nå like over 25.
Brokerman
04.03.2025 kl 09:51
1437
Anbefales. Vet at det som er skrevet er intetsigende møl: Gøy at slike utskudd møter seg selv i døra ved dagens voldtekt av aksjekurs. Dessverre er selskapet belemret med robothandel og slike som utskuddet.
Anywhere
I dag kl 09:27
43
Innlegget er skjult
Anywhere
I dag kl 09:27
43
Innlegget er skjult
Anywhere
04.03.2025 kl 10:17
1397
Pussig figur denne Brokerman, som blokkerer skribenter, men er levende opptatt av hva som skrives likevel. Er det slikt folk gir diagnoser på?
Jeg gidder ikke det.
Dersom denne figuren er investert i Archer er det troverdig at vedkommende synes det er gøy at dem som er investert i Archer ser verdier falle. Snålt i så fall at det er viktig, og faktisk en glede, for vedkommende at andre får verdifall.
Det er selvsagt at det er robothandel i Archer, det er det jo omtrent i absolutt alle aksjer og egentlig er det overveiende robothandel over alt. Vi har alle sett at det er det som råder også i Archer, men gratulerer til Brokerman som også klarer å se det.
Jeg er opptatt av at robothandel kan like gjerne utnyttes som å klages over. At robothandel kan bidra til å trekke en aksje til nivåer der man ser stop-loss er også uten tvil, og det går nok noen runder av det nå i Archer. Likefullt ser jeg nå enda bedre fundamental grunn til inngang i aksjen enn jeg gjorde på 27 for en dag siden.
En gavepakke som rulles ut nå til Mirabella Financial Services LLP, som for få dager siden varslet passering 10% eierskap:)
Jeg gidder ikke det.
Dersom denne figuren er investert i Archer er det troverdig at vedkommende synes det er gøy at dem som er investert i Archer ser verdier falle. Snålt i så fall at det er viktig, og faktisk en glede, for vedkommende at andre får verdifall.
Det er selvsagt at det er robothandel i Archer, det er det jo omtrent i absolutt alle aksjer og egentlig er det overveiende robothandel over alt. Vi har alle sett at det er det som råder også i Archer, men gratulerer til Brokerman som også klarer å se det.
Jeg er opptatt av at robothandel kan like gjerne utnyttes som å klages over. At robothandel kan bidra til å trekke en aksje til nivåer der man ser stop-loss er også uten tvil, og det går nok noen runder av det nå i Archer. Likefullt ser jeg nå enda bedre fundamental grunn til inngang i aksjen enn jeg gjorde på 27 for en dag siden.
En gavepakke som rulles ut nå til Mirabella Financial Services LLP, som for få dager siden varslet passering 10% eierskap:)
Redigert 04.03.2025 kl 10:21
Anywhere
04.03.2025 kl 15:48
1200
Da lykkes det å trekke Archer endog under 24 nok en gang i et forhåpningsforsøk på å trigge stop-loss-nivår. Tror vel neppe dette er sustainable.
Og kan ikke se hva som skal gjøre at Archer skal falle tosifrede prosenter etter en også dårlig gårsdag. Er det bare fullstendig oppgivelse av posisjoner for investorer?
Lovet meg selv å ta ut en ren cash-posisjon og øke Archer til uansvarlig størrelse om den nådde 22 igjen, men ble for feig i november.
Må børste støvet av dette nå da betingelsene for selskapet er noe helt annet.
Frågan er om det skjer i det aksjen går i auksjon...
Og kan ikke se hva som skal gjøre at Archer skal falle tosifrede prosenter etter en også dårlig gårsdag. Er det bare fullstendig oppgivelse av posisjoner for investorer?
Lovet meg selv å ta ut en ren cash-posisjon og øke Archer til uansvarlig størrelse om den nådde 22 igjen, men ble for feig i november.
Må børste støvet av dette nå da betingelsene for selskapet er noe helt annet.
Frågan er om det skjer i det aksjen går i auksjon...