Archer - er bunnen nådd?
I dag har vi vært nede på 0,85 tallet...:(
Når en aksje er på 0, et eller annet tallet, øker faren for store utslag og som småaksjonær må man ha penger og tålmodighet til å tåle betydelige prosentuelle endringer på kort tid.
Jeg tenker og håper at aksjen nærmer seg en bunn og at vi i hvert fall kan se 1 tallet om ikke lenge. Da kan dette bli et spennende case for den som har gått inn på dagens nivåer. Inntil så skjer, gjelder det å holde ut med ørefallene som etter hvert kan bli betydelige i prosent med kursen som nå regjerer på dette verdipapiret.
Lykke til og måtte bunnen være nådd?
Når en aksje er på 0, et eller annet tallet, øker faren for store utslag og som småaksjonær må man ha penger og tålmodighet til å tåle betydelige prosentuelle endringer på kort tid.
Jeg tenker og håper at aksjen nærmer seg en bunn og at vi i hvert fall kan se 1 tallet om ikke lenge. Da kan dette bli et spennende case for den som har gått inn på dagens nivåer. Inntil så skjer, gjelder det å holde ut med ørefallene som etter hvert kan bli betydelige i prosent med kursen som nå regjerer på dette verdipapiret.
Lykke til og måtte bunnen være nådd?
Redigert 19.06.2023 kl 10:06
Du må logge inn for å svare
Brokerman
10.03.2025 kl 11:46
2801
Hæ?
Klarer ikke finne at sektoren er ned godt over 20% siden forrige mandag....er det en ny unnskyldning?
Klarer ikke finne at sektoren er ned godt over 20% siden forrige mandag....er det en ny unnskyldning?
AmatørK
10.03.2025 kl 11:57
2782
De færreste er ned så mye. Shelf er ned en del mer enn Archer, men de er jo et riggselskap. De har beveget seg nedover i større takt. Moreld og AKSO er også godt ned. Felles for alle er at de følger sektorene innen service og rigg. Henger jo sammen dette.
Jeg benyttet anledningen til å kjøpe litt mer i dag, så får vi se hvor lurt det var. Mitt forrige kjøp siste dag i februar til over 27kr var jo dårlig timet, så kjøpte 3 ganger så mange i dag.
Jeg benyttet anledningen til å kjøpe litt mer i dag, så får vi se hvor lurt det var. Mitt forrige kjøp siste dag i februar til over 27kr var jo dårlig timet, så kjøpte 3 ganger så mange i dag.
Brokerman
10.03.2025 kl 12:13
2741
Når går man fra fornektelse over til å ta fakta innover seg?
Manipulasjon, no way!
Manipulasjon, no way!
Anywhere
10.03.2025 kl 12:14
2741
Hvis det er et litt større tvangssalg i aksjen, noe som nesten er rart dersom dette begynte på 25 pluss, så ser det ut til å fortsette i dag. Volumet er godt over det som har vært dagsnormalen når den har regulert seg typisk mellom 27 og 28 med en krones bevegelse intra.
At noen skal overbelåne seg såpass at 10-15% fall i aksjen skal utløse tvungent salg finner jeg snodig. Da må man sitte i en fallposisjon annetsteds som medfører at man må stille likvider.
Jeg føler fortsatt på at dette er vår siste mulighet på nedsiden av 22...
At noen skal overbelåne seg såpass at 10-15% fall i aksjen skal utløse tvungent salg finner jeg snodig. Da må man sitte i en fallposisjon annetsteds som medfører at man må stille likvider.
Jeg føler fortsatt på at dette er vår siste mulighet på nedsiden av 22...
Anywhere
10.03.2025 kl 12:19
2768
SjonkelRolf skrev Er det tarotkort du bruker ?
Du ser det på kjøper/selger-aggressiviteten, så det var ikke uten grunn (eller erfaring) at det var mulig å anta for flere timer siden da jeg skrev at den trolig ville handles mellom 21,5 og 22.
Vi er der!
Vi er der!
Brokerman
10.03.2025 kl 12:23
2776
Anbefales, så sparer du deg for daglig løgn.
Anywhere
I dag kl 12:19
13
SjonkelRolf skrev
Er det tarotkort du bruker ?
Innlegget er skjult
Anywhere
I dag kl 12:19
13
SjonkelRolf skrev
Er det tarotkort du bruker ?
