Archer - er bunnen nådd?
I dag har vi vært nede på 0,85 tallet...:(
Når en aksje er på 0, et eller annet tallet, øker faren for store utslag og som småaksjonær må man ha penger og tålmodighet til å tåle betydelige prosentuelle endringer på kort tid.
Jeg tenker og håper at aksjen nærmer seg en bunn og at vi i hvert fall kan se 1 tallet om ikke lenge. Da kan dette bli et spennende case for den som har gått inn på dagens nivåer. Inntil så skjer, gjelder det å holde ut med ørefallene som etter hvert kan bli betydelige i prosent med kursen som nå regjerer på dette verdipapiret.
Lykke til og måtte bunnen være nådd?
Når en aksje er på 0, et eller annet tallet, øker faren for store utslag og som småaksjonær må man ha penger og tålmodighet til å tåle betydelige prosentuelle endringer på kort tid.
Jeg tenker og håper at aksjen nærmer seg en bunn og at vi i hvert fall kan se 1 tallet om ikke lenge. Da kan dette bli et spennende case for den som har gått inn på dagens nivåer. Inntil så skjer, gjelder det å holde ut med ørefallene som etter hvert kan bli betydelige i prosent med kursen som nå regjerer på dette verdipapiret.
Lykke til og måtte bunnen være nådd?
Redigert 19.06.2023 kl 10:06
Du må logge inn for å svare
Anywhere
20.03.2025 kl 09:13
1156
Vanskelig å ikke trives med Archer disse dager:)
Berettiget tilbakeflyt mot høyere omsetningskurser, men lite tvil om at aksjen har ekstremt mye å flytte seg langsiktig.
Vi bør ha den tilbake til nivået 27-28 snarest, og med forventning om utbytteoppstart etter påske, så formoder jeg at det er få selgere fremover og at vi ser aksjen bevege seg mot det som er av motstand like over 32. Over der er det fri flyt mot Komiskes kursmål 100:)
Litt aggressiv handel fra start som flytter aksjen opp nesten 3%. Det er nok av kjøpere som kan trekke aksjen vesentlig opp til stede i markedet, men forventer vel at tradingmessig trekker man kjøpene sine litt tilbake etter start for å forsøke å få tilflyt av selgere...
Forsøker å legge noen kjøp rundt 24.6 og se om de går inn for en kort trade.
Berettiget tilbakeflyt mot høyere omsetningskurser, men lite tvil om at aksjen har ekstremt mye å flytte seg langsiktig.
Vi bør ha den tilbake til nivået 27-28 snarest, og med forventning om utbytteoppstart etter påske, så formoder jeg at det er få selgere fremover og at vi ser aksjen bevege seg mot det som er av motstand like over 32. Over der er det fri flyt mot Komiskes kursmål 100:)
Litt aggressiv handel fra start som flytter aksjen opp nesten 3%. Det er nok av kjøpere som kan trekke aksjen vesentlig opp til stede i markedet, men forventer vel at tradingmessig trekker man kjøpene sine litt tilbake etter start for å forsøke å få tilflyt av selgere...
Forsøker å legge noen kjøp rundt 24.6 og se om de går inn for en kort trade.
Redigert 20.03.2025 kl 10:13
Du må logge inn for å svare
Anywhere
20.03.2025 kl 12:20
1015
Det krysses i Archer poster under åpne kjøp. Har hatt et av mine dagskjøp liggende på 24,55 hele dagen. Den står fortsatt ukjøpt selv om det er omsatt aksjer på 24,50 for en god halvtime siden. Her må man være på rette laget....
Anywhere
20.03.2025 kl 12:44
974
Fikk siste kjøp for dagen på 24,55 ser jeg da den en halvtime senere ble sluppet til 24,47...så da kan noen bare kjøpe den opp til 25,5 igjen😊
Anywhere
20.03.2025 kl 16:04
860
Da har man ikke fått noe særlig volum ut av Archer i dag heller, man må flushe 25-nivået mot slutt om man skal få hamstret en passe andel.
Skjer vel neppe i dag...
Skjer vel neppe i dag...
Brokerman
I går kl 11:41
629
Parasittene leter vel etter ny unnskyldninger for fadesen som utspiller seg. Godt at ledelsen handler tunget av egen lommer, ja det skulle tatt seg ut!
Brokerman
I går kl 14:18
509
Anywhere skrevInnlegget er slettet
Anbefales. Backtrader som i tillegg er fette dum, det er godt å slippe.
Anywhere
I dag kl 13:32
41
Innlegget er skjult
Anywhere
I dag kl 13:32
41
Innlegget er skjult
Anywhere
I går kl 15:26
397
Har forøvrig vurdert siste dagers bevegelser i aksjen, og tok tradingposter i går igjen på 24,5-tallet, samt har tatt inn også i dag på 24,30.
Volumet er trukket vesentlig tilbake siste par dager, og normalt skal aksjen konsolidere som vi tildels ser.
Går ut av disse på 3-5% bevegelse opp dersom ikke det blir vesentlig volum inn med påfølgende bevegelse.
Volumet er trukket vesentlig tilbake siste par dager, og normalt skal aksjen konsolidere som vi tildels ser.
Går ut av disse på 3-5% bevegelse opp dersom ikke det blir vesentlig volum inn med påfølgende bevegelse.