Innlegget er skjult
Anywhere
10.03.2025 kl 12:52
2723
Det er godt Brokerman er her, for han har så mye interessant, nytt og spennende å tilføre diskusjonen. Det er alltid noe nytt fra den kanten. Får man ikke med dagens Brokerman-fokus så er det fare for å miste store gevinstmuligheter. Litt trist at det bare er i Archer-aksjen han har fokus, for dette ville veldig, veldig mange hatt nytte av å få med seg også i andre selskaper.
Kom an, Brokerman, få ut budskapet ditt!
Kom an, Brokerman, få ut budskapet ditt!
Brokerman
10.03.2025 kl 12:54
2725
Anbefales og cirka 2 uker siden han slang ut at 32-33 var rett om hjørnet. Flink løgner det der.
Anywhere
I dag kl 12:52
4
Innlegget er skjult
Anywhere
I dag kl 12:52
4
Innlegget er skjult
Anywhere
10.03.2025 kl 13:02
2713
Brokerman ser ikke forskjell på sannhet og sannsynligheter i aksjemarkedet. Trodde han visste at det ikke var mye sikkerhet og sannhet der, men det er vel derfor han mener at Archer manipuleres. Uten manipulasjon så ville aksjen kun gått til gevinst for ham.
Skjønner du er sur når du taper penger, Brokerman. Det var et håp om at stor OHS slo til ja, med snarlig brudd opp til 32-33. Det slo ikke til! Hvorfor? fordi det ikke var 100% sannsynlig. Siden det ikke slo til mener du jeg lyver:) Men, tro det eller ei, det er muligheter for at aksjer går veier som ikke er så overveiende sannsylig. Dersom det var sannsynlig at Archer skulle falle en del hadde du nok ikke sittet her og sytet over en eller annen manipulasjon. Da hadde du selvsagt solgt for lengst. Me siden det er manipulasjon, så vil du tydeligvis være i aksjen...
Jeg tror jeg ville latt være med aksjehandel i din tolkningsverden, og med ditt syn på hva som er sannhet i aksjemarkedet.
Brokermans verden gir kun rom for en sannhet: Oppgang i aksjer hen eier er eneste mulighet for Brokerman kan ikke ta feil.
Skjønner du er sur når du taper penger, Brokerman. Det var et håp om at stor OHS slo til ja, med snarlig brudd opp til 32-33. Det slo ikke til! Hvorfor? fordi det ikke var 100% sannsynlig. Siden det ikke slo til mener du jeg lyver:) Men, tro det eller ei, det er muligheter for at aksjer går veier som ikke er så overveiende sannsylig. Dersom det var sannsynlig at Archer skulle falle en del hadde du nok ikke sittet her og sytet over en eller annen manipulasjon. Da hadde du selvsagt solgt for lengst. Me siden det er manipulasjon, så vil du tydeligvis være i aksjen...
Jeg tror jeg ville latt være med aksjehandel i din tolkningsverden, og med ditt syn på hva som er sannhet i aksjemarkedet.
Brokermans verden gir kun rom for en sannhet: Oppgang i aksjer hen eier er eneste mulighet for Brokerman kan ikke ta feil.
Redigert 10.03.2025 kl 13:03
Brokerman
10.03.2025 kl 13:04
2731
Anbefales:
Anywhere
I dag kl 13:02
10
Innlegget er skjult
Redigert i dag kl 13:03
Anywhere
I dag kl 13:02
10
Innlegget er skjult
Redigert i dag kl 13:03
Brokerman
10.03.2025 kl 13:16
2722
Ned rundt 25% på en uke og ledelsen gir totalt faen.
I følge parasittene er dette helt vanlig og naturlig, hjelpes.
Manipulasjon, no way!!
I følge parasittene er dette helt vanlig og naturlig, hjelpes.
Manipulasjon, no way!!
Anywhere
10.03.2025 kl 13:17
2731
Med prisingen vi nå ser må vi stålsett oss for at det dukker opp et bud på selskapet. En take-out fra en Fredriksenstyrt sfære som skal kapitalisere på utskilling av Argentina uti 2026 og hente avkastning så det smeller i resterende Archer. Forsøk: 32 kroner?
Anywhere
10.03.2025 kl 15:06
2634
Da ser jeg at Brokerman kan få kose seg dersom aksjekursen i Archer faller under snitt 21,93. Mine forventede hovedkjøp er nå tatt der i dag fordelt på 21,95 og 21,91.
Jeg er overmett på aksjen, og imøteser og har forhåpninger om et greit år fremover. Brokerman liker jo nå andre taper penger, tilsynelatende selv om det irriterer forferdelig at han selg taper på samme fall....
Snur aksjen her og folket etterhvert løper etter oppover, så skal jeg kose meg over tidenes bunnkjøp!
Jeg er overmett på aksjen, og imøteser og har forhåpninger om et greit år fremover. Brokerman liker jo nå andre taper penger, tilsynelatende selv om det irriterer forferdelig at han selg taper på samme fall....
Snur aksjen her og folket etterhvert løper etter oppover, så skal jeg kose meg over tidenes bunnkjøp!
Redigert 10.03.2025 kl 15:44
Brokerman
10.03.2025 kl 15:13
2709
Parasittene er stort sett borte, da alle unnskyldninger er brukt opp og manipulasjonen er åpenbar for selv de indoktrinerte.
Løgnparasitten er blokkert, men regner med at alle hans innlegg er nye løgner og at han fremstår like innavlet som alltid.
Løgnparasitten er blokkert, men regner med at alle hans innlegg er nye løgner og at han fremstår like innavlet som alltid.
Anywhere
10.03.2025 kl 16:06
2702
Hmm, jammen ble aksjen manipulert opp nesten 1 krone nettopp på at noen jafset til seg opp mot 60.000 aksjer.
Så ble den manipulert ned 80 øre på rundt omsetning av 10.000 aksjer.
Fin en feil; Hva er riktig manipulering??
Hvem forsøker å kjøpe Archer, skal man spekulere i det??
Så ble den manipulert ned 80 øre på rundt omsetning av 10.000 aksjer.
Fin en feil; Hva er riktig manipulering??
Hvem forsøker å kjøpe Archer, skal man spekulere i det??
Redigert 10.03.2025 kl 16:10
Brokerman
10.03.2025 kl 16:11
2736
Anbefales:
Anywhere
I dag kl 16:06
13
Anywhere skrev
... (skjult innlegg)
Innlegget er skjult
Redigert i dag kl 16:10
Anywhere
I dag kl 16:06
13
Anywhere skrev
... (skjult innlegg)
Innlegget er skjult
Redigert i dag kl 16:10
SjonkelRolf
10.03.2025 kl 16:16
2723
Nei.
Aksjen er åndsbefengt.
Trådstarter skrev om 85øre for 2år siden.
Der er vi ennå.
Aksjen er åndsbefengt.
Trådstarter skrev om 85øre for 2år siden.
Der er vi ennå.
Anywhere
10.03.2025 kl 16:24
2710
Besatt nærmest. Ja, det er jo en litt kjedelig sak. Da trenger vi exorsist på plass snarest!
Skal bli spennende å se om post på over 80k aksjer matches til 22 til slutt ....
En post på 76k ble stående på 22 gjennom auksjonen, men nå er det da solid omsetning i aksjen. Ikke utypisk om den da snur...
Skal bli spennende å se om post på over 80k aksjer matches til 22 til slutt ....
En post på 76k ble stående på 22 gjennom auksjonen, men nå er det da solid omsetning i aksjen. Ikke utypisk om den da snur...
Redigert 10.03.2025 kl 16:26
Brokerman
10.03.2025 kl 16:26
2714
Anbefales:
Anywhere
I dag kl 16:24
9
Innlegget er skjult
Redigert i dag kl 16:26
Anywhere
I dag kl 16:24
9
Innlegget er skjult
Redigert i dag kl 16:26
Rakettrally
10.03.2025 kl 18:17
2624
Er høyt volum for Archer å være for tiden. Og de fleste vil ut....
Anywhere
10.03.2025 kl 20:03
2543
Er det kanskje en generell flukt, og da merkes det ekstra om det er litt tømming i en ellers mindre omsatt aksje som Archer...
AmatørK
10.03.2025 kl 20:05
2548
Ja, i dag ser vi Tesla og tek aksjer med mer, blir sablet ned over dammen. Så skal ikke se bort i fra at denne type manipulasjon også vil smitte over på Oslo børs i morgen 😅
AmatørK
11.03.2025 kl 09:16
2257
Forventet en betydelig rødere åpning i dag, etter gårsdagens bevegelser over dammen. Kanskje markedet er ferdig med å selge nedover og at det kan spås en slags utflatning og etterhvert oppgang.
Syns det er på tide med en kontrakt av betydning innen P&A.
Jeg vil forresten anbefale å lese denne artikkelen, for å forstå hvor det bærer i vei for Argentina. For å forstå at dette kan skape ganske heftige effekter for Archer.
https://www.hellenicshippingnews.com/argentinas-oil-and-gas-sector-vaca-muerta-shale-can-drive-near-term-growth-and-fuel-medium-term-opportunities/
Syns det er på tide med en kontrakt av betydning innen P&A.
Jeg vil forresten anbefale å lese denne artikkelen, for å forstå hvor det bærer i vei for Argentina. For å forstå at dette kan skape ganske heftige effekter for Archer.
https://www.hellenicshippingnews.com/argentinas-oil-and-gas-sector-vaca-muerta-shale-can-drive-near-term-growth-and-fuel-medium-term-opportunities/
Redigert 11.03.2025 kl 09:21
Anywhere
11.03.2025 kl 09:48
2235
Argentina er et potensiale som vi kan ha økende forventninger til. Og jeg tror det vil kunne dukke frem som en asset markedet ikke ser pr i dag.
Dersom noen tør å tro på fremtiden og markedsposisjonen Archer nå har, så vil man kunne spille kortene ganske greit ved å forsøke å ta en større posisjon i Archer.
Husk at Mirabella Financial Services LLP gikk over 10% eierskap forleden (varslet 27. feb). Det har vært en del dager med større volumer i aksjen. Det kan være ganske aktive krefter tilstede som forsøker å få posisjon som er såpass stor at det kan bli naturlig med forsøk på overtakelse på et tidlig stadium. Underbygges en smule av at man har sett store poster synlig i sluttauksjon.
Det er ikke veldig mange store eiere og få telefoner man trenger for å få eierskap til 60-70%.
Merk også at en av hovedaktørene bak Mirabella er Svelland Global Trading Fund - rangert som beste nordiske hedge fond i 2023 og beste nordiske 5-års-performer i 2023 med 272% avkastning....Tror den teften eksisterer såpass fremdeles at det er grunn til å tro at de øker fremdeles i Archer...og da kan det være greit å snike seg inn litt i skyggen:)
Dersom noen tør å tro på fremtiden og markedsposisjonen Archer nå har, så vil man kunne spille kortene ganske greit ved å forsøke å ta en større posisjon i Archer.
Husk at Mirabella Financial Services LLP gikk over 10% eierskap forleden (varslet 27. feb). Det har vært en del dager med større volumer i aksjen. Det kan være ganske aktive krefter tilstede som forsøker å få posisjon som er såpass stor at det kan bli naturlig med forsøk på overtakelse på et tidlig stadium. Underbygges en smule av at man har sett store poster synlig i sluttauksjon.
Det er ikke veldig mange store eiere og få telefoner man trenger for å få eierskap til 60-70%.
Merk også at en av hovedaktørene bak Mirabella er Svelland Global Trading Fund - rangert som beste nordiske hedge fond i 2023 og beste nordiske 5-års-performer i 2023 med 272% avkastning....Tror den teften eksisterer såpass fremdeles at det er grunn til å tro at de øker fremdeles i Archer...og da kan det være greit å snike seg inn litt i skyggen:)
Redigert 11.03.2025 kl 09:54
Brokerman
11.03.2025 kl 10:01
2294
Anbefales. Everyoneswhore og Amatørk*kuen er lost cases
AmatørK
I dag kl 09:16
78
Innlegget er skjult
Redigert i dag kl 09:21
Svar
Anywhere
I dag kl 09:48
32
Innlegget er skjult
Redigert i dag kl 09:54
AmatørK
I dag kl 09:16
78
Innlegget er skjult
Redigert i dag kl 09:21
Svar
Anywhere
I dag kl 09:48
32
Innlegget er skjult
Redigert i dag kl 09:54
Brokerman
11.03.2025 kl 10:24
2279
Hva er parasittenes unnskyldning i dag? ¨
Det morsomme er at de nå har kommet med så mye piss at de vil møte seg selv i døra hver gang de kommer med noe.
Manipulasjon, no way!!
Det morsomme er at de nå har kommet med så mye piss at de vil møte seg selv i døra hver gang de kommer med noe.
Manipulasjon, no way!!
AmatørK
11.03.2025 kl 10:30
2267
Ja absolutt, Argentina kan være en driver i årene som kommer, mer enn det har vært i de siste år. Det at Argentina går vekk i fra at alt skal drives av Staten og at private aktører må ta en større rolle blir kanskje veldig bra. Særlig når det hele legges til rette for politisk med incentiver og skattegrep.
Ja, jeg tror ikke Mirabella leker butikk. Det er spennende tid i Archer, selvom kursen akkurat nå er noe gruset.
Ja, jeg tror ikke Mirabella leker butikk. Det er spennende tid i Archer, selvom kursen akkurat nå er noe gruset.
Komiske
11.03.2025 kl 11:06
2192
Enig, jeg tror ikke Mirabella bryr seg særlig mye. De har gått inn etter å ha vurdert selskapets verdi for dem, basert på deres avkastningskrav. Det er kun vi tradere som følger kursen fra dag til dag (eller time til time). I tillegg finnes det noen amatører som er opptatt av kursen, sannsynligvis fordi de har investert for mye i én aksje.
Jeg har sagt det før: Jeg har en solid slump aksjer i en langsiktig portefølje, og disse skal ut rundt 50+. I tillegg gjør jeg både korte og lange trades fra tid til annen. Etter at selskapet fikk plassert gjelden i obligasjonsmarkedet, som gir dem utbyttekapasitet, har det blitt et helt annet case. Likevel sliter aksjen fortsatt med det samme gamle problemet – lav likviditet.
Men når en stor aktør skal inn, presses kursen oppover.
Aksjen var billig på 25, men den er enda billigere nå. Og dessverre for dere kortsiktige investorer – den kan bli enda billigere..
Jeg har sagt det før: Jeg har en solid slump aksjer i en langsiktig portefølje, og disse skal ut rundt 50+. I tillegg gjør jeg både korte og lange trades fra tid til annen. Etter at selskapet fikk plassert gjelden i obligasjonsmarkedet, som gir dem utbyttekapasitet, har det blitt et helt annet case. Likevel sliter aksjen fortsatt med det samme gamle problemet – lav likviditet.
Men når en stor aktør skal inn, presses kursen oppover.
Aksjen var billig på 25, men den er enda billigere nå. Og dessverre for dere kortsiktige investorer – den kan bli enda billigere..
Anywhere
11.03.2025 kl 12:59
2167
Det er slik med Archer, som med en hel verden av andre aksjer, at helgardering som regel er mest fruktbart. Både langsiktighet i porteføljen og samtidig trading.
Noen av oss kjører slik med opp mot 50/50-deling. Jeg er endog godt over 50% trading-andel nå etter kjøpene i går, og stopper her. Jeg kan greit risikere å sitte langt lenger enn tenkt da det i Archer, som så mange andre steder, unngås gearing for min del. I beste fall er det meste av korrigering i kurs gjort unna nå og aksjen stabiliseres her noen dager, før den tar nye runder mot høyere nivå.
Langsiktige investorer som tror på løpende avkastning har en av tidenes muligheter nå, spør du meg, og kan meget vel kjøpe aggressivt langt oppover om de melder seg.
Noen av oss kjører slik med opp mot 50/50-deling. Jeg er endog godt over 50% trading-andel nå etter kjøpene i går, og stopper her. Jeg kan greit risikere å sitte langt lenger enn tenkt da det i Archer, som så mange andre steder, unngås gearing for min del. I beste fall er det meste av korrigering i kurs gjort unna nå og aksjen stabiliseres her noen dager, før den tar nye runder mot høyere nivå.
Langsiktige investorer som tror på løpende avkastning har en av tidenes muligheter nå, spør du meg, og kan meget vel kjøpe aggressivt langt oppover om de melder seg.
Redigert 11.03.2025 kl 13:31
Komiske
11.03.2025 kl 13:47
2117
Tror dessverre det ikke nytter å fortelle Brokeback at det går an å ha 2 tanker i hode samtidig:-)
Vet ikke hva han skriver, da det er så meningsløst, at jeg har blokkert han.
Vet ikke hva han skriver, da det er så meningsløst, at jeg har blokkert han.
New Power
11.03.2025 kl 13:56
2122
Han har stort sett innlegg der han viser at han har blokkert Any. UTROLIG SPENNENDE!!! Tror det fleste har fått med seg dette nå.....
oto1
11.03.2025 kl 14:11
2145
Med ca 12% direkte avkastning for tiden så jeg ingen grunn til ikke å kjøpe Archer i dag.
Så bwo utbyttet gikk til Archer og OTL, ca 50/50
Jeg forventer minst dobling i aksjekurs i begge, og mer enn hyggelige utbytter mens jeg venter.
Så bwo utbyttet gikk til Archer og OTL, ca 50/50
Jeg forventer minst dobling i aksjekurs i begge, og mer enn hyggelige utbytter mens jeg venter.
Redigert 11.03.2025 kl 14:15
Anywhere
11.03.2025 kl 16:24
2010
Hehe, pølsefingertendenser i sluttauksjonen.
Ble lagt ca 70K aksjer med kjøpspris 27,5 som omtrent ble matchet på antall. Da hadde de truffet et par av mine salg også:)
Men man fikk altså til å matche over 70k aksjer på 22,30 til slutt. Det er relativt stødig og solid omsetning som skjer disse dagene, og en del aksjer som flyttes..
Ble lagt ca 70K aksjer med kjøpspris 27,5 som omtrent ble matchet på antall. Da hadde de truffet et par av mine salg også:)
Men man fikk altså til å matche over 70k aksjer på 22,30 til slutt. Det er relativt stødig og solid omsetning som skjer disse dagene, og en del aksjer som flyttes..
Redigert 11.03.2025 kl 16:47
Tingebri
11.03.2025 kl 18:12
1989
Vi nærmer oss en gradvis opphevelse av valutakontrollen I Argentina
https://www.reuters.com/world/argentina-government-publishes-decree-backing-new-imf-program-2025-03-11/
https://www.reuters.com/world/argentina-government-publishes-decree-backing-new-imf-program-2025-03-11/
SjonkelRolf
11.03.2025 kl 18:23
1979
Nå er snart alle de vanlige tilbake med sine skriverier i Archer
Sia
11.03.2025 kl 18:42
2010
SjonkelRolf skrev Nå er snart alle de vanlige tilbake med sine skriverier i Archer
Satan, er jo lavere kurs her enn ved emi for 2 år siden.
SjonkelRolf
11.03.2025 kl 19:06
2007
Ja det er det som er så rart. De samme skriver her nå og er strålende fornøyd.
Hakket i plata er rett og slett for stort
Hakket i plata er rett og slett for stort
Anywhere
11.03.2025 kl 19:24
1979
Tipper de mange er noenlunde fornøyd med hvordan selskapet har rigget seg, men ikke særlig forhipne over aksjekursutviklingen. Den har kun vært for tradingtilfredsstillelse...
AmatørK
11.03.2025 kl 19:54
1966
Ja enig der, er veldig fornøyd med selskapet og hvordan de har lagt til rette for verdiskaping fremover. Jeg ser på dette som en mulighet og har kjøpt litt på dippen som sagt denne uken, det er slike muligheter markedet gir, ser ingen grunn til å sutre over det.
Man er jo gjerne investert over tid, dette kommer seg. Q1 er vel et kvartal hvor det meste vil være på plass, så kan bli en hyggelig rapport da tenker jeg.
Man er jo gjerne investert over tid, dette kommer seg. Q1 er vel et kvartal hvor det meste vil være på plass, så kan bli en hyggelig rapport da tenker jeg.
SjonkelRolf
11.03.2025 kl 20:41
1920
Utviklingen er pill råtten og tjener kun Fredriksen med sine kumpaner
Rakettrally
11.03.2025 kl 20:50
2000
Skindlo bør hamstre noen aksjer nå hvis han mener at den er på billigsalg
Komiske
12.03.2025 kl 09:19
1815
Hans jobb er ikke å støttekjøpe. Han er eksponert (skin in the game) mot selskapet langt over hva som er vanlig/gjennomsnitt. Hans jobb er å ivareta den daglige driften, og utfra hvordan driften på selskapet går så gjør han en helt grei jobb. Det er styret som er ansvarlig for å maksimere aksjeverdiene, så om noen skulle støttekjøpt var det noen i fra styrerommet.
Men det blir jo bare tull, det er ikke hvem som kjøper, det er hva selskapet på sikt leverer tilbake til eiere som teller.
Men det blir jo bare tull, det er ikke hvem som kjøper, det er hva selskapet på sikt leverer tilbake til eiere som teller.
Brokerman
12.03.2025 kl 09:38
1808
Du har selvsagt helt rett og påstå noe annet er bare tøv.
Hadde kursen beveget seg slik den burde og gjør i seriøse selskap, så hadde ikke dette vært et tema.
Her er aksjonærene voldtatt i flere år og ingenting ser ut til å forandres.
Litt spent på dagens unnskyldning fra parasittetene......
Hadde kursen beveget seg slik den burde og gjør i seriøse selskap, så hadde ikke dette vært et tema.
Her er aksjonærene voldtatt i flere år og ingenting ser ut til å forandres.
Litt spent på dagens unnskyldning fra parasittetene......